Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Totul despre filtrul de particule DPF  (Citit de 83860 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #143 : Decembrie 01, 2018, 07:15:14 p.m. »
Daca motorul are DPF, la punerea contactului se va aprinde pentru cateva secunde martorul din cluster.

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #142 : Decembrie 01, 2018, 05:04:06 p.m. »
Ori aici cu VIN sau la orice mag. De piese auto rasarit sau service
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline M i c u t z u

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Ian 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 3150
  • Karma: +7/-0
  • Auto: SUZUKI S-CROSS AT
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #141 : Decembrie 01, 2018, 07:04:21 a.m. »
Lasa si seria VIN.
Esti IDIOT?Atunci citeaza ultimul mesaj postat!

Offline Paul H

  • Doar inscris
  • Joined: Dec 2018
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 5
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Octavia 2
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #140 : Decembrie 01, 2018, 06:54:24 a.m. »
salut, sunt nou pe forum, am incercat sa citesc in aceasta noapte parerile din mai multe sectiuni, iar pentru aceasta sectiune nelamurirea mea ar fi : de curand am achizitionat un model Octavia 2 1.9 TDI, 77kw,105CP, 2007 - DSG si nu stiu daca este cu sau fara filtru de particule (am citit postari cum ca unele modele au, altele nu) . Din cartea masinii nu prea am inteles nimic, fiind in finlandeza  :039:  Multumesc
« Ultima Modificare: Decembrie 01, 2018, 07:02:27 a.m. de M i c u t z u »

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #139 : Ianuarie 02, 2017, 06:43:01 p.m. »
Citeste aici pt o informare detaliata :
http://www.sinspeed.co.uk/volkswagen-vw-golf-1-6tdi-cr-bluemotion-dpf-removal-session/

Se poate anula prin rescriere de soft dar e necesara si eliminarea lui fizica. Daca gresesc, altcineva ma poate corecta...cu argumente.

Totusi, mergi la o diagnoza si in VCDS pe modulul Engine, la MVB, cauta subgrupurile 070 / 073 / 075 pt a afla starea actuala a DPF-ului de pe masina ta.


La multi ani in primul rand !


Rog o informatie despre motoarele 1,6 TDI CXXB 110 CP:
Daca rapoartele pentru regenerari se afla in subgrupurile de mai sus.


Observat in aceasta iarna de cateva ori un comportament ciudat: relanti marit la >1000 rpm, lipsa oprire motor la stop (cu start/stop activat) chiar si cu motor cald, un consum f mare pt Bucuresti (medie de 9,5%) si putere mica la rece.


Am dat vina pe:
- aer rece care face orice diesel sa traga greu
- lipsa incarcare baterie
- aglomeratia de oras...


Dar acum am observat problema cu DPF-ul si imi da de gandit. Totusi motorul are 9000 km !
Vreau sa pun VCDS-ul sa vad adevarul.
« Ultima Modificare: Ianuarie 02, 2017, 06:52:53 p.m. de Sko7001 »

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #138 : Decembrie 31, 2016, 12:14:37 a.m. »
Cum ,deci vrei sa zici ca nu e de la regenerare filtru particule? Eu am trait pana acuma cu impresia asta......ba mai mult cand sta la relanti ,cu motorul cald turata cum zici tu , parca merge mai prost masina, trebuie sa calc mai tare pedala de acceleratie ca sa mearga rotund motorul

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #137 : Decembrie 21, 2016, 03:45:10 p.m. »
Am descoperit! Creșterea turației la 1000 rotații este dată de un modul care optimizează încărcarea bateriei. Cum alternatorul încarcă corect, bateria este în parametri va fi lăsat în pace.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #136 : Decembrie 20, 2016, 10:21:51 p.m. »
Am o interfață VCDS 12.2 , nu mai stiu pe unde am pus-o, dacă o găsesc poate văd mai multe. Nici nu stiu, o fi compatibilă? Nu am mai folosit-o de multă vreme.

Este compatibila.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Givacom

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 898
  • Karma: +0/-0
  • VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
  • Auto: Passat B8 1.6 TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #135 : Decembrie 20, 2016, 03:33:45 p.m. »
La fel si eu - la scanare nici o eroare. Merge ca in prima zi masina.
Si am am trecut de 90.000 km cu ea.
VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
ex - SKODA Octavia2 FL 1.6 TDI CR (2011)

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #134 : Decembrie 20, 2016, 03:26:52 p.m. »
Si eu am observat acelasi comportament de cand temperatura a scazut sub 4 grade.
Sta turata la 1000 rpm in primele 10-15 min de functionare motor (un fel de shoc activat), si apoi la fel mai are momente de turare motor pe parcurs.
Mie mi se întâmplă la cald. La rece este normal un relanti mărit.
 Pe toți care îi întreb tot o dau cu regenerarea DPF. Trebuia să-i crească consumul instant și să își schimbe sunetul. Înclin să cred că este vreo comandă de la vreun senzor. Pentru ce? Încă mai investighez.
Am pus un tester și erori nu am. Am o interfață VCDS 12.2 , nu mai stiu pe unde am pus-o, dacă o găsesc poate văd mai multe. Nici nu stiu, o fi compatibilă? Nu am mai folosit-o de multă vreme.

Offline Givacom

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 898
  • Karma: +0/-0
  • VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
  • Auto: Passat B8 1.6 TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #133 : Decembrie 20, 2016, 12:07:37 p.m. »
Si eu am observat acelasi comportament de cand temperatura a scazut sub 4 grade.
Sta turata la 1000 rpm in primele 10-15 min de functionare motor (un fel de shoc activat), si apoi la fel mai are momente de turare motor pe parcurs.

Se observa doar daca mergi in oras - daca pleci la drum lung nu observi acest comportament.

Motorul este tot 1.6 TDI CR
VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
ex - SKODA Octavia2 FL 1.6 TDI CR (2011)

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5101
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #132 : Decembrie 20, 2016, 09:27:43 a.m. »
Raspunzator de reglarea turatiei la relanti este motorasul pas cu pas. La vechea masina, cand imi fluctua turatia la relanti, de aici era. Motorasul pas cu pas se curata sau se schimba cu totul.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #131 : Decembrie 20, 2016, 08:39:47 a.m. »
Am cumpărat de curând o Skoda Roomster 1.6 tdi din 2014. Mașina veche, un Peugeot 206 benzina, nu mi-a dat bătăi de cap de nici un fel în cei aproape 150000 km făcuți cu ea.
Am sesizat de 4 ori până acum, de fiecare data la relanti,  că îmi crește turatia la 1000 rotații minut. Consumul pe instant rămâne la fel 0,6. Nu apare nici un zgomot, mârâit, miros de la eșapament. Ultima oara am coborât din mașină și nimic nu mirosea ciudat în spate. Doar se tureaza și atât. Nu am oprit niciodată motorul, m-am mai plimbat un pic cu ea și turatia a revenit la 750.
Conduc 80% în afara orașului, schimb peste 2500-3000, în mers nu o las sub 2000. După părerea mea nu prea pare regenerare dpf.
Ieri veneam de la un drum de 50 km, făcut ,,voiniceste" am avut treaba undeva un minut, am lăsat-o cu motorul pornit. Când m-am întors am găsit-o turata, am plecat acasă și turatia era din nou la 750 când am oprit-o. Ce credeți că ar putea fi?

Offline andrei.nath

  • Doar inscris
  • Joined: Sep 2016
  • Mesaje postate: 5
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: 1.6 TDI BM
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #130 : Noiembrie 12, 2016, 07:05:07 p.m. »
Rezolvat problemele prin schimbare de injectoare. Consumul s-a redus la aproape jumate. Daca aveam in oras intre 9 si 10 la drumurile scurte, acum sunt pe 5 si 6. La drum intins eram la 6 sau 7 acum ma astept la un 5 poate chiar mai jos. Sunt curios cat de repede se va mai infunda filtrul la acelasi stil de condus. Ce sa zic.... noasoala treaba cu injectoarele astea, masina are 170000km.. Cost total 3800ron

Offline andrei.nath

  • Doar inscris
  • Joined: Sep 2016
  • Mesaje postate: 5
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: 1.6 TDI BM
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #129 : Octombrie 18, 2016, 08:46:51 p.m. »
La urmatoarea interventie o sa le postez. Ce retin de la ultimul service e ca 2 erau cu probleme si valoarea la unul dintre injectoare era dubla. 2,56 vs 1 si ceva standard. Asta daca mai retin bine.... acuma cat influenteaza chiar nu stiu. Ca si referinta am luat masina unui coleg care consuma aprox 1l mai putin la aceleasi regimuri de functionare.... stil de condus asemanator. Nu pot lua 1 la 1 dar e ceva... totusi 1l mi se pare mult. Posibil asa diferente doar din injectoare?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Aprilie 16, 2024, 08:47:44 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 [18] 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30