Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Club Skoda Forum | Discutii Modele Skoda => Alte Marci din grupul VAG => Subiect creat de: Emil85 din Martie 10, 2018, 02:32:59 p.m.
-
Buna ziua!
Golf 6 tdi variant.
Cine ma poate ajuta cu niste sfaturi legat de "span" pe sistemul de alimentare de la pompa de injectie, am fost la service si mi s-a spus ca trebuie curatata toata instalatia si rezervorul si inlocuite pompa de injectie si injectoarele, asta insemna foarte multi bani! Cine s-a mai intalnit cu problema asta?
-
Nu ai spus ce motor............1,6 sau 2.0?
Pe forumul celalalt, pentru motorul 2.0 tdi CR, e un topic intreg, cu inlocuirea pompei Bosch CP4 monopiston si generatoare de pilitura cu CP3 cu 3 pistoane care ar rezolva problema.
La 1,6 cica solutia ar fi aceeasi, dar inca nu s-au facut probe pe o masina.
Daca ti-a intrat pilitura in sistem, cam asta e solutia. Ideal totul nou, inclusiv rezervor si conducte, daca nu, de curatat foarte bine cele existente, injectoare si pompa noi.
-
Dai cu T2 de acum incolo, asta e cu utilizare de carburant ,,uscat,, euro șepte :042:
-
2T sau T2?
-
Cu ce apuci =)) e vorba de ulei motor 2 timpi pentru cunoscători și necunoscători, pentru toată lumea ! Depinde in ce limba vorbești română sau engleză!
-
Dacă pompa a început sa producă Șpan ,cel mai probabil a contaminat tot sistemul de alimentare !calitatea combustibilului de la noi !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Aditivarea cu 2t este opțiunea fiecăruia însă nu înțeleg pe cei care nu asculta ce spune mașina. Dacă ai ronțăit de injectoare este clar că nu ai ungere la injectoare, dacă ai un zgomot ca de aspersor de irigații este clar că pompa nu se simte bine. Nu că ar fi stricate ci efectiv nu au ungere. Schimba motorina până dai de aia cu care se împacă mașina ta!
Mai oprește muzica și asculta plângerile mașinii. Dacă totul este în regulă poți să îi dai drumul la loc.
Ca și consumator ai dreptul să ceri benzinăriei informații inclusiv să îți arate buletinul de analiză al carburantului aflat la vânzare. O benzinărie care se respecta va comanda numai carburant de calitate, valorile vor fi întotdeauna peste standard. Urmăriți rubrica de lubricitate, valoarea să fie cât mai mult sub 460.
Dacă ți-ai luat diesel, trebuie să fii foarte atent la unele chestiuni. Ai grijă, eviți multe probleme!
-
Sunt motoare fiabile . La o masina de inteventie ,,soferul,,/pilotul a marcat mentenanța-reviziile doar pe hartie, scriptic, materialele luate de el, dieselul face apx. 70,000 făra schimb de filtru motorina (masina nu mai tragea deloc, colmatat), iar uleiul daca il schimba la 23,000. In 4 ani masina are 242.000, și funcționeaza perfect. O fi o intamplare ??
-
Pentru cei care reclama ca motorina nu asigura ungerea injectoarelor,intreb, la motoarele cu injectie de benzina cum rezista? Stim ca benzina este mult mai uscata .
-
Nu stiu cat e de vorba de ungerea injectoarelor, cat e vorba de ungerea pompei, la CR e cam cota pe cota, de unde frecare si span.
-
,,Span,, e denumire generica, dupa cum se s1tie, acum n-o fi pilitura ca la pilă !
-
Evident ca nu.