Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI  (Citit de 8966 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #22 : Februarie 08, 2016, 03:54:15 p.m. »
da, si eu zic la fel. La tinuta de drum mi s-a parut f buna, motorul 1.0 ecoboost 125 CP este fasnet, dar f inghesuita, atat in spate cat si la portbagaj.
Poate modeul sportstourer sa fie mai spatios, dar nu l-am testat.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #21 : Februarie 08, 2016, 11:05:22 a.m. »
Eu raman la parerea initiala, daca avea cativa cm in plus la spatiul la picioare in spate era o masina foarte reusita in general.

Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #20 : Februarie 08, 2016, 10:45:52 a.m. »
Ca si comportament pe sosea, pozitie la volan, zgomot la rulare, masina mi-a placut maxim. Directia e precisa si masina efectiv pare sa se lipeasca de asfalt pe viraje.


Subscriu. Am mers si eu cu un Ford Focus 3, motorizare 1,0 ecoboost 125 CP si am ramas surprins de cat de precisa era directia si de cat de stabila era masina.
Motorizarea mi s-a parut clar mai fasneata decat 1,2 TSI cutie manuala.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #19 : Februarie 08, 2016, 09:40:58 a.m. »
Drivetestul" a durat 6 zile, si a avut loc in Portugalia. Masina e inchiriata.


E vorba de un Ford Focus break, 1.5TDCI, 120CP, cutie manuala 6+1, cu aproximativ 13kkm la bord. Nivel de echipare: necunoscut  :))  N-am manual la ea si in acte nu scrie.






Ca design imi place tare mult focus 3 facelift. Privita din fata este superba (parere personala). Cred ca este unul dintre cele mai frumoase break-uri din clasa compacta.
« Ultima Modificare: Februarie 08, 2016, 09:42:34 a.m. de cirsteammm »
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #18 : Februarie 08, 2016, 05:42:08 a.m. »
PowerShift e pe lista de dotari trecut si e cu dublu ambreiaj.


Am avut automata clasica pe 318i E46 cuplat tot la un motor de 2l si era mult mai buna. Azi am dat masina inapoi si am facut doar vreo 300km cu ea, un consum de vreo 6.8% per total si benzina de 14$.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #17 : Februarie 07, 2016, 10:19:28 p.m. »
Ford, din pacate nu mai e ce era candva...de fapt, nu prea mai e nimic ce era candva.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2315
  • Karma: +0/-0
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #16 : Februarie 07, 2016, 09:39:53 p.m. »
Nasol downgrade-ul. :)


Esti sigur ca masina are PowerShift si nu automata clasica? Intreb pentru ca:
1. Comportamentul pe care il descrii l-am gasit pe automate clasice.
2. Stiam ca pe diesel-uri pun PowerShift iar pe benzinare automate clasice. Asta e posibil sa fie doar in Europa?
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #15 : Februarie 07, 2016, 07:53:02 a.m. »

Daca weekendul trecut am mers cu un muscle Ford, weekendul asta e doar un Ford.

Masina este un Focus 3 hatckback cu vreo 19.000km, 2.0l benzina cu injectie directa cuplat la o cutie automata (6-speed PowerShift™ automatic transmission with SelectShift® capability (DSG-ul de la Ford)).

Masina a fost in echipare SE, dar avea ceva dotari: scaune din piele si cu reglaj electric, trapa, reverse camera, AC manual si cred ca un pachet fain de lumini ce puteai schimba culorile.

Ca si comportament pe sosea, pozitie la volan, zgomot la rulare, masina mi-a placut maxim. Directia e precisa si masina efectiv pare sa se lipeasca de asfalt pe viraje.

M-a dezamagit incredibil de mult combinatia de motor + cutie automata powershift. De multe ori tremura in treapta 1a la plecat de pe loc si plecarea de pe loc ma enerveaza maxim: daca accelerez usor, abia pleaca de pe loc si daca accelerez putin mai tare efectiv se tureaza mult prea mult si nu vrea sa schimbe intr-a 2a chiar daca nu vreau sa mai accelerez puternic si sta turata la 4500-5000 RPM vreo doua secunde pana ce se gandeste sa schimbe. Pe autostrada in treapta a 6a la 110-120km/h e grava treaba: la o accelerare usoara, nu schimba treapta dar viteza nici nu prea urca si apas pedala putin mai tare pana ce trece in treapta a 5a dar tot nu se simte ca trage si apoi tot mai tare apesi pedala si retrogradeaza in a 4a si incepe sa traga. Daca vrei sa accelerezi mai brus din prima, efectiv dureaza 2 secunde din momentul in care pedala este apasata si masina incepe sa accelereze. La fel face si in Sport si la kickdown: pedala la podea, nu se intampla absolut nimic timp de 1 secunda, apoi se tureaza motorul la 4500-5000 rpm fara ca ceva sa se intample si o fractiune de secunda pe urma incepe sa traga. M-a dezamagit enorm cutia asta de viteze si cred ca e cea mai proasta cutie automata cu care am mers. Pana ce nu am deschis capota, eram ferm convins ca fie am un motor de 1l ecoboost, fie un 1.4 aspirat. Acest 2.0l cuplat la cutia asta, face doar zgomot si nimic spectaculos.

Inainte de Mazda 2, am avut o tentativa de Focus in Irlanda dar lipsa lui 1.5 TDCI la momentul cuplat la PowerShift (si bine ca n-a fost)), lipsa oricarei motorizari pe benzina m-a determinat sa nu-l iau. Probabil 1.6 EcoBoost de 150CP cuplat la o cutie manuala e o varianta foarte foarte faina pentru un hatchback.

Consumul a fost apropiat de Mustang, undeva pe la vreo 7.2-7.3%. Mustangul mergea lejer si nu sughita la nicio depasire usoara sau rampa pe cand focusul retrograda vreo doua trepte pe cruise control la rampe si statea in 4500rpm binisor.





« Ultima Modificare: Februarie 07, 2016, 07:55:17 a.m. de Iulian M »

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #14 : August 23, 2015, 11:27:43 a.m. »
6.5 a fost consumul obtinut de cei dinaintea mea, insa nu stiu in ce conditii au fost obtinut.


Eu aveam la un moment dat 9.7 pe bc, pe drum drept.... drept in sus :D Avusesem de urcat cu el niste pante pe care nu le putea urca nici in treapta 1 daca scapa sub ~1800rpm, si era la limita aderentei....  La intoarcere, cand le-am coborat am ajuns la 6.4.


Am mai mers putin noaptea. M-am hotarat, farurile nu-mi plac. Si lumina e banala, si nu-mi place nici comanda, trebuie sa rotesti o rotita insa nu iti poti da seama de pozitia in care este "la mana", trebuie sa te uiti la ea. Si e in stanga jos, e greu s-o vezi.


Si daca tot e sa fiu chititbusar, nu-mi place nici comanda de la cruise control. Are prea multe butoane, parca ce conceputa de un functionar public :D 4 butoane fac exact ce la Skoda rezolvi doar din 2. Si sunt greu de apasat tinand mana pe volan, la unele ca sa ajung trebuie sa iau mana de pe volan.  Insa poate la generatiile urmatoare, obisnuite cu telefoane de 6" asta n-o sa mai fie o problema :D

Am descoperit ca mai are o chestie, insa nu am folosit-o si sper sa n-o folosesc niciodata: apel de urgenta. Daca are un telefon conectat, suna singura la 112 in caz de nevoie.  Cand pleci te anunta ca are optiunea asta si-ti spune sa-ti conectezi telefonul.

Gata, o dau inapoi.
« Ultima Modificare: August 23, 2015, 11:33:16 a.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #13 : August 23, 2015, 11:00:18 a.m. »
Focus cu clio comparabile la motor, cred ca la caroserie focus se apropie de megane 3 sau fluence. Si altfel bate vantul. Motosarele sunt comparabile, ca si cilindree dar puterea? 30 de CP in plus au nevoie de mancare.
« Ultima Modificare: August 23, 2015, 11:04:49 a.m. de bogdanpiatra »

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3369
  • Karma: +3/-0
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #12 : August 23, 2015, 10:24:12 a.m. »
Tocmai ma pregateam sa spun ca un consum de 6.5 e mult pentru un astfel de motor. Acum o saptamana am facut 1600 km prin sudul Italiei (4 persoane, aer conditionat permanent, fara autostrazi, doar cateva zone de drum expres) cu un Clio 1.5 diesel 90 cp, consum mixt 5.2 litri/100km. Motoarele si masinile sunt comparabile.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #11 : August 22, 2015, 07:57:55 p.m. »
Azi am băgat 147km cu el,  dintre care jumătate autostrada jumătate drum normal și orășelele.  Medie de viteza 77km/h, consum pe bc 5.1l/100km. Fără clima,  a fost racoare.
Nu-i rău,  cred că inițial îi supraestimasem consumul pe autostrada.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #10 : August 22, 2015, 11:45:59 a.m. »
Eh, eu am avut experiente destul de neplacute cu fordul meu (dar probabil real avea si foarte multi km si am ajuns sa-l vand fara motor (defapt cu el defect)).

Oricum, diferenta de cateva generatii intre al meu si cel inchiriat:

2001 vs 2015




Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #9 : August 22, 2015, 11:41:54 a.m. »
Consumul pe autostrada e aproximativ rău.  Nu am făcut distante destul de lungi ca să-l aproximez cat de cat corect,  și nici n-am mers vreo bucățică de autostrada în linie dreapta,  relieful e ciufulit.  Doar ca am observat ca în loc să scadă consumul creste când intru pe autostrada. 

Eu încă am pe cineva în familie cu un mk1 1.8 tddi.  Mașina aia  pur și simplu nu vrea să se strice.,  și are km fără număr...
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivetest: Ford Focus Break 2015 1.5TDCI
« Răspuns #8 : August 22, 2015, 10:58:00 a.m. »
M-am uitat la Citroen DS5 si am vazut problema hibridului cu diesel: 1900kg vs 1700kg.

Da, mai e si 4x4 acolo dar masina aia e lenta si nici cutia de viteze semi-automata nu o ajuta. (de ce ai pune semi-automata pe o masina ca aia?)

Referitor la Focus, mie imi place cum arata Focusul in varianta hatchback. Aici in Irlanda se vinde o singura varianta automata (defapt cutia Powershift care e un fel de DSG6): 2.0 TDCI de 150CP (e 4000E diferenta intre 1.5 TDCI manual si 2.0 TDCI powershift :( )

Eu am avut Focus 1 1.8 TDDI (90CP) si consumul extra-urban la vitezele mentionate de tine era asemanator cu ce ai obtinut tu. In shcimb urban lua cam 7.5% la viteze cred ca mai mari de 14km/h.
« Ultima Modificare: August 22, 2015, 11:04:05 a.m. de Iulian M »

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de Leonard
[Azi la 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de Leonard
[Azi la 12:16:20 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30