Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver  (Citit de 35494 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #147 : Ianuarie 16, 2020, 01:24:06 p.m. »
Salutare!
N-am mai intrat de foarte mult timp din cauza timpului limitat. Stim cu totii cum este.
Sper sa ma ajutati si pe mine cu o problema pe care o am cu FARURILE.


Lumineaza aiurea, ca si cum ar fi pentru LHD/UK, desi masina are provenienta Germania, omologarea pe faruri este E4 - Olanda. Am verificat codurile si sagetile de pe farurile mele cu cele de pe ale unui prieten si sunt identice, insa bat diferit. Un service mi-a zis ca sunt de UK dupa sageti, dar nu cred asta.


Problema cred ca este si la trager, posibil sa fie schimbat, deoarece nu are acel decupaj in curba la gaura de reglaj si nu se poate ajunge la suruburi decat cu cheia prin spate. La mine este decupajul drept. Vedeti in pozele atasate despre ce este vorba.
Are/poate cineva sa imi arate o poza cu un trager de Octavia 1 inainte de 2000, pre facelift? Ma gandesc ca a fost schimbat tragerul si este pus unul de pre-facelift.


In ultimele 2 poze sunt farurile mele cu patternul ciudat. Le-am verificat pe aparat la ITP si arata foarte ciudat. Am becuri OSRAM Xenon Blue, dar la fel era si cu orice alte becuri am pus.
Apreciez orice informatie.


Va multumesc!

-farurile mele stanga-farurile mele dreapta
-faruri amic dreapta -faruri amic stanga








Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #146 : Mai 19, 2017, 04:56:28 p.m. »
. La cata munca e numai sa o dai jos, nu cred ca au avut timp si de reparatie.



5 minute dureaza sa o dea jos, daca sunt 3 barbati care stiu sa se sincronizeze.
Tot 2 ore a durat si la mine, dar au facut operatia pe care tu o consideri cea mai de durata: au reconditionat caseta si au pus-o tot pe ea la loc.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #145 : Mai 19, 2017, 02:35:15 p.m. »
In poza este bieleta schimbata in Noiembrie 2016, era citat postul de la acea data.


Nu am poza cu caseta. Este schimbata cu alta reconditionata, iti spun eu. Am vorbit cu ei si mi-au spus ca o inlocuim, nu o reparam pe a mea. Am dus masina la ora 9 si la 11 era gata. La cata munca e numai sa o dai jos, nu cred ca au avut timp si de reparatie.
M-a costat 950, desi putea sa fie chiar 900, fara sa mai adauge TVA, dar n-a stiut baiatul ce vorbisem inainte. Oricum, e destul de mult, dar asta e.


Sigur ca voi merge. Daca am vreo bieleta de schimbat ori o schimb la ei ori ma duc apoi sa verifice, asta a fost discutia. Intr-adevar, nu e la fel ca una reconditionata de fabrica, dar aia e cel putin dublu la pret.
Multumesc pentru reply!
Sper sa nu existe probleme nici in garantie nici dupa.[size=78%] [/size]

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #144 : Mai 19, 2017, 02:24:14 p.m. »
In poza este o bieleta de directie ;) si nu o caseta de directie.
La Trami am reconditionat si eu o caseta de directie, dar nu cred ca ti-au schimbat-o cu una reconditionata. Ei reconditionaeza aceleasi casete care sunt pe masina (adica le dau jos, le repara, apoi le pun la loc). Ma bucur ca ti-au luat doar 950 ron, mi mi-au cerut 1200 ron, si asta era acum 8 ani.
Ma rog, sa tii de garantie: la primul zgomot suspect (gen tronsit la bracarea rotilor) sa te intorci la ei si sa ceri re-reparatia pe garantie. O caseta reconditionata la service nu e la fel ca una reconditionata la fabrica.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #143 : Mai 19, 2017, 01:06:35 p.m. »
Salut!


Vin cu cateva noutati. De fapt, cam una singura.
M-a lasat caseta de directie :047:
Cum spuneam in postul de mai sus( acesta)

 ...
Si acum am pus numai asta :



a fost schimbata bieleta pe partea stanga, culmea, tocmai la reprezentanta Skoda, dupa care s-a refacut geometria.
Pe data de 16 Aprilie, de Pasti, am iesit cu masina si dupa 10 km am inceput sa aud un suierat/bazait la acclelerare, dar la ralanti nu se auzea nimic. Am mai mers vreo 10 km asa si am oprit sa identific sursa. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut vasul de ulei servo gol. Nici prin gand nu imi trecea asta, mai ales mai completasem eu inainte cu vreo 50ml si era totul ok. Am completat cu ulei pana la urma si m-am intors acasa.


Reparatia casetei, n-a fost chiar reparatie, ci am schimbat-o cu alta reconditionata. Pierdea ulei pe la simeringul din stanga.
Caseta mea era ruginita, ghici unde? Exact pe partea stanga, impreuna cu bieleta. Se pare ca mecanicul nu s-a sinchisit sa puna un colier metalic si a pus unul de plastic care nu a strans bine si a intrat apa, sare si ce a mai fost iarna trecuta pe drum. Asta a distrus axul si implicit simeringul.


Schimbarea s-a facut la TRAMI Targoviste (sa nu se considere reclama) si m-a costat 950 lei, inclusiv manopera si 18 (sau 24) luni garantie, cu verificare o data la 6 luni.


Un eveniment nefericit, care putea fi evitat daca se lucra cum trebuie.
Masina merge ok acum si de data asta sper sa nu mai existe alte probleme.


Drumuri bune si sanatate!
Alin

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #142 : Aprilie 12, 2017, 03:31:04 p.m. »
Salut!
N-am mai scris de ceva vreme, dar nici n-am avut prea multe de zis, sa fiu sincer.
Acum, am facut cateva chestii pe la masinuta.


Dupa cum povesteam acum ceva timp, am facut o schimbare de booster servofrana si conducta vacuum servo + discuri si placute noi pe fata, plus aerisit sistemul de 2 ori (asa a zis mecanicul, nu am fost prezent). Totusi, dupa asta frana nu era eficace. Un prieten mi-a recomandat un mecanic, prieten de-al lui si am mers cu masina la verificare. Cand am inceput sa facem aerisirea prin metoda clasica, nu imi venea sa cred. Nu iesea lichid de frana, ci o solutie asemanatoare cu laptele si urme de apa. Am zis ca nu e posibil. Am schimbat tot lichidul din instalatie. Inainte, abs-ul nu intra pe teren uscat (asflat, beton) la frana agresiva, in schimb acum functioneaza bine, chiar am fost nevoit sa franez de urgenta si s-a oprit de la 80 la 0 in cativa metri.


Problema de la punctul 2. de la postul din Octombrie 2016, s-a rezolvat 90%. Poate era problema de la lichid, nu stiu.


- Am schimbat si uleiul de la cutia de viteze. Am pus un ulei 75W90 cu normele GL4 si GL5. Ciudat ca le avea pe amandoua. Cutia se misca mai bine, nu mai agata asa rau in treptele 2 si 5 si miscarile levierului s-au diminuat mult fata de ce spuneam la punctul 3. Vom vedea pe parcurs. Daca face figuri, il schimb din nou.
- Spuneam ca in Octombrie am facut schimbul cu Motul. Nu prea mi-a placut cum a mers cu el. Destul de zgomotos dupa cateva mii de km si peste 3000 rpm. Acum l-am schimbat din nou si am bagat Liqui Moly 10W40 plus aditiv. S-a facut un engine flush inainte. Filtrele au fost Champion toate, deoarece n-am avut posibilitatea sa iau Mahle.
Problema de la punctul 4. se pare ca nu era chiar problema. Zgomotul era normal.
Pot spune ca masina se comporta mai bine ca inainte, din toate punctele de vedere.


Bine ca am rezolvat cu franele, ca asta era cea mai mare belea.
Alte probleme nu mai avem si sper sa nici nu fie :D
A...da. Vechea problema, sonda Lambda dupa catalizator. O voi schimba imediat cum dispun de finante.


Numai bine tuturor!

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #141 : Noiembrie 07, 2016, 07:42:47 p.m. »
Da, exact aceea.
Bieletele complete le-am pus anul trecut, in martie. Vezi o pagina inapoi. Erau Lemforder, made in Brazil. Pe atunci spuneam ca sper sa ma tina macar 2 ani. Teapa!



Da, am pus numai bieleta de directie, adica bara care intra in caseta si pe care se infileteaza capul de bara.
Uite, astea au fost puse anul trecut :
 
Si acum am pus numai asta :


Revin la parerea despre amortizoare. Se pare ca pana la urma nu sunt chiar asa dure. Toata troncaneala venea de la aceasta bieleta. Nu-mi vine sa cred cata diferenta poate face aceasta piesa.
Stau si ma gandesc, poate ca bieletele nu m-au tinut decat atat, din cauza amortizoarelor care erau praf.
« Ultima Modificare: Noiembrie 07, 2016, 07:45:32 p.m. de Aliskoda »

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #140 : Noiembrie 07, 2016, 05:52:20 p.m. »
Ce numesti tu capat de bara? Partea din bieleta de directie care intra in fuzeta?
Nu ai pus bielete complete, ci doar partea dinspre caseta?

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #139 : Noiembrie 07, 2016, 04:00:39 p.m. »
Salut, din nou! :)
Mai avem cate ceva de povestit.


Saptamana trecuta, am beneficiat de verificarea aceea gratuita prin R.A.R si s-au mai verificat cate una-alta. Rezultate in atasament.
- N-am descoperit pe unde pot pierde vacuum, tot suiera, insa frana e eficienta. In schimb, am impresia ca discurile se ovalizeaza. Acum raman asa, poate la primavara le voi schimba.
- Spuneam ca masina se zguduie/trepideaza la accelerari. Am dat jos suportul antirasturnare (dogbone) si l-am prins in menghina. Are joc pe verticala si la rasucire. Am vrut sa fac un test si l-am intarit cu un fel poliuretan. Vibratiile s-au redus semnificativ, la fel si tangajul fata-spate la frana de motor. Il voi schimba cat de curand cu unul nou. As lua Lemforder, dar e cam dublu la pret fata de alte marci. Am citit undeva ca s-au gasit piese originale in cutii de SWAG. Vedem...
- N-am reusit sa descopar de ce bate in volan la franari la viteza mica. Ceva nu e inchegat si nu pot sa imi dau seama ce. S-a schimbat bieleta de pe stanga care era varza si care credeam eu ca ar fi de vina.
- Am schimbat bieleta de directie stanga. Avea un joc, mai sa cada din nuca. Cumparate in martie 2015 de la autokarma, facut pana in prezent 20.000 km cu ele, schimbate amandoua, cea de pe dreapta cu cea veche care era in stare foarte buna (necesitate in regim de urgenta) si cea de pe stanga cu una TRW. Vedem acum cat tin. Capetele de bara inca se tin bine.
S-a refacut si geometria si sper ca pana la anul, cel putin, sa nu mai aud de ea.
-La primavara ma paste schimb de amortizoare spate. Sau, poate chiar mai curand, vedem cum stam cu banii.
- Ne pregatim sa montam anvelopele de iarna si sa le testam.


In rest, sa speram ca am terminat cu cheltuielile.


Drumuri bune!
Cu respect,
Alin.










Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #138 : Octombrie 25, 2016, 01:08:45 p.m. »
Salutare!


S-a efectuat si schimbul de ulei si filtre.
Ulei am ales Motul X-Clean 5w40, dupa ce am citit ca ar fi mai bun decat X-Cess. Vedem. Momentan am aproximativ 300km facuti si motorul pare putin mai silentios si la ralanti si in ture si parca nu se mai aud asa tare tachetii. E facut in Italy, dar n-ar trebui sa fie o problema. Voi vedea daca raman la el, dupa ce cu Ravenol n-am fost nevoit sa completez decat maxim 700ml, tinand cont ca aveam si o pierdere pe la garnitura de la culbutori. A fost schimbata si voi urmari acum cum se comporta.
Filtrele au fost Bosch si Mahle. Made in Germany toate. N-am mai luat Mann, dupa ce am nimerit made in China.
Am fost nevoit sa schimb si o mufa de la instalatia de racire. Vine numai pe original si la Skoda era 250 lei. Am gasit la dezmembrari cu 30 lei.


Avem si 4 anvelope noi Falken HS449 :)


Acum, am cateva problemute care ma sacaie.


1. Dupa ce am schimbat tulumba servo-frana si furtunul cu supapa, am crezut ca am scapat de pierderile de vacuum. Se pare ca nu. La apasari succesive ale pedalei, am un suierat in zona clapetei de acceleratie si tulumba de frana face un zgomot "poc-poc". Nu reusesc sa descopar acel suierat si sunt convins ca pe undeva scapa vacuum. Are cineva idee?


2. Cum ziceam, la franare apare o smucitura/bataie in volan la franare de la viteza mica, dar frana brusca. Stiu ca am bieleta de directie de pe stanga varza si o voi schimba maine. Poate fi de la ea? Parca ramane roata in spate si masina se duce in fata. Bucsile mari de bascula sunt bune.


3. In accelerare in treptele 3-4 si 5 parial, masina se zguduie, tremura impreuna cu schimbatorul de viteze. Accelerarea nu se face lin, se transmit toate vibratiile in caroserie si scaun. Am schimbat suportul cutiei de viteze, cel din partea stanga. Am pus Ruville, sa fie din cauza lui? Asa facea si inainte de schimbare.
Mentionez ca nu face mereu. Are cateva momente in care trepideaza foarte putin, aproape ca nici nu se simte. Ce naiba mai e si asta? Nu pot sa ii dau de cap si astfel de lucruri ma enerveaza.


4. Am impresia ca pompa de ulei cam face galagie. Sa aiba probleme cumva? Regasiti sunetul in filmulet. Nu stiu cum trebuie sa se auda in mod normal.
https://goo.gl/photos/LASQPzvoHdmJ2Heg6


Cam atat, deocamdata.









Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #137 : Octombrie 14, 2016, 06:18:39 p.m. »
Rulmentii nu cred ca ar fi trebuit neaparat schimbati pereche.

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #136 : Octombrie 14, 2016, 03:56:36 p.m. »
Salutare! N-am mai scris de ceva vreme pe aici. Nu ca n-am mai facut nimic la masina, dar n-am prea mai avut timp.
Referitor la amortizoarele KYB Excel-G, revin cu un feedback. Sunt putin cam dure. Simt cam orice crapatura in asfalt, desi am 195/65/15, in schimb, e putin mai stabila in viraje. Acum, asta e. Daca cumva voi dispune de alti bani, incerc cu cele pe ulei. Cine vrea o suspensie mai dura, poate merge pe Excel-G.


Intre timp, am mai schimbat tulumba servofrana, din cauza problemelor cu vacuum-ul. Am avut una cu cod 1J1 614 105S si mecanicul mi-a gasit una 1J1 614 105AM, facuta tot de ATE. N-am prea gasit info despre asta. Eu am ESP pe masina si nu stiu daca si asta e pt ESP. Difera la forma cele fara ESP? In fine, ideea este ca inca n-am pedala ferma. Tot asa face, cand apas pedala, nu are un punct in care sa se opreasca, ci se duce lin catre podea. Mecanicul mi-a zis ca la varsta ei ar fi normal, ca furtunele s-ar mai umfla etc. A fost facuta si aerisirea la reprezentanta, tot de el. Este mecanic la Skoda si am oarecum incredere in el, dar tot nu imi place cum se comporta frana.


Am schimbat si suportul cutie de viteze, cel din partea stanga. Aveam joc destul de mare la levier. Nu s-a imbunatatit prea mult, e cam la fel. Suportul pus a fost Ruville made in Germany. Daca schimb si dogbone(bieleta antirasturnare) oare se va imbunatati?


A fost inlocuita si sonda Lambda 1, cea inainte de cat. Am pus una Bosch, la promotie 300 lei. Se stinsese "check engine", dar acum s-a aprins din cauza Lambda 2 :)


S-au schimbat si pivotii cu TRW. Cei Moog, pusi in 2014 s-au lasat pagubasi. Mai mult cel din dreapta, stanga era inca bun. S-a refacut geometria.
Inainte de asta, am achizitionat si 4 cauciucuri de vara Nexxen N Blue HD Plus, la un pret bunicel, zic eu. 168 lei/buc. Multumit de ele pana acum.


Am schimbat si un rulment pe stanga fata. Am pus FAG, la recomandarile de pe forumuri.  Pretul a fost foarte bun, 114 lei, made in Slovakia. Sper sa aiba aceeasi calitate. Totusi, am schimbat numai pe stanga, desi pe cutie scrie sa fie schimbati pe ambele. Sa fie oare vreo problema?


Urneaza sa fac schimbul de ulei. As vrea sa incerc Motul 8100 X-cess 5W40. Am avut pana acum Ravenol VSI 5W-40 si am completat numai vreo 200 ml, culoarea este destul de ok, insa dupa cum spuneam in urma schimbului, parca pornea putin mai greu decat cu Castrolul. Vreau sa bag si un engine fluh inainte sa fac schimbul urmator, indiferent ca e Ravenol sau Motul.


I-am pus si US Style :) pana acum imi place cum da cu ele.


Acum, o mica problema, sper ca e cineva care poate sa imi dea o idee.
La viteza mica (pana in 10km/h), daca franez brusc, simt bataie in volan, ca o smucitura. Daca stiti cum facea ghidonul de la bicicleta cand puneai frana si nu era piulita stransa. Se aude si un zgomot, bataie undeva, dar nu realizez ce poate fi. Discurile si placutele au 2000 km. Sa fie oare suruburile de la etrieri? Sa fie ceva in articulatiile volanului? Nu pot sa descopar.


In rest, cam atat.
A, era sa uit :) Am implinit 170.000 km. 49.000 de cand e la mine.
Va doresc drumuri bune si km multi fara probleme.
Alin





forum image hosting
« Ultima Modificare: Octombrie 14, 2016, 03:58:30 p.m. de Aliskoda »

Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #135 : Iunie 20, 2016, 05:38:09 p.m. »
Ba da, erau in cutie KYB, dar nu aveau sigiliu pe cutie, le vezi in pozele de mai sus. Pe una scria made in India si pe una Spain, daca nu ma insel. Insa, una dintre pungi era desfacuta. N-am mai mers cu ele inapoi, pentru ca am avut un discount de 10% la fiecare piesa. Orice origine or avea, sunt noi si macar de ma tin un an, ca apoi daca fac probleme le schimb.
Aveau coduri pe cutii, dar nimic stantat pe ele. In fine, acum raman asa, pana pica :)

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #134 : Iunie 20, 2016, 03:24:58 p.m. »
Flansele si rulmentii nu erau in cutie? Eu am comandat sachs, si erau in cutii sigilate, cu cod pe ele, stantate, etc.


Offline Aliskoda

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2013
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 246
  • Karma: +0/-0
  • In crestere...
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 BFQ
Re: Octavia 1, 1.6 MPI BFQ, Silver
« Răspuns #133 : Iunie 20, 2016, 03:05:19 p.m. »
Revin cu impresii, asa cum spuneam.
Amortizoarele, sunt senzatie. Masina nu mai e barca mai deloc, acum face o singura cursa pe verticala. Le voi schimba si pe spate, dupa ce scap de nunti :)


 Cred ca flansele si rulmentii pe care i-am luat, n-au fost KYB. Nu aveau nicio inscriptie pe ele si mi-a zis mecanicul ca o punga era desfacuta si ca nici el nu crede ca sunt KYB, dar macar sunt noi.
Discurile si placutele sunt ok, momentan. Am ~200 km cu ele si parca s-au asezat. Franarea este destul de buna, clar mai buna ca inainte. Nu pot sa va arat cum erau vechile piese, deoarece au ramas la mecanic. Scartaie putin, e adevarat, dar numai cand e putina panta si e frana apasata usor. In rulaj nu scartaie deloc. Mai grav e ca si pe spate scartaie la fel, poate mai rau si sunt ATE-uri, originale, verificate cu aplicatia ATE pt Android.


Furtunul de vacuum a fost inlocuit, nu mai am fasait, insa cred ca am aer in instalatie. Cand apas pedala, nu are un punct in care se opreste, ci se duce usor spre podea. De altfel, ieri am miscat un furtun de frana pe fata si a facut un fasaie, fapt care ma face sa cred ca este destul de mult aer in instalatie. Voi merge sa schimb si lichidul, ca sa am franarea eficienta.


In rest, totul ok. Deci, recomand KYB Excel-G, daca e cineva in cautare de amortizoare.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Azi la 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Azi la 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Azi la 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Azi la 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Azi la 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Azi la 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 [18] 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30