Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: C200 4MATIC T-Modell  (Citit de 3868 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #12 : Decembrie 17, 2019, 03:18:16 p.m. »
Mai multe poze

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #11 : Decembrie 17, 2019, 03:10:06 p.m. »
Update: cazanul a ajuns la dealer pe data de 5 decembrie - cu mult mai repede decât termenul de 30 de zile, asta pentru că oamenii de acolo sunt super ok și au vrut să mă ajute. Dealerul s-a mișcat super bine și a reușit să producă și CIV (în București înțeleg că stai și luni de zile), așa că azi mașina a ajuns în București.

Eu din păcate sunt în satul de origine al steluțelor (Stuttgart), așa că abia vineri mă voi dumiri ce e cu ea. Sâmbătă vine deja fratele meu să o ia, dar el știe că e doar o mașină de împrumut de la dealer - asta ca să îmi spună părerea lui onestă când se întoarce din concediu, iar eu îi voi spune abia după că e a lui.

 >:)

S-au aliniat super bine lucrurile dacă într-o lună am rezolvat tot, inclusiv CIV. Mai rămâne acum doar să se bucure frate-meu de ea și să nu apară vreun stres. Câteva poze de acum 2 săptămâni de la dealer - scuze pentru calitate, dar chiar trebuie să faci artificii pentru a respecta limita.

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #10 : Noiembrie 18, 2019, 12:24:31 p.m. »
Mhev ar trebui sa porneasca daca bateria de 12V e OK, indiferent de cealalta.

BSG-ul (belt starter generator), care a înlocuit electromotorul și alternatorul, este pe 48V, deci aș zice că dacă a crăpat bateria de 48V nu numai că nu pornește, dar probabil începe să te și înjure.

De acord cu descărcarea bateriilor cu Li-Ion, mă uimește de fiecare dată când oamenii își lasă telefoanele să se descarce complet - cred că fac bine, da probabil au rămas cu treaba asta de la bateriile Ni-MH.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #9 : Noiembrie 18, 2019, 11:17:13 a.m. »
Pai incearca :D .
De exemplu Yaris full hibrid nu porneste nici daca bateria de 12V e moarta, nici daca cea pt hibrid e kaput, desi ar putea. Insa daca e descarcata oricare dintre cele doua refuza sa porneasca.. si nu merge nici s-o impingi.  Problema e "cutia de viteze" care are nevoie de ambele motoare sa functioneze simultan.
Mhev ar trebui sa porneasca daca bateria de 12V e OK, indiferent de cealalta.

Au sigur un sistem de gestiune a bateriei li-ion, de exemplu am observat (la Mazda 3) ca nu o lasa niciodata sa se descarce sub un anumit prag. La bateriile li-ion de fiecare data cand ajung la 0% se mai duc cate un pas spre... reciclare :D 

Pe de alta parte insa la m-hibrid daca de ex bateria isi pierde jumate din capacitate nu-i mare branza, s-ar putea nici sa nu observi. Nu e ca la un full-hibrid sau un plug-in. Iar o baterie simpla de 0.2kwh, fara sistem de racire samd probabil consta infim fata de una de 9kwh (gen Golf GTE, care insa macar e garantata 10 ani).
« Ultima Modificare: Noiembrie 18, 2019, 11:25:51 a.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #8 : Noiembrie 18, 2019, 11:12:36 a.m. »
Știu că are 2 - dat fiind că aia de 48V din portbagaj acționează, în afară de BSG, și unele pompe (ulei și apă), aia de 12V din față mai are vreo funcție esențială?

Adică dacă aia de 12V e leșinată/moartă, cazanul (care pentru BSG folosește doar 48V) pornește sau nu? Teoretic ar trebui, dar practic parcă văd că mai sunt sisteme pe 12V implicate în procesul de pornire (bord, computere, keyless, etc.), și tot ți-o iei.

Iar apoi, ar fi interesant de aflat care e durata de viață a celei de 48V. Din câte știu, e Li-Ion, deci are un anumit număr de cicluri, iar apoi se degradează semnificativ. Mă gândesc că e ceva mai scumpă decât o baterie de 12V.

Sper doar că sistemul de management la cea de 48V e atât de șmecher încât îi prelungește semnificativ viața. Cred că unul din marii furnizori e Conti, iar ăștia pe sisteme nu sunt răi deloc.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #7 : Noiembrie 17, 2019, 11:25:07 p.m. »
Au doua baterii.
Cred ca e prematur de vorbit de fiabilitate, deocadama au inceput a fie raspandite destul de recent. Cel mai vechi cred ca e pe Suzuki. Eu am un amic cu Ignis, cred ca-i printre primele de pe piata si din cate stiu n-a avut probleme cu el.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #6 : Noiembrie 17, 2019, 02:44:43 p.m. »
Mulțam, james. Știu ce face sistemul - mă întrebam dacă a avut cineva experiență practică cu el. Cum e să trăiești cu el zi de zi? E fiabil? Mai are nevoie de bateria standard la pornire sau pornește direct pe 48V?

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #5 : Noiembrie 15, 2019, 09:07:49 p.m. »
Eo, scade și ala consumul cu 5% acolo. Nu face minuni (la mercedes are 14cp), însă nici nu îngreunează mașina prea tare, ca un hibrid tradițional.
Din ce-am observat eu mașinile mild hibrid au un start & stop mult mai smecher decât la alea pur clasice. Și cam toate mhev au și sistemul ala de tăiat motorul și decuplat de roti în decelerare, în loc de frână de motor.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 353
  • Karma: +0/-0
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octavia 3 FL 1.8 tsi 4x4 DSG6
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #4 : Noiembrie 15, 2019, 08:51:46 p.m. »
eu zic pas de data asta. nu ma pricep. kilowatt stie o gramada, poate te lumineaza el. poluez si zic ca ultimul merc condus e s400 4matic coupe, deci greta nu m-a convins :))
sunt total de acord la partea cu copiii si siguranta. de revanzare, de-acord din nou. 4x4 este un must pe orice suv; pe wagon, oricare-ar fi el, marca si haldex, senzatia e de vreau rs6.  ninja3 


« Ultima Modificare: Noiembrie 15, 2019, 09:04:38 p.m. de mad.hatter »
Love.Drive.Eat.Prey

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #3 : Noiembrie 15, 2019, 06:11:01 p.m. »
Sper să se bucure... El tot spune că nu are nevoie de mașină, dar ne-a cerut nouă mașina ca să plece în concediu la iarnă. Vedem...

Și eu mi-aș fi dorit să fie doar cu tracțiune spate mașina, sunt sigur că ar fi fost maximă. Pe de altă parte, cu 2 copii în spate presupun că te simți mai ok dacă e 4x4. Și va conta (iar la revânzare).

A avut cineva experiență cu MHEV? Mild hybrid sărăcie, adică.

Încă 4 poze

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 353
  • Karma: +0/-0
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octavia 3 FL 1.8 tsi 4x4 DSG6
Re: C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #2 : Noiembrie 15, 2019, 03:09:18 p.m. »
cu 184 cp, nu? interesant T-modell, imi place mult si precedentul.
mi-a placut cum fugea barca de fund, in urcus. cu toate ca nu-s fan tractiune spate, am condus de fiecare data cu placere si in siguranta. nu singur, dar ma rog, te-mbie la talpa pe drumuri altfel.
parerea mea sincera despre modelul asta: masina de familie premium, care are ce oferi si  tot timpul cu care nu te porti cu manusi ninja3  dacarenault-nissan intr-adevar merg pe standaredele de calitate MB, c200 matic o sa mearga mult si bine, mai ales intretinut cum trebuie.
fratele tau are sa se bucure ! felicitari ! keep posting.


Love.Drive.Eat.Prey

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
C200 4MATIC T-Modell
« Răspuns #1 : Noiembrie 14, 2019, 05:58:47 p.m. »
Buuuuun, după cum spuneam și în thread-ul celui mai răbdător om din lume (mad.hatter, căruia îi mulțumesc pentru găzduire  :))  - dar parcă nu l-aș mai aglomera și cu asta), îmi doream tare mult să iau o mașină pentru fratele meu. Ne-am gândit mai întâi să îi luăm chiar GLA-ul pe care îl avem noi în leasing operațional, dar erau 2 probleme: (i) dizăl, și naiba știe dacă o mai vinzi peste 3 sau 5 ani (sau dacă o vinzi, probabil că se va specula asta și pierzi grav la preț) și (ii) familie serioasă, cu 2 copii, deci GLA-ul putea să fie la limită (va fi o surpriză, nu știe că îi vom lua mașina, deci nu puteam să îl consultăm). Pe de altă parte, 7.000 km, știam cum a fost condusă, că nu am avut vreun accident, bordul moale îmbrăcat în piele, o tonă de alte opțiuni ca să se vadă bogăția, etc.

Am aruncat mai în glumă, mai în serios, o privire pe mobile.de la C-uri kombi (T-Modell, cum le spune MB) benzinare. Prețurile nu erau deloc rele. Întrucât vreau să o iau în leasing, ar fi fost mai greu o achiziție externă, așa că am rugat un dealer MB să ne ajute și să o ia el de la dealerul german. Am aflat că e mai dificil să facă asta, dar pot să vândă cazane certificate din stocul MB extern, așa că am găsit unul care ne-a plăcut. Până s-a mișcat leasing-ul (4-5 zile), mașina s-a vândut (chiar în dimineața în care am dat ok-ul).

Șoc și groază, dar vești bune căci am găsit un cazan chiar mai minunat: 4x4 (4MATIC, standard C-urile sunt cu tracțiune spate - sincer însă, mi-aș fi dorit să îl văd pe frate-meu cum se stresează cu tracțiunea spate  >:) ), trapă panoramică (se vede bogăția chiar mai de departe), Comand Online și încă niște zorzoane. De data asta, am plătit eu avansul ca să nu mai pierdem mașina. O să îl mai plătesc o dată și către leasing, și îmi recuperez banii după.

Btw, nu știu cum se conduce, nu știu cum naiba e în interior, știu însă că e un mild-hibrid, adică are un electromotor pe 48V care îi dă un mic boost electric până se trezește turbina la viață. Sună bine. Iar cutia e în 9 trepte, deci sper să fie fun. Dacă totul e ok, peste 30 de zile ar trebuie să ajungă la dealer. Asta e configurația.

Mercedes-Benz Autoturism Tip C 200 4MATIC T-Modell
Model constructiv: 205.278.1

Vehicul în dotarea de bază de la producător 37 367,00
Vopsire: 197 Vopsea metalizata neagra Obsidian 780,00
Tapiţerie: 115 Piele ARTICO bej Silk / negru 450,00

Volum de bază
Motor cu injectie, 4 cilindri 0,00

Dotare opţională
14U Pachet integrare smartphone 0,00
16U Apple CarPlay 0,00
17U Android Auto 0,00
22P Pachet de mentinere a benzii de rulare Lane Assist 780,00
234 Asistent unghi mort 0,00
243 Asistent activ pentru mentinerea benzii de rulare 0,00
273 Asistent iesire de urgenta 0,00
258 Asistent activ la franare 0,00
270 Antena pentru GPS 0,00
274 Antena pentru telefon 0,00
294 Airbag genunchi 0,00
345 Sistem stergatoare parbriz cu senzor ploaie 0,00
351 Apel de urgenta Mercedes-Benz e-call 0,00
362 Modul comunicatii LTE pentru utilizarea serviciilor Mercedes connect me 0,00
421 9G-TRONIC 0,00
413 Trapa panoramica automata 1 420,00
428 Padele pentru schimbarea treptelor de viteza pe volan 0,00
875 Sistem de spalare a parbrizului cu lichid incalzit 170,00
440 Tempomat 0,00
448 Touchpad si Controller 0,00
475 Sistem de monitorizare a presiunii in roti 0,00
513 Asistent pentru afisarea semnelor de circulatie 0,00
55U Plafon din stofa Porcelain 0,00
628 Asistent adaptiv pentru faza lunga Plus 0,00
645 Anvelope iarna M+S 160,00
70B Vesta reflectorizanta pentru sofer 5,00
859 Afisaj media 0,00
893 Functie pornire cu buton a motorului (Keyless Start) 0,00
927 Standard emisii EURO6 0,00
968 Document COC EU6 fara certificat de inmatriculare partea a II-a 0,00
B01 Modul pornire-incarcare EQ-Boost 0,00
DZ0 Pachet Confort 4 160,00
K11 Lumini de frana adaptive 0,00
L3E Volan multifunctional imbracat in piele 0,00
P14 Linie Avantgarde Interior 0,00
287 Bancheta spate rabatabila inclusiv cotiera 0,00
739 Ornamente negru piano / aluminiu cu striatii longitudinale 0,00
P15 Linie Avantgarde Exterior 0,00
485 Suspensie AGILITY CONTROL cu sistem de selectie amortizare 0,00
725 Bare plafon din aluminiu 0,00
P44 Pachet parcare, inclusiv camera pentru marsarier 0,00
235 Asistent activ parcare cu PARKTRONIC 0,00
P49 Pachet oglinda 0,00
249 Oglinzi heliomate pentru interior si exterior pe partea soferului 0,00
500 Oglinzi exterioare rabatabile electric 0,00
611 Iluminare proximitate oglinzi exterioare 0,00
P65 Pachet confort scaune 0,00
U22 Suport lombar pe 4 sensuri 0,00
PYA Pachet de baza 0,00
218 Camera pentru deplasarea in marsarier 0,00
580 Sistem climatizare automata THERMATIC 0,00
876 Pachet de iluminare interioara 0,00
B59 DYNAMIC SELECT 0,00
R43 Jante din aliaj 43.2 cm (17") design 5 spite duble 200,00
R66 Anvelope cu capabilitati Run-flat (MOExtended) 230,00
PYB Pachet SE 0,00
890 Haion EASY-PACK 0,00
PYE Linie echipare Avantgarde 0,00
642 LED MULTIBEAM 0,00
PYN Pachet Premium 2 860,00
531 COMAND ONLINE 0,00
873 Scaune fata incalzite 0,00
877 Lumina ambientala 0,00
U01 Afisare stare pentru centurile de siguranta spate 0,00
U10 Dezactivare automata a airbag-ului dreapta fata 0,00
U25 Praguri usi inscriptionate Mercedes-Benz, iluminate 0,00
U60 Capota activa pentru protectia pietonilor 0,00
Suma totală 48 582,00
plus TVA 9 230,58
Suma totală (inclusiv TVA) 57 812,58

Pret de lista fara TVA 48,582
Avantaj client 36.95% 17,952
Pret cu discount fara TVA 30,630
Pret cu TVA 36,450

Auto rulat aprox. 21.100 km, inmatriculat 22.01.2019.
« Ultima Modificare: Noiembrie 14, 2019, 06:01:44 p.m. de judge »

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de Daniel
[Azi la 02:57:28 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Azi la 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de Daniel
[Azi la 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Azi la 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Azi la 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Aprilie 16, 2024, 08:47:44 a.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 [18] 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30