Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Golf 7 GTI  (Citit de 31092 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2708
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #218 : Noiembrie 26, 2018, 12:29:38 p.m. »
Hybridul ala awd pare o solutie foarte buna, in special daca e mild hybrid. Ideea e sa te ajute sa pleci / misti in conditii de aderenta scazuta cand oricum nu depasti 40mph. Si in plus sa te ajute sa faci "creeping" electric, sa nu trebuiasca sa pornesti motorul cand mergi din m in m in trafic.
Si VAG lucreaza la un mild hybrid de genul asta, ei il numesc "mild hybrid plus", care are doua motoare electrice, unul pe puntea fata (cu rol si de alternator/demaror) si unul pe spate.  Ala din fata e mai mic - gen 15CP limitat de faptul ca e conectat printr-o curea iar ala din spate 35CP.

Unii mai numesc hybrizii astia awd "hybrid through the road" sau "parallel hybrid", in care motorul electric si cel termic sunt conectate mecanic intre ele doar prin roti/asfalt, ceea ce permite motorului termic sa functioneze complet deconectat de cel electric.  Iar o versiune "mild" s-ar putea sa fie o solutie mai interesanta decat un full sau plug in pentru unii utilizatori, si mult mai usoara (un mild hybrid are 10 kile in plus fata de versiunea clasica, in timp ce un hybrid plug in are +200 kile in plus).  care la un drum mai lung de 40km devin ... balast.
« Ultima Modificare: Noiembrie 26, 2018, 12:36:56 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 353
  • Karma: +0/-0
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octavia 3 FL 1.8 tsi 4x4 DSG6
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #217 : Noiembrie 26, 2018, 09:54:34 a.m. »
am citit cu mare placere. multam' fain!
frumoase peisaje pe-acolo. m-as plimba tot timpul.
de chrion nu stiam, eu vreau porsche gt3 rs; poate mi-l aduc emos craciun, sa mesteresc in concediu :046:
Love.Drive.Eat.Prey

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #216 : Noiembrie 24, 2018, 06:41:01 p.m. »
Zilele astea am primit prin posta o extensie de garantie pentru 'steering wheel clock spring' timp de 10 ani / 200.000km. Zice acolo ca daca nu-mi mai merg comenzile de pe volan si am airbag-ul aprins, sa ma prezint la ei pentru a repara pe garantia extinsa.

Cu vreo doua saptamani in urma am fost la un salon auto si m-am uitat cam pe la toate marcile.
Impresionat am ramas de interiorul lui Audi A8: efectiv e cockpit de avion. Masinile cu cel mai slab interior mi s-au parut cele Toyota urmate de Hyundai/Kia. Tot astea cred ca sunt si cele mai ieftine.
Diferenta intre cele premium (Lexus, Audi, BMW) si cele non-premium este foarte evidenta cand masinile sunt una langa alta. Efectiv de cand pui mana sa deschizi portiera, simti care portiera e de la masina premium si care nu; VW mi se pare ca e undeva intre premium si non/premium cu privere la calitatea asta perceputa in primele zeci de secunde.
Dintre masinile non-premium, la nivel de marca, Mazda are cele mai multe modele care imi plac. Mai toate mazdele arata foarte bine in interior dar portierele sunt foarte usoare si au un sunet de gol. (asta comparativ cu Lexus si Audi)
Noutatea la raionul Mazda era intr-un CX-5 Signature cu ceasuri digitale si noul motor 2.5l turbo 250CP.

M-am urcat prin toate Mazdele expuse si cel mai mult mi-a placut Mazda 6 Signature. CX-5 si CX-9 au interioare asemanatoare dar ecranul pare mult prea mic comparativ cu restul bordului.
Comparativ cu concurenta directa: Rav4 si CRV, Mazda e net superioara la design si calitate.


Coada mare a fost la Kia Stinger; tot auzeam ca intreba lumea ce masina e asta si daca sigla Kia e fake pusa pe masina.
Asta e turbatul de la Stinger:


Ce mi-as cumpara eu acum dintre toate masinile alea? Lexus UX. E un fel de hatchback mai inaltat dar pozitia la volan e destul de joasa. Mi-a placut interiorul si pozitia la volan. Varianta preferata de mine ar fi hibridul AWD. Sistemul AWD e destul de slab (motorul electric e pe puntea spate si se decupleaza la viteze mai mari de 40mph), masina nu-i mai spatioasa decat Golf si pretul de pornire e de pe la 35.000$; rational un CX-5 2.5l turbo e mai bun din orice punct de vedere dar UX totusi mi-a placut.


M-am uitat atent pe la portiere si spre deosebire alte masini non-premium, Lexus are chedere duble pentru atenuarea zgomotului de vant.


Cel mai dezamagit am fost de Hyundai/Kia; am avut asteptari foarte mari de la ei (datorita review-urilor pozitive online in general) si mi-am dat seama ca masinile respective sunt foarte competitive pe hartie si in specificatii; pretul lor mai mic se reflecta undeva si observi asta de cand deschizi portiera.

Toyota e meh dar au prezentat doua modele noi: noua Corolla cu un motor destul de avansat de 2l benzina aspirat (atat injectie directa cat si multipunct) si noul RAV-4 care are si o varianta de sistem AWD mai performant.

Honda n-avea nimic nou.
VW nimic nou. M-as fi asteptat sa arate Arteon-ul dar destul de pustiu pe la ei cu o singura coada la Golf GTI Facelift si Golf R Facelift. In GTI m-am urcat si eu dar au taiat din calitate fata de varianta mea: capota de la motor nu mai are material insonorizant, la roata de rezerva spate au renuntat la pasla respectiva si se vede tabla iar sertarul de sub scaunul soferului a disparut. Pe golfmk7.com se mai plang astia care au trecut de la Golf 7 la Golf 7 FL ca ar avea si zgomot de rulaj mai mare; parerea mea e ca au taiat de unde s-a putut ca sa ofere garantia de 6 ani bumper-to-bumper cu care vin VW-urile vandute in 2018 in SUA.
Golful R e facut in Germania si are toate chestiile de mai sus neschimbate; pe ala doar l-au mai scumpit la pret in 2018 si se pare ca n-au taiat mai nimic.


Alte chestii:
Am luat Chironul LEGO si e foarte foarte fain; mi-a luat vreo doua saptamani sa-l fac.




Am fost cu niste prieteni la Tesla ca erau interesati de Model 3 dar au renuntat la idee dupa discutii cu dealerul; in statul unde sunt eu nu mai e niciun beneficiu la masinile electrice: platesti la fel de multe taxe ca la alea pe benzina iar tax grant-ul ala de $7500 a expirat. Tesla Model 3 AWD ajunge ajunge la 60.000$ ca sa o cumperi; nu au niciun fel de discount iar dealer-ul acolo face comanda de pe tesla.com ca orice client.





Cu incalzirea asta globala, pe la mine era cam asa acum doua saptamani:



Cat despre Golf, inca merge perfect.
« Ultima Modificare: Noiembrie 24, 2018, 07:01:06 p.m. de Iulian M »

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #215 : Octombrie 03, 2018, 08:29:56 p.m. »
Difera in functie de implementare cred.

La Mazda mea cam tot dupa un an le-am schimbat doar ca atunci am primit o avertizare daca tin bine minte.

La Golf bateria e un Panasonic CR2025.


Atat cu Mazda cat si cu Golf am facut cam 20.000km/an. Probabil conteaza si cat de mult mergi cu masina din moment ce a doua cheie a rezistat.
« Ultima Modificare: Octombrie 03, 2018, 08:34:13 p.m. de Iulian M »

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3369
  • Karma: +3/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #214 : Octombrie 03, 2018, 08:20:52 p.m. »
La keyless Mazda anul trecut le-am schimbat, deci au tinut 6 ani.

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #213 : Octombrie 03, 2018, 07:33:39 p.m. »
La keyless se duc in 1-2 ani.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3560
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #212 : Octombrie 03, 2018, 07:31:51 p.m. »
Peste 113000 km si peste 8 ani, bateriile originale in telecomenzi!

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #211 : Octombrie 03, 2018, 07:29:15 p.m. »
Am bagat si primii bani in "mentenanta".

Acum vreo doua saptamani primeam eroare la pornire cum ca becurile de la numarul de inmatriculare s-au dus dar totusi ele mergeau.

Le-am schimbat pe ambele cu $5. Sunt surprinzator de usor de schimbat si n-ai nevoie de nicio scula. Dureaza cam 1 minut.

Ieri am ramas fara baterie la una din telecomenzi. Alt 1$ si schimbat si bateria respectiva. N-am primit nicio avertizare cum ca ar fi bateria slaba.


Am cam 20.000km cu masina parcursi.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3560
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #210 : August 31, 2018, 09:07:56 a.m. »
Se spune ca sunt foarte bune aceste filtre cu polifenol.

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #209 : August 31, 2018, 08:04:37 a.m. »
A venit filtrul si l-am montat. Dureaza 3-5 minute sa montezi filtrul si e foarte usor.

Filtrul original era tot Mann (CU 26 009), nu parea prea imbacsit dar mirosea urat tare; mirosul e asemanator cu o camera inchisa care n-a mai fost aerisita de 6 luni. In special cand dadeam drumul la A/C simteam un miros mai ciudat dar cu filtrul nou din ce am testat, nu mai miroase nimic.

Pachetul contine si instructini de montaj pentru VW, Skoda, Seat si Audi.







Filtrul vechi:



« Ultima Modificare: August 31, 2018, 08:06:37 a.m. de Iulian M »

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2708
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #208 : August 27, 2018, 10:54:51 a.m. »
Nissan Leaf parca incepe sa arate cat de cat a masina, nu mai e hipstereala aia porno cu maimute travestite dinainte.  Si cica au comandat niste baterii imbunatatite (si mai ieftine teoretic, cu cobalt mai putin, care omoara mai putini minori in Congo etc) pentru modelul 2019 parca, spre deosebire de Tesla si BMW care merg cu cu alea vechi (probabil au contracte semnate sau stocuri).

Unii cica vor incepe din 2019 sa puna niste superchargere imbunatatite prin Europa (cel putin la nivel de intentie) de peste 200kw. Asta pentru mine e semn bun, semn ca poti incarca in juma' de o masina pentru 3-400km reali. Alea "vechi" de 130kw pe mine ma faceau sa cred ca n-o sa avem un raport autonomie/timp de incarcare decent niciodata.
Insa multe declaratii si abur, si din partea "industriei" sau "infrastructurii" si din partea Tesla. Sa vedem concret ce se intampla.


Tesla 3 vine in EU abia in 2019 iar timpii de asteptare sunt ca pe vremea ciuruitului. Pana livreaza astia testa3 poate scoate dyson masina lui cu solid state batteries :D (apropo, sefu' de la Nissan a spus sa el nu crede in solid state batteries in urmatoarea decada, poate doua).
Sau apare vreun extraterestru cu baterii cu anod/catozi lichizi sau mai stiu eu ce nazbatie...
« Ultima Modificare: August 27, 2018, 10:58:12 a.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #207 : August 27, 2018, 05:45:28 a.m. »
Dupa doua ore de Costco si Ikea n-am mai avut rabdare cu nevasta-mea la un alt supermarket si in parcare am scos filtrul de cabina sa ma uit la el: era plin de puf de la plopi.


Cred ca e cazul sa il schimb si am comandat un filtru de cabina Mann Frecious Plus.

Mann zice ca are urmatoarele avantaje fata de un filtru cu carbon activ normal:
  • Protejează împotriva alergenilor liberi, până la aproape 100 %
  • Previne pătrunderea mucegaiurilor şi a bacteriilor
  • Opreşte aproape în totalitate praful fin
Durata de inlocuire recomandata este de 15.000km sau 1 an de zile.
Din marketingul lor pare un filtru sanatos.

A fost cu 1$ mai scump decat filtru Mann cu carbon activ normal. Cred ca imi ajunge peste vreo 10 zile si chiar sunt curios daca voi simti vreo diferenta.

« Ultima Modificare: August 27, 2018, 05:49:57 a.m. de Iulian M »

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #206 : August 27, 2018, 05:05:14 a.m. »
Problema la i3 e pretul: pleaca de la $45.000. Defapt mai are o problema: Tesla Model 3 care e tot pe acolo ca pret.

Avand caroseria din fibra de carbon e un avantaj ca masina e usoara si n-ai treaba cu rugina dar in caz de accident nu stiu cine e in stare sa o repare sau daca se poate repara.

Nissan Lean probabil la ora actuala e cea mai accesibila compacta electrica pentru mase.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2708
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #205 : August 27, 2018, 12:28:53 a.m. »
Si mie îmi place I3. Abia aștept sa scoată ăștia ora alta generație de baterii :D
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Golf 7 GTI
« Răspuns #204 : August 27, 2018, 12:12:41 a.m. »
Azi am condus a doua oara o masina electrica (inchiriata de data asta ca sa fiu doar eu) si m-am convins ca vreau si eu una. Prima a fost un Model S P90D si n-am fost singur in masina.

Am resetat consumul si am facut un drum pe care il fac destul de des (si scot cam 8l/100km) si mi-a iesit consumul de mai jos.



Am fost placut surprins de masina asta. Foarte spatioasa pentru dimensiunile ei si manevrabilitate foarte buna.

Singurul minus care l-am vazut e franarea regenerativa pe spate care face ca rotile sa patineze o fractiune cand trec cu viteza mai mare peste speed-bumps si sunt pe franare regenerativa.


 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 07, 2024, 11:58:39 a.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]


Re: Turcaletul de A V A T A R
[Aprilie 14, 2024, 11:14:27 p.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 14, 2024, 02:43:18 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 14, 2024, 02:12:20 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 [16] 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30