1
Drive-test all brands / Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie« Ultimul mesaj de james kilowatt Decembrie 09, 2024, 03:48:34 p.m. »2
Drive-test all brands / Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie« Ultimul mesaj de james kilowatt Decembrie 09, 2024, 02:45:23 p.m. »3
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de cirsteammm Decembrie 06, 2024, 09:21:39 a.m. »In perioada de garantie s-a utilizat castrol, la ultimele doua revizii efectuate de fostul proprietar dupa iesirea din garantie a utilizat motul, de aseara am revenit la castrol 0W-30 deoarece trebuia sa mai astept inca o saptamana pentru ravenol.
4
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de M i c u t z u Decembrie 06, 2024, 08:53:57 a.m. »Ce ulei ai folosit?
5
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de cirsteammm Decembrie 06, 2024, 08:48:17 a.m. »Nu am spus toata povestea. Cred ca inca calc acceleratia la kuga cu "teama". Cand am fost plecat catre Oradea undeva pe autostrada la 170-180 km/h am avut o eroare in bord (stop the engine now). Am tras pe dreapta panicat. Am ridicat capota dar totul parea perfect normal. Am repornit si totul functiona normal, eroarea disparuse. Am discutat cu un mecanic telefonic care a sugerat ca ar fi probleme la pompa de inalte care la turatie ridicata nu poate trimite debitul cerut. Sfatul lui a fost sa nu mai merg peste 140 km/h si sa incerc sa nu mai accelerez puternic. Am ajuns acasa fara probleme. Eroarea nu a mai aparut insa s-a investigat cand am adaugat softul de 180 cp. Problema este de la solenoidul de ulei care s-a blocat si deblocat in acel moment. Inlocuirea lui nu este foarte costisitoare (380 lei cu manopera inclusa) insa service-ul a sugerat sa schimb mai intai uleiul deoarece asta recomanda ford. Este o problema comuna si in majoritatea cazurilor dupa schimbul de ulei acel solenoid functioneaza normal. De aceea cred ca am accelerat mereu cu teama. Am efectuat schimbul de ulei si consumabile aseara (cost total 790 lei). Revin cu impresii dupa ce mai adun kilometri.
6
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de james kilowatt Decembrie 05, 2024, 04:17:00 p.m. »Contează foarte mult și unde sunt caii aia putere. Adică o mașină care ii are disponibili mai repede și pe un palier mare de turație s-ar putea să se simtă mai vioaie decât una care are mai mulți însă doar pe un varf ascuns la redline, în special când sunt conduse relativ normal.
Când se trage de ele feeling ul e pe dos, aia care are palier de putere pare că "" rămâne fără aer " în timp ce ailaltă pare ca" urcă mai ușor în ture " deși dacă faci măsurători cifrele s-ar putea sa contrazică senzațiile. 7
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de vizitator Decembrie 04, 2024, 09:41:51 a.m. »De curiozitate, hai sa calculam un raport Putere/greutate pentru ambele masini. Inainte de tuning Kuga avea 150 CP si 1,614 tone, deci 92.63 CP/tona. Focus avea 95 CP si 1,288 tone, deci 73.75 CP/tone. Deci, inainte de tuning, avantaj clar pentru Kuga. Dupa tuning Kuga a ajuns la 180 CP, si la un raport de 111.52 CP/tona. Focus a ajuns la 120 CP si un coeficient de 93.16 CP/tona. 111,52>93,16, deci tot Kuga este in avantaj, si inainte si dupa tuning. In aceasta situatie, de vina este fie coeficientul aerodinamic mult mai prost de la Kuga, fie cei 180 CP de pe Kuga nu sunt reali.
8
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de A V A T A R Decembrie 03, 2024, 10:24:41 p.m. »Atunci este clar.
9
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de cirsteammm Decembrie 03, 2024, 08:28:46 a.m. »Poate este vorba doar de perceptie. Greutatea si coeficientul aerodinamic penalizeaza clar Kuga. La fel si dimensiunea rotilor: 18" kuga vs 16" focus.
10
Drive-test all brands / Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift« Ultimul mesaj de A V A T A R Decembrie 02, 2024, 09:42:35 p.m. »Atunci diferența de senzație poate fi de la greutatea lor ori de la coeficientul Cx, poate si dimensiunea roților / anvelopelor. Altceva nu vad ce poate fi...
|
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și astfel vei susține forumul.Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.roDe fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.
Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 03:48:34 p.m.] Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm [Decembrie 06, 2024, 09:21:39 a.m.] Tivoli Grand al lui Daniel (Garfield) de Daniel [Decembrie 02, 2024, 10:54:52 a.m.] Totul despre cutia DSG de Dandragomir [Noiembrie 26, 2024, 12:57:42 p.m.] Turcaletul de bogdanpiatra [Noiembrie 23, 2024, 06:44:17 a.m.] vind de castelan [Noiembrie 16, 2024, 11:22:58 p.m.]
Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 03:48:34 p.m.] Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt [Decembrie 09, 2024, 02:45:23 p.m.] Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm [Decembrie 06, 2024, 09:21:39 a.m.] Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de M i c u t z u [Decembrie 06, 2024, 08:53:57 a.m.] Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm [Decembrie 06, 2024, 08:48:17 a.m.] Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de james kilowatt [Decembrie 05, 2024, 04:17:00 p.m.] |