Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc  (Citit de 107950 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #27 : Februarie 05, 2011, 04:44:59 p.m. »
Din pacate, la masinile cu ceva km si uzura data de anii vechime pot aparea lucruri neprevazute la demontat repere ce in mod normal nu sunt vizitate des, cum s-a intamplat si in cazul tau, bine ca s-a gasit capsula pe potriva turbosuflentei tale !

Deja ai un prim raspuns pt modul in care inainte dadea valori mari pe log, acum simti ca trage altfel si e firesc: acum lucreaza descatusat. Cand ai timp, studiem un log nou sa vedem ca toate sunt in regula.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline pop cristian

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: bistrita
  • Mesaje postate: 148
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.9 / TDI / AHF
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #26 : Februarie 05, 2011, 11:45:01 a.m. »
Avatar in sfarsit am terminat aseara pe la vreo 22 de curatat turbina de ieri dimineata
Pe cat am crezut ca va fi de usorpe atat sa complicat treba , totul a inceput cu ruperea celor trei suruburi de la esapament  , pe urma surubele din turbina nu au vrut sa se desfaca, cu multa munca de lamurire sa reusit desfacerea lor, iar cand sa desfaca turbina propriuzisa in doua au constatat ca nu pot nici cum , au invartit au batut pana cand au ruot partea de jos din aluminiu al turbinei , nu stiu cum sa ii spun dar o sa atasez o poza cu partea de unde e rupta ( caut una de pe forum deci imi cer scuze dc fur poza cuiva)
cu greu s-a gasit alt capac de la o turbina stricata, dar spre seara
La mine a fost blocata de tot geometria, sa curatat totul , inclusiv egr si admisia
Dupa montaj la accelerari bruste avea un chitait destul de strident in zona de 3200, iar in mers pe la 1800, cu vitezele 1 si 2 tragea de numa dar din treapta a 3 ajungeam la blana cea ce inainte nu se intampla deci mi-am dat seama ca ceva nu e bine si se trage de la cel zgomot scos, zgomotul era de la acea conducat in forma de s care vine in partea de jos la egr nu etansa bine, dupa remediere pot spune ca masina trage foarte bine de la 1600 in sus deja se simte bine turbina
Urmeaza sa fac logul si sa il postez sa vedem dc totul este in parametri , asta in zilele urmatoare
Multumesc pentru ajutor , raman dator
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI / 110 cp/ AHF

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #25 : Februarie 03, 2011, 12:13:33 p.m. »
Asta explica Duty Cycle ala de 94% ;)

Refa log-ul dupa curatare si montaj...sa avem o confirmare clara ca s-a facut treaba buna.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline pop cristian

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: bistrita
  • Mesaje postate: 148
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.9 / TDI / AHF
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #24 : Februarie 03, 2011, 08:27:44 a.m. »
La mine tija care comanda geometrica este blocata, nu agata , merge numai in partea de sus apx 0.5 cm , doar atat misca
vedem maine cand desfacem
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI / 110 cp/ AHF

Offline al bundy

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 963
  • Karma: +1/-0
  • Auto: O2 FL 2.0 TDI 140 AG
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #23 : Februarie 03, 2011, 12:19:51 a.m. »
NU inelul se blocheaza ci vanele agata in mizeria depusa pe corpul turbinei.
Interfata de diagnoza ORIGINALA, intotdeauna ultima versiune , upgrade-uri (tempomat, diferiti senzori) si reparatii instalatii electrice.

Offline pop cristian

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: bistrita
  • Mesaje postate: 148
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.9 / TDI / AHF
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #22 : Februarie 02, 2011, 05:12:53 p.m. »
Deci acum pe mine operatiunea ma costa 100 de lei ca si pe ceilalti doi dinaintea mea numai ca ei aveau golf
Din cate stiu masinile le functioneaza inca  :015: , oricum le dau eu de lucru stai linistit, am poze documentare ii verific inainte sa vad dc stiu ce au de lucru si pe ce sa se axeze
Ce ar fi ceea ce nu ar putea iesi, eu ma gandesc ca la mine din moment ce nu pot misca de tija care comanda geometria este ca e intepenit inelul mai repede decat vanele in sine ca altfel nu gasesc o explicatie cat de cat logica, geometria isi mai da drumul si se mai blocheaza , asta este ceea ce am observat astazi, cand tragea foarte bine cand era mai puturos si zgomotul specific nu se mai auzea deloc
Eu sper ca lucrarea sa iasa bine , altceva nu am ce face , asa nu o las pentru ca cine stie unde ajunge , poate sare in aer  :D
Revin si sper ca va fi cu vesti bune si un log pe masura
Multumesc  0m0 0m0 0m0 0m0 0m0 0m0
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI / 110 cp/ AHF

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #21 : Februarie 02, 2011, 08:18:08 a.m. »
Curatat = reconditionat

Sub 800 lei nu am gasit nicaieri manopera mai ieftina.
Daca o fac niste prieteni, tot n-o vor face gratis. Sa zicem ca iesi mai ieftin, dar ideea este sa iasa lucrarea bine, pt ca e posibil sa nu, eu laasta ma refeream.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline pop cristian

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: bistrita
  • Mesaje postate: 148
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.9 / TDI / AHF
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #20 : Februarie 01, 2011, 09:22:44 p.m. »
la ce te referi cand spui reconditionat? :-? mie mi-au spus ca o curata toata nu ca o reconditioneaza si ca si bani nu dau mult deloc ca e la niste prieteni
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI / 110 cp/ AHF

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #19 : Februarie 01, 2011, 09:07:22 p.m. »
Daca l-ai verificat e bine. 1cm e cam putin...
Turbosuflanta poate fi reconditionata, insa nu-ti poate garanta nimeni ca va mai merge bine 3,6 sau 12 luni dupa. Banii insa ii dai si se apropie de cat costa o turbosuflanta la SH dar cu km mai putini, de aceea am zis ca a 2-a varianta pare mai eficienta.

O turbosuflanta care fluiera tradeaza km multi si/sau uzura. Gandeste-te ca se invarte cu zeci-sute mii rotatii...e normal sa mai oboseasca. Dar daca e exploatata sanatos te mai poate tine o vreme.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline pop cristian

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: bistrita
  • Mesaje postate: 148
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.9 / TDI / AHF
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #18 : Februarie 01, 2011, 08:38:11 p.m. »
Deci am verificat si cu acelerari dar nu misca mult maxim 1 cm, iar actuatorul pur si simplu l-am dat jos ( supapa aceea de vacum cu tija, nu e ala actuatorul) am defacut cele 2 surube am scos siguranta si l-am dat jos.
Am mai verificat cu vagcomul, la basic settings am intrat pe grupul 11 si de acolo actuatorul sau tija inchidea si deschidea  dupa cateva secunde, l-am lasat sa merga si am ridicat masina pe elevator si am privit si asa cum misca si misca
La fluierat m-am referit la zgomotul specific produs de turbinele gamei vw
Geometria se poate curata nu? 0m0 sau e necesara inlocuirea? fonduri nu sunt si va merge asa
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI / 110 cp/ AHF

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #17 : Februarie 01, 2011, 08:17:46 p.m. »
Ma gandesc ca ai verificat actuatorul cum functioneaza la pornire motor si la accelerari, cum adica "dat jos" ? :-?

Daca turbina fluiera inseamna ca este putin uzata...
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline pop cristian

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: bistrita
  • Mesaje postate: 148
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.9 / TDI / AHF
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #16 : Februarie 01, 2011, 08:12:32 p.m. »
Avatar in aceasta seara am dat jos actuatorul si misca foarte bine nu e nici o problema cu el , dar in schimb am tars de acel reglaj al vanelor de la geometrie si misca destul de greu si foarte putin, asta ma gandesc ca e blocata geometria
pe vineri am programat la service sa fie curatata , banuiesc ca ar trebui sa isi revina
Dupa ce am montat la loc am avut aceasi surpriza si anume oana in 2400 ma rugam de ea sa mearga si nici turbina nu se auzea in relanti sa fluiere, dar mai multe runde cu acelerari mai tari pana pe la 3500 si a inceput sa fluiere acum din nou si merge bine iarasi
Vedem pe vineri cat de murdara este, cu un drum ii punsa curete egr si admisia dc tot se desface
Multumesc
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI / 110 cp/ AHF

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #15 : Februarie 01, 2011, 06:38:23 p.m. »
Cu motorul oprit nu poti misca tija, nu poti face destula presiune.

Daca actuatorul "agata" va trebui sa reconditionezi sau mai bine sa schimbi turbosuflanta cu una SH dar cu mai putini km.
Inseamna ca exista funingine ce impiedica deschiderea / inchiderea paletilor.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline pop cristian

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: bistrita
  • Mesaje postate: 148
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.9 / TDI / AHF
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #14 : Februarie 01, 2011, 02:49:21 p.m. »
Incerc in aceasta seara sa fac ceea ce ai spus si ii dau si niste spray wd40 sa ii curat tija si pe urma sa vedem dc isi revine
Ultima data dc ma gandesc cand am tras de tija cu motorul oprit culisa greu cu scartaituri, eu am crezut ca e normal dar se pare ca nu si poate sa agate
Dc dau cu spray si nu isi revine va trebui sa inlocuiesc actuatorul nu? ca altceva nu cred ca mai are ce sa ii fac
Multumesc

P.S. revin cu log dupa curatare
« Ultima Modificare: Februarie 01, 2011, 02:55:03 p.m. de pop cristian »
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI / 110 cp/ AHF

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc
« Răspuns #13 : Februarie 01, 2011, 12:36:58 p.m. »
Trebuie sa vezi la pornire daca se trage la maxim in jos, apoi tinuta in 4000rpm trebuie sa vezi daca urca la maxim in sus (de tija vb acum). Pe accelerare progresiva spre 4000rpm trebuie ca tija sa se miste progresiv, fara hopuri,sa nu-ti agate.
Cativa cm ar fi cursa completa maxim jos - maxim sus apreciez.

Garrett VNT turbocharger cutaway animation
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Azi la 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 [25] 26 27 28
29 30