Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina  (Citit de 33180 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Clodius

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Dec 2008
  • Locaţia: Bucuresti / Craiova
  • Mesaje postate: 412
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 2 1.9TDI BJB
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #12 : Mai 03, 2010, 10:57:04 p.m. »
Am pus eu in tabel datele care "se simt" la pedala. In afara de 1.9 TDI care are are cuplu aproape dublu, dar doar la 1900 rpm, restul sunt perdante in fata micutului 1.2 TSI.
Daca luam in considerare si impozitul si asigurarea mai mici, eu l-as alege daca mi-as lua motor pe benzina

« Ultima Modificare: Mai 04, 2010, 09:56:48 p.m. de Clodius »
Ofer servicii pt RNS 510 (montare, instalare firmware, activare Video In Motion, instalare harti), diagnoza si activari VCDS etc.

Offline satlantis

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Nov 2008
  • Locaţia: constanta
  • Mesaje postate: 1084
  • Karma: +0/-0
  • Auto: yeti 1.4 tsi
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #11 : Mai 03, 2010, 10:54:55 p.m. »
Am facut si eu un mini drive test , cu 1.2 tsi pe OII, prin curtea dealer-ului, deoarece   trebuia completata o hartie si nu mergea reteaua.

Masina avea cam   4400 km, motorul se auzea foarte frumos la urcarea in ture, dar la   relanti mai nimic. Cu capota deschisa, se aude un fel de tacanit (ca de   masina de cusut cum am mai citit), dar e chiar haios pana la urma. Ce   m-a impresionat, a fost faptul ca misca masina foarte vioi si urca in   ture liniar, turbo-lag -ul era ca si inexistent. Poate asa lucreaza   toate tsi-urile, parca era un motor aspirat... cu cuplu motor de turbo.                                          
1.4 tsi... de la 1.8T

Offline jepcarusam

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 106
  • Karma: +0/-0
  • Auto: matiz rosu furios
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #10 : Mai 03, 2010, 10:43:41 p.m. »
de ce nu putem accepta ideea ca tehnologia evolueaza .....  azi cu un netbook faci ce faceai acu 30 de ani cu un cumputer aranjat pe  50 de mp ..... 

stiu faptele tale ..... zise Brucan si a plecat la o carte cu Sf Petru

Offline Clodius

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Dec 2008
  • Locaţia: Bucuresti / Craiova
  • Mesaje postate: 412
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 2 1.9TDI BJB
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #9 : Mai 03, 2010, 10:37:14 p.m. »
Hai ca am gasit eu din aceeasi sursa (carfolio.com)
1.6 fsi
Maximum power114.6 PS   (113.0 bhp) (84.3 kW)
@ 6000 rpm
Specific output70.7 bhp/litre
1.16   bhp/cu in
Maximum torque155.0 Nm (114   ft·lb) (15.8 kgm)
@ 4000 rpm
bmep1218.9 kPa (176.8 psi)
Specific torque97 Nm/litre
1.6 16v
Maximum power  104.9 PS   (103.5 bhp) (77.2 kW)
@ 5600 rpm
 
  Specific output  64.8 bhp/litre
1.06   bhp/cu in
 
  Maximum torque  153.0 Nm (113   ft·lb) (15.6 kgm)
@ 3800 rpm
 
  bmep  1203.2 kPa (174.5 psi) 
  Specific torque  95.74 Nm/litre
« Ultima Modificare: Mai 03, 2010, 10:55:53 p.m. de Clodius »
Ofer servicii pt RNS 510 (montare, instalare firmware, activare Video In Motion, instalare harti), diagnoza si activari VCDS etc.

Offline Ioan

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2008
  • Locaţia: Hunedoara
  • Mesaje postate: 667
  • Karma: +3/-0
  • Auto: 1.9 TDI (BXE)
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #8 : Mai 03, 2010, 07:18:54 p.m. »
Cu siguranta perfomantele micului motoras de 1.2 TSI sunt peste celui de 1.4 MPI sau 1.6 MPI. Nu stiu sa va spun in comparatie cu 1.6 FSI. Asteptam cifre despre 1.6 FSI de la posesori.
Skoda Octavia 1.9 TDI (BXE) Elegance 2008

Offline Clodius

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Dec 2008
  • Locaţia: Bucuresti / Craiova
  • Mesaje postate: 412
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 2 1.9TDI BJB
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #7 : Mai 03, 2010, 06:47:33 p.m. »
HaTTrik, nu conteaza cat e de mic in cmc ci mai degraba performantele lui si, dupa cum ai vazut, sunt peste un 1.4 MPI, daca nu ma insel, chiar putin peste motorul de 1.6
Ofer servicii pt RNS 510 (montare, instalare firmware, activare Video In Motion, instalare harti), diagnoza si activari VCDS etc.

Offline HaTTriK

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2009
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 102
  • Karma: +0/-0
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #6 : Mai 03, 2010, 06:12:37 p.m. »
mi se pare motoru mic pentru ditamai masina are 1 tona 400 sau ceva de genu nu?
A.C.S INFERNO MOTORSPORT CONSTANTA

Offline roberto

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 3635
  • Karma: +4/-1
  • Laugh at your problems, everybody else does
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #5 : Mai 03, 2010, 03:23:07 p.m. »
Si pe ce se bazeaza parerea ta? Doar pe faptul ca e motor mic, sau ca-s cai putini?


Pe Fabia cred ca-ti ofera acel.....feeling sportiv. :) Am condus si 1,4TSI pe O2, motorizare care chiar m-a impresionat in mod placut. Personal nu asi alege o motorizare inferioara acesteia.

Land Rover Discovery 3

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2722
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #4 : Mai 03, 2010, 03:09:55 p.m. »
E o motorizare mai potrivita pentru...Fabia, parerea mea.

Da, dar Octavia e mai confortabila...
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline Clodius

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Dec 2008
  • Locaţia: Bucuresti / Craiova
  • Mesaje postate: 412
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 2 1.9TDI BJB
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #3 : Mai 03, 2010, 03:08:17 p.m. »
Si pe ce se bazeaza parerea ta? Doar pe faptul ca e motor mic, sau ca-s cai putini?
Hai sa ne uitam putin pe cifre
1.2 TSI
 
Maximum power104.9 PS (103.5 bhp) (77.2 kW)
@ 5000 rpm
Specific output86.5 bhp/litre
1.42 bhp/cu in
Maximum torque175.0 Nm (129 ft·lb) (17.8 kgm)
@ 1550-4100 rpm
bmep1837.2 kPa (266.5 psi)
Specific torque146.2 Nm/litre

1.9 TDI
 
Maximum power105.4 PS (104.0 bhp) (77.6 kW)
@ 4000 rpm
Specific output54.9 bhp/litre
0.9 bhp/cu in
Maximum torque250.0 Nm (184 ft·lb) (25.5 kgm)
@ 1900 rpm
bmep1657 kPa (240.3 psi)
Specific torque131.86 Nm/litre
Ofer servicii pt RNS 510 (montare, instalare firmware, activare Video In Motion, instalare harti), diagnoza si activari VCDS etc.

Offline roberto

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 3635
  • Karma: +4/-1
  • Laugh at your problems, everybody else does
Re: Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #2 : Mai 03, 2010, 02:45:27 p.m. »
E o motorizare mai potrivita pentru...Fabia, parerea mea.
Land Rover Discovery 3

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2722
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Drive test cu Skoda Octavia 1.2 TSI (105 CP) cu turbina
« Răspuns #1 : Mai 03, 2010, 02:28:46 p.m. »
Am testat o Octavie cu noul motor de 1.2 TSI, cu turbina, de 105 CP.
 
Gandul ma duce la o comparatie cu Fabia mea 1.4 MPI, de 101 CP: demarajul este mai lent, dar dupa ce urca in ture, simti ca te duce ca vantul.
 
Pentru ca la un demaraj in forta, nevoit fiind am calcat-o pana la podea, si am avut senzatia ca nu mai pleaca odata. Abia dupa 2000-2500 de ture am simtit ca pleaca de sub mine, intr-a I-a.
 
Este uimitor, insa, cat de agila este cu acest motor mic, dar aici cred ca turbina are tot meritul. Concret, fuge cand o calci si esti turat, dar nu recomand depasiri din scurt, caci ii trebuie timp si spatiu de lansare. Iar in oras, e destul de rapida, chiar daca pleaca lin si nu te injura cei din spate ca dormi la volan.
 
Evident, are si consum mic. Cea de drive test avea la bord o medie de 6,9 l%, consum mixt. (La jumate fata de a mea, de 13-14 l%; la cea mare ma refer.)
 
E clar ca este o realizare buna in tehnica motoarelor (la care turbina reduce consumul si creste puterea) si poate fi alegerea buna pentru un stil de condus usor, fara excese, recomandat mai ales pentru oras.
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 [14] 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31