Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)  (Citit de 19028 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2758
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #31 : August 01, 2019, 12:14:28 p.m. »
Daca la mine te refereai cu "boxul", m-ai inteles gresit. Am vrut sa spun ca fie ai facut o afacere super buna (mai buna decat spune "piata"), fie aia dispusi sa dea 22k€ pe o masina mai veche in loc fac una mai proasta daca pe "piata" sunt afaceri ca a ta. Ori-ori.


In cazul tau daca zici ca pretul de catalog e 59k€ si tu ai luat-o cu 24 dupa 18 luni e una foarte buna.  Una care probabil nu reflecta "piata", insa exista situatii in care se poate intampla si exista si explicatii pentru ele (altele decat a fost troznita si curge chitul din ea).


Daca zici ca a fost masina de firma, s-ar putea sa mai existe niste si alte motive. De exemplu costul pentru firma s-ar putea sa nu fi fost pretul de catalog. Un TVA, o deducere de impozit, o aia, o ailalta si s-ar putea ca pretul lor real sa fi fost mai mic de le-a convenit sa-i faca vant ieftin. Firmele isi fac alte calcule decat particularii. De exemplu stiu "firma" care trebuia musai sa schimbe laptoapele in Decembrie. Decembrie, si nu ianuarie. Daca le schimbau, dadeau 20000€ si aveau Mac-uri noi. Daca nu le schimbau luna aia si mai trageau o luna de timp, venea statul si le lua vreo doua treimi din banii aia. Asa ca pentru ei mac-urile respective. au "costat" mult mai putin asa ca le-au luat chiar daca nu aveau neaparat nevoie. Insa vorba aia, banu' se invarte, economia duduie :D

De exemplu Citronelul meu a costa in catalog 12k€. Eu l-am luat la 3 ani (cu inca 2 ani si ceva de garantie) si 40kkm cu 5k€. Insa ala care mi l-a vandut era "diplomat" si n-a dat pe ea pretul de catalog. N-a platit TVA (21%) (diplomatii in Bxl nu platest TVA in primul an de la instalare), a avut reducere diplomatica (inca vreo 15% poate), o mai fi negociat ceva, una peste alta factura lui a fost 8k€.  Pe hartie ala a pierdut 60% din pret in 3 ani, in realitate insa n-a pierdut decat 40% (ceea ce e mult mai apropiat de devalorizarea tipica pe piata de aici - aka pretul scade la jumate la fiecare 5 ani). 


De exemplu toti f multi diplomati acum vreo 5 ani cumparau Volvo. 25% reducere diplomatica, nu plateau 21% TVA , si a fost si o lichidare de stoc si multi le-au luat practic la jumatate din pretul de catalog (si mai ieftin decat multe masini identice insa SH, vandute de oameni "normali").
Iar aia care s-au saturat de ele si le-au vandut relativ ieftin au facut pe unii fericiti.... insa asta nu inseamna ca au facut acte de caritate sau ca au vandut masinile la 2 ani si 40% din cat au dat realmente pe ele. 
Daca dai peste un din asta poti face realmente o afacere foarte buna.
« Ultima Modificare: August 01, 2019, 12:21:36 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia TDI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #30 : August 01, 2019, 10:40:45 a.m. »
Nu-i chiar " lumea ",  sunt oamenii de pe forum , cu care daca stau sa ma gandesc deja de 9  ani interactionam, supara mai tare anumite lucruri .... . nu as vrea sa se inteleaga ca vezi doamne am aceasta masina si imi inchipui ca ea creste in valoare in timp si cine stie ce bijutierie am . Nu! A fost dor o observatie uitandu-ma la un an de folosire a masinii , la preturile cu care se vinde second. Ma gandeam ca uite totusi la banii de o octavia noua , am o masina nu mult mai veche , cu infinit mai multe dotari si care se si devalorizeaza mai lent . Deci daca ar fi sa schimb masina astazi as avea mai multi bani decat daca as fi avut una noua si as fi vrut sa o schimb astazi.


p.s tocmai am fost la diagnoza si era o eroare generata de lipsa de adblue , acum 2 saptamani am ramas cu foarte putin adblue si e posibil sa fi prins ceva aer care sa fi declansat eroarea. Deci deocamdata nici o problema !

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 326
  • Karma: +0/-0
  • Auto: O3 RS TSI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #29 : August 01, 2019, 10:06:58 a.m. »
felicitari!(iti arata tot 1000 pt ca ala e totalul, nu nr-ul postarilor)


Si total de acord cu tine, daca iti iei o anumita masina, iti asumi niste cheltuieli cu ea, nu cum fac multi de si-o cumpara ca "cine's io" si o tine dupa aceea in parcare ca n-are bani de intretinere.
Iar daca tie iti place masina/poti s-o intretii, ce mai conteaza ce zice lumea?

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia TDI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #28 : Iulie 31, 2019, 05:06:10 p.m. »
vizitator , cu siguranta se simte pretul mult mai mare la intretinere, ce-i drept nu atat la revizia simpla (care nu depaseste 1000 ron ) cat de exemplu la schimbat ulei cutie de viteze (care  a fost 3500 ron), dar asta cred ca e valabil si la skoda cu , cutie automata.
In alt loc unde se simte este la casco, de la 1500 ron / pe an platesc 3500 ron / an.
Toate aceste lucruri mi le-am asumat si in continuare mi se pare ca devalorizarea e mai mica si mai usor suportabila ca la una noua. EU fiind la prima mea masina second , restul fiind luate de noi pot sa realizez acest avantaj si sa le spun si altora ca daca gasesti o varianta second de care sa fii sigur ca este ceea ce spune ca este, poti iesi mai avantajos decat una noua.


p.s asta nu inseamna ca urmatoare nu va fi noua


p.s se pare ca acesta este mesajul 1000 , astept felicitari  :))
sorry cred ca s-a blocat contorul pe 1000 ca vad ca si la utlimele tot 1000 imi arata la mesaje postate
« Ultima Modificare: Iulie 31, 2019, 05:08:37 p.m. de alexxb »

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #27 : Iulie 31, 2019, 04:53:27 p.m. »
Alex, eu zic ca ai facut o alegere foarte buna. Sunt multe persoane care, in detrimentul unei masini noi, aleg o masina premium la mana a doua din Germania. Cat timp masina iti functioneaza impecabil, nu ai de ce sa iti faci probleme.
Cat despre revizie, eu la Avia nu am dat sub 760 RON niciodata, chiar si la cea mai simpla revizie (2 filtre, ulei si manopera revizie)
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia TDI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #26 : Iulie 31, 2019, 04:19:06 p.m. »
Pentru optiuni, quattro , s-tronic.
Dotarile trebuie sa se reflecte pe undeva.
Oameni buni , nu cred ca are rost sa ma boxati, deocamdata sunt multumit de masina, faptul ca bateria a cedat , de acord trebuia sa tina mai mult dar aici intram in discutii care nu isi au rostul.
Legat de pretul  de revanzare eu tot ce am facut e sa ma uit la nemti si la romani , si sa pun acelasi an km si dotari si vad ca pretul nu e mult mai jos, ca voi aveti pareri ca merge pe 20000 sau 22000 sunt pareri.
Care e propunerea voastra? Sa vad ca sunt cu 22000 variante mai slab dotate si sa imi dau doua palme sa spun ca- i gresit ce vad ? Va relatez doar ce apar in anunturile de vanzare.
Eu tot timpul am cautat masini cat mai noi sau noi dar sunt oameni care considera un anumit model de la o anumita marca cu 3 ani vechime ca face mai mult ca una noua, ce pot sa le fac ?


P.s si da ma bucur de quattro, ma bucur de automata , ma bucur de dotari cum nici nu puteam visa pe skoda (pentru ca depaseam bugetul evident) , pe o masina care am luat-o la 50000 km si un an jumate , e ceva rau in asta ? Asta ii vesnicul debate nou vs second
« Ultima Modificare: Iulie 31, 2019, 04:31:42 p.m. de alexxb »

Offline corin

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Iun 2008
  • Locaţia: MS
  • Mesaje postate: 438
  • Karma: +3/-1
  • Per aspera ad astra
  • Auto: TOUR 1.6 BFQ AT
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #25 : Iulie 31, 2019, 04:18:58 p.m. »
Ca sa mearga 22k trebuie o poveste mai buna ca aia cu.masina sefului care are rau de conducere si care probabil s-a pensionat. Mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana, zicea Dinica.
Nu ar fi trebuit sa fie asa devreme bateria consumabila, sau sa ai stres de la check engine. E o masina de lux, totusi. Numai ca a trecut vremea firmelor serioase care traiesc din vanzare. Acum traiesc din servisare. (3500 schimb ulei cutie, etc...).
Am vrut sa zic ca ai dat din jep net 26k in total pe ea. Cel care ar cumpara-o ar da pe ea acum mana a 3a 20k sau 22k ca sa fiu in ton cu varianta optimista.



"Unde nu cad ploile, nu pot ca sa creasca flori/ Unde nu sunt oameni buni, nu exista sarbatori!" Poem - The Motans feat. Irina Rimes

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2758
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #24 : Iulie 31, 2019, 03:45:49 p.m. »
Aici se intampla un fenomen care fie nu-l pricep eu, fie de fapt e mai mult o iluzie.
De ce ar da cineva 22k€ pe o masina la mana a 3-a, 3 ani si 75kkm cand pe piata sunt la 24k masini la mana a 2-a, 2 ani si 50kkm? Aka cu  mai putin de 9% in plus iei o masina cu 50% mai noua, poate inca in garantie?
Ceva imi spune fie ca aia la mana a 3-a nu se vinde cu cat se cere pe net, fie aia la mana a doua a fost o afacere exceptionala cu care nu te intalnesti prea des si deci care nu reflecta "piata".
« Ultima Modificare: Iulie 31, 2019, 03:47:29 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia TDI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #23 : Iulie 31, 2019, 02:32:35 p.m. »
Am vazut ca merg cu 22000e  , partea de consumabile nu cred ca e corect sa le luam in calcul, pana la urma puteam merge cu gume vechi, sa nu schimb placutele de frana sau uleiul la 15000 km, e o optiune personala si mi-a placut la toate masinile luate , fie ele noi sau vechi , sa mai aduc imbunatatiri.
Pretul de nou a fost  64000 e , devalorizarea grosolana acolo a fost. Ce vreu sa spun este ca , cel putin subiectiv devalorizarea pe masina second e mai mica, omeneasca, mai putin brutala ca si devalorizarea pe una noua.
Daca am dat 24000 e pe ea si o dau cu 22000 e , intr-un an 2000 de euro e mai bine decat vechea octavia care am luat-o cu 22000 eu noua si am luat 16500 eu pe ea tot dupa un an.


Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2758
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #22 : Iulie 31, 2019, 09:13:24 a.m. »
In ritmul asta in 4 ani cel mult trebuie sa dai și bani ca să ți-o mai ia cineva :))


Parafrazând un mare filozof contemporan și mioritic (Becali), s-a devalorizat doar dacă o vinzi... Dacă nu, face fix cât vrei tu sa facă.


Poate preturile se duc la vale din motiv de piață inundata de dizal, într-o Europa care după ce le-a stimulat la greu acum le-a pus gand rău. Chiar și euro6 e riscant dacă nu e cu "D", aka n-au fost omologate pe strada și sunt susceptibile de "optimizări" de tip dieselgate barbare.
Citronelul meu pe benzina a pierdut cam 20% în 4 ani... Aka l-am luat cu 5000 se vând pe la 4k.
« Ultima Modificare: Iulie 31, 2019, 09:15:39 a.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline corin

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Iun 2008
  • Locaţia: MS
  • Mesaje postate: 438
  • Karma: +3/-1
  • Per aspera ad astra
  • Auto: TOUR 1.6 BFQ AT
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #21 : Iulie 31, 2019, 03:58:46 a.m. »
Pana acum ai dat 26000e.Sa mearga acum 20000e, 6000e/ an e bine.  ;;)
"Unde nu cad ploile, nu pot ca sa creasca flori/ Unde nu sunt oameni buni, nu exista sarbatori!" Poem - The Motans feat. Irina Rimes

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia TDI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #20 : Iulie 30, 2019, 08:56:25 p.m. »
No bun, facem un an imediat de cand am acest audi. Am 75000 de km ( cred ca am facut 20000 km) , drumuri in oras si in afara deci mi-am facut o parere sa spunem. Masina face 3 ani.
Interventii service de cand o am
- schimbat ulei cutie la 60000 km si revizie la reprezentanta - 3500 ron aprox (am mai scris)
- schimbat placute frana spate + fata pe original la service de cartier - 1400 ron
- defectat bateria , schimbata service cartier - 1000 ron
- schimbat ulei si filtre la reprezentanta 70000 km  (schimb la fiecare 15000 km) - 800 ron aprox
- zgomot in geam , ceva clema sarita , facut la reprezentanta - 250 ron
- luat roti de vara noi , Vredestein, 1800 ron
 - dupa un drum lung de autobahn aprins senzor check engine, pe 1 august sunt programat la diagnoza, intre timp s-a stins martorul
- vopsit bara spate pe casco (era mai mult julita da am zis daca tot platesc casco....)


Consum 9 in oras 6 in afara. Consum ad- blue ( la ultimii 5000 de km facuti pe autostrada a papat 6 l de adblue si ceva ulei).


Ce sa zic masina se comporta bine, in continuare nu imi place lipsa spatiului la pasagerii spate.
Observ cu surprindere faptul ca se devalorizeaza lent pe piata second. Eu am dat 24000 pe ea si acuma nu e mult mai putin

Online Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2835
  • Karma: +0/-0
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #19 : Septembrie 04, 2018, 08:37:43 p.m. »
Pana la urma cutiile automate nu se numesc "automate" doar asa, de florile cucului  :))


Pai unile gen ‘DSG’ sunt bune doar la schimbat in sus pe acceleratie mai puternica. La mers normal sunt lente si tin turatia jos tare chiar si pe o acceleratie moderata de vibreaza tare motorul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia TDI
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #18 : Septembrie 04, 2018, 08:37:37 p.m. »
Hai sa intreb totusi, fie si retoric... DE CE ar cumpara cineva un lucru care ”vrea” sa faca in locul omului o multime de chestii,


Pentru ca, iti doresti un produs, dar care doar second hand poti sa iti permiti si atunci vine la pachet cu dotari de care nu ai nevoie dar nici nu poti renunta la ele.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Beius
  • Mesaje postate: 16400
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Audi A4 B9, S-Tronic, Quattro, ( ex. O2 Fl, 1,6 tdi; O3 Fl 1.4 Tsi)
« Răspuns #17 : Septembrie 04, 2018, 08:09:27 p.m. »
Inca o chestie care nu imi place

Hai sa intreb totusi, fie si retoric... DE CE ar cumpara cineva un lucru care ”vrea” sa faca in locul omului o multime de chestii, ATUNCI CAND omul nu e ciung sau chior, si nici macar nu le face asa cum le-ar face un om care NU-I LENES SI NICI PROST?

Inteleg daca nu vrei sa mani o caruta cu cal, dar sa-ti dai de lucru cu o panarama tehnica plina de ciudatenii, asta chiar nu-i de inteles !

DE CE sa anulezi ”dotari” scumpe si platite, cand ai putea conduce ceva mai de bun-simt, asa...?

Cum spuneam, am scris cu voce tare :)
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 03:48:34 p.m.]


Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm
[Decembrie 06, 2024, 09:21:39 a.m.]


Tivoli Grand al lui Daniel (Garfield) de Daniel
[Decembrie 02, 2024, 10:54:52 a.m.]


Totul despre cutia DSG de Dandragomir
[Noiembrie 26, 2024, 12:57:42 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Noiembrie 23, 2024, 06:44:17 a.m.]


vind de castelan
[Noiembrie 16, 2024, 11:22:58 p.m.]

* Mesaje recente

Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 03:48:34 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 02:45:23 p.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm
[Decembrie 06, 2024, 09:21:39 a.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de M i c u t z u
[Decembrie 06, 2024, 08:53:57 a.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm
[Decembrie 06, 2024, 08:48:17 a.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de james kilowatt
[Decembrie 05, 2024, 04:17:00 p.m.]

Calendar

Decembrie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 [11] 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31