Discutii generale Skoda si nu numai > Stiri Skoda. Oferte Skoda

Noutati Skoda

(1/86) > >>

judge:
Domnul ăsta are carisma unei flori ofilite :)))) Mă uit și eu la el, dar e cu cringe rău...

vizitator:
Intre timp a aparut si Skoda Octavia 4 face-lift. Postez mai jos un link al celor de Autogefuehl, in care Thomas face prezentarea modelului sedan vs combi vs RS.



 

vizitator:
Se pare ca VAG nu va mai produce modelele Polo si Fabia, odata cu introducerea standardului de poluare Euro 7 in iulie 2025. Costul incadrarii in noile restrictii de emisii ar duce pretul de vanzare la peste 22 000 euro, de aceea vor sa renunte la ele.

/economie.hotnews.ro/stiri-auto-26231236-putea-disparea-piata-unul-dintre-cele-mai-cautate-modele-masina.htm

A V A T A R:
Viitorul VW este electri...fiant  =))

Daniel:


Grupul Volkswagen a anunțat oficial că cehii de la Skoda se vor ocupa exclusiv de dezvoltarea unor viitoare motoare termice pentru modelele mărcilor din grup. Skoda promite că noile motoare vor fi mai puternice și mai eficiente. Sursa Automarket


În urmă cu câteva zile, șeful mărcii Volkswagen, Thomas Schäfer, a stârnit o discuție aprinsă după ce acesta a declarat în mod ferm că viitorul constructorului german este unul electric. În esență, el a precizat că motoarele termice sunt învechite ca tehnologie, iar combustibilii sintetici nu reprezintă soluția salvatoare în cazul său.
Ei bine, în ciuda acestor declarații, Grupul Volkswagen a anunțat acum că nu va renunța, pentru moment, la motoarele termice. Asta pentru că Skoda tocmai a primit responsabilitatea de a dezvolta motoare termice noi atât pentru modelele sale, cât și pentru modelele altor mărci din interiorul grupului german.
Pentru asta, marca cehă a anunțat că angajează, în acest moment, 150 de persoane pentru departamentul său tehnic. Constructorul din Mlada Boleslav spune că viitoarele sale motoare vor fi atât mai puternice, cât și mai eficiente decât cele din prezent.
În momentul de față, unul dintre motoarele preferate ale Grupului Volkswagen este unitatea EA211, un motor care și-a făcut apariția în 2011.

Propulsorul este disponibil în mai multe configurații, în funcție de modelul ales. Pentru cele mai accesibile modele, există configurația de 1.0 litri cu 3 cilindri, cu aspirație naturală.
Urmează în ierarhie configurația TSI cu 3 cilindri, care, așa cum reiese din nume, primește un turbocompresor. Există, bineînțeles, și variante cu 4 cilindri pentru modelele mai mari, cum ar fi unitatea de 1.5 litri TSI sau propulsorul hibrid de 1.4 litri TSI. Este foarte probabil ca unul dintre cele două motoare cu 4 cilindri să-și facă apariția la noile Volkswagen Passat și Skoda Superb.
via Skoda
https://www.automarket.ro/stiri/skoda-va-dezvolta-viitoarele-motoare-termice-pentru-grupul-volkswagen-113337.html

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Fa-ti cont (click aici) pentru a lua parte la discutii / Create an account to join the conversations
Sitemap 

Du-te la versiunea completă
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod