Mint ei, mint si eu:
http://www.aviamotors.ro/?cale=links/promo/soh.html
si la Brady, dreapta, pe la mijloc:
http://www.bradytrade.ro/
Antena era doar pliabila si nu se putea scoate de acolo. Eliminarea sigurantei care impiedica scoaterea antenei a transformat-o in demontabila ;)
Foarte rar mi s-a dat sa vad un model nou ca arata mai rau ca cel vechi.Doua exemple iti pot da (cat se poate de subiective): kia ceed comparativ cu kia ceed facelift si honda civic 5d cu designul initial fata de ce e acum pe piata; in ambele cazuri imi plac mai mult primele modele, dar stii cum e, fiecare regula are si exceptii care o confirma :)
Eu astept vara lui 2013, cu Superb Tour. :))
. Într-un interviu acordat englezilor de la AutoExpress, Jozef Kaban, designerul şef al Skoda, spune că noua generaţie a lui Superb va avea un design deosebit şi că va surprinde publicul la apariţia pe piaţă.
Octavia 2FL RS este muult mai frumoasa decat aceasta copie Passat, numita skoda 3 RS...esti constient ca unii au exact parerea opusa ? fara sa faca vreo trimitere la passat
Alex, si mie imi plac sedanurile, doar ca nu au stergator pe spate.Nici Bia nu are, dar am invatat o smecherie de la dl Cristian din Bucuresti (cel cu Expert Detailing): in perioadele cand ploua mult/frecvent, aplic pe parbriz, luneta, geamurile laterale si oglinzi water repellant=solutie anti-ploaie de la Abro. Ma ajuta mult. :) Nu mai trebuie sa dea Bia atata din stergatoare, eu vad mai bine, iar la luneta e aproape ca si cum as avea stergator.
Poze inca nu au publicat?
http://media.realitatea.ro/multimedia/image/201304/w728/414666l-610x390-b-6824d68d_28196000.jpg (http://media.realitatea.ro/multimedia/image/201304/w728/414666l-610x390-b-6824d68d_28196000.jpg)
Viitoarea generație a modelului Skoda Superb va fi o revelație pentru clienții mărcii, a declarat președintele mărcii Skoda.
Cat despre motoarele 1,0l mpi, eu nici nu le-as pune in discutie.
Mie-mi place cum arata noua Fabia.
Din spate e complet neinspirata: parca e Fiat Stilo de acum X ani :(design retro, asadar am aflat la ce se refera expresia "design emotional".
Inainte de Kaban a fost Jens Manske (cel care a facut facelift-urile Fabia si Octavia, Yeti si Superb II).aici exemplu de original urat
La motoare, am luat direct de pe site-ul Skoda (intelegeti si voi):
The petrol engines available are new three- and four-cylinder series based on MQB technology. The 1.0 MPI three-cylinders have indirect injection, while the four-cylinders are turbocharged with stratified injection (TSI) and engine size of 1.2 litres. Power output begins at 44 kW (60 hp) and ranges up to 81 kW (110 hp).
Diesel engines available for the new ŠKODA Fabia comprise three performance levels of the new turbocharged direct-injection 1.4 litre common-rail design with three cylinders. Its engine block is made of aluminium alloy. At 55 kW to 77 kW, power output is unchanged from the second generation of the Fabia, though engine size is now 1.4 litres, not 1.6 litres as it was.
Nici eu nu inteleg de ce nu pot studia vechiul sistem pe lant. Au reusit sa vanda foarte mult, dar rating-ul a scazut.Sistemul vechi a evoluat, nu mai poate fi implementat pe modelul actual fiindca lantul ala e bun doar pe motorul vechi. Poate fi acelasi lant dar prost pe sistemul actual, asta doar ei stiu.
Vina este doar a celor care cumpara pt ca daca nu ar cumpara nimeni ar fi scoase din fabricatie!
Dupa mine motoarele sub 1,8 sunt niste tentative, aci le includ si pe cele de 1,6 vechi!-la masini puse pe octavia
Si eu cred ca noul 1.5 de fapt ca inlocui vechiul 1.8 si nu pe cel de 1.4. Daca il scot la 180CP si 300nm cum au promis e o optiune interesanta. Cu conditia sa nu incerce sa-si scoata pierderile din procesul american pe baza de scaderea preturilor de fabricatie lucrand cu subcontractanti ieftinache...
E de rasul curcilor pana unde s-a ajuns cu downsizing-ul :(Asa am zis si eu acum 10 ani, cand a aparut 1.4 TSI pe Golf, Touran & co..
4.7m lungime, 1.882 latime si 1.676 inaltime. Interesanta e greutatea: 1452kg in versiune FWD, si 80kg suplimentare pentru awd.Merci de informatii. La aceste dimensiuni este un SUV veritabil, este mai mare decat Tiguan, CX5, GLK si X3. Probabil intra in clasa de marime a lui Touareg, ML, X5 si Q7.
Am inteles ca in realitate arata putin mai bine. Eu cand am vazut-o prima data, mi s-a parut ca parca ar avea strabism sau ,,prea multe faruri" (prea multi ,,ochi") :)) Interiorul pare nechimbat, sau cel putin nimic semnificativ nu a fost schimbat.
Emisiile scad cu 8 grame pe km? Adica 6%? Cam putin
DSG-ul pe 1.5 TSI e unul cu ambreiaje umede si n-ar trebui sa mai aiba problema cu supra-incalzirea ambreiajelor.
Tu, care ai pierdut sume importante din dorinta ca masina sa fie ce vrei tu(honda versus golf, un exemplu).
Asa ca eu unul indiferent de portbagaj am început sa abordez mai minimalist bagajele, in asa fel încât încât sa am minim 50% sans sa gasesc șosetele în prima valiză în care caut :D
Fiesta in schimb ofera doar 1l in 3 cilindri sau 1.5l in 3 cilindri pe varianta ST.La ST inca nu e ala de 1.5 in 3 cilindri, acusi. ;)
Polo GTI 2.0 TSI DSG 200CP 21.000E e pentru cei ce si-au dorit un Golf 4 GTI :)
Cine cumpara polo sau fiesta se orienteaza pentru ceva de mai mult pentru oras, sunt femei sau persoane linistite, eventual batrani, adulti fara copii.Nu ma incadrez deloc la primul paragraf dar sunt sanse sa ajung la o Fiesta in 1-2 ani. :)
Motoarele puternice se preteaza de la focus si golf. Nu vad un plus mare la VAG daca monteaza motoare mari pe masini mici. Ma rog, pentru excentrici e bine sa fii pregatit.
Nu ma incadrez deloc la primul paragraf dar sunt sanse sa ajung la o Fiesta in 1-2 ani. :)Da, tu vei ajunge probabil la o fiesta in 1-2 ani, numai ca va fi jucarie pentru tine. Ca banuiesc ca nu renunti la corabia Mondeo.
Si asa ajungi sa cari 2-300+ kg in plus degeaba pe un Golf/Focus fata de cele mai mici.Pentru ca unii nu au bani sa intretina doua masini.
Zi-le asta si pilotilor de rally-uri.Ei tot in loc de jucarii au asemenea masini
Ca unor femei moderne nu cred ca ai avea curaj :)
Actualmente, acest cng se poate pune la masinile cu gpl, sau sunt chestii total diferite?
Eu as lua una cng dacă ar fi mai răspândită rețeaua de alimentare. Nu scoate particule, nu scoate hidrocarburi nearse, consuma mai puțin decât un dizal iar prețul gazului e cu vreo 20% sub diesel. Însă una făcută din start pentru cng, nu din astea adaptate din benzinare.La fel m-am gandit si eu si chiar urmaresc sa vad cum se comporta un astfel de motor pe CNG. Astea cu CNG/benzina, hai sa le zicem un fel de hybrid, sunt facute asa pentru cel putin doua motive (valabile si la PHEV-uri):
un d Temp e obligatoriu daca iese pe piata in 2019. Iar daca e "d" fara temp si mai bine....
Am fost la Porsche si am vazut in sfarsit Skoda Scala.Mai jos poze:(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190726/5c84d38ac089f40f1c2f44453746871d.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190726/c1bdaadda3d0350076a61e9cd4f1aa58.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190726/54af6f0439869426064eac3f8c9993c0.jpg)
Masina, per ansamblu, mi-a placut: din spate si lateral seamana cu Alfa Romeo Giulia, din fata este o nemtoaica veritabila. Oricum, alura este aerodinamica. In interior are un bord modern, cu o tableta destul de mare infipta in consola centrala, bord analog si scaune care pareau confortabile. Spatiul pe locuri, atat in spate cat si in fata este neasteptat de cuprinzator, (portbagajul are 467litri, plus spatiul pentru roata de rezerva) iar lungimea de numai 4.37m. Adica, ca lungime este mai mica decat Honda Civic, insa spatiul pe interior e la fel (mai putin spatiul lateral, unde civic-ul sta mai bine).
Doar 3 lucruri nu mi-au placut:
-frana de mana manuala (care face discordanta cu nota de modernitate din interior)
-materialul de pe tapiterie, care se scamoseaza si arata ieftin
-pretul piperat (un model cu motor 1.6 tdi 115 CP, culoare neagra metalizat si DSG ajungea la 22600 euro).
N-arata rau. Daca au imbunatatit NHV-ul (la care mi se pare ca generatia actuala de G7 nu e top nici macar in versiunea premium) e o optiune.Eu din ceea ce vad pana acuma, as Octavia 4 fata de Mazda3 SkyActiv-X la care te uiti:
Si inca o modificare radicala: cehii au scos de tot din oferta Skoda Rapid, care putea inlocui Octavia cu bani mai putini. Mai gasesti prin Rusia si India, chiar sub numele de Noul Rapid.Rapidul acela e o vajeala de masina. Ori o luai ieftin, si nu era departe de logan, sau puneai optionale si costa cat o octavia medie cu aceleasi dotari. Multi s au pacalit.La rusi mi se pare ca mai exista inca si motorul de 1,6 mpi de 102 cp. Chiar si in Moldova.