Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL  (Citit de 19712 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Amizili

  • Doar inscris
  • Joined: Mar 2015
  • Locaţia: Campina
  • Mesaje postate: 2
  • Karma: +0/-0
    • Skoda  Octavia Tour 1.6 MPI /GPL - Spritmonitor
  • Auto: Skoda Octavia 1.6MPI BFQ +GPL
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #65 : August 08, 2016, 11:03:02 a.m. »
Asa m-am gandit si eu ! sa vedem ce iese .

Multumesc
Adrian
 
NU CITA ultimul mesaj postat,foloseste "raspunde"!!
« Ultima Modificare: August 08, 2016, 12:09:50 p.m. de M i c u t z u »

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 326
  • Karma: +0/-0
  • Auto: O3 RS TSI
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #64 : August 08, 2016, 10:11:27 a.m. »
Dupa mine, nu te grabi sa schimbi sonda. Schimba furtunul, fa-i revizia, sterge toate erorile, da-i un pic de talpa, turat mai mult decat de obicei si vezi daca mai apare ceva.

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #63 : August 07, 2016, 10:58:56 p.m. »
1. Prima.
2. Demonteaza si curata cu spray contacte MAP.
3. Intri pe modulul Engine, dupa care accesezi MVB.

Offline Amizili

  • Doar inscris
  • Joined: Mar 2015
  • Locaţia: Campina
  • Mesaje postate: 2
  • Karma: +0/-0
    • Skoda  Octavia Tour 1.6 MPI /GPL - Spritmonitor
  • Auto: Skoda Octavia 1.6MPI BFQ +GPL
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #62 : August 07, 2016, 10:25:10 p.m. »
Salutari ,

Ma bucur sa vad pe forum si alti posesori de Skoda 1.6MPI (BFQ) + GPL.  Am citit si threadul pentru 1.6MPI si am vazut ca sunt probleme comune la acest model ( tacanitul de la filtru de carbon , trepidatii la relanti, pierderi de antigel, furtun gaze carter etc )

Saptamana viitoare odata cu revizia periodica am comandat si un furtun de evacuare gaze carter , dupa ce am scos capacul de pe motor am vazut ca e plin de ulei pe acolo  :042: .

Saptamana aceasta a aparut si un nou moment check engine,  VCDS zice dupa cum urmeaza :

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\06A-906-033-AVU.clb
   Numar VAG: 06A 906 033 DM
   Componenta: SIMOS33 1.6l 2VG00HS7290 
   Codare: 00231
   Atelier: WSC 73430 
   VCID: 6DDBA4882747755687-515A
   TMBDX41U298844xxx    SKZ7Z0H52020xxx

2  coduri de defecte:
16514 - B1.-Sonda1
            P0130 - 35-00 - defect circuit electric
16555 - B1.:sistem dozare carburant
            P0171 - 35-10 - prea sãrac - intermitent
Gata de functie: 0000 0000
A mai gasit ceva pe modulul de confort si pe CAN, insa le las pentru alta data.

Am cateva intrebari la voi :

1.  Care sonda lamba e cu probelme ? Prima sau a 2-a ? e posibil de la pierderea de ulei sa fii murit  la 97.000 KM ? am completat mai bine de 1 L  in 13.000 KM . Aveti si un cod de articol sa o pot comanda mai usor ?
2.  Codul de eroare P0171 ma exaspereaza dinainte sa ii montez GPL ( avea 32.500 KM , in oct 2014). Ceva sfaturi aveti  in acesta privinta ? La 2 luni alimentez si 10 L benzina , anul acesta MOL 98 , insa tot acelasi cod intermitent.
3. Cum pot citi cu VCDS temperatura agentului de racire  si cum pot observa daca termostatul are probleme ? la 68K KM am schimbat distribuitia +pompa de apa preventiv, pentru ca trecusera anii...


Legat de consum .. 8.64% GPL media la circa 60.000 KM , mare parte zi de zi pe DN1 naveta Campina - Bucuresti.

Cu bine,
Adi

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #61 : Octombrie 20, 2015, 09:57:56 a.m. »
Am avut aceiasi problema la un Focus 1.8 TDDI: nu dadea caldura la relanti. Daca o acceleram putin, baga cald. La mine a fost o duza infundata pe furtunul dintre vasul de expansiune si termostat. Era vorba de un furtun subtite ce avea rolul de aerisire din ce am inteles. Imediat cum am suflat acea duza/supapa am auzit ceva bolboroseala in vasul de expansiune si problema s-a rezolvat. (Indicatorul de temperatura era tot timpul la 90 grade)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline george3

  • Junior
  • *
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Rasnov
  • Mesaje postate: 72
  • Karma: +0/-0
  • Skodar moto-biciclist
  • Auto: Octavia 1.6 MPI+GPL
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #60 : Octombrie 20, 2015, 08:18:45 a.m. »
Subiectul este mai mult decat delicat pentru ca sunt multe variabile in joc:
- temperatura exterioara (una e sa fie -5 grade si alta e sa fie -15, sunt diferite niveluri de "frig")
- temperatura lichidului de racire (chiar daca acul sta la 90 grade dupa mine eroarea este destul de mare)
- termostat
- pompa de apa
- turatia motorului.


Eu cand am schimbat termostatul am sesizat o diferenta, dar avand in vedere primele 2 puncte este posibil ca diferenta sa fi fost doar in capul meu, pentru ca nu era foarte frig afara. Pe termostatul vechi se vedea la partea inferioara o urma de depuneri ceea ce m-a dus cu gandul la faptul ca acesta poate nu mai inchidea perfect etans, "scapand" astfel lichid in circuitul mare.
De asemenea, daca cresc foarte putin turatia, temperatura aerului introdus creste considerabil, ceea denota clar o probla de debit al agentului termic prin bateria de incalzire (calorifer).
Concluzia pe care o trag eu ar fi urmatoarea: problema se datoreaza unei pompe de apa usor subdimensionate sa poata duce pierderile de sarcina prin radiator si prin calorifer in acelasi timp coroborat cu un termostat care la un moment dat nu mai inchide perfect etans (garnituri uzate, corp termostat uzat, etc). Degeaba se schimba pompa de apa pentru ca va avea aceleasi caracterisitici ca si cea veche in ceea ce priveste punctul de functionare (debit, presiune disponibila) raportat la turantia de relanti.
Asadar si prin urmare personal am trecut-o la categoria : "N-ai ce-i face si asa fac toate" :)


S-auzim numai de bine!
Octavia...Skoda Octavia 1 Tour, 1.6 MPI+GPL, BFQ, Black Magic, AKA PAMela

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #59 : Octombrie 19, 2015, 08:28:23 p.m. »
Eu am dubii serioase că ar putea fi de vină pompa de apă și mizez pe termostat. Dacă pompa nu ar mai face debitul necesar, motorul s-ar supraîncălzi. Un termostat nou nu garantează întotdeauna și faptul că lucrează în parametri; s-ar putea să nu închidă de tot.
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #58 : Octombrie 19, 2015, 03:31:19 p.m. »
Ai rezolvat ceva? Posibil sa fie si pompa de apa, sa nu mai aiba debit necesar. Aceeasi problema o am si eu. La ralanti, baga rece, dar daca o tin turata undeva la 1500rpm baga caldura normal. N-am schimbat termostat, dar nu cred ca e de la el. S-a intamplat instant, m-am trezit prin Martie 2015 ca face asa.
Oricum vreau sa fac distributia la primavara, asa ca nu o sa schimb deocamdata termostatul. Daca dupa schimb e la fel, inlocuiesc si termostatul :D

Offline Helloween

  • Junior
  • *
  • Joined: Nov 2012
  • Locaţia: Capataneni, com Arefu, jud Arges
  • Mesaje postate: 20
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #57 : Iulie 27, 2015, 08:59:56 p.m. »
Vin si eu cu o intrebare la voi, chiar daca s-a dicutat mai demult:
Legat de caldura, patesc si eu acelasi fenomen (or fi avand motoarele astea ceva...) Exact acelasi lucru patesc si eu, la ralanati nu mai baga caldura. Daca stau la semafor sau oriunde la ralanti incepe sa bage aer rece (ma refer iarna).
Am schimbat si termostat (original Behr). Am verificat si caloriferul... mai am sa umblu la pompa de apa ca nu-i dau de cap. A scris parca George ca s-a rezolvat la schimbarea termostatului, la mine nu a mers... Mai are cineva o solutie pentru asta?
Skoda Octavia Tour 1U2
1.6 BFQ 102 CP

Offline george3

  • Junior
  • *
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Rasnov
  • Mesaje postate: 72
  • Karma: +0/-0
  • Skodar moto-biciclist
  • Auto: Octavia 1.6 MPI+GPL
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #56 : Mai 20, 2014, 10:00:49 a.m. »
Multumesc!
Un milion de km si Octavionului tau! :082:
Octavia...Skoda Octavia 1 Tour, 1.6 MPI+GPL, BFQ, Black Magic, AKA PAMela

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #55 : Mai 17, 2014, 07:32:07 p.m. »
Mulți înainte !  <:-P
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline george3

  • Junior
  • *
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Rasnov
  • Mesaje postate: 72
  • Karma: +0/-0
  • Skodar moto-biciclist
  • Auto: Octavia 1.6 MPI+GPL
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #54 : Mai 05, 2014, 11:43:19 a.m. »
De 1 mai muncitoresc Pamela a implinit o varsta frumoasa:

Octavia...Skoda Octavia 1 Tour, 1.6 MPI+GPL, BFQ, Black Magic, AKA PAMela

Offline george3

  • Junior
  • *
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Rasnov
  • Mesaje postate: 72
  • Karma: +0/-0
  • Skodar moto-biciclist
  • Auto: Octavia 1.6 MPI+GPL
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #53 : Ianuarie 17, 2014, 08:20:34 a.m. »
Este al doilea schimb cu Motul, dar din pacate nu consecutiv. Intre "Motule" am avut un Liqui Moly TopTec 4100.
Pot sa spun ca de Motul-ul asta am fost cel mai multumit. Este singurul care nu face "spume" sus la buson sau pe joja. La mine pana acum consumul de ulei a fost zero sau foarte aproape de zero, in sensul ca nu am sesizat pe joja. Schimbul il fac la 10.000 de km.
Am mai folosit Castrol Edge 5w40 si LM de mai sus. Am revenit la Motul si o sa raman pe Motul chiar daca este putin mai scump.
Numai bine!
Octavia...Skoda Octavia 1 Tour, 1.6 MPI+GPL, BFQ, Black Magic, AKA PAMela

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #52 : Ianuarie 16, 2014, 05:04:52 p.m. »
Si eu am schimbat termostatul in vara, am pus tot Behr  :082:
Apropos, e primul schimb cu Motul sau ai avut si inainte? Cum stai cu consumul de ulei? Ma gandesc sa incerc si eu Motul, la umatorul schimb.
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline george3

  • Junior
  • *
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Rasnov
  • Mesaje postate: 72
  • Karma: +0/-0
  • Skodar moto-biciclist
  • Auto: Octavia 1.6 MPI+GPL
Re: Octavia Tour (1) 1.6 MPI+GPL
« Răspuns #51 : Ianuarie 16, 2014, 09:41:49 a.m. »
Salutare!
94.000 km si o noua revizie.
- Ulei Motul X-clean 5W40
- filtru ulei MANN
- filtru aer MANN
- filtru habitaclu MANN
- Termostat BEHR
- un bec de iluminare nr. inmatriculare


Toata treaba cu manopera inclusa a fost 620 de lei.
Se pare ca pana la urma am rezolvat problema cu caldura la relanti. Am banuit termostatul chiar daca acul din bord nu isi modifica temperatura odata ajuns la 90 de grade. M-am gandit ca poate totusi termostatul nu mai inchide perfect si scapa lichid spre radiator, astefel debitul de apa care trece prin calorifer la relanti nemaifiind suficient pentru a face fata debitului de aer cu care sufla aeroterma.


Am schimbat termostatul cu BEHR pentru ca am inteles ca tot firma asta asta este si daca comanzi pe OEM.
Ce-i drept nu a fost foarte frig afara ca sa pot face un test 100% concludent dar 95% zic eu ca s-a rezolvat. La -6 grade afara dupa circa 10-15 minute de mers daca ma opresc la relanti am caldura din belsug. A doua chestie care ma face sa cred ca termostatul era putin busit este ca trece mai repede pe gaz. Trecerea pe gaz se face cand temeratura in vaporizator atinge 40 de grade.


In rest PAM-ela se tine bine pentru varsta ei (aproape 6 ani). Sper sa trec iarna cu bateria asta (originala).


S-auzim numai de bine!
Octavia...Skoda Octavia 1 Tour, 1.6 MPI+GPL, BFQ, Black Magic, AKA PAMela

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Azi la 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 [25] 26 27 28
29 30