Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic  (Citit de 66687 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline manatolii

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2012
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 149
  • Karma: +0/-0
  • Membru SK
  • Auto: Octavia 1U 1.6
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #371 : Ianuarie 27, 2017, 11:20:34 a.m. »
Problema e si la mine, dar nu cred ca-l mai inlocuiesc, am incercat odata da scot yala si degeaba, e intepenita bine de tot.

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #370 : Ianuarie 18, 2017, 02:02:40 p.m. »
Al meu de mort de anul trecut de prin vremea asta :D
E in coma, de fapt. Nu mai revine la pozitie, in schimb, daca las usa intre-deschisa la prima treapta si trag de ea, face contact si se aprinde martorul in bord si toate cele. Eu cred ca o sa comand un V4NST7Y1UL si sa-l montez pe acesta. Dar, la primavara.

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #369 : Ianuarie 08, 2017, 04:32:51 p.m. »
Se pare că a început și Octavionul meu să sufere de bolile bătrâneții- a decendat microswitch-ul din yala de la ușa șoferului. Acum nu se mai aprinde în bord martorul de ușă deschisă, nu se mai aprinde plafoniera, nu mai merge buzzerul pt faruri și nu se mai amorsează pompa de benzină la deschiderea ușii, dacă mașina a staționat mai mult de 2 ore. În mod curios, n-am văzut ca neamorsarea pompei să influențeze pornirea, întrucât pornește la sfert chiar și la -16 grade. S-ar putea ca problema să fie asociată frigului din ultimele zile și faptului că am spălat mașina, după care am parcat-o într-o parte pe o bordură și am lăsat-o să zacă acolo în ger vreo 4 zile până ieri când am plimbat-o și am constatat problema. Cu toate că înainte de iarnă am gresat toate încuietorile, la ușa șoferului ”zarul” se miscă considerabil mai greu decât la celelalte uși și pe poziția deschis nu revine jos de tot, ca la celelalte uși. Deschiderea/închiderea funcționează normal, însă. Am dat azi cu WD-40 pe acolo, dar mă gândesc că a intrat cumva ceva apă de la cum am parcat mașina într-o parte ca Titanicul imediat după ce am spălat-o la -5 grade și încă vreo -14 în timpul nopții. Dacă-și revine odată cu încălzirea vremii bine, dacă nu, eu deja am comandat un nou microswitch de pe ebay-ul englezilor, un Saia-Burgess V4NT8 cu 30 de lei cu tot cu transport. Mai trebuie să merg ls Skoda să comand folia din ușă să n-o pun tot pe aia veche și să mă trezeasc cu infiltrații de apă și, cândva prin martie-aprilie când e vreme bună, mă apuc de schimbat prostia aia de switch. Nu mă deranjează prea tare, mai ales că am închidere pe cheie aftermarket montată de mine și calculatorul de confort nu se precipită să blocheze ușile când vede că ușa șoferului n-a fost deschisă, pentru că nu știe funcția asta  :))

A, da- au semi-decedat și bateriile din cheie, mâine trebuie să le schimb.

Las mai jos, pentru posteritate, 2 link-uri utile legate de microswitch-ul buclucaș, o problemă comună la Golf 4, Octi 1 și Leon din aceeași generație.
1) http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-%28
2) http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1015107-DIY-Replacing-the-front-door-window-regulator-clips-and-or-door-lock-module
« Ultima Modificare: Ianuarie 08, 2017, 04:35:15 p.m. de n.cristian »
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #368 : Noiembrie 13, 2016, 07:28:41 p.m. »
Salut, am atasat o poza cu spray-ul .
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline adytzul_ac

  • Expert
  • ***
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: IASI
  • Mesaje postate: 461
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 1, 1.6i, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #367 : Noiembrie 07, 2016, 09:42:02 a.m. »
După o lungă pribegie, revin cu vești despre bătrânul meu Octavion :D

...
4) Aveam ceva mici și neglijabile urme de ulei pe motor și, cum nu puteam dormi noaptea pe motiv că nu știam de unde provin, am cumpărat un spray de curățat motorul (care-i absolut genial, se scurge mizeria numai dacă te uiți urât la ea. După ce dai și cu apă, rămâne curat ca-n spital- mă rog, adică nu impecabil, dar totuși decent :P ) și după ce am mai parcurs eu vreo 1500 km, am obervat că se adună ceva vapori de ulei pe la capacul motorului (tacheți), în zona cilindrului nr. 1. Va trebui să schimb garnitura, că are totuși vreo 13 ani, dar o mai las până în primăvara că situația nu-i deloc îngrijorătoare și aș vrea să fac eu operațiunea.


Salutare.

Cum se numeste sprayul?
Do The Right Thing Right The First Time.

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #366 : Octombrie 23, 2016, 08:44:08 p.m. »
De când a ajuns la mine, fac revizii la interval fix, adică la un an sau 12k km (nu las chiar 15k, că totuși mașina are o vârstă). În schimb, până să ajungă la mine, mașina a fost pe interval variabil. Am văzut în cartea de service revizii făcute la 30-35.000 km și, zice-se pe forumuri, că astea cu interval variabil sunt mult mai predispuse să consume ulei din cauza problemei antemenționate cu acel segment de raclare. Dacă situația o va impune la un moment dat, segmentez motorul că nu-i o avere, la cât de simplu e 1.6 MPI .
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #365 : Octombrie 23, 2016, 08:33:47 p.m. »
De ce nu treci la interval servisare FIX, atunci...? Eu asta am facut de la prima revizie dupa ce am cumparat-o, acum 11 ani. Avea QG1 si de-atunci, doar QG0 vede :D Consumul de ulei nu a depasit 3-400ml in 10.000km. E drept ca turatiile de 4000 nu inseamna prea mult pt 1.8T 20v...iar mai mult de-atat, rar vede lately.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #364 : Octombrie 23, 2016, 08:29:24 p.m. »
A consumat ulei încă de când am cumpărat-o, pe la 100k km. Tot timpul băgam între revizii cel puțin 2 litri. Acum s-a accentuat consumul și datorită modului de exploatare, mașina mergând în regim extraurban unde vede des turații de peste 4000rpm. Dacă merg ce ea în oraș, consumul scade drastic. E drept că nu-i normal să consume atâta ulei, dar dacă e să mă iau după ce zic ăștia de la Skoda în manualul mașinii, consumul e în limitele normale  :))

Citat
It is normal for the engine to consume oil. The oil consumption may be as much as 0.5 l/1 000 km depending on your style of driving and the conditions under which you operate your vehicle.

Revenind la sfatul tău, nu cred că e de la simeringurile supapelor. Dacă las mașina cu motorul cald la ralanti 15 minute și pe urmă o turez în gol până aproape de roșu, nu scoate pic de fum albastru. Eu tind să cred că e o problemă discutată și pe forumurile din afară, de care suferă majoritatea MPI-urilor care au avut interval de service variabil: se blochează parțial segmentul de raclare, astfel că rămâne o peliculă fină de ulei pe cilindru, care este arsă în timpul combustiei. Asta și explică de ce majoritatea celor care au întâmpinat probleme legate de consumul de ulei, aveau compresia în parametri și problema nu s-a rezolvat doar cu schimbarea simeringurilor. Nu aș dori să umblu în motor și atâta vreme cât mă aflu în limita inferioară a intervalului specificat de Skoda în manual și nu am probleme cu noxele (până acum au ieșit fără bătăi de cap, o să văd în martie când fac ITP-ul), nu dă fum albastru în nicio circumstanță și mașina trage bine pt motorașul pe care-l are, îi dau pace, deși știu că e cam mare consumul. De asemenea, nu trec la o altă normă de vâscozitate și nici la ulei semi-sintetic. Pun doar ulei de calitate, sintetic și completez cu religiozitate ca să-l mențin în maximul zonei hașurate de pe jojă.
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #363 : Octombrie 23, 2016, 07:27:52 p.m. »
Doar Octavia 1U poate rezista astfel :)

Totusi, consumul cela de ulei e putin cam mare...simering-uri supape e prea mult daca-ti amintesc...?
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #362 : Octombrie 23, 2016, 05:08:48 p.m. »
După o lungă pribegie, revin cu vești despre bătrânul meu Octavion :D

~180,000 km :

1) După cum am mărturisit și pe jurnalul de bord, am avut ceva de furcă cu niște nenorocite de pierderi de antigel pe la carcasa termostatului (flanșa de apă din dreptul cilindrului nr.4, care conține senzorul G2/G62, termostatul și o multitudine de racorduri). După ce am schimbat 2 garnituri și scurgerile s-au diminuat considerabil (completam cu 100ml de antigel o dată la 2 luni), am cumpărat ceva silicon negru de la Victor Reinz și-am zis să mai desfac o dată pentru a etanșa cu silicon, pe lângă garnitură. Ei bine, înainte să apuc să fac operațiunea asta, am constatat că în corpul termostatului a apărut o fisură consistentă... probabil că de-aia pierdeam eu antigel, deși garnitura era nouă, însă fisura era pe atunci prea fină pentru a o depista. Ca atare, am sunat la Compexit Cluj, am comandat corpul pe original, le-am lăsat Octavionul și o oră jumătate mai târziu, era din nou sănătos :D Piesa cu reducere a fost 509 lei și maniopera cu tot cu materialele mici, vreo 110 lei. Decent. Aș fi făcut eu operațiunea asta dacă aveam garaj, dar chiar nu-mi ardea să mă apuc iar de meșterit în CJ, în spatele blocului.

2) Prin august mi-am luat vreo 2 zile libere să-l ajut pe tata să renoveze și dacă tot am mers pe-acasă și-am beneficiat de garaj, am renovat și eu câte ceva pe la Octavion. Anul trecut am rezolvat cam pe fugă și destul de ”românește” mici începuturi de rugină din partea inferioară a pragurilor, acolo unde roțile aruncă mizeria de pe străzile noastre mirifice și după mulți ani de făcut asta, a cam dispărut stratul de antifon, de lac, de vopsea și, dacă lăsam așa, ar fi trecut și de stratul de galvan... De data aceasta, am curățat bine cu șmirghel, am dat cu un inhibator de rugină, cu filler, vopsea și pe urmă am dat cu ceva vopsea cauciucată, destul de similară cu antifonul original; în 3 straturi, ca să fiu sigur că ține. Am profitat de ocazie și-am reparat toate zonele unde antifonul era afectat, în zona pragurilor și pe sub mașină (am găsit într-un singur loc, probabil de la un bolovan interceptat cândva). De asemenea, am curățat scurgerile din aripile de pe față și pentru că în zona respectivă vopseaua era destul de scorojită, însă nu a ieșit încă niciun punct de rugină grație tratamentului impecabil făcut de cehi, am curățat vopseaua afectată și-am aplicat pașii de mai sus, însă cu lac în loc de antifon.

3) Am trecut la tablele de iarnă, cu Continental WinterContact TS850 195/65/R15 . E al 3-lea an când le port și dot-ul zice că sunt doar în al 3-lea an de viață. Pe deasupra, sunt ca noi că n-am făcut cu ele mai mult de 10k km.

4) Aveam ceva mici și neglijabile urme de ulei pe motor și, cum nu puteam dormi noaptea pe motiv că nu știam de unde provin, am cumpărat un spray de curățat motorul (care-i absolut genial, se scurge mizeria numai dacă te uiți urât la ea. După ce dai și cu apă, rămâne curat ca-n spital- mă rog, adică nu impecabil, dar totuși decent :P ) și după ce am mai parcurs eu vreo 1500 km, am obervat că se adună ceva vapori de ulei pe la capacul motorului (tacheți), în zona cilindrului nr. 1. Va trebui să schimb garnitura, că are totuși vreo 13 ani, dar o mai las până în primăvara că situația nu-i deloc îngrijorătoare și aș vrea să fac eu operațiunea.

5) Deși n-am făcut decât vreo 9000 km de la ultimul schimb, a trecut anul, are și Octavionul o vârstă și prin noiembrie când merg acasă, fac din nou schimbul tot cu Motul X-Cess 8100 5W40. Consum de la ultimul schimb, în aprox. 9000 km: 2 litri și 250 ml. Dar alerg mașina și fac drumuri pe extern, foarte puțin merg prin CJ. Eu zic că-i decent consumul pentru motorizarea asta, vârstă și rulaj. Nu-mi fac probleme, completez o dată la 1000km.

Asta-i tot. Ze Octavionul încă rezistă.
« Ultima Modificare: Octombrie 23, 2016, 05:33:22 p.m. de n.cristian »
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 326
  • Karma: +0/-0
  • Auto: O3 RS TSI
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #361 : Mai 21, 2016, 08:53:34 p.m. »
În altă ordine de idei, mă tot gândesc să schimb Octavionul cu un atelaj mai potent un pic. Cel mai probabil, o să merg spre 2.0 TFSI pe Golf 5 GTI sau O2 RS, dar mai am de cugetat la chestiunea asta, că nu prea cred c-o să se materializeze până pe la finele anului, cel mai devreme  8-|


HAHA, si eu ma gandesc la fel, de cateva zile imi face cu ochiul un RS la 6k euroi, care se pare ca s-a vandut.
« Ultima Modificare: Mai 21, 2016, 08:57:46 p.m. de Avenger »

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #360 : Mai 21, 2016, 12:24:30 p.m. »
Șterg cu întârziere praful de pe aici, pe motiv că n-am mai circulat prea mult cu mașina în ultima vreme. La servici merg cu troleul și acum că s-a încălzit, trec la pedalat, așa că mașina o folosesc doarîn weekend, în general pt drumuri lungi. Schimbarea garniturii a rezolvat doar parțial problema, pt că încă mai picură puțin antigel pe acolo, dar așa de puțin încât într-o lună nici n-am observat scăderea nivelului în vasul de expansiune. Cum mă gâdila la creier chestiunea asta și am crezut că am montat eu garnitura prost, noapte și frig fiind în parcarea din spatele blocului  :)) , am mai cumpărat o garnitură și-am desfăcut din nou corpul termostatului, dar de data asta când era cald și soare. Corpul termostatului nu este crăpat, se prezintă foarte bine, am verificat și planeitatea și nu pare deformat- totuși, antigelul continuă să se prelingă pe la garnitură, chiar și după a doua operațiune de înlocuire. Chiar dacă am cumpărat garnitură după cod 037121688 de la reprezentanță, suspectez că nu se potrivește pefect pe corpul termostatului de pe motorizarea mea. Vechea garnitură are o formă ușor eliptică în sectiune, pe când asta noua e perfect circulară, un O-ring tipic motiv pentru care -cred- că nici nu etanșează bine. Să cumpăr tot corpul termostatului OEM, nu merită, pt că aș da vreo 550 de lei întrucât vine cu tot cu senzorul G2/G62 și cu termostatul, ori astea le-am schimbat și funcționează perfect. În consecință, am cumpărat un tub de silicon negru de la Victor Reinz (Reinzosil - http://www.victorreinz.com/EN/JSI/Sealants/English.aspx ) și am de gând să desfac încă o dată și să aplic un strat subțire de silicon, ca să scap de scurgere. Deocamdată n-am avut timp să fac operațiunea, probabil că o să mă apuc undeva prin iunie, că weekend-ul viitor o să fiu plecat.

În altă ordine de idei, mă tot gândesc să schimb Octavionul cu un atelaj mai potent un pic. Cel mai probabil, o să merg spre 2.0 TFSI pe Golf 5 GTI sau O2 RS, dar mai am de cugetat la chestiunea asta, că nu prea cred c-o să se materializeze până pe la finele anului, cel mai devreme  8-|
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #359 : Martie 20, 2016, 11:52:59 a.m. »
~174.000 km în bord și 7 ani de când e în posesia mea  ;;)

Într-o dimineață am observat că Octavionul a început să-și marcheze teritoriul prin scurgeri de antigel, nu mult, dar îndeajuns încât în decurs de 2-3 zile să se observe scăderea nivelului în vasul de expansiune. Scurgerea a fost localizată în dreptul distribuitorului de apă, practic flanșa aia cu multe ștuțuri care se prinde direct pe blocul motor, în dreptul cilindrului nr. 4 și în care se conectează carcasa termostatului. Cum corpul nu prezenta nicio crăpătură iar scurgerea părea să vină din spate, din zona unde se prinde pe motor, am concluzionat că e de vină O-ring-ul respectiv, am mers la Skoda și am comandat unul nou (17 lei). Ca o paranteză, suspectam de ceva vreme că aș avea pierderi de antigel prin zona aia, dar erau insignifiante - completam o dată pe an - și nu am putut să fiu sigur că de acolo provin. Operațiunea de schimbare am făcut-o în spatele blocului, pe la 6 seara când m-am întors de pe plantație, așa că am trecut pe modul nocturn, cu o lampă de lucru alimentată de la bricheta mașinii și cu frontala pe cap  :)) Întreaga operațiune a durat vreo oră și s-au pierdut fix 2 litri de antigel. Garnitura veche era deformată plastic de la căldură și presare, iar în două locuri avea lipsă de material și urme vizibile pe unde s-a prelins antigelul. Acum, totul pare să fie ok, nivelul a rămas constant, nu am mai găsit pete sub mașină iar zona adiacentă acelei flanșe a rămas perfect uscată, de 3 săptămâni încoace, de când am efectuat operațiunea :))
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #358 : Ianuarie 12, 2016, 11:44:02 p.m. »
Aproape aceeasi baterie am luat si eu :) O am din Octombrie si a pornit mereu perfect chiar si la -15 grade. Nu cred ca o sa ai probleme. Amin!
Referitor la EGR, curioasa treaba. Sunt tentat sa fac acelasi lucru. Am incercat cu mufa scoasa vreo 50km, fara diferenta. Probabil ca anulare fizica da alt randament.
Drumuri bune!

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Skoda Octavia 1, 1.6MPI, Black Magic
« Răspuns #357 : Ianuarie 12, 2016, 11:06:49 p.m. »
Îți mulțumesc pt urări și-ți doresc de asemenea, cât mai mulți kilometri fericiți alături de noua achiziție! :)


Bateria veche a fost o Varta Black de 45Ah.
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30