Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Seat Leon IV 1.5eTSI DSG 7 150 CP mai buna decat ma asteptam  (Citit de 564 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Seat Leon IV 1.5eTSI DSG 7 150 CP mai buna decat ma asteptam
« Răspuns #6 : Martie 20, 2024, 12:42:02 p.m. »
Decid in aprilie, dupa ce fac revizia la Civic si vad in ce stare este DPF-ul. Graba nu este ptr ca modelul testat de mine a fost Seat Leon IV, si in 2 luni va aparea face-liftul (sunt in aceiasi situatie cu Skoda Octavia IV). Acum nu se mai pot da comenzi decat ptr Leon Style cu putine dotari suplimentare (fara scaune elctrice, fara tapiterie mixta piele-Alcantara, fara reglarea modului de condus), lucru care nu imi convine. Deci cel mai bine este sa asteptam face-liftul.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Alejinxique

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2011
  • Locaţia: Oradea/Cluj
  • Mesaje postate: 1341
  • Karma: +0/-0
  • Auto: BIA-FabiaSedan1.2HTP
Re: Seat Leon IV 1.5eTSI DSG 7 150 CP mai buna decat ma asteptam
« Răspuns #5 : Martie 20, 2024, 12:20:11 p.m. »
Pai atunci e f mare, spatioasa. Desi pare mai clasica decat Honda ce ai acum. Vezi ca este acelasi model facut de Cupra, divizia sport scindata din Seat. Deci pana la urma, acum te orientezi pt o masina noua, sa schimbi Honda sau e un drivetest simplu?

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Seat Leon IV 1.5eTSI DSG 7 150 CP mai buna decat ma asteptam
« Răspuns #4 : Martie 20, 2024, 11:42:16 a.m. »
Rectific: Seat Leon Sports Tourer are 1.80 m latime (fara oglinzi) si nu 2m cum eronat am scris in postarea precedenta. Plus un portbagaj de 620 litri, ceea ce nu este deloc putin.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Seat Leon IV 1.5eTSI DSG 7 150 CP mai buna decat ma asteptam
« Răspuns #3 : Martie 20, 2024, 09:05:48 a.m. »
Eu ma gandesc la Leon Sportstourer, care are 4.64 metri lungime si 2m latime. Test drive-ul a fost cu Leon hatchback, dar ptr mine as lua varianta wagon (sportstourer).
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Alejinxique

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2011
  • Locaţia: Oradea/Cluj
  • Mesaje postate: 1341
  • Karma: +0/-0
  • Auto: BIA-FabiaSedan1.2HTP
Re: Seat Leon IV 1.5eTSI DSG 7 150 CP mai buna decat ma asteptam
« Răspuns #2 : Martie 20, 2024, 07:22:10 a.m. »
Avem o Seat Ibiza Sport si va spun ca suspensiile arcurile sunt tari, rigide. Simti in spate toate, adica nu prea amortizeaza socurile si vibratiile de la drum. E fasneata, sta bine pe curbe, arata sport. Teo, cum te-ai gandit la asa masina mica? Sau e strict pt urban? 233l are a lui Mihai si mi se pare mica la portbagaj. Decat Leon sau Ibiza, mai bine masina Honda pe care deja o ai.  :046:

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Seat Leon IV 1.5eTSI DSG 7 150 CP mai buna decat ma asteptam
« Răspuns #1 : Martie 19, 2024, 12:28:36 p.m. »
Prin amabilitatea celor de la Porsche Buc Nord, am efectuat un test cu Seat Leon IV cu motor 1.5 eTSI 150 CP si cutie automata DSG 7. Inca de la plecarea de pe loc masina mi-a lasat o impresie buna, cutia DSG 7 in combinatie cu mildHybrid parca pleaca mai bine de pe loc si nici poticnelile nu mai sunt la fel de dese ca la 1.5 TSI DSG7 fara mildHybrid. Masina este silentioasa la viteze mici, iar cutia automata schimba vitezele aproape imperceptibil (pana in 2500 turatii). Volanul mi s-a parut moale pentru gusturile mele, insa destul de precis. Odata incalzit motorul, am trecut pe modul sport lucrurile s-au schimbat: cutia schimba vitezele la peste 3000 rotatii si nu mai aveam niciun fel de lag la acceleratie. Volanul tot moale a ramas, dar probabil acest lucru se poate schimba din setari. La accelerari bruste abia se simte  cum cutia retrogradeaza si apoi masina fuge de sub tine, pur si simplu am ramas mirat de cat de lejer se misca si accelereaza aceasta masina. Pe curbe sta foarte bine pentru clasa ei, inca nu mi-am dat seama daca sta la el de bine ca si Civic-ul, insa tot cam pe acolo. Pur si simplu, in modul sport, masina fuge, fuge, fuge, probabil ajutata de faptul ca motorul urca foarte usor in ture. Am mers pana la 140 km/h, si pana la aceasta viteza nu ai ce sa ii reprosezi. Franele nu sunt dozate agresiv, era sa i-o dau in fund celui din fata, dar acest lucru este chestiune de obisnuinta. Scaune bune la prima impresie, pe model clasic (adica cu spatar dat spre spate, nu cochilie). Cotiera reglabila pe inaltime, ca la orice masina VAG si ecran multimedia mare (pe varianta FR). Suspenia este tare, dar orientata catre partea de confort, oarecum comparabila cu cea de la Octavia 2 face-lift. Mi-a placut cum trece peste denivelari si bumb-uri, insa baiatul meu a stat in spate si a zis ca il scutura mai tare decat la Civic (in fata este pe dos, te scutura mai putin). Nu am inteles daca masina are sau nu punte independenta pe spate, pe site-urile de specialitate scrie ca Seat Leon cu motor de 150 CP are suspensie independenta multilink pe puntea spate, iar cele cu motor de 130 si 110 CP vin cu suspensie rigida. Pe puntea fata te scutura mai putin decat un Civic sau alta masina cu suspensii moi, insa baiatul imi spune ca pe spate il scutura mai tare. Un alt dezavantaj ar fi ca, de la nivelul de dotari FR in sus, nu mai ai niciun buton fizic pe sistemul de infotainment. Totul este digital, trebuie sa cauti in tableta sa gasesti comanda de clima, sa o pornesti, sa reglezi temperatura, sau sa dai radioul mai tare sau mai incet. In afara de aceste neajunsuri (care tin si de gusturi de fapt) masina este neasteptat de reusita. Nu stiu cat de fiabile sunt cutiile DQ200 de acum, insa eu rar am intalnit o masina care sa imi placa atat de mult. Postez mai jos un videoclip al polonezului Marek, de la ,,Marek drives" care si el este foarte multumit de masina si spune ca ii lipseste imediat ce se da jos din ea (chiar in comparatie cu Mercedes).
&pp=ygUWc2VhdCBsZW9uIG1hcmVrIGRyaXZlcw%3D%3D
Se poate trece peste primele 4 minute din videoclip, cand Marek este suparat de ce i s-a furat in Spania.
« Ultima Modificare: Martie 19, 2024, 12:32:45 p.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 [27] 28
29 30