Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda

Parteneri Skoda Club Romania => Automatic Transmission SRL => Subiect creat de: cutiiautomate din Mai 04, 2012, 01:17:51 p.m.

Titlu: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Mai 04, 2012, 01:17:51 p.m.
Buna Ziua,
Suntem o companie care dorim sa ne ocupam exclusive de transmisii automate de masini.
Deschidem acest nou topic pentru a veni in sprijinul membrilor acestui forum.
Fiind membrii ai ATSG SUA (cel mai prestigios institut de transmisii automate), credem ca putem sa oferim consultanta, sa remediem si sa intretinem aproape orice transmisie automata existenta pe piata din Romania.

Am deschis discutii si cu partea administrativa pentru ca impreuna cu dansii sa concepem un sistem personalizat de bonificatii si discount catre membrii forumului.
Pentru orice problema nu ezitati sa ne contactati deocamdata numa aici pe forum, o adresa de mail si date contact vor fi disponibile dupa finalizarea discutiilor incepute.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Mai 04, 2012, 01:18:24 p.m.
Buna ziua,
In efortul de a ajuta posesorii de cutii automate atasam un tabel care cuprinde o lista cat mai completa a transmisiilor automate care se regasesc pe masinile din Romania.
In tabel se regasesc perioadele de revizie recomandate de producatorul transmisiei respective si confirmate de ATSG SUA si ATRA (Automatic Transmission Re-builders Association).
Vom incerca  in cel mai scurt timp sa completam acest tabel si cu modelul de filtru necesar pentru revizie.
Nota:Va rog sa tineti cont de faptul ca foarte multe modele de ulei au echivalent pe piata si care poate fi acreditat sau nu de producatorul transmisiei automate.

Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Mai 07, 2012, 11:45:35 a.m.
Buna ziua,
Am dorit sa repostam acest anunt cu tabelul in office 2003 deoarece foarte multi membrii ai forumu-ului dumneavoastra ne-au anuntat ca nu au putut deschide tabelul in format office 2007.Va multumim.O zi frumoasa

Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Mai 14, 2012, 10:09:06 a.m.
Buna ziua,
Avti atasat codurile de transmisie automate
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Mai 21, 2012, 09:44:25 a.m.
Buna ziua,
Asa cum am obisnuit,in fiecare saptamana sa va atasam documentatie legata de transmisiile automate.Aveti atasat o lista cu fluidele trasmisiilor automate.va multumim.O zi frumoasa

Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 01, 2012, 01:07:33 p.m.
                                       PROIECT UMANITAR
Buna ziua,
Din dorinta de a veni in sprijinul persoanelor cu dizabilitati locomotorii,compania noastra ofera un program special creat pentru acestia.Acest program consta in oferirea de suport tehnic si manopera gratuita la orice tip de cutie automata pe care o foloseste exclusiva persoana respectiva.Am aprecia foarte mult daca membrii forumului si administratorii ar promova aceasta initiativa a noastra.


Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din Iunie 01, 2012, 03:59:11 p.m.
Laudabila initiativa !
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din Iunie 25, 2012, 10:06:48 a.m.
Probabil mai sunt printre voi cativa posesori de masini cu cutii viteza automata, asa ca lor ma adresez in principal. Vorbim despre cutii cu convertizor de cuplu.
In cartea de service nu se mentioneaza INTOTDEAUNA detalii cu privire la mentenanta unei CVA, iar daca cumva intrebati la reprezentanta, puteti deseori primi urmatorul raspuns: "Este ulei pe viata, nu se schimba !"
FALS !
Daca intrebati mecanicii, aflati ca au mai schimbat la alte masini cu cutii automate clasice, deci nu e chiar pe viata. Iar daca aveti bafta sa aflati cine este producatorul cutiei de viteza automata, atunci de la acesta veti primi documentatie si recomandari pt intretinere !
Prima mea experienta a fost in martie 2011 la reprezenta Reno inainte ca masina sa iasa din garantie si cand - ca urmare a faptului ca din cauza vremei f reci cutia schimba vitezele f brusc si cu soc - le-am solicitat verificarea ei si schimbul de ulei macar in garantie (exista si filtru pt cine nu stie !).
Dupa 2 ore de probe, mi-au spus ca totul e OK si uleiul din transmisie e "pe viata".
Intrucat nu aveam dovada clara ca trebuie inlocuit, am inghitit "galuska" si am plecat (in cartea masinii nu e specificat NIMIC despre mentenanta la CVA)
DAR NU AM RENUNTAT sa caut raspunsuri, si acestea au venit acum aprox 2 luni.
Ca atare, am primit confirmarea ca exista mentenanta la cutiile viteza automata, la ce interval de km trebuie facute si ce ulei se recomanda.
Am cumparat uleiul, m-am programat la service reprezentanta Reno si am schimbat acest ulei !
Procedura de lucru:
- se desface busonul de umplere de la motor
- se da jos scutul metalic motor
- se scoate primul buson de golire (se scurg cam 500ml ulei)
- se scoate al doilea buson de golire cu rol de sonda de nivel (se scurg alti 2-2,3L)
- se monteaza la loc busonul cu rol de sonda de nivel (cu o cheie negativa de 8)
- se completeaza cu uleiul nou pana cand se scurge din cutie, cu motorul oprit
- se porneste motorul si se lasa 10 min in functiune, apoi se fac cateva miscari cu cutia in treptele 1,2,3,D,R.
- se lasa motorul pornit si se completeaza cu ulei pana cand incepe se se scurga din cutie in debit ct, nu cu intermitente
- se monteaza busonul 1 de golire
In total au intrat 2,8L ulei.
Se inspecteaza uleiul vechi pt culoare, miros si eventuale impuritati (span, pilitura, dar mai bine sa nu existe !)
Dupa inlocuire, este imposibil sa nu vezi diferentele:
1. cutia schimba mai spontan treptele
2. cutia schimba mai silentios treptele
3. Schimbarile sunt mai dese si la ture mai scazute
4. schimbarile sunt mai rapide, atat la accelerare cat si decelerare (nu acceleratii/deceleratii brutale, ci la mers normal)
Asadar tensiuni interne reduse dupa inlocuire ulei, silentiozitate si raspuns mai prompt si mai bun al cutiei per general.
Cei interesati pot solicita informatii suplimentare, le voi oferi cu placere (tip cutie, cantitati ulei, service in nr km, tip ulei, etc)
insa ajutorul il datorez lui Ciprian si Mihai (cutiiautomate) care mi-au oferit consiliere si sprijin tehnic.
Ceea ce doresc este sa va atrag atentia ca schimbul ulei in cutiile automate este obligatoriu si sa nu va lasati "pacaliti" de ceea ce auziti, daca nu sunteti chiar voi cei care obtin informatia relevanta !

Discutia de fata nu vizeaza DSG-ul acolo unde exista specificatii clare in manualul service privind intretinerea.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:00:54 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:02:10 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:02:56 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:03:51 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:04:39 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:05:23 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:06:15 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:07:04 a.m.
 Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iunie 25, 2012, 11:07:37 a.m.
Buna ziua,
Aveti atasat tabelul cu filtrele de ulei corespunzatoare cutiilor de viteza automate ce se regasesc pe piata.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: judge din Iunie 25, 2012, 01:22:07 p.m.
Buna ziua, o intrebare: in timpul unui stall test la un Land Cruiser 100 (motor 1HD-FTE cu cutie A442F), la ce turatie ar trebui sa se blocheze convertizorul de cuplu (si in consecinta se plafoneaza turatia motorului)?

Multumesc!
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iulie 25, 2012, 11:09:35 a.m.

Buna ziua,
 Oferta diagnoza auto computerizata:
 pentru toti clientii care detin autoturisme cu transmisie automata diagnza GRATUITA iar pentru toti ceilalti diagnoza totala computerizata la pretul de 50 de ron.Va multumim.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din August 05, 2012, 08:42:11 p.m.
Probabil mai sunt printre voi cativa posesori de masini cu cutii viteza automata, asa ca lor ma adresez in principal. Vorbim despre cutii cu convertizor de cuplu.
In cartea de service nu se mentioneaza INTOTDEAUNA detalii cu privire la mentenanta unei CVA, iar daca cumva intrebati la reprezentanta, puteti deseori primi urmatorul raspuns: "Este ulei pe viata, nu se schimba !"
FALS !
Daca intrebati mecanicii, aflati ca au mai schimbat la alte masini cu cutii automate clasice, deci nu e chiar pe viata. Iar daca aveti bafta sa aflati cine este producatorul cutiei de viteza automata, atunci de la acesta veti primi documentatie si recomandari pt intretinere !
Prima mea experienta a fost in martie 2011 la reprezenta Reno inainte ca masina sa iasa din garantie si cand - ca urmare a faptului ca din cauza vremei f reci cutia schimba vitezele f brusc si cu soc - le-am solicitat verificarea ei si schimbul de ulei macar in garantie (exista si filtru pt cine nu stie !).
Dupa 2 ore de probe, mi-au spus ca totul e OK si uleiul din transmisie e "pe viata".
Intrucat nu aveam dovada clara ca trebuie inlocuit, am inghitit "galuska" si am plecat (in cartea masinii nu e specificat NIMIC despre mentenanta la CVA)
DAR NU AM RENUNTAT sa caut raspunsuri, si acestea au venit acum aprox 2 luni.
Ca atare, am primit confirmarea ca exista mentenanta la cutiile viteza automata, la ce interval de km trebuie facute si ce ulei se recomanda.
Am cumparat uleiul, m-am programat la service reprezentanta Reno si am schimbat acest ulei !
Procedura de lucru:
- se desface busonul de umplere de la motor
- se da jos scutul metalic motor
- se scoate primul buson de golire (se scurg cam 500ml ulei)
- se scoate al doilea buson de golire cu rol de sonda de nivel (se scurg alti 2-2,3L)
- se monteaza la loc busonul cu rol de sonda de nivel (cu o cheie negativa de 8)
- se completeaza cu uleiul nou pana cand se scurge din cutie, cu motorul oprit
- se porneste motorul si se lasa 10 min in functiune, apoi se fac cateva miscari cu cutia in treptele 1,2,3,D,R.
- se lasa motorul pornit si se completeaza cu ulei pana cand incepe se se scurga din cutie in debit ct, nu cu intermitente
- se monteaza busonul 1 de golire
In total au intrat 2,8L ulei.
Se inspecteaza uleiul vechi pt culoare, miros si eventuale impuritati (span, pilitura, dar mai bine sa nu existe !)
Dupa inlocuire, este imposibil sa nu vezi diferentele:
1. cutia schimba mai spontan treptele
2. cutia schimba mai silentios treptele
3. Schimbarile sunt mai dese si la ture mai scazute
4. schimbarile sunt mai rapide, atat la accelerare cat si decelerare (nu acceleratii/deceleratii brutale, ci la mers normal)
Asadar tensiuni interne reduse dupa inlocuire ulei, silentiozitate si raspuns mai prompt si mai bun al cutiei per general.
Cei interesati pot solicita informatii suplimentare, le voi oferi cu placere (tip cutie, cantitati ulei, service in nr km, tip ulei, etc)
insa ajutorul il datorez lui Ciprian si Mihai (cutiiautomate) care mi-au oferit consiliere si sprijin tehnic.
Ceea ce doresc este sa va atrag atentia ca schimbul ulei in cutiile automate este obligatoriu si sa nu va lasati "pacaliti" de ceea ce auziti, daca nu sunteti chiar voi cei care obtin informatia relevanta !

Discutia de fata nu vizeaza DSG-ul acolo unde exista specificatii clare in manualul service privind intretinerea.


Aici puteti posta intrebarile si solicitarile voastre, un reprezentant al firmei va va raspunde detaliat in cel mai scurt timp posibil.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: ff_2004_06 din August 05, 2012, 09:28:02 p.m.
Am eu o problema (DSG6): doar in "S" si doar la retrogradarea din 3 in 2, daca las cutia sa retrogradeze din frana de motor (incetinesc spre un semafor de exemplu), inainte sa intre in 2 incepe sa "dea in bot" (sa oscileze fata-spate de cateva ori). Daca inainte sa retrogradeze in 2 accelerez (usor sau puternic, nu are importanta) sau franez mai brusc, atunci nu mai face la fel, retrogradeaza normal.
La diagnoza nu am gasit niciodata erori la cutie.

Aveti cum sa imi dati detalii sau sa va dati seama care ar putea fi problema din cele de mai sus?

Eu banuiesc ca e de la soft si as vrea sa fac o resoftare (cu softul original sau cu o varianta mai noua de la producator) dar e posibil sa ma insel. Puteti face resoftarea cutiei?
Orice informatie imi poate fi de folos.

Multumesc anticipat.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din August 06, 2012, 10:28:39 a.m.
Buna ziua,
Pentru resoftare,singura si cea mai buna solutie este la reprezentanta Porsche.
Aceasta resoftare se face exclusiv online cu fabrica.
Inainte de a face resoftarea va rog sa verificati daca exista o versiune de soft mai noua decat ce aveti dumneavoastra pe masina.Inlocuirea softului cu alt soft identic nu duce la rezolvarea problemei!!!
Din cele expuse de dumneavoastra problema  pare sa isi aiba originea in mecatronic(blocul de valve si computerul cutiei).
Referitor la faptul ca nu va apar erori pe tester o posibila explicatie ar fi ca de regula erorile mecanice nu sunt depistate de softurile de interogare a transmisiei automate.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: ff_2004_06 din August 06, 2012, 01:51:47 p.m.
Buna ziua si multumesc pentru raspunsuri.
Legat de resoftare, probabil ca am sa ajung la o reprezentanta Skoda si am sa ii rog sa imi puna ultima versiune de soft daca nu ajung intre timp la concluzia ca problema este mecanica.
Va contrazic putin, resoftarea (chiar si cu acelasi soft) poate rezolva unele probleme daca ele sunt de soft, am intalnit astfel de situatii.
Daca e vorba de o problema mecanica (la mecatronic), se poate verifica si confirma asta fara demontarea si dezasamblarea cutiei? Daca se confirma problema la mecatronic, care sunt solutiile?
Va multumesc.

P.S.: Daca problema este mecanica, de ce se manifesta doar in modul "S"?
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din August 06, 2012, 02:06:14 p.m.
Buna ziua,
Resoftarea este o operatiune care ne poate confirma cu o probabilitate de aproape 100% ca softul cutiei dumneavoastra este integru si functional in totalitate.Acest model de cutie din pacate sau din fericire,cum doriti sa interpretati,se bazeaza foarte mult pe electronica.
Putem sa ne uitam la mecatronic fara sa implice demontarea completa a cutiei,eventual sa facem teste cu un alt mecatronic.Mecatronicele nu se repara,se inlocuiesc.
La ultima dumneavoastra intrebare nu putem da un raspuns competent si aprofundat tehnic pana nu expertizam cutia dumneavoastra(de exemplu in modul de mers sport mecatronicul solicita presiuni de lucru mult superioare,pentru a putea dezvolta acel comportament sportiv,presiuni solicitate din pompa de ulei a cutiei dumneavoastra).

Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: ff_2004_06 din August 06, 2012, 05:19:16 p.m.
Multumesc pentru raspunsuri.
Am sa caut o reprezentanta care sa imi poata face rescrierea softului cutiei si apoi am sa vad daca se reproduce problema.
Daca problema este de la mecatronic, spuneti-mi va rog cat costa piesele si manopera si cat dureaza schimbul.
Va multumesc.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: ssergiu din August 06, 2012, 05:24:36 p.m.
Buna am un Ford C-MAX 1,6TDCI din 2006, transmisia automata, model CVT as dori sa stiu daca se poate ce tip de ulei, citi litri si ce filtre trebuie la schimb de la cutia de viteze si un pret va rog si la citi km se face schimbul. MULTUMESC
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din August 07, 2012, 11:03:01 a.m.
Buna ziua,
Avem rugamintea la dumneavoastra sa ne trimiteti pe office@cutiiautomate.ro o copie dupa talonul masinii pentru a va putea cauta uleiul si filtrele corespunzatoare cutiei dumneavoastra.O zi frumoasa


Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: Mach3 din August 09, 2012, 10:19:20 a.m.
Pt un Saab 9.3 TTiD cu Sentronic din 2008, imi puteti spune va rog cine este producatorul cutiei, ce tip constructiv este si care ii sunt punctele slabe si tari ? Cand trebuie facuta intretinerea si costurile aferente ? Multumesc.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din August 09, 2012, 10:52:51 a.m.
Buna ziua,
Cutia este AW 55-50 SN ,producator Aisin Warner,revizia la fiecare 50000 km,daca ati depasit 100000 km va recomandam si schimbarea de filtru,care din pacate se afla la mijlocul cutiei(necesita demontare montare transmisie automata).
Daca ne dati o copie talon va putem trimite exact modelul de filtru si tipul de ulei.
Puncte slabe:
Bloc hidraulic foarte sensibil cu o rata de defectologie foarte frecventa
Tendinta de supraincalzire a transmisiei(specialisti in domeniu recomanda instalarea unui radiator suplimentar pentru racirea uleiului din transmisie)
Una din metodele eficiente de combatere a acestor probleme ar fi efectuarea unor revizii mai dese in tandem cu folosirea unui ulei calitativ.
Puncte tari:
Transmisia dumneavoastra foloseste metale de inalta calitate(ne cerem scuze gluma vizavi de ce poate fi tare)
Fiind o transmisie automata pe metode clasice in afara de bloc hidraulic se comporta bine.
Costuri revizie:
Sunteti forumist prin urmare,aveti diagnoza gratuita si la revizia fara schimbare de filtru pentru ca am explicat ce implica schimbarea acestuia,la un cost total de 550 Ron beneficiati de o reducere de 50 de Ron.
In cazul in care sunteti interesat va rugam sa ne lasati datele dumneavoastra de contact.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: ff_2004_06 din August 09, 2012, 12:38:42 p.m.
Buna ziua.
Revin cu rugamintea de mai devreme:

...
Daca problema este de la mecatronic, spuneti-mi va rog cat costa piesele si manopera si cat dureaza schimbul.
...

Multumesc.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din August 09, 2012, 12:42:26 p.m.
Buna ziua,
Avem rugamintea la dumneavoastra sa ne trimiteti pe office@cutiiautomate.ro o copie dupa talonul masinii pentru a putea identifica exact si sa ne lasati datele dumneavoastra de contact.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din August 30, 2012, 01:38:04 p.m.
Revin cu o intrebare pt un prieten: ce info aveti despre CVA de pe un Isuzu D-Max MY2007, motorizare 3.0D 163cai ?
Ce se cunoaste este ca CVA este de provenienta GM, in 4 trepte cu overdrive.
Mentenanta, puncte tari, puncte slabe ?
Multumesc !
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Septembrie 03, 2012, 01:02:36 p.m.
Buna ziua,
Daca prietenul dumneavoastra doreste informatii despre cutia masinii il rugam sa ne trimita pe adresa noastra de e-mail o copie dupa talonul masinii isuzu dmax.
Va multumim.O zi frumoasa
Cu stima Bucur Catalina
Automatic Transmission
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Septembrie 04, 2012, 10:50:52 a.m.
Buna ziua,
Tipul cutiei este AW 30-43 LE.
Uleiul folosit este Mobil LT71141.Sunt 2 modele de filtre care echipeaza aceasta transmisie.De regula,acestea se identifica prin vizualizare directa.
Revizia transmisiei se face la fiecare 50.000 km
Fiind un motor puternic exploateaza in principal convertizorul transmisiei(rebuildurile sonnax sunt mai performante decat piesa de origine).Cam asta ar fi in linii mari,daca doriti si alte amanunte va rugam sa ne contactati.O zi frumoasa
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: moreinffo din Septembrie 18, 2012, 09:15:00 p.m.
buna seara
de curand am cumparat o Octavia 2 cu facelift din 2009 si 174000km, 1968cm3 si 140Cp; fiind cutie automata, la ce interval ar trebui schimbat uleiul si cam care ar fi un pret total?
Multumesc
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Septembrie 19, 2012, 08:59:28 a.m.
Buna ziua,
In primul rand,va rugam sa ne lasati datele dumneavoastra de contact iar unul din colegii nostrii va lua legatura cu dumneavoastra pentru a va ajuta in informatiile cerute,in al doilea rand sa ne spuneti si noua cand s-a facut ultima oara o revizie la cutia dumneavoastra,cam acum cati km s-a efectuat?Multumim.O zi frumoasa
Bucur Catalina
0764843383
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: moreinffo din Septembrie 20, 2012, 08:20:50 p.m.
buna seara
ultima revizie a fost la 170000km, am cartea de service de la reprezentanta dar nu ma pricep o iota la germana.
contact: moreinffo@gmail.com
0728874826
 
 
Multumesc,
Florin
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: valigovo din Septembrie 28, 2012, 01:57:06 p.m.
Buna ziua,
Am si eu o Skoda Sperb 2 cu DSG 7 trepte si TSI-ul de 1.8 cu urmatorul defect: dupa plecarea la rece cu marsarier-ul, cutia 'pierde' vitezele impare. Pe bordul masinii apare aprins senzorul cu defect de motor(antipoluare conform cartii masinii), modul selectat in cutie si viteza, D2 de exemplu, clipeste intermitent si indiferent daca o pun pe manual sau pe drive nu intra decat in vitezele 2, 4 si 6 + R. Am dus-o la reprezentanta in Sibiu unde au rescris softul de 2 ori fara niciun rezultat. In final au deschis un dosar de interventie tehnica dar a trecut o saptamana fara nicio veste. In VAG au spus ca s-a semnalat o eroare la cuplarea in prima treapta. Defectul este aleator, acum se manifesta in 50% din cazuri dar acest procent este in crestere. Am sesizat de alte cateva ori o 'ezitare' la cuplarea primei trepte (D1) dar pana la urma a cuplat-o. Daca dupa 1km opresc masina, scot contactul si plec direct cu D1 defectul dispare si cutia merge corect. Nu mi s-a intamplat niciodata ca defectul sa se manifeste la plecare de pe loc direct cu D1, deci fara marsarier, dar deoarece masina fiind parcata in garaj in 99% din cazuri plec 'la rece' cu marsarierul.
Va rog ajutati-ma daca aveti idee despre ce ar fi vorba.
Date de contact,
Vali Govoreanu tel: 0753 080071
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: valigovo din Octombrie 01, 2012, 09:30:11 a.m.
Buna ziua,
Multumesc pentru raspunsul telefonic. Mai am o nelamurire - imi recomandati sa nu mai circul cu masina pentru a nu agrava defectul sau a deteriora si alte componente sau nu mai conteaza daca masina circula sau nu.
Cu respect,
Vali Govoreanu
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: valigovo din Octombrie 03, 2012, 11:00:10 a.m.
Buna ziua,
Cei de la Skoda, in urma rezultatelor testelor cu VAG-ul, suspecteaza ambreiajele. Incearca sa gaseasca o solutie cat mai convenabila, chiar daca masina nu mai e in garantie, avand in vedere ca soferul nu poate interveni in procesul de schimbare a vitezelor.
Daca problema persista o sa va contactez.
Cu respect,
Vali Govoreanu
 
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: exelero din Mai 23, 2013, 10:24:36 p.m.
Buna ziua,


Am achizitionat o SKoda Octavia II cu DSG6 si am urmatoarele 2 probleme:


1) Prima si cea mai enervanta este ca atunci cand sunt in modul drive si vreau sa plec de la semafor imi este foarte greu sa plec fara "smucitura", mai ales daca o "calc" brusc dupa ce iau piciorul de pe frana. Practic, pleaca de pe loc printr-o smucitura apoi "da in nas" dupa care merge normal. Singurul mod in care pot evita smucitura este sa astept sa plece singura, dupa care sa apas foarte grijuliu acceleratia. Mentionez ca nu face decat atunci cand masina se opreste de tot (cum ar fi la semafor). Daca reduc considerabil, chiar si pana la 1 km/h dupa care vreau sa plec rapid nu este nici o problema, pleaca perfect.
2) A doua neregula pe care am observat-o este ca atunci cand sunt in modul sport si decelereaza, dupa ce trece in treapta 2 si continua sa scada viteza pana la minim, inainte sa ajunga la minim se simt cateva smucituri, ca o frana de motor repetata.


Ce ma sfatuiti sa fac?
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Mai 24, 2013, 12:14:23 p.m.
Buna ziua,
Sfatul nostru este ca ar trebui sa ii faceti o diagnoza si sa ne trimiteti si noua codurile de eroare care va apar pentru a va indruma si lamuri cat mai corect in legatura cu eventualele probleme ale cutiei.Daca doriti si va intereseaza sa colaborati cu noi puteti veni la noi la service pentru o diagnoza si o constatare gratuita pentru a va putea ajuta.Daca sunteti interesat va asteptam pe adresa de e-mail automatictransmissionsrl@yahoo.com sau la numarul de telefon 0763182582 este direct numarul mecanicului care va va face o programare la service-ul nostru.Vroiam sa stim daca de cand ati achizitionat masina si chiar si inainte s-a facut vre-o revizie (schimb de ulei+filtru) la cutia dumneavoastra?Multumim.Va asteptam cu drag.O zi frumoasa


Catalina Bucur-reprezentant vanzari
automatictransmissionsrl@yahoo.com

Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: kadu din Iulie 29, 2013, 05:04:17 p.m.
Buna ziua,
Cutia este AW 55-50 SN ,producator Aisin Warner,revizia la fiecare 50000 km,daca ati depasit 100000 km va recomandam si schimbarea de filtru,care din pacate se afla la mijlocul cutiei(necesita demontare montare transmisie automata).


AW 55-50 SN nu e folosita si pe Volvo?
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: cutiiautomate din Iulie 29, 2013, 05:26:52 p.m.
Ba da,este folosita pe majoritatea masinilor Volvo!
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: kadu din Iulie 29, 2013, 05:40:52 p.m.
Nu mai da quote ultimului mesaj.

Pai am vazut ca , colegului de pe forum i-ati dat un pret de 550ron pt schimbarea uleiului in cutie.Din cate stiu eu fiind fost posesor de 3 Volvo, 2 cu cutie automata, 1 litru de ulei costa cca. 100 ron.Intra aprox.7 in cutie,plus ca se face flush cu inca 7 litri.Flush insemnand scoti uleiul vechi,pui ulei curat,mergi cu masina 20-30km,apoi il scoti si ii pui iar ulei curat.Mai pe intelesul tuturor se spala cutia cu 7 litri de ulei (sau poate mai putin tinand cont ca nu poti scoate tot uleiul ramas in convertizor).Deci dupa calculele mele mai de habarnist ar fi in jur de 1400ron.E adevarat sau ma insel?

P.S: uleiul trebuie sa fie cu standardul JWS3309 , altfel va distruge cutia.Mare atentie cu genul asta de cutii carora le place doar acest tip de ulei.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: condorul din Octombrie 14, 2013, 01:46:11 p.m.
Buna ziua,

Imi cer scuze daca nu postez exact unde trebuie insa sunt nou pe acest forum si aici mi s-a parut cel mai ''convenabil'' de postat. Am o mare provocare: detin un Vw Jetta 1.4TSI, 170CP, DSG6. La 93.000km, am avut un piston topit, bloc motor crapat, am inlocuit tot cu componente originale. Tot bun, insa de pe la 102.000km a inceput o alta problema la care nu-i dau de capat. Am fost si la reprezentanta si peste tot, nu gasesc solutia. Atunci cand ''cer'' mai mult de la masina, in panta in special, chiar daca nu schimba treapta de viteza simt 2-3 inpinsaturi sau buftinuri ( ceva de genul ca nu ar avea benzina, sau pb la alimentare...). Am crezut ca o fi de la filtrul de benzina, l-am inlocuit si a mers brici 280 km apoi a inceput din nou povestea cu bufniturile. Mentionez ca nu am nici o eroare la testul pe calculator... Rog pe cineva care are vreo idee sa-mi dea un sfat...

Multumesc anticipat!
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din Octombrie 14, 2013, 07:59:36 p.m.
Pompa de benzina da presiunea buna ?
Poate fi sau nu de la DSG...intai ar trebui eliminate cauzele clasice de la motor.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: sorinb din Mai 11, 2014, 11:12:20 a.m.
Problema cutie automata DSG 7+1 la O2 LK, 1,8 cu 160CP benzina, an 2009 !!!


Buna ziua! Imi cer scuze daca nu postez pe forum chiar in locul unde trebuie acest mesaj, fiind prima data cand folosesc aceasta modalitate, dar am si eu o mica problema (sper!):
- fiind in modul de mers Drive, in momentul in care dau KICK OFF la pedala, masina pleaca accelerat pentru cateva secunde, dar imediat cum ajunge la 50 KM/H, imi dispare portiunea mica de afisaj cu vitezele (D1;D2; etc. pana la D7), masina ruland cu maxim 50 km/h si supraturanduse ingrozitor. Imi afiseaza si un alt lucru interesant - consum 0,0 L.
Continua sa mearga doar cu maxim 50km/h, iar singura solutie gasita pana acum este de a trage pe dreapta, a opri motorul si al reporni. Din acel moment functioneaza din nou OK.
-un alt amanunt, dar nu stiu cat de mare importanta are este ca mi s-a intamplat pana acum de 2 ori acest lucru si daca imi amintesc bine, eram de ambele dati "cu rotile virate catre stanga", o data dorind sa ies dintr-o parcare si altadata intr-o intersectie aglomerata, sa virez stanga, accelerand la maxim pentru a ma incadra cat "mai repede"!


Va multumesc anticipat si mentionez si ca masina are 64000 km, iar schimbul de ulei la cutia de viteze nu a fost facut niciodata pana acum!
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: ff_2004_06 din Mai 12, 2014, 06:12:49 p.m.
Desi problema nu cred ca e de la uleiul din cutie, ai trecut de 60k de kilometri, deci schimba uleiul si filtrul.  ;)
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: sorinb din Mai 13, 2014, 02:55:34 p.m.
Desi problema nu cred ca e de la uleiul din cutie, ai trecut de 60k de kilometri, deci schimba uleiul si filtrul.  ;)
salut! As putea sa te contactez telefonic? Mersi mult! Nr. meu este 0722857806


Am inteles! Chiar acum sunt la Avia Motors ca sa fac acest lucru, dar tocmai ce m-au informat ca nu vor schimba decat uleiul, fara filtre, deoarece modelul de DSG 7+1 care este pe masina mea nu ar avea si filtre! Este adevarat acest lucru? Va multumesc!

Sent from my C6503 using Tapatalk

Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din Mai 13, 2014, 08:14:01 p.m.
Nu are filtru, asa stiu si eu.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: sorinb din Mai 14, 2014, 09:38:41 a.m.
Salutari! Multumesc mult de sfaturi si de disponibilitatea aratata! In "mare" s-a rezolvat :) Mi s-au facut tot felul de teste si verificari, s-a schimbat uleiul, cu aceasta ocazie vreau sa va anunt pe toti ca daca sunteti in postura de a face schimbul de ulei la cutie duceti-va cat mai repede, deoarece este GRATIS, tocmai intrand in vigoare o promotie a constructorului SKODA, costurile fiind suportate de ei in baza garantiei:) asa ca Marti 13 nu a fost asa negru. Iar legat de problema mea, mi s-a explicat ca as avea un joc "prea mare" la ambreiaj pentru treptele 1,3,5,7(cica din cauza overspeedului care acum fie zis, chiar nu il fac prea des!!!) iar daca dupa toate aceste lucrari de mentenanta, updatari program CV aceste probleme vor reapare, trebuie schimbat kitul ambreiaj. Cam asta va pot anunta despre cele petrecute la masina mea :)
Oricum, eu va sfatuiesc sa va faceti schimbul, din cauza promotiei :)
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: dragoscojan din Iunie 05, 2014, 12:18:49 p.m.
Buna ziua,


Am si eu probleme cu cutia de viteze automata la o Skoda Superb 2006, 1.9 tdi, 96kw, cod motor avf, cand pun cutia in D si vreau sa plec accelerez se tureaza putin dupa care ma smunceste putin si plec usor si incepe sa functioneze cat de cat normal. Asi vrea sa stiu daca cunoasteti vreun service sau vreun mecanic care se pricepe la reparatul cutiior astea in Iasi, Bacau sau prin zona asta? Am facut si o mica descriere a problemei poate totusi a mai patit cineva o chestie asemanatoare.


Cu respect,
Dragos Cojan
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din Iunie 06, 2014, 10:58:28 p.m.
Mentenanta este corect si la timp efectuata ?
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: massino55 din Mai 06, 2016, 10:24:02 a.m.
Buna ziua,astept un raspuns de la dvs referitor la mesajele de ieri,eventual asi dori sa fac o programare la service in perioada 17-20 Mai,
   
Multumesc,o zi buna

Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: A V A T A R din Mai 06, 2016, 01:44:40 p.m.
Incearca cu telefon pt operativitate.
Titlu: Re: Reparatii si intretinere cutii transmisii automate
Scris de: ATrica din Decembrie 13, 2017, 02:37:41 p.m.

Buna ziua !


Ma intereseaza schimbul unei cutii manuale cu una automata pe Octavia 2 an 2007.
Nu am cutie automata.
Care ar fi costul unei cutii automate in stare de functionare (SH, nu noua) + manopera.


Eventual de montat pe o alta masina, mai noua, aceelasi model (Skoda Octavia).


Multumesc pentru orice informatie utila.