Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: coduri erori vag  (Citit de 316443 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: coduri erori vag
« Răspuns #56 : August 31, 2008, 01:22:22 p.m. »
Mai devreme sau mai tarziu, cauza se va arata...
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Ursu

  • Junior
  • *
  • Joined: Aug 2008
  • Locaţia: Brasov
  • Mesaje postate: 25
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.8T 20V 150CP
Re: coduri erori vag
« Răspuns #55 : August 31, 2008, 12:51:53 p.m. »
mie masina imi merge perfect, fiecare calutz in parte. nu simt nimic, am doar eroarea, probabil k pierd presiune cateodata si atunci computerul sesizeaza si imi da eroarea...
Devotat celor ce iubesc marca...
...calau pt cei care isi bat joc de ea.

SOT 1.8T-20V

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: coduri erori vag
« Răspuns #54 : August 31, 2008, 01:58:59 a.m. »
In cartea masinii scrie sa folosesc numai benzina cu cifra octanica 95.
nu stiu ce sa fac...

astea sunt codurile de eroare

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
Check Mass Air Flow (MAF) Sensor
Check Fuel Pressure Regulator
Check Fuel Pump
Check Intake/Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air Injection for Leaks
Check Vacuum Lines for Leaks

La motorul 1.8T foloseste cu incredere DOAR Mol TempoPlus98 sau EVO si Petrom 99+...sunt f bune si nu vei avea probleme.
In privinta erorilor, verifica etanseitatea la furtunase dar INCEPE CU cutting-off valve (sau D.V.)...ai 3 furtunase acolo...vezi intai pe cel de vacuum (este cel de sus)...supapa se gaseste in spatele motorului, imediat dupa MAF... Daca D.V.-ul este in regula, verifica daca cu mufa de la debitmetru scoasa masina merge la fel...daca merge ma prost, MAF-ul e OK in principiu...
Eroarea cu System too lean am avut-o si eu 6 luni...nu stiam de la ce este, verificasem cam tot si nu realizam pe unde pierdeam presiune...pana cand mi-a cazut racordul flexibil de la saxofon (prima toba, intre galerie si catalizator). Deci, rabdare cu asta din urma...si ia-le pe rand.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Ursu

  • Junior
  • *
  • Joined: Aug 2008
  • Locaţia: Brasov
  • Mesaje postate: 25
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.8T 20V 150CP
Re: coduri erori vag
« Răspuns #53 : August 29, 2008, 04:30:00 p.m. »
multumesc frumos pentru informatii, o sa merg cu ea la service sa verific colier/furtunas si revin cu informatii
Devotat celor ce iubesc marca...
...calau pt cei care isi bat joc de ea.

SOT 1.8T-20V

Offline dodobird

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 481
  • Karma: +0/-0
Re: coduri erori vag
« Răspuns #52 : August 29, 2008, 04:22:43 p.m. »
Deci se mai intampla ca acea eroare sa mai apara la 1,8T. Si mie mi-a aparut (masina noua) si lui Doru (mai veche ca a mea ) dar daca dupa eroare Vag scrie efectiv INTERMITENT, e posibil ca eroare sa dispara, respectiv acea neetanseitate sa se rezolve intru-n fel oarecare. Se sterge ...si culmea nu mai apare. :)
Dar daca pierderea de presiune, ca la tine, e ferma, e normal sa duca senzorii in deruta.
De aia ziceam ca pana sa schimbi orice altceva , sa caute baietii daca nu exista o fisura pe furtun sau la capete probleme de colier/material.
Dacia 1310 1,6 8V + Octavia Tour 1,8 20V-T

Offline Ursu

  • Junior
  • *
  • Joined: Aug 2008
  • Locaţia: Brasov
  • Mesaje postate: 25
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.8T 20V 150CP
Re: coduri erori vag
« Răspuns #51 : August 29, 2008, 04:02:57 p.m. »
ce senzori sa demontez ? am sa ii pun pe astia la service sa se uite la furtunu dintre turbina si blocu cu clapeta de acceleratie

dak nu e aia ce ar putea fi ?

si cum adik nu mi-a dat intermitent... ?

imi cer scuze daca insist, dar chiar nu le am cu astea si sunt gata sa invat
Devotat celor ce iubesc marca...
...calau pt cei care isi bat joc de ea.

SOT 1.8T-20V

Offline dodobird

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 481
  • Karma: +0/-0
Re: coduri erori vag
« Răspuns #50 : August 29, 2008, 03:58:38 p.m. »
Deci ,daca 17544 nu ti-a dat intermitent, inainte de a demonta senzorii verifica etanseitatea furtunului dintre turbina si blocul clapeta acceleratie.
Dacia 1310 1,6 8V + Octavia Tour 1,8 20V-T

Offline Ursu

  • Junior
  • *
  • Joined: Aug 2008
  • Locaţia: Brasov
  • Mesaje postate: 25
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.8T 20V 150CP
Re: coduri erori vag
« Răspuns #49 : August 29, 2008, 03:27:16 p.m. »
salutare frati skodisti, am si eu o problema, am un SOT 1.8 Turbo, 20V, 150 hp, din 2003, cod motor AUM, are 150.000 km
acum 1 luna mi s-a aprins pe bord indicatorul check engine, am dus-o la service, pe tester, mi-a dat eroare de la sonda lambda, am schimbat-o 700 RON... toate bune pana acum cand mi s-a aprins din nou. este posibil sa fie de la benzina ? folosesc top premium 99+ de la petrom sau carrera 100 de la omv. inainte foloseam top premium 95 de la petrom sau carrera 95 de la omv. in cartea masinii scrie sa folosesc numai benzina cu cifra octanica 95.
nu stiu ce sa fac... am sa o duk la alt service sa-i fac alt tester sa vad ce are. voi ce spune-ti ?

astea sunt codurile de eroare

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
Check Mass Air Flow (MAF) Sensor
Check Fuel Pressure Regulator
Check Fuel Pump
Check Intake/Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air Injection for Leaks
Check Vacuum Lines for Leaks

cu termenii astia tehnici....  :-S,
« Ultima Modificare: August 29, 2008, 03:32:31 p.m. de ursu »
Devotat celor ce iubesc marca...
...calau pt cei care isi bat joc de ea.

SOT 1.8T-20V

Offline sady

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 453
  • Karma: +0/-0
  • Auto: O1, 1.8 t
Re: coduri erori vag
« Răspuns #48 : August 02, 2008, 10:27:37 a.m. »
 Stie cineva ce "blocuri" trebuie citite pt. diagnosticarea sondei(lor) lambda ? Si ce valori ar trebui sa am ?
Am varianta 311-2 a VAG COM .  Specific ca la motor nu am decat pana la blocul 24 (intelesesem ca la alte variante s-ar putea citi undeva pe la 30-35...
1.8T  L&K, '02, berlina

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: coduri erori vag
« Răspuns #47 : Iunie 18, 2008, 09:37:50 a.m. »
Mea culpa  :"> Daca este AUB, atunci este simplu: Daniel sau Jacku se pot uita la masinile lor si pot face o poza elocventa. Este o rugaminte, de fapt.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline IULIAN

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Iul 2007
  • Locaţia: BUCURESTI
  • Mesaje postate: 1150
  • Karma: +2/-2
  • B-791-RLY
Re: coduri erori vag
« Răspuns #46 : Iunie 18, 2008, 08:47:50 a.m. »
Cristi.....pe langa livrari de Skode, telefoane peste telefoane de la diferiti clienti Brady sau membrii SKC, mai vrei sa citeasca si toate posturile de pe forum? :))......Il intelegem cu totii..... ;)
Skoda Octavia II 1.9 TDI, gri antracit - din iulie 2010

Offline CRISTI

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Sighisoara
  • Mesaje postate: 1017
  • Karma: +1/-0
  • it's not just about the horsepower..
Re: coduri erori vag
« Răspuns #45 : Iunie 18, 2008, 08:39:31 a.m. »
Iar esti indragostit Dorulet?!  :D A scris omul ca e vorba de o Fabia cu motorul de 1.4 benzina (AUB).  :015:
Audi A4 2006
Octavia II 2008

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: coduri erori vag
« Răspuns #44 : Iunie 17, 2008, 09:20:48 p.m. »
Ar fi util sa stim ce model de Skoda detii, Valentin. Daca este Octavia, atunci clapeta EGR este in spatele motorului, in apropierea stergatoarelor...putin spre stanga, spre cureaua de distributie.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline ValentinC

  • Doar inscris
  • Joined: Apr 2008
  • Mesaje postate: 11
  • Karma: +0/-0
Re: coduri erori vag
« Răspuns #43 : Iunie 10, 2008, 06:11:02 p.m. »
unde este localizat DPF EGR sensor (differential pressure) ?

Offline dodobird

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 481
  • Karma: +0/-0
Re: coduri erori vag
« Răspuns #42 : Iunie 10, 2008, 04:58:53 p.m. »
  16785/P0401 - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
Possible Symptoms

    * Drivebility problems (check dtc's with Knock Sensor)
    * Irregular behaviour

Possible Causes

    * EGR valve stuck closed
    * EGR valve leaks vacuum
    * EGR flow restricted
    * Circuit EGR short to B+
    * EGR damaged
    * Circuit DPF EGR sensor (differential pressure) disconnected, short to B+ or Ground
    * DPF EGR sensor downstream hose off or plugded
    * DPF EGR sensor damaged, wrong attached
    * Control Module damaged

Possible Solutions

    * Check all wiring and connections to and from EGR and DPF-EGR
    * Check the EGR: use a vacuumpump and pull open the EGR: rpm should change
    * Clean the EGR
    * Check / Replace EGR
    * Check / Replace DPF-EGR

Special Notes

    * The EGR system is monitored when driving at steady state and the EGR is commanded on. When the DPF-EGR sensor indicates that EGR flow is less then a desired minimum a dtc is set.
    * N.B. mechanics with less knowledge do exchange the EGR often, but 75% sure the problem will be back (probably the DPF-EGR sensor causes the problem).
Dacia 1310 1,6 8V + Octavia Tour 1,8 20V-T

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 [14] 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31