Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Discutii generale Skoda si nu numai => Drive-test all brands => Subiect creat de: cirsteammm din Martie 20, 2019, 12:10:13 p.m.
-
Buna ziua,
Dupa indelungi cautari am reusit sa gasesc masina dorita. Este vorba despre un Ford Kuga 4x4 2.0 tdci 163 cp, de culoare maro (asa scrie in carte, eu zic ca este mai mult spre verde). Masina a avut un singur proprietar in Romania, cumparata, servisata si lasata la buy back la Tiriac Auto. Pe principiul nu te pune cu nebunul..... am cerut ca masina sa fie testata la Neste Automotive (alta reprezentanta ford) deoarece nu puteam accepta testare la cei care detineau masina. Testele au fost facute la Neste, masina a iesit excelent, toate reviziile de pe cartea service au fost confirmate de catre Neste din baza de date comuna. Masina nu are nimic revopsit, interiorul este foarte ingrijit, a costat de noua 36.700 euro. Ca si dotari avem asa: geamuri electrice, clima dubla, pilot automat, interior semipiele, cotiera fata spate, parcare automata, comenzi vocale, jante aliaj 17", KeyFree (deschidere, inchidere, pornire), portbagaj electric etc
Masina are 70.000 km.
Dupa spalare vor veni si pozele.
-
Pretul final care a fost?
Multi km fara probleme.
-
Sa o folosesti sanatos si sa te duca multi km in siguranta.
Ai avut cumva un "short list"? Ce alte modele ai analizat?
-
Va multumesc frumos. Short list-ul a fost format din 2 masini: opel grandland 1.2 benzina turbo bine dotat, nou, la 16.050 euro prin remat si Kuga seconad hand. Am ales Kuga la o diferenta de pret de vreo 3.000 euro. Vroiam diesel chiar daca asta inseamna ca sunt impotriva curentului.
-
Cu alte cuvine ai dat 19k EUR pe KUGA sh. Pret cu TVA sau fara?
Din ce an este Kuga?
-
3.000 euro in minus, cu tva. Kuga este 2014.
-
Bine ai venit in familia Ford. >:D<
Sa te plimbe multi kilometri fara probleme!
Are cutie manuala?
Fordurile sunt in general dezastru la partea de asamblare, sa nu te astepti sa nu ai greieri sau sa fie asamblare de calitate. :) In rest e o varianta buna la cat costa.
Apropo, 36700 probabil a fost pretul de lista, nu?
-
Multumesc frumos. Da, este cutie manula. Pretul pe factura de achizitie cu tva exprimat in euro a fost 36.700. Pana acum masina se simte foarte bine, nu are deloc greieri. Pana la acest model am mai destat 5 Kuga in echipare trend si interiorul era mult mai slab. Pe acesta sunt materiale mai calitative la interior.
Ca o ironie ieri am scris ca povestea mea cu octavia s-a incheiat. Astazi am venit la munca cu octavia :)) .
-
felicitari ! s-o conduci cu placere.
si eu as fi ales kuga.
-
Felicitari de achizitie. Si mie mi-a placut Kuga la test - drive, dar iti va lua ceva timp sa te obisnuiesti cu pozitia ridicata la condus.
Ai scris ca ai obtinut 16050 euro la Opel Grandland X....bine dotat. Dar mai tii minte ce nivel de dotari era? Banuiesc ca Enjoy sau Innovation.
-
depinde daca se ovalizau discurile sau crapa centrala electrica :)) MUUUULT rau :68:
ontopic: poze? ninja3
-
Grandland avea printre dotări urmatoarele: geamuri electrice, clima dublă, pilot automat, android auto/apple car play, display de 7 ", scaune si volan incalzite etc. Pentru mine era mai mult decât suficient. Promit că dupa acest weekend voi adauga si poze.
Am reusit sa merg ceva km si pe autostradă. Masina cere viteză, daca continui sa merg asa voi deveni abonat fidel la benzinării. Pana acum am impresia ca la consum este la fel ca octavia 1.6 mpi. Ținuta de drum este impecabilă. La 3.000 ture in treapta 6 am in jur de 160 km/h, putin dupa 3500 (nu stiu exact cat :)) ) acul vitezometrului era pe 200 km/h.
-
Asa cum am promis adaug si cateva foto. Din pacate sedinta foto s-a desfășurat într-un cadru destul de învechit. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190323/372792c314ce577afc340b5052e4478e.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190323/8f5f1e9520e9fe49e51a2c98f8fd41b3.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190323/120eb461973c73a5ab8ae505ab37db51.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190323/2459512ccae63b315d222a5cf4d20c3f.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190323/47e3b167ae9cb60dfb1b42b21a0eadcc.jpg)
Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
-
Frumoasa culoarea.O sa duci dorul portbagajului de la Skoda.Fordul are 400 L parca!
-
Portbagajul este de 460 de litri pana la nivelul ruloului din cate stiu eu. Cu ruloul scos este suficient spatiu pentru noi. Însă la nevoie octavia ne poate deservi oricând. Este la tatăl meu care o foloseste ca a doua masina. Adică va sta in acelasi garaj si va fi pornită o dată la 2 luni cand tata va face un drum mai lung și va avea nevoie de aer conditionat. Cealaltă masina a lui, ford tranzit, nu are aer conditionat.
Multumesc frumos. Și mie îmi place mult culoarea.
-
Sper ca deschiderea electrica a portbagajului sa fie de calitate caci altfel intrevad probleme. Cred ca deschid portbagajul de circa 8 ori in fiecare zi. Sau macar sa fie ieftin la achizitie (modulul de deschidere).
-
Pentru spatiu suplimentar portbagaj si ca sa nu deschizi atat de des pe cel electric, ia-ti un copârșeu de la thule. Alea se deschid mecanic.😁
Eu asa am procedat la Tiguan.
-
Multumesc de idee insa cred ca este greu de pus acolo caruciorul celui mic si bicicleta baietelului meu mai mare. Plus ca mergem in parc si acolo incepe nebunia: vreau bicicleta, nu o mai vreau, vreau avionul, nu mai vreau, vreau masinuta cutare, nu mai vreau....... La fel si in fata blocului :))
-
Hristos a Inviat!
In ultimele 2-3 saptamani am reusit sa adun vreo 1.300 km cu masina. Se simte foarte sportiva la accelerari brutale (comparativ cu ce masini am detinut pana in prezent), este foarte stabila si extrem de confortabila chiar si in spate. Cu un scaun de copil si un alt copil in inaltator un adult mai corpolent sta foarte comod. Ca si consum este la nivel de octavia 1.6 mpi :)) . In Bucuresti 8 - 10 litri/100km iar in exterior (autostrada si drumuri judetene) 6,5 - 7 litri/100 km. Am un prieten cu Kuga facelift 1.5 tdci 120 cp si imi spune ca la 130 km/h pe A1 ii consuma 5,5 litri/100 km. Eu am consum de 7 litri la 120 km/h, la 130 se duce spre 7,5 litri/100. Sunt extrem de incantat de aceasta masina imagine/confort/dotari/tinuta de drum. Sper sa vorbesc la fel si despre fiabilitate. Ca si plan intentionez sa tin aceasta masina 1 an maxim 2. Apoi vanzare kuga si fabia urmand sa cumpar o singura masina gen golf/rapid/308. In acest moment am reale probleme cu parcarea celor 2 masini iar locul fordului kuga nu este clar in Bucuresti (din punctul meu de vedere).
-
Adevarat a Inviat !
Din cele enumerate pentru viitor, doar Peugeot ar merita.
Fiabilitate ca la 1.9 SDI nu vei mai gasi usor.
-
In afara modului în care trebuie sa privesti ceasurile de bord (peste volan) care necesită obisnuinta si mie tot 308 imi place cel mai mult din cele enumerate. Iar pe hârtie are portbagaj mai încăpător decât golf/leon/astra/focus/I30. Cred ca din clasa compactă hatcbach numai honda civic are portbagaj mai mare decât peugeot 308.
Sunt sigur că pe motorina nu voi mai gasi niciodată un motor la fel de fiabil ca sdi-ul.
-
Pai de ce ai mai luat masina pentru un an?
Nu e pierdere de bani?E drept ca se mai stabilizeaza pretul, dar ............
-
Sa zicem ca a fost un moft. Imi doream tare mult acest model. Însă nu il consider un model practic pentru Bucuresti acolo unde va petrece 75% din timp. Poate in aceasta perioada de 1 an ma va convinge ca ma înșel si ca trebuie păstrata mai mult (masina). Oricum este o masina pe care soția nu o va conduce in veci, ii pare foarte mare si imi spune ca nu se va putea acomoda cu ea. Iar eu sincer încep să ascult parerile celor din jur si sa tind către o singură masina. Diferenta de bani necesară pentru întreținerea celei de a 2 a masini anual as dori sa o îndrept către ceva recreational de exemplu. Tata care a cumpărat octavia de la mine si are si acel ford 8+1 nu face pe an mai mult de 4.000 km cumulat cu cele 2 masini. O risipă de bani.
-
Parca scosesei fordul acela la vanzare, nu s-a dat?
Ai dreptate cu doua masini. Pana vine Renaultul merg cu un ford fiesta din 2007, luata de noua, a tatalui meu, care are doar 42000 km, din care vreo 10000 facuti de mine. Masina merge bine, dar e foarte uzata moral. Si nici trecerea timpului si conducerea de catre un batranel nu a avantajat-o. :)) CAnd ii spun ca a aruncat 10000 de E, si ca mai bine folosea taxiul, imi raspunde ca faptul ca o are in garaj si poate merge la orice ora cu ea ii confera liniste sufleteasca .
Pana la anul va putea fi vizionata si Scala, caci rapidul cred ca dispare din productie.Se poate comanda si acum, desi masina nu este in nici un showroom.
Despre Peugeot, numai de bine. Eu nu am avut informatii suficiente. Forumurile au membri putini, majoritatea cu masini mai vechi si cu ceva probleme, preturile mari (abia acum le au mai ajustat dupa inceperea programului rabla cand ofera trei prime de casare-niste neterminati, au astepat sa treaca o sapatamana din program si au dat oferta cand au vazut ca vanzarile nu sunt cele scontate, dar tichetele sunt aproape gata si ocupate de catre dealerii altor marci), mult plastic peste tot la variantele activ-care sunt mai accesibile. Dealerul din Piatra Neamt nu mi-a putut pune la dispozitie nici o masina de test., probabil ca alti dealeri sunt mai ok. Eu sper ca lipsa masinilor Peugeot de pe forumuri inseamna fiabilitate.
-
Fordul tatălui meu a fost la vanzare in 2 etape iar tatăl meu nu s-a putut despărți de el nici la al 2 lea client interesat moment in care am închis anuntul si nu mai vreau sa am treaba cu vânzarea acelui ford, daca il va vinde vreodata.
Cand voi cumpara o altă mașină compactă hatcbach nu va fi noua, de aceea noua skoda nu intra in calcul. Tot second hand va fi. Numai logan as cumpara nou. Următoarea masina va avea un buget alocat de maxim 7.500 euro. Masina ținuta in fata blocului, frecata numai prin Bucuresti si lăsată prin toate parcarile nu cred ca merita mai mult. A fost o furtună aseară si un vecin de lângă mine are masina cu plafonul turtit de la o creanga ruptă. A căzut la 5 metri de Kuga. Bine ca el are casco. Eu nu am si nici nu voi face. Asa ca pe ploaie dupa întâmplarea vecinului meu am dus Kuga in parcarea acoperită de la Plazza. De fabia nici nu imi păsa. Și așa trebuie sa fie o masina, sa nu iti inducă un stres suplimentar.
-
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o sugestie: am o mica zgarietura pe hayon deasupra numărului de înmatriculare in capătul unui ornament din plastic. Zgarietura este pe tabla si vopseaua este sărită si pare ca a căpătat o culoare maronie zona. Dimensiunea este de circa 1 cm. Cum pot acoperi/repara/proteja acea zona?
-
Ceva de genul
https://www. emag.ro/solutie-tratament-rugina-nigrin-200-ml-74032/pd/DNH8LFBBM/?X-Search-Id=7c7309bb0b89424f5390&X-Product-Id=32732400&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view (https://www. emag.ro/solutie-tratament-rugina-nigrin-200-ml-74032/pd/DNH8LFBBM/?X-Search-Id=7c7309bb0b89424f5390&X-Product-Id=32732400&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view)
sau asa
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwik3uag4YLiAhXF_CoKHSo6CEcQFjAAegQIBhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.emag.ro%2Finhibitor-loctite-7505-pentru-rugina-90-ml-142259%2Fpd%2FD2P5LBBBM%2F&usg=AOvVaw0uzUpS0fbHjxmL0fzG_74b (https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwik3uag4YLiAhXF_CoKHSo6CEcQFjAAegQIBhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.emag.ro%2Finhibitor-loctite-7505-pentru-rugina-90-ml-142259%2Fpd%2FD2P5LBBBM%2F&usg=AOvVaw0uzUpS0fbHjxmL0fzG_74b)
apoi vopsea la culoare si lac. Sunt seturi cu vopsea la culoarea ta.Cred ca e suficient si doar vopsea, tabla e tratata in principiu.
-
Multumesc frumos Bogdan. Voi incerca.
-
Eu zic sa comanzi de la o reprezentanta Ford un stilou corector cu culoare originala a masinii.
Eu am asa ceva ptr Octavia si culoarea este identica cu cea originala a masinii. Are si lac in compozitie, doar dai cu ea si gata, acopera tabla expusa.
-
El are vopsea metalizata.
ceva de genul
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi_v6TlnofiAhUDxIUKHbaxC9AQFjAAegQIABAB&url=https%3A%2F%2Fwww.colinauto.ro%2Fvopsea-retus-ford-original&usg=AOvVaw0jK60nKq1aMw0_lTAKWe1K
-
Am vorbit la Neste Automotive si au spus ca ei nu comercializeaza asa ceva (vopsea retus) si nici nu incurajeaza, Colina din Popesti Leordeni imi pot procura asa ceva dar dureaza cateva zile (comanda la un furnizor al lor si costa 66 lei) dar sunt foarte departe ca si locatie de Drumul Taberei. Voi incerca si la BDT Vest si daca nu au voi comanda la Colina. Va multumesc pentru ajutor.
-
Eu am avut si la Skoda si la Renault si iti spun ca este f bun acest stilou corector. La Renault am avut vopsea metalizata, deci exista si ptr vopsele metalizate. Dealerul nu incurajeaza aceasta tehnica probabil ca sa mergi la ei la revopsit ptr orice nimic..dar eu l-am folosit si iti spun ca este bun.
-
Confirm, e valabil si la Skoda si la Citroen. Cu conditia sa il iei dupa codul de culoare potrivit. Si sa-ti bati putin capul sa slefuiesti corectura ulterior cat de cat bine, altfel se vede nu datorita culorii diferite ci a felului in care reflecta lumina.
-
Ce ti-am pus eu acolo e de la un vanzator. Intra pe site, alege culoare daca are pe stoc, e vreo 56 de lei sau asa ceva si platesti transport si vine acasa.
Hai, ca nu e greu. :))
-
Va multumesc. Dupa cumparare si aplicare va voi anunta ce rezultat am obtinut cu una dintre cele doua maini stangi ale mele :)) .
-
Mai bine exerseaza inainte pe alte suprafete (gen o oala de bucatarie care nu iti mai trebuie etc). Daca ai doua maini stangi risti sa pui prea multa vopsea si faci dalme. mai bine dai cu o scobitoare daca suprafata sarita e f mica.
-
Am primit creionul corector, am degresat zona si am aplicat primul strat. Culoarea este exact ca cea de pe masina. Este diferenta de grosime a stratului intre ce este pe masina si unde am aplicat eu. Astept sa se îndrepte putin vremea sa pot aplica si al 2 lea strat.
Ieri am efectuat si itp-ul, totul este în regula (mecanic, noxe, electric). Pe 22.05 sunt programat in Giurgiu pentru transcriere.
-
f bine, drumuri bune sa ai!!
-
Dupa vreo 500 km parcursi in ultima saptamana am ajuns la concluzia ca daca vreau consum sub 7 litri/100 km trebuie sa merg cu maxim 110 km/h. Un consum mediu de autostrada la viteza legala este in jur de 8 litri/100 km cu aerul conditionat pornit tot timpul. Saptamana trecuta am reusit sa inscriu masina, acum este a mea cu acte in regula. Masina pare foarte stabila la viteze de autostrada, este bine inchegata si fara greieri pentru moment. Km in acest moment 72.500.
-
Ieri am avut parte de un drum mai lung cu Kuga, am parcurs 680 km, Bucuresti - Pitesti - Târgu Jiu - Ranca - Obîrșia Lotrului - Bucuresti, 2 persoane in masina, clima on tot timpul. Consumul a fost destul de bun zic eu, 6,4 litri/100 km. Media de viteză foarte scăzută 38 km/h. A fost extrem de aglomerat pe Dealul Negru, sunt lucrări la carosabil. Pe A1 am mers cu 120 km/h pe tempomat si la dus si la intors.
Scaunele sunt foarte confortabile iar susținerea laterală este excelenta. Însă după multe ore de stat pe scaun se simte o usoara încordare la nivelul pulpei deoarece scaunul este înalt si piciorul sta flexat la 90 de grade, piciorul efectiv atârnă de la genunchi și acest lucru se simte dupa ceva ore de condus.
-
Câteva poze de lângă Ranca...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/ccdbcc3ddf11f9b32899ded1138c7f68.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/803fd3c95491bcb5166f95b6217c89c3.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/4c0e5d224c5d90d0dcdb43b1f707d685.jpg)
Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
-
Peisaje de vis(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/482f914619365f221d63c892730f94a3.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/d215a0cd9eddd407ee9fde3f93aee5d8.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/7986a0291bb9ac07e7931c01b15f2e56.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/f757c6f8471dbfbad87003d8728b3033.jpg)
Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
-
Am efectuat prima revizie la 74.800 km la Axevo Bucuresti. Cost total 570 lei (piese pe original, inspecție vizuală discuri plăcute, verificare roti, jocuri articulatii, manopera si buson ulei). Filtrele au fost Mann iar uleiul Castrol 5w-30 pt ford 6 litri (avea pe bidon si sigla ford). Foarte multumit de felul cum s-au comportat si de promptitudine.
-
Mai ieftin ca la Skoda unde intra 4 L ulei.
-
oo...pretul e foarte bun. Se pare ca Ford a scazut simtitor preturile la intretinere.
Pe mine, la 1.2 TSI, revizia ma costa cam 740 ron ( cu schimbat aprox 3.5litri de ulei) si fara schimbat filtru de habitaclu.
-
Axevo Bucuresti nu este dealer ford, este un importator de piese de origine si aftermarket ford. Cumpar de la ei piese pentru fordul tatalui meu de peste 10 ani. De ceva ani au deschis si service. Felul cum au decurs lucrurile a fost asa cum trebuie sa fie. Chiar am fost impresionat si cu siguranta o sa revin la ei. Pentru aceeasi revizie preturile primite de la 2 reprezentante au fost urmatoarele:
BDT Vest - 1180 lei
Neste Automotive - 940 lei
-
Precizarea era necesara. Multumim.
Era cat pe ce sa comparam preturi de reprezentanta cu preturi de service-uri autorizate, dar care nu sunt reprezentanta.
-
O simpla cautare pe google si gaseai ca nu este reprezentanta.
-
Buna seara,
Va cer parerea legat de alegerea unor anvelope de iarna pt Kuga. Am ajuns la două modele si nu stiu ce sa aleg intr-un anumit buget:
- Nokian wr3 235/55/R17 la 641 lei sau
- Vredestein 235/55 R17 Wintrac Xtreme S 99H la 590 lei.
Sau poate imi recomandați ceva mai ieftin si bun 😀
Multumesc frumos.
-
Am mai gasit si Sava Eskimo la 498 lei. Si ceea ce mi-a atras atenția este ca pe acestea scrie made in germany. Ce părere aveți despre acestea?
-
Sava eschimo HP cumva? Sunt identice cu Debica HP. Cred ca au B la franare si C la consum, cred ca sunt ok.
-
Se numesc Sava Eskimo suv 2 103 XL H 235/55/R 17 si pretul este 510 de fapt
-
Sava ESKIMO sunt mai bune decat Debica Frigo 2.
Are un coleg la birou, ii intra cam des ESP-ul iarna> ce sa zic, sunt destul de OK, dar nu te astepta la calitatea unora premium. Pana la urma, cati bani dai, atata face.
Daca vrei sa tii Ford-ul Kuga mai multi ani, parerea mea este sa iei unele premium.
-
Despre Sava Eskimo pot sa spun ca sunt bestiale pe zapada moale si adanca, dar in rest in cel mai bun caz mediocre. Iar pe umed foarte slabe, mai ales la franare, aluneca ca sania pe zapada batuta. AM avut 4 sezoane pe una dintre fostele masini... cand am trecut pe Continental, am crezut ca am trecut pe ceva anvelope de curse, atat de mare a fost diferenta pe asfalt umed si uscat. La zapada nu(acolo Eskimo este foarte OK, dar sincer daca e sa luam, circulam foarte putin pe zapada nebatatorita adanca, dar mult mai mult pe umed iarna...)
-
Multumesc frumos Andrei. Nu suna bine deloc. Mi-a fost furata privirea de faptul ca sunt facute in Germania. Eu am avut intotdeauna experiente foarte bune cu Vredestein insa numai de vara. Oare cele de iarna sunt ok?
Si magazinul de unde pot cumpara vredestein ofera ceva facilitati. Dar au dot octombrie 2018, au ramas pe stoc doar 4 bucati. Sunt reduse de la 718 la 589. Asa spun ei.
-
Repet: daca tii masina mult timp, fa un efort si mergi pe ceva premium.
Spre ex anvelopele din gama Michelin Alpin sunt f rezistente la uzura, le poti tine 7-8 ani de zile. Decat sa iti iei unele medii, si sa le schimbi la 4 ani, mai bine iei Michelin si le tii 8 ani. La bani tot acolo iesi, dar te bucuri de calitate premium.
Eu am Michelin Alpin A4 din 2011 si tin si iarna asta. Carne pe ele au o gramada, problema e ca a imbatranit cauciucul. Dar mai tin.
Cat despre Sava Eskimo, are un coleg pe Hyundai I30. Am mers si eu cu ele: pe mazga, ud, noroi, mocirla imi intra ESP-ul anormal de des. (lucru care cu Michelin Alpin A4 nu mi se intampla).
Ma rog, sunt banii tai, masina ta, decizia finala e a ta, insa eu as merge pe ceva premium.
-
Vredestein nu fac parte din categoria premium? De vara pe masina am Pirelli Scorpion. Intentionez sa tin masina maxim 2-3 ani. Dar exista premise ca si in 2020 sa plece. Cand fabia va incepe sa creeze probleme sau va fi interzisa in Bucuresti vor pleca impreuna fiind inlocuite de o singura masina pe benzina.
-
Vredestein nu sunt premium, sunt middle class.
-
Nici Michelin nu mai sunt ce au fost. Tot globalizarea. Nu cred ca mai gasesti o anvelopa sa fie ok peste 6 ani.
-
De acord cu Bogdan in ceea ce priveste Michelinul, Sau cel putin cele ce se vand in Romania.
-
Se pune deja problema de interdictii in bucuresti?
-
Se discuta pe la colturi :)) . Baietii care fac teste auto (Buhnici, cel de la Turatii.ro etc) spun ca este destul de aproape momentul. Gratiela Gavrilescu. ministrul mediului, declara acum 6 luni ca lucreaza la o forma de taxare a autovehiculelor poluante, a forma de taxare agreata de UE.
-
Baietii astia nu-s sponsorizati de fabricantii/importatorii de masini? Ca daca asa functioneaza biznisul pai au tot interesul sa sperie lumea ca sa-i faca sa-si ia masini noi. Nu ca asta n-ar fi un lucru bun....
-
76.000 km si totul merge strună. După 520 km către Herculane, Bigar si imprejurimi consumul a coborât la 6,6 litri/100 km, ac on tot timpul, 3 adulți și 2 copii. In tandem cu mine a mers si tata cu octavia care a avut la destinație un consum de 6,8 litri/100 km, destul de aproape de Kuga. Masinile au fost încărcate cam la fel. Cu ocazia acestei ieșiri am testat masina si in semi off-road. Se descurcă destul de bine mai ales pentru cineva care nu prea are termen de comparatie decât Aro cu motor de Peugeot.
-
Legat de anvelope pentru iarna am restrans lista la 2 modele dintre care vreau sa aleg. Nu sunt nici cele mai proaste nici cele mai bune dupa parerea mea, este ceva din gama premium dar model lansat prin 2015 cred si ceva din gama medie:
1. HANKOOK Winter I cept Evo2 235/55 R17 99 H - pret 538 lei (cu indici C si C)
2. NOKIAN WR SUV 3 235/55 R17 103 H XL - pret 583 lei (cu indici C si B)
Ambele au indicele de viteza H (210 km/h). Ce ati alege dintre cele doua?
Multumesc frumos.
-
Nokian, diferenta mica de pret fata de celelalte, sunt si XL(mai bine ptr iesiri off).
-
Clar Nokian. Fara dubii.
Dar vezi ca nici astea nu sunt premium...Nokian sunt clasificate la clasa medie.
-
Adevarul ca iarna face drifturi cu ele..Isi fac treaba,nu s Debica.Am eu Debica
-
Va multumesc frumos. Nici Debica nu-s rele. Am pe fabia si sunt multumit de ele.
-
am avut numai debica pe golf si megane; intr-adevar au fost foarte bune. intre timp nu mia stiu. as alege nokian din cele 2 variante.
-
Nokian WRD4 este o anvelopa premium care are clasa A de aderenta la carosabil ud ; este motivul ptr care am ales-o ptr masina mea ! Singurul inconvenient este ca sunt made in mama Rusia :))
Cu toate astea , o recomand fara nici un fel de rezerva !
-
Nokian WR SUV 3 nu sunt acelasi lucru cu Nokian WRD4.
Insa, ca marca, Nokian e considerata mid-range si nu premium. (Marcile premium fiind Michelin, Continental, Goodyear, Bridgestone, Pirelli si Dunlop). Are si Nokian produse premium, dar nu e considerata marca premium.
-
Cine hotaraste care marci sunt premium si care nu? De exemplu, Continental-urile made in Romania sunt departe de standardele unor anvelope premium, au tot fost date exemple pe aici.. lar cu Pirelli sunt lamurit de mult.
Probabil decisiv e faptul ca anumite marci produc si anvelope de competitie, foarte performante, care insa nu au nimic in comun cu cele din gama de uz universal (inafara numelui marcii doar).
-
site-urile specializate pe anvelope decid acest lucru.
Unul dintre ele este tyrereview.co.uk
-
taiăr who?? Haide bre..
-
Stef,nu.ti bate capul! :)) Stima!😁
-
http://www.tyrereviews.co.uk/ (http://www.tyrereviews.co.uk/)
acesta este link=ul.
-
site-urile specializate pe anvelope decid acest lucru.
Unul dintre ele este tyrereview.co.uk
Buna asta, uite autoritatea care decide care sunt premium si care nu. =))
Poti sa iei recomandari de la utilizatori de acolo si atat, dar nu e nici o garantie ca experienta ta va fi la fel.
-
Dupa discutia cu un angajat de la anvelope.ro m-am hotarat sa comand Hankook Winter I Evo 2 normale si nu varianta XL. Argumentul lui a fost ca nu am nevoie de XL (ExtraLoad) deoarece cele normale se utilizeaza pana la o greutate de maxim 3200 kg si cum masina mea are 1800 kg cu pasageri si bagaje nu va trece de maxim 2500-2700 kg. Iar legat de Nokian parerea lui a fost ca avand in vedere faptul ca 80% din timp il petrec in Bucuresti sunt mult mai ok anvelopele Hankook. El spunea ca Nokian sunt super pe zapada mare insa se tocesc mai repede, nu sunt anvelope de anduranta. Chiar daca pe zapada mare Hankook nu sunt la acelasi nivel cu Nokian insa in timp sunt mai rezistente. Sper sa fie alegerea potrivita.
-
Nokian WRD4 este o anvelopa premium care are clasa A de aderenta la carosabil ud ; este motivul ptr care am ales-o ptr masina mea ! Singurul inconvenient este ca sunt made in mama Rusia :))
Cu toate astea , o recomand fara nici un fel de rezerva !
Au aparut si am incaltat deja un automobil din dotare cu noile Nokian Snowproof.
Faptul ca sunt facute in Rusia nu-i rau, daca nici ei nu stiu ce-s iernile...
-
Fabrica e langa Sankt Petersburg, destul de aproape de Finlanda totusi. SIngura problema e sa nu profite si finlandezii de standardele mai relaxate din Rusia, cum fac nemtii la Timisoara, fapt care ar avea influenta negativa asupra produsului final.
Asta-i un exemplu de anvelopa premium: http://www.autolatest.ro/stiri-masini/germanii-retrag-de-pe-piata-anvelopele-continental-wintercontact-ts-860-fabricate-in-romania
-
Aceasta nu suna deloc bine !
-
super, cred ca fix alea le am si eu si un coleg.
-
Am scapat, ale noastre sunt sapt 37 si 38,
As fi editat ultimul post dar nu se poate. Rog "merge posts", sa nu poluam atat topicul lui ford😂
-
Am primit acum cateva zile anvelopele de iarna Hankook, urmeaza sa le montez. Am tot asteptat in speranta ca preturile se vor micsora insa efectul a fost invers. Am pus anvelopele in cos seara la 538 lei si dimineata cand am plasat si platit comanda erau 547.
Cei de la Best-Tires imi spuneau sa mai astept caci preturile anvelopelor de iarna vor scadea in momentul in care in magazine vor aparea mai multe oferte de anvelope de iarna.
-
Statistic este chiar pe dos: cu cat se apropie iarna, preturile anvelopelor de iarna cresc. Este un principiu economic aici, numit curba cererii si a ofertei: cu cat creste cererea, creste si pretul de echilibru.
Nu au cum sa se ieftineasca anvelopele de iarna in pragul iernii ptr ca toti isi cauta anvelope de iarna.
-
Stiu ca asa este insa cei de la Best-Tires incercau sa ma convinga contrariul. Perioada cea mai buna (din punct de vedere al preturilor) pentru a cumpara anvelope de iarna este primavara.
-
Nici în Iulie-August nu au fost preturi prea rele pentru anvelopele de iarnă. Eu am prins cam cu 25% mai ieftine decât sunt acum, în plin sezon de achiziții.
-
Eu am ajuns sa dau 450 de lei pe bucata pe niste Michelin Crossclimate, fiind musai cu cateva zile inainte sa plec la schi :)
-
Sunt bune in zone civilizate si imprejurimi, dar cum dai de un deal mai abitir...isi arata limitele, IN SPECIAL cand zapada e uda. In rest sunt excelente...
-
Probleme in paradis, cred ca Kuga vrea sa plece de la mine mai devreme decat era programat. In ultimul timp a stationat destul de mult intre reprizele de folosire (2 - 3 saptamani). Dupa prima pornire si in principal in primele 10 minute aveam impresia ca intra mai greu in treapta 1 si marsarier. Totul a culminat cu imposibilitatea de a putea introduce maneta in marsarier seara trecuta in parcarea unui Mall. Dupa 3 minute de incercare si apasat maneta cu forta am oprit motorul si am pus maneta in marsarier. Am pornit si am plecat. Am ajuns acasa, am parcat cu spatele totul in regula fara alta problema. Ce credeti ca poate fi: ambreiaj, probleme in cutie? Uleiul din cutie trebuie schimbat?
Multumesc frumos
-
Cel mai probabil timoneria.Totusi nu inteleg ce treaba are asta cu plecatul. Vrei sa o donezi ca-sa scapi de ea?
-
În general pana acum nu am avut probleme cu masinile cumpărate si nu as vrea sa incep acum. Nu, nu o donez. Însă dacă voi dori sa o vand voi face o reducere daca masina in cauza ar avea probleme. Am lucruri mai importante de făcut decât să stau prin service-uri cu mașina. De aceea am zis ca poate vrea sa ne despărțim. Din lipsa de timp cred ca tatăl meu va ajunge cu ea in service pentru o investigație.
-
1. Pompa de frana/ambreiaj
2. Rulment presiune
3. Cablu ambreiaj
Ma indoiesc ca ar avea timonerie pe tije si nu pe cablu...
-
acelasi lucru cred ca se poate spune si despre ambreiaj: e mai probabil sa fie hidraulic, si nu pe cablu.
-
Se prea poate, nu cunosc bine modelele de Ford...
-
Pai nu cred ca mai exista ambreiaj pe cablu la modelele mai noi.
-
Primul lucru pe care îl voi face va fi sa schimb uleiul in cutie. Am avut acea problema dupa 3 saptamani de stationare. Ieri si astăzi am facut in jur de 400 km cu masina, am mers mult in coloana cu treptele 1 și 2 pe la Comarnic, am urcat cu masina pe Transbucegi către Babele, am intors si parcat de foarte multe ori fără nici cea mai mica problema. Atunci când este folosita zilnic cutia functioneaza ireproșabil atat la rece cat si la cald.
-
Dupa inca aproximativ 3 saptamani de neutilizare joia trecuta am pornit masina si am plecat spre casa. Un adevarat blestem Bucurestiul la aproape orice ora. Plecat la 16:20 din Pipera am parcurs cei 12 km pana in Drumul Taberei in 1h si 46' cu o medie de viteza de 7 km/h. Un lucru este cert voi incerca sa utilizez masina numai pana la prima statie de metrou si seara spre casa sau gradinita. Partea buna este ca nu am mai avut probleme cu treptele de viteza, totul a fost ok. Am primit incurajari de pe forumul ford sa nu imi fac griji deoarece ceea ce am patit eu este din ciclul "asa fac toate dupa cateva zile de stationare".
In acest weekend am trecut la anvelopele de iarna si am mai adaugat inca 150 km la bord. In dimineata aceasta s-a intors la hibernare in parcarea de la munca.
-
78.500 km si un upgrade. M-a cuprins euforia ecranelor si am trecut de la sync 1 de 4,2 " la sync 2 de 8". Montajul a fost monstruos de greu, 2 zile de muncă si nervi in service. Însă rezultatul este peste asteptari. Acum am navigație și mirror link. Update-ul a modificat si afisajul ceasurilor de bord, acum arată că la faceliftul din 2018.
Intr-o utilizare mai normală cu pauze de maxim 4 zile cutia schimba excelent.
Voi reveni în curând si cu foto.
Cost total 2.500 lei (sync-ul 2 a fost second hand)
-
Before and after...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200222/213685a925c4466866ac6f7e3d741517.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200222/12786e6f45a0c62ac3508ac37eaa1ea5.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200222/c37d8acc761417f4d9fce2cb44061d84.jpg)
Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
-
80.000 km si totul este perfect. Sunt incantat maxim de aceasta masina, este super din toate punctele de vedere. Ne apropiem de revizie cu toate ca de la revizia anterioara nu am strans decat 5.000 km pana acum. In pandemie avand in vedere ca din martie locuiesc la tara si lucrez numai de acasa folosesc mai mult scuterul.
-
Efectuat astazi revizia la Kuga la Axevo Bucuresti. S-au schimabat filtre:ulei, aer, habitaclu (toate mann) si ulei castrol pentru ford 6 litri. Cost total cu manopera 580 lei. Filtrul de motorina nu a fost schimbat cei de acolo considerand ca dupa numai 5.000 km de la precedenta revizie nu trebuie inca schimbat. Foarte multumit de modul in care se comporta cei de la Axevo. Am avut programare astazi la ora 10:00 programare respectata intocmai. Masina a intrat pe rampa la ora 10:00 si la ora 10:50 a fost gata.
-
Presupun ca astia nu-s dealer Ford, asa-i? :D
-
Nu este dealer ford. Este un importator de piese originale si aftermarket ford (numai ford) care de 2-3 ani a deschis si service. Ei spun ca aprovizioneaza cu piese si unele reprezentante din Bucuresti. Cumpar piese de la ei din 2008 de cand a cumparat tata fordul transit 8+1 si pana in acest moment nu au fost probleme.
-
E greu de crezut ca ei chiar aprovizioneaza cu piese originale Ford unele reprezentante din Bucuresti (sau orice alta reprezentnata Ford din tara).
Sa nu uitam ca piesele sunt de 3 feluri (in ordinea descrescatoare a pretului si calitatii):
-1)OE (original equipement) care se gasesc pe masina montate din fabrica sau numai la reprezentante. Au sigla originala a marcii (Ford) si se gasesc exclusiv la reprezentante
-2) OEM ( original equipement manufacturer) care sunt produse sub licenta de diversi subcontractori (ex Mann, Bosch, Valeo) special pentru marca auto respectiva, si au trecute pe ambalaj atat sigla producatorului (ex filtrul Mann) cat si firma auto ptr care sunt produse (Ford)
-3)piesele aftermarket, care sunt omolagate, poarta sigla firmei care le face, dar nu si a firmei ptr care sunt produse (ex nu scrie Ford pe ele).
Este posibil ca firma Axevo sa detina piese OEM, dar personal nu cred ca au OE si ca aprovizioneaza reprezentantele cu piese OE (care, asa cum am scris, doar la reprezentante se gasesc si se aduc direct din afara).
Parerea mea!!
-
Ieri am vandut Kuga deci topicul se poate inchide.
-
Inainte de a inchide, poti sa ne spui care a fost devalorizarea fata de suma pe care ai platit-o la achizitie??
-
Da, sigur. Am cumparat masina cu 13.000 euro si in afara celor doua revizii am mai achizitionat cauciucuri de iarna (2.250 lei daca imi amintesc bine) si trecerea de la sync 1 la sync 2 (cost total cu manopera aproximativ 2.500 lei). Am vandut masina cu 13.000 euro.
Motivul vanzarii: firea mea. Am protejat prea mult aceasta masina, am tinut masina cu lunile in garaj, am plecat in concedii cu fabia sau octavia deoarece copii faceau dezastru in spate si pana reuseam sa fac curat aveam dureri de cap :)) .
Urmatoarea masina daca totul va decurge cum cred eu va fi un fel de kuga :)) : ford c-max cu dotari si interior identic cu ceea ce am avut pe kuga insa la un pret mult mai mic (6.200 - 6.400 euro).