Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Hyundai Tucson IV 1.6 T-GDI 150 CP si 1.6 T-GDI FHEV 230HP 4x4  (Citit de 254 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2621
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Hyundai Tucson IV 1.6 T-GDI 150 CP si 1.6 T-GDI FHEV 230HP 4x4
« Răspuns #4 : Iunie 24, 2022, 11:46:53 a.m. »
Ar fi interesant de știu dacă cele aprox 100kile in plus ale phev-ului se simt la ținuta de drum. La demaraj par identice
https://zeperfs.com/duel8910-9265.htm
« Ultima Modificare: Iunie 24, 2022, 03:09:23 p.m. de M i c u t z u »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4952
  • Karma: +0/-0
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Hyundai Tucson IV 1.6 T-GDI 150 CP si 1.6 T-GDI FHEV 230HP 4x4
« Răspuns #3 : Iunie 20, 2022, 09:42:52 a.m. »
Da, PHEV-ul are 265 CP, si FHEV-ul are 230 CP. Dar delarita le mai incurca de a reusit sa ma incurce si pe mine. Eu am testatat FHEV-ul de 230 CP cu cutie DCT si 1.6 TGDI de 150 CP cu cutie manuala.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2621
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Hyundai Tucson IV 1.6 T-GDI 150 CP si 1.6 T-GDI FHEV 230HP 4x4
« Răspuns #2 : Iunie 18, 2022, 09:19:48 a.m. »
Eu din ce știu phev-ul are 260cp, iar hibridul simplu 230.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4952
  • Karma: +0/-0
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Hyundai Tucson IV 1.6 T-GDI 150 CP si 1.6 T-GDI FHEV 230HP 4x4
« Răspuns #1 : Iunie 16, 2022, 10:43:04 a.m. »
Intre timp am facut test drive cu Hyundai Tucson motor 1.6T-gdi benzina 150 CP cutie manuala, dar si cu hibridul de 230 CP si cutie automata, ambele cu echiparea Style+.
Odata urcat la volan materialele nu mi s-au parut de mare calitate, si totul era negru (lucru care poate deranja persoanele mai vesele  :D) : bord negru, scaune negre, plafon gri inchis, tableta de bord neagra si, culmea, ambele masini cu care am facut test drive erau negre la culoare. :042:
Spatiu suficient si pentru sofer, si pentru pasagerul fata si pentru pasagerii din spate, totusi parca la volan nu mi-am gasit pozitia ideala la condus. Totusi, se sta mai bine in cazul in care masina este dotata cu cutie automata pentru ca se poate sprijini cotul drept pe consola centrala.
Odata iesit la drum am observat ca ambele motorizari au lag, parca mai mare la PHEV. Motorul PHEV de 230 CP este arhisuficient in trafic, iar cutia automata schimba destul de bine. Motorizarea 1.6 T-GDI cu cutie manuala este si ea acceptabila, iar ambreiajul tine neasteptat de moale, doar la 1.2 TSI am mai vazut pedala de ambreiaj care sa se apese asa usor.  La fel si volanul, era foarte usor de rotit, aproape ca se putea intoarce cu un deget. Aceste lucruri fac Tucsonul o masina extrem de usor de condus in oras. Din pacate, pe cat era de usor de rotit, pe atat de lipsit de precizie este volanul. O alta problema este ca ramane moale si la viteze mari, de autostrada. Practic volanul nu se intareste aproape deloc, ceea ce mi se pare periculos la viteze mari. Tabloul de bord era complet digital, insa cam mic in comparatie cu ce au alte masini recent lansate pe piata.
Greieri in bord inca nu aparusera, dar avand in vedere calitatea mediocra a materialelor, cred ca vor aparea.
Plus ca modelul cu motorul 1,6 t-gdi mi s-a parut foarte prost asamblat, parca nu erau stranse suruburile suficient de tare, parca, parca urmau sa cada piese din el pe sosea. Avea aprox 7600 km in bord si imi dadea senzatia de masina prost asamblata, lipsita de soliditate. Consumul final a fost de 9.2% (traseu de oras+putina autostrada), cu AC ponit, ceea ce este foarte bine pentru un SUV de acest gabarit.
Ce verdict final as putea da? cel cu motor PHEV mi-a placut, se poate recomanda masina insa numai daca se dau discounturi foarte mari. Hyundai a marit preturile foarte mult, si doar cu mari discounturi ar mai merita banii.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Geamuri fata de Leonard
[August 05, 2022, 12:24:52 p.m.]


Skoda roomster de A V A T A R
[August 03, 2022, 09:29:47 p.m.]


Se incalzeste roata stanga-spate de judge
[Iulie 27, 2022, 04:57:55 p.m.]


Relanti-ul variaza, motorul nu merge rotund de Leonard
[Iulie 26, 2022, 08:23:20 a.m.]


BIA -Skoda Fabia Sedan 1.2HTP 12v Elite de Alejinxique
[Iulie 21, 2022, 03:11:09 p.m.]


Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm
[Iulie 15, 2022, 11:55:56 p.m.]

* Mesaje recente

Re: Geamuri fata de Leonard
[August 05, 2022, 12:24:52 p.m.]


Re: Skoda roomster de A V A T A R
[August 03, 2022, 09:29:47 p.m.]


Geamuri fata de sorinike
[August 03, 2022, 10:53:13 a.m.]


Skoda roomster de Olimpiu
[August 03, 2022, 10:47:01 a.m.]


Re: Se incalzeste roata stanga-spate de judge
[Iulie 27, 2022, 04:57:55 p.m.]


Re: Se incalzeste roata stanga-spate de ovidiutripa
[Iulie 27, 2022, 04:40:22 p.m.]

Calendar

August 2022
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
[8] 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31