Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition  (Citit de 11670 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #15 : Noiembrie 18, 2020, 11:09:27 a.m. »
Octavia 4 e mai ridicata decat Octavia 3, se vede si din ochi acest lucru. Nu esta asa joasa cum e moda acum la masini. Eu nu am simtit nevoie de o garda mai mare, cat timp am condus-o. Insa depinde pe unde vrea fiecare sa mearga cu ea.
Intre timp am vorbit cu dealerul, si a revenit cu o informatie: scutul de la PDG nu e este metalic, e doar intarit.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3612
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #14 : Noiembrie 18, 2020, 10:40:02 a.m. »
Nu i vorba de drumuri forestiere, e vorba de faptul ca acum, pentru normele wlpt, masinile se fac foarte joase. Si e vorba de acea incalecare a unor bulgari inghetati, cazuti de la camioane, de un drum mai rau, de etc.
Foarte bine s a comportat masina, si nu am avut teama de borduri, etc.
In schimb la Renault mai multe emotii.


Si informatia este ca acum nici la pdg nu ai scut metalic, ci un scut de plastic intarit, pentru scaderea masei masinii. Asa mi s a spus anul trecut, cand imi cautam masina

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #13 : Noiembrie 18, 2020, 09:31:21 a.m. »
1)Optiunea pachet drumuri grele (PDG) ridica garda la sol cu 12mm, arcurile si amortizoarele sunt intarite iar scutul motor este metalic
2)In varianta Ambition masina vine cu un scut din plastic (deci nu ai cum sa spargi baia de ulei)
In opinia mea pachetul PDG este bun foarte bun daca intentionezi sa iesi cu masina pe drumuri forestiere sau in afara drumurilor publice. Pentru drumurile asfaltate nu ai neaparata nevoie de el.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3612
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #12 : Noiembrie 17, 2020, 12:46:09 p.m. »
Dupa O2FL cu pachet de drumuri grele, as sfatui pe oricine sa aleaga acest optiune.


In schimb, acum, parca nici la acesta optiune nu ai scut metalic, ci un scut din plastic mai gros. In 2010, O2FL avea scut metalic, gros, si chiar m a salvat de cateva ori. Drept ca am profitat de drumul respectiv tocmai pentru ca stiam ca am pdg si scut metalic, altfel nu ma bagam

Offline Cheeta

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 663
  • Karma: +0/-1
  • Auto: Ex: 1,9 TDI ALH 90CP 2006
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #11 : Noiembrie 17, 2020, 12:23:22 p.m. »
Foarte interesant.

In legatura cu "urcarea pe borduri", si in general cu abordarea unor drumuri mai putin asfaltate sau cu zapada/ghiata nedate, stii daca optiunea PDG (pachet de drumuri grele) e necesara? Masina are standard un scut sub motor? De plastic? Te ajuta sa eviti sa dai cu baia de ulei de pamant?

O alta chestie: Daca optezi smartlink si iti instalezi aplicatia pe telefon (Apple sau Android), te poti conecta sa ai cel putin Waze cu toate facilitatile replicate pe tableta Bolero de pe masina, prin conectare port USB-C?
Ex: Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH 66KW/90CP MY 2006

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2758
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #10 : Noiembrie 17, 2020, 12:14:55 p.m. »
Voi aveți preturi incredibile. Vi le da duamna Merkel sau domnul Soros gratis?
Eu cu 20k nu iau decât 1.0 cheala, doar de  black Friday, și fără roti și scaune. Prețul minim in catalog e 24.8k....
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #9 : Noiembrie 17, 2020, 11:59:44 a.m. »
Octavia 2 era parfum la dimensiuni fata de octavia 4 (avea 4.54m fata de 4.70m, cat are Octavia 4). La o parcare in oras, acesti 16 cm pot face diferenta intre a face o parcare laterala si a-ti cauta loc de parcae in alta parte. :042:
Ma rog, am vorbit prea mult despre defecte si prea putin despre calitati. Per ansamblu este o masina foarte reusita, un best-buy pe segematul 18 000-19500 euro. Pentru cine e dispus sa dea 20 000 euro, eu l-as sfatui sa isi ia Passat. E doar cu 7 cm mai lunga decat O4, in schimb e mult mai solida, mai confortabila si mai bine antifonata. >:D<
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3612
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #8 : Noiembrie 17, 2020, 11:26:37 a.m. »
Iti permit, evident, mai ales ca probabil ai dreptate.
 =))


Problema e , ca acel PORCbagaj il folosesti rar la intreaga capacitate, da,  e bine sa fie cat mai mare in concedii., dar daca nu sunt multi in familie, te descurci. Drept ca l am umplut de fiecare data, dar erau si lucruri la care puteam renunta sau le cumparam pe parcurs, mai ales in situatia in care portbagajul nu ar fi atat de mare.


Ma rog, nici la O2 FL nu muream de placerea acelui fund mare, vad ca la O4 e si mai mare.
Desi masina imi place mult in poze, pe teren, in mers, imi da ceva cu virgula, evident ca se poate trece peste......si nevasta cand o alegi, fundul bombat poate fi o calitate.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #7 : Noiembrie 17, 2020, 09:36:47 a.m. »
Daca imi permiti o mica erata, Octavia 2 a avut portbagaj de 560l, Octavia 3 de 590l, iar Octavia 4 a trecut la 600l. E bun cand ai nevoie de el, eu la Civic spre exemplu am portbagaj de 420l si ma cam chinui in concedii sau cand plec in sejururi.
Masina e mai barca decat Octavia 3, se inclina mai mult in curbe, dar in acelasi timp e si mai confortabila pe drmuri proaste si la trecerea peste denivelari. Parerea mea este ca au umblat la suspensie, care acum e setata mai mult pe confort si nu pe sportivitate. Alta diferenta este garda la sol, care e mai mare, amatorii de urcat pe borduri vor fi fericiti.  :68:  Si spatiul la cap e mai mare fata de O3, atata in fata cat si pe locurile din spate.
Ai dreptate cu spatele masinii, e cam lung. Ca sofer, ma uitam in luneta si ma gandeam cu neliniste la momentul in care voi fi nevoit sa fac o parcare laterala pe un spatiu mic. Fara senzori de parcare esti mort la astfel de manevre.
Una peste alta Octavia 4 e o masina reusita, excelenta pentru familisti si pentru cei care au nevoie de spatiu, mai putin antifonarea medie si lungimea usor exagerata a masinii. (scaunele fara sport lombar nu le mai mentionez ca vad ca nu toata lumea tanjeste dupa suport lombar).
« Ultima Modificare: Noiembrie 17, 2020, 10:23:15 a.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3612
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #6 : Noiembrie 17, 2020, 08:56:34 a.m. »
Ce nu mi place la acesta O4, e fundul acela lung.
Similar cu O2, unde totusi era mai proportionat. Au mai rezolvat putin din dezechilibru la O3, care parea mai proportionata, si au revenit la O4.


Nu stiu de unde dorinta unui portbagaj imens. La O2 era de 527 l parca, acum l-au facut de 600. In 95% din cazuri mergi cu el gol. DA, e bine ca atunci cand ai nevoie, sa ai unde pune, dar totusi parca au exagerat. O4, privita din lateral, in mers, nu i tocmai o gazela frumoasa. Si am vazut ca prin giratorii, se mai si lasa, si o face si mai balena.  O vad ca pe un fotomodel cu 90-60-150.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #5 : Noiembrie 16, 2020, 02:13:32 p.m. »
G8 are in plus mildhybrid-ul, dar nu justifica o crestere de 10 000 euro.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2758
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #4 : Noiembrie 16, 2020, 02:03:06 p.m. »
La Golf au sarit cu mai multe de cateva sute... Un G7 1.4 TSI echipat decent era 25k, acum un G8 1.5 (mhibrid) echipat decent e 35k. Are chestii in plus insa am mari dubii ca alea pot justifica diferenta de pret.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #3 : Noiembrie 16, 2020, 01:18:31 p.m. »
Parerea mea este ca Golful sta mai bine la toate capitolele, mai putin spatiu interior (repet, este parerea mea pur personala). Golf  cu motor 1.5 tsi 150 CP este clar mai bine antifonat, iar zgomotul de rulaj este mai redus fata de Octavia 4. Si directia e mai precisa la Golf, si tinuta de drum e mai stabila. Uneori, la mers pe tempomat, parca si Civicul meu diesel pare mai silentios (dieselul il aud tare doar cand accelerez).
Farurile la varianta Ambition sunt basic led, dar, testul fiind ziua, nu pot sa emit o parere despre ele.
Preturile vor creste si in Romania cu vreo catvea sute de euro din ian 2021, atat costa sa incadreze motorul in norma euro 6 d (asta mi-a spus-o dealerul).
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2758
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #2 : Noiembrie 16, 2020, 12:00:12 p.m. »
Zgomotul de rulaj cum ți s-a părut fata de golf 7 de exemplu.


Ai apucat sa îți faci o părere și despre faruri?


La mine Ambition 1.5tsi începe de la 30k preț de strigare.  @-)  dealtfel și la Golf au sărit calul, fata de generația anterioara au sărit preturile serios.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5165
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Skoda Octavia 4 1.5 TSI Ambition
« Răspuns #1 : Noiembrie 16, 2020, 11:19:47 a.m. »
Intre timp am facut un test drive de aprox 20 km cu noua Octavia 4, motor 1.5 TSI 150 CP varianta Ambition.
Inca de cand am plecat de pe loc, am simtit fix acelasi lucru ca si la Octavia 3: tacanitul de diesel al motorului, senzatia de motor zgomotos. Intreb dealerul: este diesel? Nu, e 1.5 TSI 150 CP, imi raspunde acesta. Apoi, plecat in trafic, imi dau seama ca motorului nu prea ai ce sa ii reprosezi, in afara de faptul ca este zgomotos pentru un benzinar si ca are un oarecare lag la acceleratie. Odata iesit pe autostrada, cu motorul pe sport, lagul dispare si masina se infge si mai bine, se simte diferenta in plus fata de modul comfort. Masina este stabila, insa dimensiunea mai mare fata de Octavia 2 se 3 se simte, in sensul ca nu mi se mai pare la fel de agila. E mai mare, mai barca, suspenii parca mai moi fata de Octavia 3, inclinare mai mare in curbe. Ma rog, este clar ca masina a castigat mult la confort fata de O3, dar parca pierde la manevrabilitate. Directia este moale, dar nu cea mai precisa, iar vizibilitatea in spate e slaba de tot, fara senzori nu te poti descurca. Scaunele sunt destul de confortabile, nu mai simt aceiasi presiune pe zona lombara care o simt la Civic,  dar mare pacat ca la Varianta Ambition nu se poate pune suport lombar nici macar pe comanda.
Despre dotarile din interior nu mai vorbesc, am scris deja la rubrica Noutati Skoda, pot sa spun doar ca e cea mai dotata Octavie de pana acum.
Facand comparatie cu Golf VII face-lift, este mai prost antifonata (la Golf nu aud motorul 1,5 tsi), insa mult mai spatioasa. Cu Passatul nu o mai compar, ptr ca deja acesta e alta clasa.
Ce sa raspund la intrebarea daca merita sa nu banii??? Raspunsul meu ar fi ca, la preturi de 18 000 -19500 euro cu siguranta DA, merita (mai ales pentru familisti si persoane care au nevoie de spatiu). Insa, pentru cine se duce in gama peste 20 000 euro, ar fi bine sa ia in considerare si alte variante.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 03:48:34 p.m.]


Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm
[Decembrie 06, 2024, 09:21:39 a.m.]


Tivoli Grand al lui Daniel (Garfield) de Daniel
[Decembrie 02, 2024, 10:54:52 a.m.]


Totul despre cutia DSG de Dandragomir
[Noiembrie 26, 2024, 12:57:42 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Noiembrie 23, 2024, 06:44:17 a.m.]


vind de castelan
[Noiembrie 16, 2024, 11:22:58 p.m.]

* Mesaje recente

Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 03:48:34 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Decembrie 09, 2024, 02:45:23 p.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm
[Decembrie 06, 2024, 09:21:39 a.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de M i c u t z u
[Decembrie 06, 2024, 08:53:57 a.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de cirsteammm
[Decembrie 06, 2024, 08:48:17 a.m.]


Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift de james kilowatt
[Decembrie 05, 2024, 04:17:00 p.m.]

Calendar

Decembrie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 [11] 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31