Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda

Club Skoda Forum | Discutii Modele Skoda => Skoda Octavia 2 pre-FL / FL => Skoda Octavia cu motor pe benzina => Subiect creat de: fixpixu din August 14, 2012, 10:08:13 p.m.

Titlu: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din August 14, 2012, 10:08:13 p.m.
Am o intrebare legata de cutia de viteze manuala cu 6 rapoarte cod LHY prezenta pe motorizarile 1.4 TSI si 1.2 TSI (nu neaparat pt Skoda Octavia)
Vreau sa stiu daca ma incadrez in categoria "asa face a mea" sau "asa face toate".
Cu motorul pornit la selectarea oricarei trepte schimbatorul opune o oarecare rezistenta (nu mica) dupa care intra in treapta.
Cu motorul oprit intrarea in fiecare treapta e foarte usoara.
Masina are 1 an 9700 km. Am observat acest comportament destul de devreme si am sperat sa se mai lase cutia dar se pare ca nu s-a intamplat.
La masina anterioara (O2 1.2 TSI) efectiv nu mai tin minte cum manevram schimbatorul de viteze.
As dori pareri din partea celor care au avut de-a face cu o astfel de cutie.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: zsoltf din August 15, 2012, 07:51:34 p.m.
Am masina identica cu a ta dar vitezele intra foarte usor cu motorul pornit. Nu intimpin nicio rezistenta. Este chiar unul dintre aspectele care-mi plac  la masina mea. Ma gandesc ca problema ta ar puta veni de la ambreaj. Poate nu debreaza complet. Nu sunt specialist de fel, dar am avut o problema asemanatoare cu un Cielo.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: hawkeye din August 16, 2012, 09:48:18 a.m.
nop, nu impiedica nimic intrarea in tr I de viteza cand motorul e pornit. Chiar si in timp ce inca rotile mai merg la mine intra foarte bine in tr I, fata de "golan" unde nu puteam de loc sa bag I daca masina nu era oprita. Poate nu apesi sufucient de tare pedala si ambriajul debreiaja mai jos la tine.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: pingoMan din August 16, 2012, 11:21:24 p.m.
Am o intrebare legata de cutia de viteze manuala cu 6 rapoarte cod LHY prezenta pe motorizarile 1.4 TSI si 1.2 TSI (nu neaparat pt Skoda Octavia)
Vreau sa stiu daca ma incadrez in categoria "asa face a mea" sau "asa face toate".
Cu motorul pornit la selectarea oricarei trepte schimbatorul opune o oarecare rezistenta (nu mica) dupa care intra in treapta.
Cu motorul oprit intrarea in fiecare treapta e foarte usoara.
Masina are 1 an 9700 km. Am observat acest comportament destul de devreme si am sperat sa se mai lase cutia dar se pare ca nu s-a intamplat.
La masina anterioara (O2 1.2 TSI) efectiv nu mai tin minte cum manevram schimbatorul de viteze.
As dori pareri din partea celor care au avut de-a face cu o astfel de cutie.
Salut!
Verifica sa nu iti intre presul sub pedala de ambreiaj sau sa nu fie vreo alta obstructionare a cursei pedalei si astfel sa nu debraieze complet. Daca nu e asa, atunci sugerez o vizita la garantie si nu te lasa dus cu 'asa face toate'. Cere o masina similara cu a ta la test si fa comparatie!
Drumuri bune!
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din August 17, 2012, 10:11:24 a.m.
Nu este nimic sub pedala de ambreiaj. Tocmai de asta am deschis acum topicul ca urmeaza sa ma duc la revizie la sfarsitul lunii si vreau sa fiu pregatit cu argumente.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: CristiVis din Septembrie 04, 2012, 03:57:11 p.m.
Da, este o "oarecare" rezistenta cand motorul este pornit. Deci, dupa mine, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Incearca sa nu mai observi toate "nimicurile" si vei trai ani multi si fericiti.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Noiembrie 19, 2012, 02:16:09 p.m.
Revin cu un update.
In ultima vreme inceput sa agate cu motorul pornit mai in TOATE treptele. Asa ca am facut o programare la service pentru saptamana asta.
Dar surpriza, de cand am facut programarea a inceput sa se raceasca vremea (temperaturi sub 7 grade), iar cutia nu mai agata la schimbarea treptelor, se schimba treptele incredibil de bine.
Vreau sa va intreb oare ce ar putea fi, la temperaturi de peste 10-12 grade sa agate, iar la temperaturi mai mici sa nu agate.
Am vorbit la service si am anulat programarea pentru ca ziceau ei daca nu agata nu prea au ce sa investigheze (si le dau dreptate aici).
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: satlantis din Noiembrie 19, 2012, 02:28:10 p.m.
Masina mea are putin peste 1 an vechime si putin pe 10 mii km, am observat de prin ... aprox primavara, dar nu-mi dau seama de cand exact, ca treapta 1 agata, adica intra in doua trepte (adica trece peste un prag. Le-am zis la astia de la service... (in iulie la prima revizie) ma rog .. mai mult le-am sugerat eu sa faca un reglaj la timonerie. Cica a facut.... parca ... s-a imbunatatit ceva, dar  :039:
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Noiembrie 19, 2012, 03:20:05 p.m.
Asta doream si eu sa fac la vizita asta in service, un reglaj de timonerie, dar cum nu a mai agatat am zis ca mai aman un pic. Dar totusi mi se pare tare ciudata corelarea intre temperatura si modul in care functioneaza schimbatorul.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: satlantis din Noiembrie 19, 2012, 03:39:59 p.m.
Asta te duce cu gandul numai la uleiul din cutie.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Noiembrie 19, 2012, 03:57:20 p.m.
Dar uleiul din cate stiu da alte simptome: intra mai greu in viteza la temperaturi ambientale scazute. La mine e invers.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: satlantis din Noiembrie 19, 2012, 04:20:07 p.m.
O fi un ulei care la rece devine mai "fluid"... :))
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: pingoMan din Noiembrie 19, 2012, 05:08:15 p.m.
Nu stiu exact cum e la voi ambreiajul, dar daca e hidraulic (si cred ca e) si operat cu lichid de frana, poate fi de aici corelarea cu agatatul in toate treptele la temperatura ambientala mai mare si nimic agatatri la mai mica temp. Ma gandesc la cilindrul de la pedala ambreiaj sau cel de pe cutie. O mica uzura si scapa cand lichidul este mai fluid.
Parerea mea.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Noiembrie 19, 2012, 11:17:23 p.m.
E hidraulic operat cu lichid de frana. Uzura nu stiu cum ar putea fi - am 12000 km. De fapt nu ma mai mira nimic in ziua de azi legat de masini noi. Vin gata stricate din fabrica.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: spawm din Noiembrie 20, 2012, 08:40:42 a.m.
Asa patesc si eu la fiat de cateva zile; si eu cred ca-i cilindrul de ambreiaj.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: pingoMan din Noiembrie 21, 2012, 01:05:25 a.m.
Daca ar fii doar cilindrul ar fii bine ca s-ar rezolva repede si elegant in felul urmator....PARERE PERSONALA!!!
Nu cred sa fie o uzura a cilindrilor la doar 12000 kilometri, dar ma gandesc ca ar fi o toleranta mai mare in unul din cilindri.
Intreaba si un mecanic bun despre ceea ce urmeaza sa scriu: incearca, daca se poate si NUMAI daca circuitul de lichid de frana pentru ambreiaj e separat de cel de frane, sa schimbi lichidul actual cu altul mai "gros". Poate ar merge sa nu mai scape...teoretic...dar mai intai consulta-te serios cu niste mecanici caci nu stiu cum e la Skode. La un Espero ce l-am detinut acum multi ani era o solutie ieftina pentru ca permitea sistemul. Acuma mai departe...sanatosi sa fim si mai cere pareri daca merge asa ceva.
Toate bune!
P.S. Si la mine cu cutie rece (adica cu vreo 2 grade afara dimineata) intra putin mai greu in viteze, dar e normal sa fie uleiul in ea mai vascos. Isi da drumul complet dupa vreo 3-5 km de mers. Depinde cat e de frig la pornire.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: radioman din Noiembrie 21, 2012, 09:33:52 a.m.
Nu mai exista asa ceva la Skode. Lichidul este unul singur , luat din acelasi vas, si ptr circuitul de frana si ptr circuitul hidraulic al ambreiajului. Unul colecteaza lichidul de mai sus(ambreiajul), celalalt foloseste si ultima picatura, mai de jos adica, ptr circuitul de frana !
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: SKosmin din Noiembrie 21, 2012, 05:47:13 p.m.
Codul cutiei nu o fi LNY? Stie cineva mai multe date/cod ETKA despre cutia montata pe 1.4 TSi 122 cp? mersi
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Noiembrie 21, 2012, 09:12:58 p.m.
Codul este LHY iar tipul cutiei este 0AJ
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 20, 2013, 03:00:26 p.m.
Retrezesc acest thread.
Inca mai agata la schimbare trepte. Mi s-a verificat timoneria - e ok, s-au si gresat mecanismele de la timonerie. Merge mai usor schimbul de trepte, dar tot agata aleator.
Am sesizat azi urmatoarea treaba si as avea nevoie de parerea celor care se pricep.


Masina in mers, 30-40 kmph.
- Ambreiaj calcat
- introdus in treapta 3
- tras un pic de maneta schimbatorului in spate intr-o pozitie intermediara intre tr. 3 - punct mort.


Rezultat: carait de pinioane in cutie. Abreiajul CALCAT in tot acest timp.
Am testat si la celelalte trepte si cu siguranta se intampla la fel si in 2 si in 4. Cu 5, 6 nu am mai apucat sa testez.


Este normal la cutiile VAG sau e o problema la mine ?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: A V A T A R din Martie 20, 2013, 04:40:37 p.m.
Interesant ce povestesti tu... eu la nici una din Skodele conduse (personale, familie sau clienti) nu am intampinat asa ceva, cat timp schimbarea vitezelor s-a facut cu ambreiajul calcat.
Cred ca cei cu 1.4 TSI si CVM ar trebui sa incerce aceeasi abordare si sa revina cu info pt tine ;)
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: SKosmin din Martie 20, 2013, 05:34:58 p.m.
Pres sub abreiaj?


Tot la cutia asta  LHY vreau sa montez LSD. Are cineva detalii?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 20, 2013, 07:44:59 p.m.
Nu, nu e presul sub pedala de ambreiaj.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: SKosmin din Martie 20, 2013, 07:55:49 p.m.
Poate in weekwnd sunt la Cj cu Octavia mea.
Acuzi ca agata doar viteza a 3-a?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 20, 2013, 08:13:21 p.m.
Initial am simtit la 1 3 5. Recent am simtit si la 2 si 4 dar foaaarte rar si mai putin pregnant. Tr. 6 nu prea am folosit-o incat sa imi fac o parere. Cele mai grecvente schimbari de viteza la mine sunt 2 3 4
In w/e cel mai probabil sunt plecat din Cluj
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: zsoltf din Martie 20, 2013, 10:26:40 p.m.
La mine nu agata in nicio viteza. Eu cred ca in cazul tau nu debreaza dintr-un anume motiv.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 21, 2013, 09:21:07 a.m.
Am facut o vizita la service si un drive test cu tehnicianul de acolo si i-am aratat situatia in care caraie. Ca si concluzie e normal sa faca asa in situatia aceea.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: A V A T A R din Martie 21, 2013, 10:35:30 a.m.
O explicatie tehnica de ce este normal sa faca asa ? Sa inteleg ca a facut asa de la inceput ?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 21, 2013, 10:39:39 a.m.
Fara explicatie tehnica. Doar ca si tehnicianul are CV cu 6 rapoarte (pe diesel, skoda) si la fel a patit si el de cateva ori
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: hawkeye din Martie 21, 2013, 04:44:52 p.m.
Ce porcarie de explicatie ti-a dat. La mine a mai carait dar din cauza mea, ca ma grabeam sa schimb si nu calcam ambreiajul bine, dar in rest nu am probleme. Cred ca rulmentul tau nu lucreaza cum trebuie. Ar trebui sa desfaci ambreiajul si vazut cum functioneaza mecanic.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: Andrei1980 din Martie 21, 2013, 05:08:11 p.m.
Si eu am testat, conform celor descrise de colegul si nimic, totul este OK, bineinteles cand este sa-l scoti sau sa-l bagi in viteza se simte un mic hop cum trece peste, dar fin fara caraitura...Si cum spune colegul in postul mai inainte, numai daca nu esti atent sau nu iti sincronizezi piciorul cu mana si lasi un pic mai repede ambreiajul, caraie .
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: A V A T A R din Martie 21, 2013, 06:58:24 p.m.
Continui sa cred ca este o problema iar ei nu doresc sa se implice suficient in rezolvarea ei...
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: zsoltf din Martie 21, 2013, 07:40:38 p.m.
Eu am avut aceasi problema cu un Cielo mai demult. Problema s-a dovedit a fi o ruptura (crapatura) in arcul lamelar din placa de presiune (arc soare ii zicea mecanicul). Din cauza crapaturii nu debreaza calumea si discul (implicit rotile dintate din cutie) ramin angrenate in timpul schimbarii vitezei. Eu zic sa insisti la service, ptr ca poate cauza alte probleme mai grave (uzura sincroane, pinioane etc...)
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 22, 2013, 08:10:07 a.m.
Treaba cu caraitul au mai testat-o doua cunostinte de-ale mele. Unul cu aceeasi cutie, si altul cu o cutie de pe Golf 4. Si lor le-a carait. Si nu e vorba de carait cand introduc in viteza.
Ci in timp ce e introdusa in viteza, apas ambreiajul si trag de levier in spate aproape sa o scot din viteza, si las de levier, si atunci se aude un carait de pinioane (sau de sincroane).
In rest nu caraie. Nici cand agata nu caraie.


Oricum m-am hotarat ca luna viitoare sa fac un schimb de ulei de cutie si o aerisire de ambreiaj ca sa elimin astea 2 posibile cauze.


Ceea ce e ciudat e ca ieri dupa vreo 15-20 de km de mers cu masina nu a mai agatat deloc. Intra minunat in orice treapta.
Azi de dimineata primul km iarasi a intrat foarte bine in viteza, dupa care a inceput sa agate un pic. Nu am apucat sa fac mai mult de 10 km in dimineata asta sa vad daca incalzirea uleiului in cutie elimina agatatul. Parca pe final nu mai agata asa tare.
Mai nou am simtit nu numai la impare agatatul. 2-3-4-5 (6 nu am folosit prin oras) agata la intrare, dar dintre astea 4 foare rar si cand nu agata intra foarte foarte fin in viteza.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: Liviu-tsi din Martie 22, 2013, 07:54:13 p.m.

 in timp ce e introdusa in viteza, apas ambreiajul si trag de levier in spate aproape sa o scot din viteza, si las de levier, si atunci se aude un carait de pinioane (sau de sincroane)

Pai e si normal sa faca zgomot la o asemenea utilizare. Schimbarea treptelor de viteza sa face ferm si cu pauza in punctul mort.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Septembrie 08, 2014, 12:12:30 p.m.

In sfarsit am avut timp sa fac si operatiunea asta la 32000 km
Schimb de ulei cutie (G052512A2) si aerisire circuit ambreiaj.
Schimbul treptelor de viteza e mult mai lin. Se simte diferenta mare intre ce era inainte.

Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: bogdanpiatra din Septembrie 08, 2014, 01:39:32 p.m.
ai facut-o preventiv sau intra greu in viteza?
Un pret aproximativ, cat costa litrul de ulei, cati litri au intrat, cat a costat manopera, in reprezentanta sau nu?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Septembrie 08, 2014, 02:04:40 p.m.
Interventiile le fac in reprezentanta.
Am schimbat pentru ca agata aleator la schimbarea treptelor.
Capacitate 2 litri, cu 78.5 ron/l.
Manopera 88 ron.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: bogdanpiatra din Septembrie 08, 2014, 02:08:20 p.m.
Mersi. Cred ca la urmatoarea revizie( in jur de 63-64000) am sa fac si eu operatiunea preventiv. Ca masina ramane la mine mai mult timp si e pacat.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Octombrie 18, 2014, 08:57:02 p.m.
Daaaar... încă agata .
Ce am observat e ca pot schimba treptele de viteza fără nicio problema cu pedala de ambreiaj apăsată la jumătate doar.
"Asa face toate" ? sau trebuie sa îmi fac griji și sa încep sa investighez?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 12, 2015, 02:45:15 p.m.
Am schimbat suportul de cutie de viteza: 1K0199555L la 40k km si aproape 4 ani de folosire
Rezultat: masina se simte mai "inchegata".
La suportul vechi cauciucul e intact, nu e copt si fara urme de uzura aparente, dar cele 2 parti ale acestui suport au joc puternic.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: bogdanpiatra din Martie 12, 2015, 05:42:55 p.m.
In afara de agatat cutia, ce alte simptome te-au facut sa schimbi tamponul?
Cat a costat piesa? dar manopera? in ce service?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Martie 12, 2015, 07:02:50 p.m.
Tamponul l-am schimbat pentru ca aveam mici șocuri la accelerare deccelerare și mașina nu se simtea închegată . De agățat nu știu încă dacă s-a rezolvat de la tampon.
Tamponul a fost 256 lemforder și manopera aprox 90 ron.

Nu la reprezentanta ci la un amic cu service auto.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: bogdanpiatra din Martie 12, 2015, 10:25:37 p.m.
Fiabilitate tot mai ridicata.un lucru bun.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: FDR din Martie 12, 2015, 10:49:47 p.m.
Inainte de a generaliza, as fi curios cati dintre colegii cu aceasi cutie au simtit manifetari similare.
Multe probleme se datoreaza furnizorilor de componente iar VAG s-ar putea sa nu fie direct responsabili pentru cazul de fata. Si eu am schimbat un rulment in CV in perioada garantiei, la Cluj, ca Intercar Sibiu n-au vrut.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: bogdanpiatra din Martie 13, 2015, 12:26:19 a.m.
Sunt destule de spus, dar degeaba spune unul si altii vin cu contre. Fiabilitatea  masinii si calitatea pieselor lasa de dorit, tare de tot, si nu e treaba mea de furnizorii vw. Aici sunt niste standarde de calitate ce trebuiesc respectate.vinovat e tot vw si compania, dupa cum isi aleg furnizorii
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din August 18, 2016, 03:59:06 p.m.

As dori niste pareri legate de comportamentul ambreiajului daca cineva a mai intalnit asa ceva si posibile rezolvari/sugestii de diagnosticat si aflat piesa cu problema - asta ca sa nu ma apuc sa schimb garnituri, cilindrul receptor si pompa de ambreiaj orbeste


Daca pompez de cateva ori (10-15) pedala de ambreiaj atunci cuplarea ambreiajului se face foare lin si fin.


Altfel tinde sa se schimbe punctul unde cupleaza (grabbing point) si parca pedala nu revine cu aceeasi forta intotdeauna.


Lichidul de frana a fost schimbat recent si aerisit circuitul (si inainte de schimbarea lichidului comportamentul era la fel).


Alte probleme nu sunt - zgomote, patinare, pedala care sa stea la podea si alte simptome clasice/comune de ambreiaj defect.


KM: 62k
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: bogdanpiatra din August 18, 2016, 06:39:12 p.m.
Mai degraba cred ca ar fi pompa de ambreiaj.Numai ca e kit complet in general cu tot cu cilindru. Cati km ai cu masina?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din August 18, 2016, 10:06:05 p.m.
62k
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Septembrie 12, 2016, 09:31:58 a.m.
Revin cu rezolvarea la neplacerea prezentata anterior: Am schimbat pompa de ambreiaj (master cylinder) si cilindrul receptor (slave cylinder).
Dupa ce am condus am realizat ca de cand e noua masina pedala de ambreiaj se comporta incorect. Acum e diferenta mare de comportament fata de ce era inainte de schimb - pot doza ambreiajul foarte bine pe toata cursa pedalei.
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: bogdanpiatra din Septembrie 12, 2016, 10:48:14 p.m.
Ce firma ? Ce costuri(piese, manopera)?
Titlu: Re: Cutie viteza manuala 6 rapoarte (LHY)
Scris de: fixpixu din Septembrie 13, 2016, 08:49:04 a.m.
Slave -  trw (corpul din aliaj) , master - ate.  luate de pe autokarma online total cu transport 340 lei - aici am găsit cel mai bun preț în momentul respectiv. Manopera la reprezentanta - 145 pentru fiecare cilindru și 50 de lei aerisit ambreiajul. Din suma asta am plătit efectiv mult mai putin, restul fiind plătit cu puncte de membru service (pe care le-am acumulat la revizii și la itp de ex)