Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Club Skoda Forum | Discutii Modele Skoda => Skoda Fabia => Skoda Fabia pe benzina => Subiect creat de: skodafan777 din Mai 12, 2019, 02:37:51 p.m.
-
Salutare.
Azi am avut ocazia sa merg cu o skoda fabia 1.2 tsi 85cp,benzina, an fabricatie 2011.Masina are 100.000km. Una din problemele pe care le-am observat la aceasta este ca atunci cand schimb treptele de viteza, masina se infraneaza sau "da in nas". Pe langa asta am mai observat ca in momentul in care am pornit-o s-a aprins martorul pentru temperatura lichidului de racire(cred) dar culoarea martorului era albastra si dupa putin timp de mers cu masina, acesta s-a stins.Proprietarul a spus urmatoare chestie pentru prima problema : ca e din cauza faptului ca nu schimbi viteza la turatia potrivita iar pentru a doua problema a zis ca e normal sa faca asa si ca asa i-a facut mereu si ca se intampla cand e rece motorul. Mentionez ca masina a fost pusa pe tester intr-un service, nu service skoda si pe tester nu au aparut niciun fel de erori.As vrea sa stiu daca mai exista cineva dintre voi care detine modelul asta de masina si daca ati intampinat genul asta de "probleme".
Multumesc!
-
am avut 1.2 TSI pe benzina, dar motorul de 105 CP. Toti martorii mi se opreau dupa ce porneam motorul, iar singurul martor albastru era cel de la faza lunga. Chiar daca schimbam turatia jos, nu imi amintesc sa mi se aprinda vreun martor.
Motorul intr-adevar trebuie turat, daca schimbi la 2000 turatii pe minut chiar ca da in nas. Am avut si eu probleme la inceput cu schimbarea turatiei, schimbam prea jos si ma plangeam ca da in nas motorul. Insa, daca schimbi la peste 2500 turatii nu ar trebui sa fie probleme.
daca proprietarul e din Buc, putem sa ne intalnim intr-o seara in piata Constitutiei sa vad ce martori se aprind si cum da motorul in nas.
-
Martorul albastru are rol informativ si indică faptul că lichidul de răcire nu a ajuns la o temperatura optimă. La fel e si la Dacia Renault
-
Multumesc pentru raspunsuri. Intradevar despre martorul albastru scrie si in cartea masinii si da este din cauza ca nu s-a ajuns la o temperatura optima a lichidului de racire. Totusi sunt curios daca mai sunt si alte persoane care au intampinat cealalta problema : "datul in nas".
Multumesc anticipat!