Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Ford Focus Turnier mk3 facelift  (Citit de 9283 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #67 : Iulie 15, 2022, 11:55:56 p.m. »
142.000 km în acest moment (am rulat extrem de puțin cu aceasta masina de la revizia anterioara efectuata în noiembrie 2021, numai 2.000 km pana în acest moment) din care 1.250 efectuati în ultima săptămână. Am fost pe litoralul romanesc cu sotia si cei doi copii. În aceasta excursie portbagajul de combi a fost foarte bine venit fiind încărcat maxim. Am mers pe A1, A2 și ceva plimbări prin județul Constanța către Adamclisi și alte câteva obiective. Consumul a fost 4,9 litri/100 km, cu aer condiționat utilizat tot timpul și viteza medie de 68 km/h. La întoarcere traversarea Bucureștiului a însemnat mai bine de o oră.
« Ultima Modificare: Iulie 15, 2022, 11:58:25 p.m. de cirsteammm »
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #66 : Decembrie 06, 2021, 10:15:57 a.m. »
Cu drag.
Nu pune banii in fata, ci linistea.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #65 : Decembrie 05, 2021, 09:34:08 p.m. »
Mulțumesc de sfat, în condițiile actuale este un sfat înțelept. Întotdeauna lucrul cel mai simplu este cel mai bun insa nu Întotdeauna alegem simplitatea. Nu știu ce sa fac, cred ca mai aștept putin. Insa as dori sa profit oarecum de moment, prețul mașinilor noi și second-hand este foarte sus, sa vand focusul în speranța că peste 3-4-5 luni voi putea cumpăra mazda 3 second-hand la un preț decent.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #64 : Decembrie 05, 2021, 07:39:58 p.m. »
Cel mai simplu - desi adesea lucrul simplu nu-i place omului defel - ar fi sa dai Fordul tatalui tau la tara si sa iei indarat Octavia. Oricat ar fi taxa, desi inca nu e, tot e cu muuult sub pretul de achizitie a unui automobil Euro 6.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #63 : Decembrie 05, 2021, 04:17:05 p.m. »
Sincer as dori ca ceea ce voi cumpara pe benzina sa fie euro 6. În București pot oricând sa apară taxe de poluare și as vrea sa evit pe cât posibil acest scenariu. Iar benzinara euro 4 am în curte, fosta mea octavia care este la tatăl meu dar ma poate deservi oricând și oricât. În acest moment ma descurc cu fabia care cred ca ar rezista cu brio 10 ani în aceste condiții dar este euro 3 și foarte veche (deci pasibila de taxare în condițiile în care se vehiculează o taxa pentru mașinile mai vechi de 15 ani). O data cu mutarea în noul apartament am pierdut și ambele locuri de parcare, parchez pe unde apuc, este groaznic din acest punct de vedere. Din aceste considerente focusul zace de o luna în garaj la țară.
« Ultima Modificare: Decembrie 05, 2021, 04:21:07 p.m. de cirsteammm »
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #62 : Decembrie 05, 2021, 03:30:46 p.m. »
La ce ai tu nevoie realmente, o masina pe benzina aspirata Euro 4 gen Peugeot 307, eventual SW, Fabia Combi sau Kia C'eed ar fi numa potrivita. As spune chiar ca 1.4 MPI sau maxim 1.6 MPI is indeajuns.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5101
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #61 : Decembrie 02, 2021, 02:35:43 p.m. »
Fata de Focus toate cele 3 masini sunt inferioare la capitolul stabiliate, insa Mazda 3 se apropie destul de bine fata de Focus (sau ma rog,  pe acolo). Motorul G120 de pe vechea Mazda 3 nu are mild-hybrid, nu prea are zvac in oras decat daca apuci sa il turezi. Cel nou, de pe actuala Mazda 3, are sistem mild-hybrid, deci te mai ajuta la plecarea de pe loc. Insa, daca vrei sa tunezi vechiul motor G120 si sa il duci la nivel de G150, eu zic ca este OK.
Tu ti-ai pus un reper deja inalt, e vorba de Ford Focus, o masina stabila si manevrabila, e greu sa gasesti ceva mai bun.
Daca iti place Mazda, poate gasesti o masina undeva sa o incerci, eventual la inchirieri, e posibil sa nu iti placa suspensiile tari.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #60 : Decembrie 02, 2021, 01:30:25 p.m. »
Am focusul de 1 an deci schimbat masini la 2-3 ani pare a fi un orizont de timp mult prea mare  :) ) . Stiu ca mazda 3 cu 2.0 benzina are tot un motor aspirat insa in aria celor care testeaza masini parerile sunt impartite vizavi de acest motor. Cei ce apreaciaza mazda spun ca acest motor de cilindree mare si putere mica este fiabil in timp si capabil de consumuri foarte mici iar cei din zona neutra spun ca este un motor bun dar complex care functioneaza cu un amestec foarte sarac si in timp are prostul obicei sa consume ulei. Iar legat de consum spun ca este ok numai in extraurban unde o ajuta coeficientul aerodinamic (0,28 din cate am citit deci inferior celui de la elantra) insa in oras cilindreea mare va papa in jur de 12 litri/100 km.
Din cele enumerate am condus vechea corolla dar cu acelasi motor, hyundai elantra modelul precedent 2015 destul de mult (masina finului meu cumparata de noua are 165.000 km iar de la 80.000 merge pe gpl cu zero probleme pana in prezent) iar mazda 3 niciodata. In mazda 3 nu am fost nici macar pasager, interiorul il stiu numai de pe net.
Despre hyundai elantra 2015 1.6 benzina 132 cp pot spune ca la turatii mai inalte se simte mai vioaie decat skoda octavia 2008 1.6 benzina si clar mai stabila decat octavia insa inferioara la stabilitate fata de focus.
Multumesc frumos pentru sfaturi si impresii.
 
« Ultima Modificare: Decembrie 02, 2021, 01:33:43 p.m. de cirsteammm »
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5101
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #59 : Decembrie 02, 2021, 12:01:42 p.m. »
Chiar ma intrebam cand iti vei schimba masina, este in firea ta sa faci acest lucru la 2-3 ani. >:D<
Am mers cu toate cele 3 masini enumerate de tine, toate au puncte slabe si puncte forte.
-Mazda 3 e cea mai fun to drive, doar ca mie nu mi-a placut deloc  motorul G120. Daca intentionezi sa il resoftezi la 150-160 CP, atunci da, mergi pe Mazda 3 (dupa parerea mea). Se va descurca de minune pe alei intre blocuri, pe drumul scurt de acasa pana la scoala, unde ai nevoie de manevrabilitate pe spatii inguste. Dar vezi ca si acesta e motor aspirat, asa cum sunt si cele de pe Elantra si Corolla
-Hyundai Elantra cu motorul 1,6 mpi 128 CP este doar OK, o masina fiabila si cam atat. Viteza a II-a mi-a placut cum merge, insa nu are stabilitatea Mazdei 3 la drum lung si nici manevrabilitatea ei pe spatii inguste
-Toyota Corolla este, asa cum spune un clasic in viata de pe acest forum, ,,la fel de atractiva ca un pahar de apa atunci cand nu iti este sete". Are un motor de 1.6l si 132 CP, este fiabila, destul de confortabila, dar alte placeri nu mai gasesti la ea. Plus ca, la 4.62metri lungime, va fi greu sa te descurci cu ea sa parchezi langa scoala. Poate o sa razi, dar unul din motivele pentru care am mers pe Honda Civic a fost faptul ca este mai scurta, si implicit mai usor de parcat.
Eu te-as sfatui asa:
-daca iti asumi responsabilitatea sa resoftezi Mazda 3 la 150-160 CP, atunci da, mergi pe Mazda
-daca vrei sa lasi motoarele asa cum sunt ele, atunci mergi pe Toyota Corolla.
Totusi, ar fi bine sa incerci masinile inainte sa faci achizitia, spre exemplu Mazda 3 are niste suspensii tari, s-ar putea sa fie o problema suparatoare.
Succes!
« Ultima Modificare: Decembrie 02, 2021, 12:17:15 p.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #58 : Decembrie 02, 2021, 11:12:58 a.m. »
Datorita faptului ca situatia mea locativa s-a schimbat in acest an, m-am mutat intr-un apartament mai mare la 500 m de scoala si gradinita implicit de job-ul sotiei (este cadru didactic) si a faptului ca de aproximativ 2 ani eu lucrez numai de acasa cred ca trebuie sa imi schimb si masina.....din nou :) ) . Stiu ca in mod normal la asa distanta nu mai am nevoie de masina insa mai sunt cateva zile de ploie si perioada geroasa de iarna cand folosim masina (copilul mic are numai 4 ani). Asa ca ma gandesc sa schimb focusul cu o masina care sa reziste cu brio la 8-10 porniri pe zi (uneori mai putine) si 4 - 5 km parcursi (in majoritatea timpului mai putin) excluzand aici concediile si plecarile de weekend la munte sau acasa la tara (55 km de Bucuresti). Am in minte 3 variante (second hand) dar un sfat bun ar fi de ajutor. In ordinea preferintelor mele cele 3 sunt:
1. mazda 3 sedan facelift (incepand cu 2017) 2.0 benzina 120 cp (cu posibilitate de resoftare la 160-170 cp) in jur de 14.000 - 15.000 euro
2. hyndai elantra (model incepand cu 2016 deoarece facelift-ul din 2018 nu prea imi place) 1.6 benzina 128 cp in jur de 12.000 euro. Este varianta pe care o consider cea mai fiabila deoarece motorul este clasic, lipsit de complexitate.
3. toyota corola (model incepand cu 2016) 1.6 benzina, masina cu cel mai anost interior din punctul meu de vedere, este aici doar datorita motorului insa nu cred ca voi ajunge sa ma gandesc serios la ea.
« Ultima Modificare: Decembrie 02, 2021, 11:14:39 a.m. de cirsteammm »
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #57 : Noiembrie 06, 2021, 06:38:38 p.m. »
Efectuat revizia perioada după 1 an: ulei Liqui Moly 0W30 4 litri, filtru combustibil original ford, filtre mahle: aer, ulei și polen carbon activ. Cost total cu manopera 560 lei (în service multimarca).
S-a scos carcasa filtrului de motorină și s-a curățat temeinic. Nu au fost găsite urme de pilitura ca urmare a celor 13 litri de benzina alimentați în luna iulie.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #56 : August 27, 2021, 10:49:35 a.m. »
Adaugat grila radiator de titanium...
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #55 : August 02, 2021, 08:51:34 a.m. »
140.000 km pe bord in acest moment (din care 10.000 km parcursi de mine) si fix 9 luni de la achizitie. Am mers destul de putin insa fiind pandemie km sunt efectuati doar in concedii si iesiri ocazionale la munte. Din martie 2020 eu nu am mai ajuns fizic la birou, am lucrat numai de acasa. Foarte multumit de acest focus pana in acest moment, in special de modul in care se simte masina la viteze mari si stabilitatea pe serpentine. Sync-ul 3 a adus un real plus in interior.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #54 : Iulie 23, 2021, 02:12:05 p.m. »
Ne-am intors din excursia efectuata prin zone cu temperaturi mai scazute. Am fost cazati in Paltinis si de acolo am tot vizitat, au fost zile in care am parcurs peste 300 km. S-au strans in jur de 1400 km. Nu am avut probleme cu masina dupa acea alimentare cu benzina. Inainte de plecare am schimbat filtrul de motorina. In suportul filtrului nu s-au gasit urme de pilitura insa filtrul mirosea puternic a benzina. Nu am patit niciodata sa se supraincalzeasca. Acum la munte cand ajungeam la cazare dupa abordarea in forta a serpentinelor aflate inainte de Paltinis am auzit pentru prima data electroventilatorul pornit. Insa se oprea imediat ce opream motorul. Pe timp de zi temperatura era destul de ridicata chiar si in acea zona, 28-29 grade celsius. Insa seara era super racorica, in jur de 12-14 grade.
Ca un rezumat: 1380 km, viteza medie 48 km/h, consum mediu 5,1 litri/100 km, AC pornit non-stop, 2 adulti si 2 copii, portbagaj full de bagaje. Alaturi de mine a mers si tatal meu cu octavia 1.6 mpi (fosta mea masina) si a obtinut un consum de 7,8 litri/100 km.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5101
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #53 : Iulie 23, 2021, 09:06:22 a.m. »
De curios, ai probleme cu racirea motorului in trafic aglomerat? (adica ti s-a intamplat sa ti se supraincalzeaza motorul si sa fii nevoit sa tragi pe dreapta pana se raceste)?
Am fost la mare saptamana trecuta, si in weekend la intoarcere am prins carambol pe autostrada (lucru care vad ca incepe sa devina normalitate pe A2, din pacate). Am mers peste 2 ore numai cu vit I si II, si la un moment dat au inceput sa se supraincalzeazca motoarele. Pe banda de urgenta se facuse sir de Forduri, cu capotele ridicate, care asteptau sa li se raceasca motorul...ii vedeam pe geam cum isi imprumutau antigel unul de la celalalt.  Cele mai multe erau Fiesta, dar am vazut s Focus. Mai incolo, dupa cativa km, erau trase pe dreapta masinile frantuzesti (cu aceiasi problema) si, surpriza, niciun Logan.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Azi la 08:47:44 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Azi la 08:47:44 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]


Re: Turcaletul de A V A T A R
[Aprilie 14, 2024, 11:14:27 p.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 14, 2024, 02:43:18 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 [16] 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30