Salut doamnelor, domnisoarelor si domnilor,
Am avut ghinionul sa dea unu` cu asigurare la kapratika in mine
(stanga-fata: far zob, aripa creponata, bara sparta, fusta rupta, far bagat in motor, tampoane motor putin tensionate, bec aprins in bord la motor, janta ciupita, cauciuc muscat etc)... toate peste toate clar vina lui, fara vatamari (Doamne`ti multam, altfel faceam puscarie dupa el - sotia gravida in dreapta, intelegeti voi ce vreau sa zic
).
Acuma mi-am facut eu adaptari sa semnalizeze cu pozitia, sa inlocuiasca ceata pozitia (si mi-am mai facut sa inlocuiasca semnalizatorul pozitiile, dar stau tot timpul aprinse ca in america, le-am oprit imediat dupa.. mi-am activat drl scandinavia apoi north america inlocuite cu ceata etc.. tunning deasta eftin... da` nu stiu cum sa activez cornernig`ul)
Problema pe care o am eu acum e cu asiguratorul... Si nemaiavand astfel de accidente in trecut (am mai avut zgarieri, acrosari la aripa, dat oglinda peste cap dar cam atat), vreau sa va cer sfatul probabil nu numai legat de martorul din bord aprins.
"Emissions Workshop" de fapt inseamna:
005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345)
P1495 - 000 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 242656 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 08:33:39
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Speed: 11.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.44 V
Bin. Bits: 00101111
Mass Air / Rev.: 250.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 250.0 mg/str
005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics
P1698 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 242692 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:20:38
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.01 V
Bin. Bits: 11101100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 0.0
Readiness: 1 1 0 0 0 Mai pe indelete:
Thursday,27,August,2015,11:12:38:37412
VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)
Data version: 20111111
Freeze Frame Data for address 10
PID02 DTC that caused freeze frame data storage: P2426
PID04 Calculated load value: 30.2 %
PID05 Engine coolant temperature: 48 °C
PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 97 kPa abs
PID12 Engine RPM: 809 /min
PID13 Vehicle speed: 4 km/h
PID15 Intake air temperature: 19 °C
PID16 Mass Air Flow: 6.11 g/s
PID17 Throttle position sensor: 99.6 % Astea pot sa garantez ca mi-au aparut exact in momentul accidentului (08:33) si a doua alarma ulterior dupa accident (matze atarnand, eu stiu de la ce... 36km mai tarziu, cu siguranta tot in ziua aia - fac aproape 40km zilnic pana la servici si inapoi, numai prin cluj... da, roata, evitam tzentrul, ca acum e râmat rau de tot).
Problema pe care o am cu incapatanatul asta de agent evaluator "smith" de la kapratika... ca nu vreau sa ma iau de el acuma, dar nu pot sa-i zic altcumva si nu as vrea sa-i dau nici numele - e ca ma tot suna sa-mi zica ca nu-mi aproba diverse cerute suplimentar de service - si si asta service partener... si mi se pare obscen sa-mi spuna service-ul sa semnez la notar ca mi-o fac in regie proprie cu service-ul, pe bani mai putini, pentru ca nu primesc bani de la asigurator... service partener, dom`le... nu au cum sa-mi dea factura, nici garantie nu cred... in fine, ### #### ## #### ###!!!!
Am si ceva scanari d`ale masinii mai anterioare, de prin 12 august, cand ma dadeam pe forum cu becurile de pe spate (masa proasta)... dar cum sa`l conving pe nea` gogu smith de la kapratika ca eroorile au aparut in momentul accidentului? Sa o bag la reprezentanta sa scot de acolo foaie? Ori cum? Am fisierele din noaptea 11/12 august (de pe la 23:09 pana pe la 00:39, diverse loguri si masuratori, plus cele cateva scanari complete dupa dtc`uri (scanari valoroase acum) - dar scanari cam schioape ca vcds`ul era in masina virtuala, nu gasea cand un modul cand altul.. probleme cu usb`ul, driver de usb cam nasol pe vmware) si mai am si loguri din scanari din 27 august (evenimentul a avut loc in 19 august) si niste poze (fara loguri) dupa o scanare din 19 august, la cateva ore dupa accident, cand am ajuns la birou (lucrez la o firma ce produce vcds`urile si vag-com`urile pt vw, mai nou alea albastre cu bt).
Pe langa asta cu convinsu` lu` nea` gogu` smith de la kapratika... mi-e putin ciobita janta de aluminiu... service-ul spune ca mi-o chituieste
... credeti ca e ok? Si imi schimba doar cauciucul de pe partea soferului, dupa ce am rulat vreo 3 veri (cu vreo 5 iesiri in oiropa) pe ele
.. mai merg un sezon dar roata noua cu roata veche pe fata... o sa cam cocoseasca directia.
Piesa de rezistenta: aripa mi-o dau doar "second" pentru ca e chituita... asa am luat cica masina second-hand (cei de la comp"L"exit au zis ca nu are nimic, doar stia vanzatorul pe acolo pe "varu`so"), dar am mai avut un incident fix pe aripa aia tot cu rca la kapratika... o sa incerc sa-l rusinez ca doar ei mi-or chituit-o data trecuta si acuma imi zic ca daca e chituita imi dau second...
Pe langa toate astea aerul conditionat a inceput sa faca figuri mari: cand merge, cand nu (adica da numai caldura). Zice domnul de la service ca poate e atinsa vreo teava ori poate e de la senzorul de temperatura care imi atarna in masca. Cica nici sistemul de ac nu mi-l deconteaza la verificat.. Si eu tocmai ce i-am facut reumplerea (dupa 5 ani) cand a inceput vara (desi mergea brici)...
Mai mi-e atins filtrul de aer (rupta o ramforsare verticala) si cutia principala de sigurante (ciobita intr-un coltisor mic). dar la ce ma enervez acuma cu dobitocu`gogu` smith imi vine sa cer inlocuire pe janta, pe cutia filtrului de aer si pe cutia sigurantelor.... im ivine sa-i trag in teapa si sa le si dau foc dupa, la cati nervi mi-au facut.
Nici nu mai stiu ce sa zic, ma intreb de ce le-a dat autorizatie de functionare in tara asta lu` papura voda cine le-a dat si de ce le-o dat Dumnezo` viata la asa oameni... ca parca da din ograda lui.. io is curios cum ar reactiona daca i`ar face unu` asa la masina lui... dar de fapt are un jîchi de firma.. ce mai.. kapratka.....
Daca stiti careva cum se procedeaza legat de eroorile de computer si cum se face cu jantele de aluminiu ciobite (eu ies cu skoda inafara, am o surioara medic in germania, si prin germania nu e limita.. m-as teme sa merg mai tare de pe acuma...) si cu inlocuirea unui singur cauciuc daca sunt uzate deja de aproape 3 sezoane, rogu-va dati-mi ceva sfaturi.
Va multumesc!