Skoda Club Tehnica > Dictionar auto

Dieselgate

(1/6) > >>

mateimocanu98:
Salut! A facut cineva update-ul pentru diselgate la motorizarea 1.6 TDI? Daca da, cum se comporta masina acum?
Ma gandesc sa fac update-ul pentru ca dupa reconditionarea injectoarelor datorita faptului ca masina scotea un zgomot de tractor la rece problema a reaparut destul de repede. Ma gandesc ca poate soft-ul este de vina.
Multumesc pentru ajutor!

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

spawm:
Nu te ingrijora. Eu nu am facut resoftarea si masina mea se comporta exact ca in descrierea ta. De cand am cumparat-o. Probabil nu ai observat fenomenul anterior resoftarii.

bombuka:
dupa resoftare am observat urmatorul fenomen: masina sta pe loc la relanti la 800 ture. ridic piciorul de pe frana si daca drumul nu este perfect drept si masina incepe sa se miste , chiar si incet de tot, turatia creste imediat la 1000 de ture. pun piciorul pe frana si opresc masina, turatia scade la 800.
nu-mi amintesc de un astfel de comportament inainte de resoftare.

james kilowatt:
gand la gand cu bucurie:
https://www.skoda-club.ro/index.php?topic=10261.msg289133

vizitator:
Intre timp apar si reactii la rezolvarea problemei noxelor de la masinile Diesel Vag prin resoftare...


economie.hotnews.ro/stiri-auto-22336978-australia-masinile-diesel-rechemate-volkswagen-consuma-mai-mult-nu-trecut-testele-emisii.htm

AAA, (Australian automobile association) a facut teste in trafic si a ajuns la concluzia ca, dupa resoftare, masinile diesel VAG consuma mai mult cu 2% in oras si cu 14% extraurban.
Pe de alta parte, desi nivelul de emisii a scazut fata de ce era inainte de dieselgate, tot este cam  de 4 ori mai mare decat limitele legale...
Bine inteles ca nemtii au contestat masuratorile, declarand ca australienii nu stiu sa faca masuratori.

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Fa-ti cont (click aici) pentru a lua parte la discutii / Create an account to join the conversations
Sitemap 

Du-te la versiunea completă
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod