Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Skoda Club Administrativ => Recycle Bin => Master Kraft GT => Subiect creat de: A V A T A R din Decembrie 26, 2010, 04:33:02 p.m.
-
Aici asteptam feed-back de la aceia dintre voi care doresc sa ne impartaseasca impresiile lor despre acest service, servicii si preturi.
Daca doriti sa existe transparenta puteti lasa info concret despre vizita voastra, mentionand
1. DATA si NUMARUL bonului fiscal / facturii
2. SUMA trecuta in una din acestea
Acest demers vine sa solutioneze eventualele situatii ambigui pe langa rolul util ce-l joaca in cazul altor potentiali clienti.
Multumim pt intelegere.
-
Asta este tot Autostilu', nu? Auzisem ca s-a mutat, dar nu si ca si-au schimbat denumirea
-
Nu este Autostil, acela a ramas la vechea locatie. Ca denumire si ca parte de actionariat. Master Kraft este service nou, firma noua, insa cu Tavi la pupitru ;)
-
Parteneriatul cu Autostil ramane de actualitate ?
-
Nu.
-
Pe data de 28 al acestei luni am fost la Tavi la noul service am schimbat asa pompa de apa,cilindru de frana pe partea stanga spate si reglat franele pe spate si frana de mana curatat pe acolo prin tamburi cost total 400 lei precizez ca am stat 5 ore, despre factura ce sa zic n-am primit nimic :-?
-
Factura se emite doar pers juridice, daca esti pers fizica trebuie sa soliciti bon fiscal !
-
De cand ?
-
eu stiu ca bon fiscal iti da pentru sume pana in 100 de lei.
factura se emite obligatoriu. bonul fiscal tine loc de chitanta doar.
-
Factura se emite doar pers juridice, daca esti pers fizica trebuie sa soliciti bon fiscal !
Nimic mai fals .
-
@ roberto, Liviu: aveti dreptate dar va rog evitati raspunsurile de genul acesta. Argumentati!
-
Da in fine eu lucrez ca instalator si toate piesele care le cumpar pentru clienti la centrale termice si depasesc suma de 100 lei trebuie obligatoriu factura la sumele pana in 100 lei bon fiscal acum fiecare firma cu politica lor :)
-
Conform OMFP 29 din 14.01.2003, avem obligatia sa emitem facturi fiscale in urmatoarele situatii:
a) vanzarea bunurilor de folosinta indelungata, definite potrivit legii;
b) comertul cu amanuntul prin comis-voiajori, precum si prin corespondenta, cu exceptia livrarilor de bunuri la domiciliu efectuate de catre magazine;
c) serviciile de reparatii si intretinere a bunurilor, efectuate la domiciliul clientului;
d) vanzarea pachetelor de servicii turistice sau componente ale acestora de catre agentiile de turism, definite potrivit legii;
e) furnizarea la domiciliul clientului a energiei electrice si termice, a gazelor naturale, a apei, a serviciilor de telefonie, inclusiv de telefonie mobila, de posta si curier, de salubritate, de televiziune, inclusiv prin cablu, de Internet;
f) efectuarea lucrarilor de constructii, reparatii, amenajari si intretinere de locuinte;
g) vanzarile de bunuri si prestarile de servicii care nu se incaseaza integral cu numerar si/sau substitute de numerar;
h) vanzarile de bunuri si prestarile de servicii care nu se incaseaza integral in momentul livrarii bunului sau prestarii serviciului.
(literele g si h) sunt introduse prin art. I pct. 2 din Ordinul nr. 1627/2003, in vigoare de la 27 noiembrie 2003
De asemenea, conform legii 571 din 2003 privind Codul Fiscal, NU avem obligatia sa emitem factura fiscala in urmatoarele situatii, cu exceptia cazului cand beneficiarul solicita acest lucru in mod expres:
a) transportul persoanelor cu taximetre, precum si transportul persoanelor pe baza biletelor de calatorie sau a abonamentelor;
b) livrarile de bunuri prin magazinele de comert cu amanuntul si prestarile de servicii catre populatie, consemnate in documente, fara nominalizarea cumparatorului;
c) livrarile de bunuri si prestarile de servicii consemnate in alte documente specifice.
In aceste situatii este suficient sa emitem bon fiscal care sa cuprinda informatii privind denumirea produs/serviciu, cantitatea, data si alte elemente de indentificare fiscala a furnizorului, cu sau fara stampila aplicata pe verso.
In concluzie, din punctul meu de vedere, trebuia emis doar bonul fiscal (dar trebuia emis ! - chiar in lipsa solicitarii din partea clientului iar acesta avea obligatia de a-l pastra pana la iesirea din magazin/sediu), fara a fi necesara intocmirea facturii fiscale fara o solicitarea expresa a clientului.
In ceea ce-l priveste pe colegul nostru care efectueaza reparatii la sediul clientilor, cred ca este bine sa incepeti sa emiteti facturi ...
Toate bune !
-
Topicul de fata este menit altor discutii, asadar acum - odata lamurita problema bonului fiscal vs factura dpmdv - rog sa postati doar la subiect !
-
Am fost la S.C. Master Kraft GT International S.R.L. pe 4 ianuarie cu mai multe probleme: motorul murea la relanti, socul tura motorul foarte mult si sa-mi monteze garnitura de la furtunul de vacum care iese din servo frana. Pe langa problemele semnalate mi-a testat ambreiajul, verificat bucsi amortizoare fata si functionarea masinii.
Am platit 113.99lei, am primit reducere automat cand am cerut factura sa pot posta conform regulamentului.
Personalul amabil.
Sunt multumit in proportie de 75% de serviciile prestate de service, am scazut 25% pentru ca nu mi s-a rezolvat problema cu socul.
-
La acest service gasesc și ceva piese de schimb consumabile ? Vreau mâine sa merg cu un Vw Pasat 1.9 TDI sa fac schimbul de ulei si am nevoie de ulei si filtru!
-
Banui ca este necesara o programare, pt ca stoc de consumabile exista.
-
Hello tuturor!
Eu am fost la Mster Kraft chiar inainte de anul nou, cu o ciudata problema ce-mi aprindea liminite de toate felurile in bord .... cele de ABS/ASR/EPC ....
Solutia: schimbat siguranta generala ABS pe baterie (lol) si curatare clapeta amestec aer pe admisie
1. DATA: 28.12.2010 / CHITANTA nr. 10 / FACTURA nr. 32
2. SUMA : 171.00RON (dupa aplicarea discountului de 5%)
Servicii de calitate, oameni amabili. Pareau ca se pricep .... ;)
-
Am apelat si eu la acest service.La masina a lucrat Tavi o perioada,apoi l-a lasat pe un baietas cu cercel in ureche sa termine operatiunea.NU parea ca stie ce face,bajbaia.La o proba facuta la fata locului problema s-a rezolvat(apa se infiltra intre panou usa si usa).
Pret85,50ron cu reducerea aplicata.Bon nr 106/10.02.2011 Pe unde am mai intrebat preturile erau intre 160 si 200 ron pentru operatiunea de demontare panou usa..
-
Masina a implinit saptamana trecuta 78.000km, ocazie cu care s-a facut ieri si revizia + inspectia service anuala la Tavi (la 78.280km).
Ulei motor Castrol Edge 5W40 4L+1L = 170 lei (sursa externa)
Toate filtrele (aer, polen, combustibil, ulei) marca Mahle si Vaico (made in Germany)
Verificat EGR, f. curat ! Nu a necesitat curatire... spre uimirea generala (nu a fost curatat niciodata in aproape 3 ani).
Remediat furtunas stropitor spate, iesise si nu mai stropea...
Filtru ulei = 30
Filtru aer = 45
Filtru polen = 40
Filtru motorina = 42,5
Manopera = 90
Total 247,5 - 5% = 235 RON
Sunt client mai vechi, asa ca daca am revenit...;)
-
Am fost la service pentru revizia de 100.000 km (1.9 TDI).
S-au efectuat: schimb filtre -ulei, aer, polen, combustibil-
placute frana,
tampon protectie amortizor spate,
lamela stergator fata-spate,
lichid frana,
geometrie roti,
verificare ac.
Factura din data de 01/04/2011 cu nr 204. Pret: 934.16 lei cu discount.
Multumit.
-
Salutare pretenarii mei skodisti.
Am incercat si eu serviciile service-ului AUTO KARMA
Prima oara datele, cerute de admini...
Factura nr MKGT 357/10.05.2011
Suma platita: 162.58 RON (platit 165 RON ;) spaga din care 40 RON manopera)
Lucrare: Schimbat placute frana fata FERODO (daca stiam ce usor e le facem eu).
Impresia??? DORU, SALUTARI DE LA BAIETII DE ACOLO, as mai fi stat de vorba dar inchideau (se subintelege)
Nota: 9 (lipsa 1 punct pentru impresia artistica - cam intunecat si anost interiorul)
Mecanicul: 10 (avanda in vedere ca era baiatul patronului, si pt munca prestata)
Beneficii: o diagnosticare facuta minutios, ca la carte, free of pay.
Recomandari: preturi maricele la piese, fata de AUTOKARMA - online
Mergeti sa va rezolvati problemele daca v-ati saturat de fumurile celor de la SERVICE SKODA, pe bani putini.
DRUMURI BUNE.
-
Rectific postul de mai sus, service era Master Kraft GT
Scuze moderatori pentru post nou, dar nu am gasit butonul MODIFY.
-
Nu-i nimic,editarea unui post e posibila pe o perioada determinata.
-
vad ca lumea recomanda cu incredere acest service, si cum nu e foarte departe de mine, as face o vizita in viitorul apropiat, pana atunci ma intereseaza si pe mine pretul pentru schimbat ulei cutie + filtru + garnitura cutie de viteze tiptronic pe o Skoda Superb 2.5 V6 tdi din 2006. Sper ca am postat unde trebuie, daca nu rog un admin. sa sterga postul meu.
-
http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=6867.0 (http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=6867.0)
Suna la unul din numerele afisate in topic si cere-le un pret.
-
Hello Skodisti din toate zarile!
Am ajuns din nou la Master Kraft, de data asta cu o problema legata de aerul conditionat: nu mai mergea (baga tot aer cald) iar la o testare cu VAG-COM in decembrie, parea sa fie de vina nush ce clapeta de sub bord - am ajuns asadar la service cu ceva emotii legate de timpul necesar reparatiei ...
Concluzia: ventilatorul principal ars => sistemul de aer conditionat s-a supraincalzit si a purjat freonul din instalatie.
A fost necesara reumplerea sistemului de racire cu freon si schimbarea ventilatorului principal. In plus, mi s-a facut si o scurta constatare a starii tehnice a masinii.
FACTURA MKGT410 din data de 26.05.2011
TOTAL 568.01 (VENTILATOR=312.85ron, Manopera=169.34ron, Discount 5%=24.11ron)
Din nou nota 10 lui Tavi si echipei!
-
Am fost sambata la Master Kraft pentru revizia anuala. S-au inlocuit toate filtrele, uleiul de motor (adus de mine - Castrol Edge 5w40 --- 4 litri) si placutele de frana spate.
Data: 28.05.2011 / Chitanta nr. 303 / Factura nr. 416
1. Filtru de ulei --- 30 ron;
2. Filtru aer --- 44.5 ron;
3. Filtru combustibil --- 70 ron;
4. Filtru polen carbon --- 48 ron;
5. Placute frana spate - Ferodo Premier --- 110 ron;
6. Manopera --- 164.99 ron
Discount - 5 % --- 23.37 ron.
TOTAL --- 444.12 ron
Multumesc pe aceasta cale celor de la Master Kraft GT :082:
-
Achizitionat kit distributie + subintinzator + curea accesorii + pompa apa + lichid racire (fabricate in Germania):
- curele Contitech
- role INA
- pompa apa HEPU
- lichid racire HEPU
Factura este la taica-meu, dar totalul cu reducere a fost 855 RON.
Astazi urmeaza manopera la Skoda, revin cu info pe topicul Blue Flame...
-
Pt. luna trecuta subscriu si eu efectuarea reviziei la MasterKraft GT. Desi nu am factura sa va zic in detaliu preturile, per total a fost in jur de 500 ron, toate filtrele si uleiul aral 5W40/431. Suplimentar mi-a fost remediat si rezervorul de lichid parbriz care curgea. Initial am crezut ca s-a spart, dar la sugestia lui Tavi s-a scos proiectorul partea dreapta pasager si au fixat furtunasul de la rezervor care era iesit putin.
Ma declar multumit si multumesc lui Tavi si colegilor.
-
saluti
azi am curatat clapeta plus adaptare 60 ron.
sper sa nu mai am vibratii la pornire.
multumit. o sa mai merg la ei
-
Rezolvat azi la service: senzor de temperatura exterioara ce facea figuri, plus o diagnoza si adaptare clapeta pe partea de climatronic,sper ca am zis bine.Bon seria:MKGT NR 503 PRET 30 RON
-
Am schimbat: amortizoare spate, flanse fata-spate si protectii amortizor spate.
Am platit ~405lei cu reducere, factura seria: MKGT nr. 629 din data 23.07.2011.
Ma declar multumit si-o sa mai revin.
-
S-au cumparat filtru ulei Mahle, filtru aer Mann si filtru polen ETL.
Uleiul motor adus de mine.
S-a platit manopera schimbat ulei + filtre, plus schimbat placute + discuri frana fata (aduse de mine).
Manopera pt curatat si gresat tamburi spate.
Schimbat bec pozitie ars + garnitura buson ulei.
Cu discount 5%, am platit in final 275 lei.
Toata operatiunea a durat aproape 3 ore.
Multumit de prestatie, mecanicul a sters cu migala zonele murdare de ulei, scutul motor si a lucrat cu grija.
-
Am fost azi la ei pt revizia de 4 ani.
S-au schimbat (in 3 ore):
Filtru + ulei motor (Aral)
Filtru motorina
Filtru aer
Filtru polen
Lichid frana
Placute fata (Ferodo)
Piese + manopera + discount = 723 Ron (factura MKGT 956 / 18.10.2011)
Voi reveni pt orice interventie viitoare, distributia reprezinta urmatoarea vizita (distributia completa + manopera = ~1000 Ron).
Cristi
-
Service-ul este la standarde ridicate,cu personal calificat,amabil si corecti. =D> :040: Recomand tuturor celor interesati sa mearga cu incredere. Se emite factura si garantie ( ceea ce nu se intampla la majoritatea celor in bransa ) si asta iti da un plus de incredere.....Multumesc celor de la Master Kraft GT International, ca m-au facut sa prind drag de masinuta mea si ca am curaj sa conduc din nou. :040: <:-P
-
Am fost vineri 11/11/11 .. la Service, cu gandul schimbarii amortizoarelor.
In 3 oresi ceva s-au realizat urmatoarele:
schimb amortizoare fata (Monroe reflex (gaz+ulei) = 231 ron / buc
amortizoare spate (Monroe comod (gaz + ulei) = 203 ron / buc
protectii amortizor spate (duse) = 25 ron / buc
geometrie = 70 ron / buc
intre timp, .. la revizia pe sub masina s-au mai depistat ....
bieleta directie (partea dreapta strambata - deh gropile ) = 64 ron / buc
si dupa schimbul bieletei ... si un .... PIVOT = 55 ron / buc.
la toate cele mai sus mentionate .. MANOPERA = 300 RON
TOTAL munca + piese - discount (10%) = 1265,50 RON
Factura MKGT 1041 / 11.11.2011
Multumesc MASTER KRAFT.
[/quote]
-
Pe la sfarsitul lunii ianuarie vreau sa ma duc si eu in service cu fabia (1.4 tdi din 2004). Problema e ca in ultimii 2-3 ani nu prea s-au mai bagat bani in ea si cred ca o sa ma rupa investitia dar asta e. Ce vreau sa intreb - am inteles ca e tot serviceul lui Tavi, dar ce echipa are? pentru ca ultima oara cand am fost in service la AutoStil cu o masina s-a ocupat de ea unu foarte neglijent si am fost foarte nemultumit de lucrare. Si presupun ca Tavi nu o sa aiba timp sa se ocupe el de la un cap la altul de lucrare.
Ma mai intereseaza daca in sfarsit au angajat si ei pe cineva care se pricepe la partea electrica? Am o problema ca mi se aprinde bordul ca un pom de Craciun (becul de ASR si cel de la baterie din cand in cand fara nici un motiv identificat pana acum de 2 meseriasi)
Avand in vedere ca o sa am destul de multe de schimbat (intai trebuie sa fac constatarea) vreau sa stiu daca de cand s-a mutat au spatiu mai mare si capacitate mai mare (ca nu vreau sa stea masina pe acolo 2-3 zile)
Va intreb pe cei care au fost deja clienti pentru a ma lamuri si pe mine.
Multumesc
-
vad ca toata lumea este multumita de acest service, ceea ce rar se intampla in ziua de azi. :))
Cei de la MasterKraft au si atelier de tinichigerie? Revopseasc si piese de caroserie? Ca ma gandesc sa ma duc cu Opelul prietenei, dupa sarbatori, la un revopsit de portiere.
-
Ce vreau sa intreb - am inteles ca e tot serviceul lui Tavi, dar ce echipa are?
Ma mai intereseaza daca in sfarsit au angajat si ei pe cineva care se pricepe la partea electrica?
Tavi are in echipa lui pe Gabi (baiatul sau), Eugen si inca 2 mecanici, numele lor imi scapa.
Partea electrica este rezolvata de Eugen (altul decat mecanicul), despre care pot sa-ti spun ca este f bun in domeniu ;)
Cei de la MasterKraft au si atelier de tinichigerie?
Nu, nu au. Acesta a fost si motivul pt care in trecut au existat ceva probleme cu un fost partener. Va trebui sa cauti in alta parte din pacate.
-
Mersi de informatii Doru, o sa merg la sfarsitul lunii sa vad ce imi zic dupa constatare.
Acum alta intrebare: tot la Fabia am aerul conditionat stricat ( a picat compresorul, al doilea care a fost SH) si as vrea sa mi-l schimb pana la vara. Ceva sfaturi? cunoasteti pe cineva?
Multumesc anticipat si LA MULTI ANI!
-
Am fost sambata 03/03 si am facut revizia + alte consumabile. Ma declar foarte multumit, la masina a lucrat Gabi, o sa recomand service-ul oricarui are VAG sau Opel.
-
Am facut si eu revizia de 4 ani si au fost inlocuite urmatoarele:filtrele.uleiul plus lichid frana,o completare a antigelului,cat si demontat- montat si echilibrat anvelopele.Multumit de prestatia mecanicului Eugen.Au fost gresate si incuietorile.Am intrebat si de pret pentru distributie(Ina ,Hepu,Continental)antigel Hepu plus manopera ar costa 1145ron..asta pe viitor ar fi de facut.
Atasez si factura cu nr1415
COST REVIZIE-385RON,cu uleiul meu 160ron(Castrol edge 5w40)
-
Salutare
Luni am facut prima vizita la MasterKraft GT dupa mutarea lor. Am schimbat placute si discuri fata/spate (ferodo premier) si 2 bucsi bascula. La final s-a efectuat diagnoza, geometria si s-au gresat balamalele la usi (nota 10 lui Eugen pentru initiativa) si ?timoneria? schimbatorului de viteze (acea piesa de plastic alba din dreapta motorului). Aveti factura atasata.
Daca ar fi fost si Eugen electricianul acolo ar fi fost minunat caci vroiam sa montez si tempomatul. Ramane pe data viitoare.
Oricum, o experienta placuta fata de vechiul Autostil desi oamenii sunt aceeasi. Voi reveni cu placere chiar daca asta inseamna 900Km de la Cluj si inapoi :D. Distributia va fi la rand in vara, am inteles de la Tavi ca se invarte in jurul sumei de 1300 de lei manopera + piese.
-
multumiri echipei masterkraft.
am schimbat azi bucsi mari bascule plus geometrie si pufere amortizoare spate.
total factura incluzand discount 5% forum 413,25 ron din care ~225 ron manopera iar restul geometrie plus piese
(sorry n am scanner la indemana)
.... urmeaza peste vreo 5000km schimbare discuri, placute si lichid (~450 ron)
-
Va salut, :073:
Nu am avut timp sa scanez facturile dar o sa dau detaliile asa in scris:
1. Revizie Octavia 2 1.6 MPI an 2008 - 477.09 (cu tot cu reducere 5%) - factura nr. MKGT 1593 / 14.05.2012
- filtru combustibil
- filtru polen
- filtru ulei
- ulei Aral 5w40 5L
- manopera
2. Revizie Skoda Fabia 1.4 TDI an 2004 - 599.54 (cu tot cu reducere 5%) - factura nr. MKGT 1650 / 26.05.2012
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- filtru combustibil
- ulei Castrol Magnatec DPF 5L
- 2 buc bec sofit
- 4 buc bec stop frana
- lichid frana
- manopera
La ambele masini am fost foarte multumit (la Octavia a lucrat Gabi la Fabia a lucrat Tavi) - o sa recomand in continuare cu caldura acest service si mai ales pe Tavi. :087:
Urmeaza sa schimb compresor+radiator (cu tot cu manopera cam 3000 de lei) + trebuie sa las masina o zi pe mana lui Eugen (electricianul) pentru a identifica si rezolva alte probleme cu alternatorul etc... + in toamna distributia (iara cam 1200 de lei). :001:
Deci in concluzie mai am de bagat in fabia cam 5000 de lei ca sa o pun la punct dupa 2-3 ani de neglijare :D
:006:
-
Salut,
Am fost si eu sambata 26.05.2012 pentru revizie.
Chitanta nr. 1237 / Factura seria MKGT nr. 1652
1. Filtru de ulei ----------- 30 ron;
2. Filtru aer --------------- 46.5 ron;
3. Filtru combustibil ------ 70 ron;
4. Filtru polen carbon --- 48 ron;
5. Manopera ------------ 120 ron;
Discount - 5 % --------- 15.74 ron.
TOTAL -------------- 298.77 ron
Uleiul de motor l-am adus eu - 4 litri Castro EDGE 5w40.
Totul a fost ok, multumesc Master Kraft GT.
-
Stiu ca este vorba despre impresii, dar fac o intrebare : am cumparat rulmentul de presiune pentru octavia2, 1,9tdi, masina din semnatura...
Intrebarea ar fi: cit este la voi manopera pentru schimbarea rulmentului ?! ca sa vad daca pierd eu jumatate de zi sau vin la voi pentru o ora-doua ...
-
Lucian, mai rapid da-le un telefon 0722 509 348
-
Eu am apelat de cateva ori la AutoStil RMT, si am fost deplin multumit. Acum vreau sa stiu daca se pot efectua aici revizii pentru masinile Skoda in garantie, cu aplicare de stampila in carte si toate cele...
-
Suna si te lamuresti,e cel mai sigur asa!
-
Da iti pune stampila in carte, si toate cele..
-
Eu am apelat de cateva ori la AutoStil RMT, si am fost deplin multumit. Acum vreau sa stiu daca se pot efectua aici revizii pentru masinile Skoda in garantie, cu aplicare de stampila in carte si toate cele...
Nu apare pe lista partenerilor service agreati de Skoda RO: http://www (http://www) .skoda.ro/files/ro/download/datei/parteneri_service.pdf
-
Posibil ca stampila sa apartina unui.. colaborator. Nu-i legal dar se practica. Suveica asta am intalnit-o si in Italia.
-
Va salut. :080:
Va scriu dupa ce de data asta am facut o vizita nemecanica (ca sa ma exprim asa) lui Tavi. Am fost luni la ITP la Masterkraft cu Fabia. M-a costat 120 de lei, foarte multumit sunt de Zeno (parca asa il striga lumea pe acolo) cel care se ocupa de ITP. Per total o sa recomand ITP de la Masterkraft la toti cunoscutii.
In alta ordine de idei in septembrie o sa revin la service pentru distributie, discuri, placute si tamburi + o bieleta. Sunt curios cat o sa ma coste toata distractia. :080:
Respect :082:
-
buna ziua,
mi-am luat o skoda fabia cu transmisie automata an 2002, locuiesc in titan, v-as ruga sa-mi dati un service bun si corect ca preturi si calitate lucrari,,,
Va multumesc anticipat
-
Masterkraft. Ai reducere ca mebru skoda-club.ro
-
Azi revizie anuala completa, cu toate filtrele.
Ulei Fuchs Titan SuperSyn Plus 5L = 130 lei (adus de mine)
Metabond Gold = 177 lei (adus de mine)
Toate filtrele (de la Tavi) = ulei Bosch (30 lei) + aer Champion (45 lei) + combustibil Technoco (45 lei) + polen (44 lei)
Manopera = 120 lei
Discount 5% >> TOTAL 270 LEI.
MI-au lipit la capota sticker pt urmat revizie si mi-au trecut in cartea service operatiile de azi. Multumit.
-
mie pentru revizia de 2 ani sau 15.000 km cei de la Avia mi-au cerut 276 ron asta in contextul in care se schimba doar uleiul filtru de aer si cel de habitaclu ..ca sa numai zic ca la prima revizie pretul manoperei a fost de 110 ron .
-
Este rezonabil daca a fost cu filtrele si uleiul lor; la 1.6 tdi cr, acum o luna, mi-au luat tot la avia 600 ron; s-a schimbat doar uleiul si filtrul ulei. Am vrut eu ulei la bidon de 1 l desfacut in fata mea; daca alegeam acelasi ulei varsat ma costa 540 ron.
-
nu au pus ei nicio piesa toate au fost cumparate de maine ..
-
Salutare!
Am fost azi la cei de la Master Kraft pentru reglarea avansului. S-au apucat imediat de treaba. A lucrat un tip cu cercei in urechi, operativ, parea ca stie ce face. M-a costat 50 de lei insa nu am luat factura sau bon. Precizez ca am fost intrebat daca doresc dar am refuzat. (eram cam pe graba).
-
Fost facut ITP.
Toate bune si frumoase, baieti de treaba, pret 90 ron.
-
Salut,
Astazi am efectuat urmatoarele:
- schimb ulei (adus de mine)
- schimbat filtre: ulei, aer, polen, benzina de la Tavi
- verificat lichide
- gresat usi
- improvizatie fixare radiator (Ionut a avut initiativa)
- scanare vag-com, fara erori
Factura MKGT nr 2310, total 273 roni
Marti urmeaza un schimb de distributie, o sa revin cu detalii.
Seara faina.
L.E.: Desi anterior am putut sa platesc cu cardul, azi a trebuit sa umblu dupa un bancomat :(
-
Salut,
Schimbat: kit distributie, curea transmisie, pompa apa, intinzator alternator, antigel.
Serie MKGT, nr 2328, 993 roni din care 300 manopera.
Bafta
-
multumiri echipei Masterkraft in frunte cu Tavi!
foarte operativi ... am schimbat astazi bobina inductie (dc nu gresesc).
-
A-propos de operativitate, are Tavi acolo un baiat nou, BRICI, il stiu pe porecla "Tataie" - lucreaza pe electrice si se misca impecabil, rapid si eficient!
De felul meu sunt atent la ce se lucreaza la masina, dar va rog sa ma credeti ca n-am putut sa-l urmaresc pe Tataie cat mi-a rezolvat niste probleme la stergatorul de la hayon si inchirerea portbagajului la Octavia Tour.
Bravo lui si lui Tavi pentru selectia baietilor cu care lucreaza, numai unul si unul!
-
A-propos de operativitate, are Tavi acolo un baiat nou, BRICI, il stiu pe porecla "Tataie" - lucreaza pe electrice si se misca impecabil, rapid si eficient!
Mai spre 50 ani asa, cumva Viorel Duma ? Fost AVIA Militari si AVIA Pantelimon ? Sau doar coincidenta de porecla ?
-
E doar o coincidenta de porecla, l-am intrebat pe Tavi special, ca stiam de Tataee de pe forum, de mult.... E un baiat tanar si foarte priceput!
-
Sa inteleg ca MasterKraft nu lucreaza cu piesele aduse de client? Am dorit sa fac o programare pentru schimbare discuri si placute frana fata, si am fost refuzat :(( pe motiv ca vin eu cu piesele.
-
Da,nu accepta piesele clientului.La revizia de schimb de ulei si filtre am putut sa vin eu cu uleiul,in rest filtrele au fost luate de la ei.
-
Ce-i face atunci diferiti de reprezentante, doar pretul la ora de manopera?
-
Asta in mod cert, fiind la jumatate ora de manopera fata de o reprezentanta, insa in plus este si discount-ul la factura finala.
Cititi cu atentie ca eu am informat inca de acum 2 ani aceasta politica a lor ;)
-
Salut,
schimbat kit ambreiaj LUK + o bieleta antiruliu, pret total cu reducere 10% - 1283 lei.
Totul OK.
-
Am schimbat si eu capul de la planetara, bieleta antiruliu si burduful de la cealalta planetara. Pretul 658 lei, dar n-am vazut pe factura reducerea de 5%, insa nici n-am cerut-o.
Este in sfarsit liniste in masina
-
De ce nu ai solicitat reducerea...?
-
Am crezut ca mi-o acorda "din oficiu", nu e prima data cand merg acolo si ma stiu.
Nu e asa mare problema.
-
Salut,
Am fost ieri pentru revizia anuala dar si pentru ITP, totul s-a rezolvat cu amabilitate si promptitudine.
Uleiul de motor l-am adus eu, Castrol EDGE 5w40, recomand cu toata increderea :082: .
-
Salut!
Am fost azi sa-mi schimb rulmentii de la rotile din spate si lichidul de frana si am platit 168,15lei, factura: serie MKGT numar 3201.
- lichid frana;
- manopera;
- test frana;
-discount 5%.
Rulmentii i-am adus eu pentru ca nu se mai gasesc la Skoda.
Multumesc! Master Kraft GT International
Recomand.
-
Astazi la ora 8.23 am sunat si era prea devreme pentru a lamuri pronblema mea.
La ora 9.25 am revenit si tot nu mi-a putut furniza nicio informatie.
Le doresc succes in activitate!
-
Vizitat azi pt revizie anuala si schimbat lichid frana.
Uleiul meu, lichidul frana al meu, filtrele lor.
Total plata: 226,11 RON (cu discountul de membru aplicat).
-
Am facut ITP plus schimb anvelope de vara cu cele de iarna. 160ron.La inspectia vizuala pe sub masina s-a descoperit ca acea conducta ce face legatura intre pompa servo si caseta de directie supureaza(conducta de cauciuc era umeda.Daca nu se poate repara conducta sunt nevoit sa iau una noua.Ca si pret ~1000 ron.
-
Din experientele trecute...se cam ajunge la schimbat din pacate. Poate faci tu exceptie :)
-
Salutare.
Am fost azi pentru a 2 oara la Tavi,un om de nota 20.De 2 ani de cand am cumparat masina pe care tot Tavi m-a indrumat sa o iau ,merg la ei ptr revizii.Baieti de nota 10.
Ulei ,filtre +manopera =430 ron.
Urmeaza in curand si distributia .
Recomand cu caldura.
-
Salut
Am ajuns pentru prima data la domnul Tavi si am numai cuvinte de lauda la adresa lui.
Nu mai are rost sa detaliez si eu experienta mea la acest service deoarece ceilalti colegi au zis totul.
Am fost cu Skoda Octavia 2004 1.6 benzina si am facut toate operatiile care apar in factura.
Nu am reusit sa rezolvam o eroare care apare mereu pe partea electrica dar trebuia sa revin saptamana asta pentru a definitiva lucrarea.
Va multumesc pentru ca am reusit sa gasesc un service BUN .
O zi buna
-
Ne bucuram ca ai avut o experienta fericita :)
-
Am fost printre primii zece clienti ai lui Tavi de cand si-a deschis acest service care la inceput se numea altfel.
Relatia am incercat sa o pastrez si in virtutea faptului ca ne cunoastem de atata timp.
Absolut toate problemele avute la cele doua masini personale cu care am fost la el, au fost rezolvate la service-ul lui mai mult sau mai putin profesional si cu unele dubii din partea mea, insa am lasat totul deoparte si am considerat calitatea operatiunilor facute la el ca fiind una satisfacatoare desi nu intotdeauna am fost multumit.
Am trimis o gramada de prieteni la el si am promovat pe unde am putut afacerea lui, desigur nu au fost toti multumiti, dar pana la urma e greu, aproape imposibil, sa gasesti un mecanic bun, serios, care sa nu te fure sau pacaleasca, sa lucreze curat si cu grija ptr masina ta, etc.
Imi dau seama ca cerintele mele sunt putin exagerate in ziua de azi, insa pe banii mei vreau calitate si profesionalism asa cum si eu o ofer partenerilor mei si ma incapatanez sa gasesc oameni asemanatori mie ca stil de lucru.
Este clar, m-am intors la el ptr ca mi-a fost pur si simplu lene sa caut alt mecanic, in plus de asta, imi place sa fiu loial chiar daca nu sunt pe deplin multumit.
Deunazi am sunat sa programez o revizie la care veneam eu cu piesele mele (filtre si ulei) urmand ca Tavi sa-mi asigure mana de lucru asa cum a fost din totdeauna si asa cum am facut din 2005 incoace.
Am fost surpins sa constat la telefon ca tonul folosit nu mai era unul prietenesc dupa aflarea faptului ca am piesele mele si vreau doar montaj si verificari la el asa cum, repet, facusem mereu.
Acum inteleg ca s-au schimbat regulile si nu mai accepta sa mergi cu piesele tale ci te forteaza sa cumperi de la el, fapt care nu mi-a convenit cerandu-i explicatii.
Convorbirea telefonica s-a incheiat brusc de catre el pe principiul "daca nu-ti place, nu ma intereseaza, du-te la altul!" Ceea ce am si facut.
Ma gandesc ca are foarte multi clienti si isi permite arogante de genul, spun aroganta deoarece reproducerea tonului si cuvintelor este sub demnitatea mea de a le relata, asadar m-am ales cu un telefon trantit si gata.
Eu tin sa-i multumesc pentru toate datile la care am fost multumit de prestatia lui si a mecanicilor lui si am plecat cu problema rezolvata de la el, cat pentru celalalte (mai multe desigur) dati in care nu am fost multumit din varii motive desigur bine argumentate de mine, le las pe seama prostiei mele de a continua relatia cu un om care nu-si mai facea treaba bine.
Sunt unii baieti acolo pe care ii respect si ii stimez ptr seriozitatea si profesionalismul lor, insa asta a fost.
Am tinut sa impartasesc cu voi si aceasta experienta, poate unii au ce invata si de aici.
Sper doar sa nu se inceapa cu judecati catre persoana mea.
Toate bune.
-
Multumim pt parere Bogdan :)
Nu comentez nici reactia lui Tavi, nici decizia ta, dar un lucru trebuie totusi clarificat: am anuntat mai demult strategia de lucru a service-ului:
Cateva precizari suplimentare:
1. Ora de manopera este 65 lei.
2. Este permis sa veniti cu uleiul motor la revizie achizitionat separat, INSA NU si cu alte consumabile !
Acum sper numa ca reactia lui nu a fost o reactie data de experienta cu Giurgiunav S.A.... despre care am aflat si eu. Evident, nu cred ca este vina ta dar...poate reactia este in leg si cu acest aspect.
Numa bine !
-
Am fost printre primii zece clienti ai lui Tavi de cand si-a deschis acest Acum inteleg ca s-au schimbat regulile si nu mai accepta sa mergi cu piesele tale ci te forteaza sa cumperi de la el, fapt care nu mi-a convenit cerandu-i explicatii.
daca masina nu mai e in garantie, si la Avia Motors te lasa sa vii cu piesele tale.
-
In majoritatea cazurilor, deci si service-ul in discutie nu face exceptie de la faptul ca se poarta cu manusi pana isi fac clientela, pe urma incep sa se comporte anormal fata de clienti. Nr. mare de clienti inseamna si multe planificari pe/zi, de unde rezulta fuserai, tarife mari si implicit profit mare.
Mecanicul si soferul de profesie sunt o categorie socio-profesionala total de neinteles pentru oamenii cinstiti.
Convine sau nu convine cuiva ce am scris, este o alta "mancare de peste".
-
Multumim pt parere Bogdan :)
Nu comentez nici reactia lui Tavi, nici decizia ta, dar un lucru trebuie totusi clarificat: am anuntat mai demult strategia de lucru a service-ului:
Acum sper numa ca reactia lui nu a fost o reactie data de experienta cu Giurgiunav S.A.... despre care am aflat si eu. Evident, nu cred ca este vina ta dar...poate reactia este in leg si cu acest aspect.
Numa bine !
In problema cu Giurgiunav am facut tot ce mi-a stat in putinta ca sa-si recupereze banii.
Am fost prins la mijloc si m-am zbatut cat am putut. Mi-am pus avocatul la dispozitia lor, i-am invatat ce sa faca ptr recuperarea pierderilor, insa Tavi nu a considerat important ptr ca nu am simtit o dorinta din partea lui ca vrea si el la fel de mult ca mine sa rezolvam impreuna aceasta problema.
Nu cred ca a fost asta motivul. Am mai fost pe la el cu diferite mici probleme, am discutat de-a lungul timpului despre asta si nu are nimic impotriva mea, cel putin el asa mi-a spus.
Le-am spus pe etape ce sa faca, unde sa se duca, cu cine sa vorbeasca, iar daca se tineau de asta isi recuperau prejudiciul. Indiferenta lor m-a lasat fara arme pana la urma.
Oricum asta e o alta problema si nu vreau sa fiu off topic.
A apreciat ca m-am zbatut sa-l ajut, insa ce folos daca nu s-a rezolvat pana la urma.
Nu a acceptat nici cu uleiul meu. Eu nu comentez calitatea produselor pe care le vinde el, insa eu stiu si numai eu hotarasc ce e mai bine ptr masina mea.
Maniera in care mi-a vorbit, ei bine asta e alta poveste, aici tine de educatie, vocabular, coerenta, tonul vocii...este mai mult decat pare.
Sigur, nu sunt vreun sensibil sau vreunul cu orgoliu exacerbat care sa se oripileze la constatarea unui limbaj neconform, ma rog, poate eu sunt exagerat si astept sa mi se vorbeasca la fel cum o fac si eu adica fara sa aduc vreun afront nimanui sau sa jignesc aiurea.
El nu a mai vrut. Ok. Nici-o suparare, insa mi se pare exagerat sa te forteze sa cumperi de la el atata vreme cat nu e vorba de vreo garantie sau altceva.
Am aflat si stiu de ce o face,dar asta e alta discutie.
Intelegeam aceasta maniera de lucru la un service de reprezentanta la care te duci si folosesti produsele lor daca vrei sa-ti pastrezi garantia la masina, insa nici acolo nu cred ca se mai practica aceasta maniera de lucru.
Am fost acum ceva timp in urma la Brady si nu au comentat cand am venit cu produsele mele.
In fine, ce s-o mai lungesc, ce era important s-a spus.
Voie buna.
-
te duci la alt service si cu asta basta. Pana la urma ai de unde alege, in Bucuresti.
-
Evident. Am spus ca asta am si facut.
Am povestit totul deoarece asa mi s-a parut normal si nu dintr-o victimizare inoportuna si neinteleasa.
Voie buna.
-
Foarte corect ai procedat... Mi-ar placea sa fie o reactie la posturile tale dar...nu stiu daca va fi (de acolo de unde ar trebui sa apara). Este frumos cand lucrurile se pot solutiona si amiabil.
-
Am fost si eu la Tavi zilele astea. Incepuse sa bata planetara. S-a dovedit a fi capul de planetara stanga pe care il schimbasem tot la ei in urma cu mai putin de 1 an. Se pare ca intrase apa pe la colierul mic, cel de pe brat.
Mi l-au schimbat pe garantie. Cost operatie, zero.
-
Acum 2 saptamani am fost si eu pentru revizia anuala.Am folosit ulei Motul.Toate au fost achizitionate de acolo.Schimbat ulei,plus cele 4 filtre,plus inlocuit lichid frana(Ate SL) 530ron.
-
Inlocuit kit distributie + pompa apa + curea accesorii + lichid racire.
Total piese + manopera = 1118 RON (dupa discountul aplicat de 10% pt membri Skoda Club)
Garantie 2 ani sau 60.000km de la producatori.
Multumit ca de obicei de serviciile lui Tavi...oricum eu am urmarit lucrarile la masina, caci Doru se indeletnicea sa rezolve o Octavia 4x4 1.8t prin parcare :)
-
Am fost azi pentru revizia anuala si au fost inlocuite de dl. Tavi urmatoarele:
- filtrul de ulei
- filtrul de aer
- filtrul de polen
- filtrul de motorina
- lichidul de frana
- ulei motor (a fost adus de mine 4litri - Castrol edge 5w40)
Au fost gresate si incuietorile.
Cost total cu reducerea de 5% - 377.15 ron - Atasez si factura cu nr. 4241
Ma declar multumit, recomand in continuare acest service si mai ales pe dl. Tavi.
-
Pret ca de ziua ta, deh :)
La multi ani cu sanatate si petrecere frumoasa!
-
Liviu si Micutzu: ati obtinut niste preturi f bune. La Avia va costa dublu, mai ales pe Micutzu care a schimbat si lichidul de frana. Bravo. Dupa ce ies din garantie ma duc si eu acolo cu masina.
Se pare ca si- au revenit!
Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2
-
@Stef13 - ;) Iti multumesc. :082:
@vizitator - Lichidul de frana s-a inlocuit si la mine. Da, preturile au fost ok.
-
Luna trecuta la Masterkraft, revizie cu toate cele, suplimentar schimb lichid frana, ulei la cutie si distributie la 190 000 km, nu mai stiu exact, dar a fost cred 1550 ron cu discount-ul facut.
Multumit si toata stima lui Tavi.
-
Facut la Tavi- Masterkraft R 110K Km, ulei Aral, filtre (toate) schimbat lichid de frana si discuri-placute spate, totul IMPECABIL, multumit de servicii!
Parca toata operatiunea a costat in jur de 800 lei, cu TVA inclus si cu discount Skoda Club aplicat.
Merci!
-
Ieri am fost la Master Kraft pentru revizia de 4 ani, inlocuit filtrele de ulei, combustibil si polen, 4 litri ulei VAPSOIL 50500 si lichidul de frana. Filtrul de aer era curat si Tavi mi-a spus ca nu are rost sa-l schimb!
Au fost gresate si balamalele, avand total factura 536.24 lei, cu discount 5% aplicat.
Am avut programare si pentru ITP, iar Tavi m-a dus la o alta statie in apropiere, unde am stat cca 1.30 h, avand 5 masini inainte!
Nu stiu daca uleiul VAPSOIL 507 00 (cum scrie pe bidon) este ce-i trebuie motorului meu, dar Tavi m-a asigurat ca-i recomandat de Volkswagen!
-
Poti veni cu uleiul tau!
-
Acum faptu-i consumat!
La reviziile anterioare de la Brady mi-au pus Castrol Edge Professional OM 5W-30 si nu stiu daca Vapsoil 507 00 se incadreaza in norma recomandata de producator!
-
5w30=507.00 deci e ok.
-
Poti veni cu uleiul tau!
Poti, dar numa daca achizitionezi filtrele de la ei. Asa am si procedat pana acum cand am fost la revizie.
-
5w30=507.00 deci e ok.
gresit....nu toate 5w30 respecta 507.00
Ex. Mobil super 3000 XE 5w30 are 505.01 ;)
-
Pe bidonul de VAPSOIL este indicata certificarea VW Norm 504 00 / 507 00 (Longlife III), iar pentru 1.4 TSI producatorul indica norma 503 00/504 00/505 00. Nu stiu de ce pe factura este trecut VAPSOIL 50500 daca pe bidon scrie 507 00!
Se pare ca-i OK, ramane sa vad daca sunt diferente fata de Castrol.
-
@sorinenciu: Normele VW de la 501.00 până la 504.00 inclusiv sunt pentru benzină și de la 505.00 până la 507.00 sunt pentru Diesel. De câțiva ani, uleiurile sunt gândite a.î. să poată fii folosite în ambele tipuri de motoare, de unde și normele duble.
Ție îți trebuie 504.00, normă pe care uleiul o respectă.
Teoretic uleiurile 504.00/507.00 înlocuiesc și sunt compatibile cu toate normele anterioare. Practic, treaba stă puțin diferit dar asta este altă poveste.
-
Salut,
Am incercat azi sa dau de cineva de la service, dar nu raspunde nimeni la telefon.
Am incercat la 0731-578.947. Mai e de actualitate numarul?
-
Suna pe nr fix 0311-069.723, prinzi mai repede ;)
-
Eu am sunat saptamana trecuta la nr. mobil de pe site - 0722 509 348 - si mi-a raspuns imediat Tavi!
@sunshine, merci de precizari! :082:
-
Am fost astazi la service. Nu am sunat inainte, am zis sa nu deranjez fiind sambata, m-am gandit ca daca e cineva acolo bine, daca nu, nu.
Nu am vazut pe nimeni asa ca am intrebat un paznic care mi-a spus sa intru pe o usa metalica care sta inchisa datorita aerului conditionat. Am deschis usa un pic si imediat a iesit un caine gata sa ma muste. Dupa caine a iesit un "domn" care in loc de buna ziua m-a facut nesimtit si si-a vazut in continuare de grija cainelui deranjat de un posibil client. Cam asta a fost experienta mea cu Master Kraft.
-
Cam intepata situatia :) Cel putin asa cum ai prezentat-o...
-
Am luat legatura telefonic cu Tavi. A recunoscut incidentul dar, asa cum ma asteptam, l-ai prezentat partial ;)
Ai ajuns in ziua de 15 aug, de Sf Maria, service-ul era inchis, nu lucra cu publicul, venise numa sa dea de mancare la caini. Inteleg ca si portarul era de fata la discutie, ca martor, iar tu se pare ca nu ai fost facut nesimtit degeaba...cum spuneam, imi pare rau de incident oricum !
-
Salut !
Eu sunt bucurestean si mi-a luat 2 ore sa dau de service , am sunat la Oradea sa dau de el , dar odata ajuns acolo D-na Roxana mi-a dat piesele lasate de 1 an acolo si m-a facut sa mai revin , prin informatiile pe care m-i lea dat pt alte operatii pe care le-am solicitat .
-
Am revenit la Tavi pt 4 probleme:
- la franare vibra foarte tare masina
- planetara dreapta batea
- colierul de la burduful planetarei stangi se rupsese
- pedala de ambreiaj nu se ridica in totalitate, se poticnea.
Nota de plata a fost de 547 lei cu tot cu reducerea de 5% si a inclus:
- placute si discuri fata schimbate
- aerisit pistonas ambreiaj
- schimbat cap planetara pe garantie
- inlocuit colier burduf pe garantie
Practic am platit doar primele 2 operatiuni. Eu sunt multumit pt ca la Tavi in 2 randuri garantia la piese s-a respectat fara a fi nevoie sa ridic eu acest subiect.
-
Revizie anuala, cost 222 RON (filtre + manopera, fara ulei, adus de noi).
Verificari sumare, nimic relevant si/sau alarmant. Nu-i rau !
-
Am fost miercuri in service, pentru inlocuirea kitului de distributie (Kilometrii parcursi 54700 / 7 ani si jumatate) dar si pentru inlocuirea scutului de plastic de la motor cu unul metalic - factura nr.4646/19.11.2014.
- Kit distributie Dayco --- 431.11 lei
- Pompa apa Airtex ------ 139.69 lei
- Curea transmisie ------- 47.08 lei
- Antigel G12 ------------ 49.63 lei
- Manopera -------------- 300 lei
- Discount 5% ----------- 48.41 lei
Total ---- 919.81 lei
Recomand in continuare acest service :082:
-
200€ distributia? =P~
Decat sa fac distributia la mine, mai bine fac asa:
200€ distributia
450€ drumul cu masina pana in Romania dus intors
450 2-3 nopti la hoteluri de 5 stele pe drum, musai cu piscina si jacuzzi.
200€ 3 sedinte de masaj relaxant pentru drum.
si tot ies mai ieftin. Si ma intorc si cu un portbagaj de muraturi <:-P
-
In 2014 am realizat urmatoarele la MasterKraft si va spun din start ca sunt ultra-multumit si de calitatea serviciilor, dar si de pret:
1. Mai 2014 - Revizia la 110,000Km (schimb ulei motor, toate filtrele) + schimbat discuri+placute de frana spate.
Total factura cu TVA: 820 LEI.
2. Decembrie 2014 - Schimbat Kit distributie motor ALH + Pompa apa + Curea transmisie + senzor pedala ambreaj (nu mai mergea tempomatul).
Total factura cu TVA: 1,167 LEI.
Consider cei 2,000 lei platiti pentru aceste servicii "bani investiti" fara nici o gluma, masina se comporta excelent la cei 9 anisori impliniti recent, "sa nu-i fie de deochi!" :)
Cel mai mare castig, consider eu, este ca o simt ca se comporta la fel ca in anii "copilariei" si "adolescentei", la inceput, acum 9 ani, nu-i putin lucru pentru o masina.
Si mai mult, "baba" de 18ani (Felicia de la firma) e inca vioaie si sigura pe ea, chiar daca, evident, urmele de rugina au iceput sa apara destul de evident pe la aripi si prag... oricum si "dansa" e tot de Tavi (patronul-sef de service de la Masterkraft) servisata, inca de acum 15ani.... cam putin, nu? :) :) :)
-
Rog colegul de forum cu nr inmatr B-xxx-BMZ sa-mi trimita un PM daca citeste aici. Multumesc.
-
Bună. B xxx BMZ? Sau B xxx ZMZ?
-
Odata devenit pescar m-am decis sa-mi achizitionez si un autoturism - o Skoda Fabia Combi. In clipa in care a ajuns in tara au inceput cautarile pe google - filtre, ulei, service, distributii..etc si uite asa m-am inscris in marea familie Skoda-Club.
Lucrind intr-un domeniu medical - am aflat cu uimire ca si in domeniul Reparatii/Service Auto lucrurile stau cam la fel - toti stiu tratamente insa putini sint cei care stiu sa puna un diagnostic corect.
Dupa nopti lungi de rasfoit pagini intregi de forum , am ajuns la concluzia - merg pe mina lui Dr. Tavi...si nu am regretat.
S-au adeverit toate relatarile colegilor de pe forum si pot sa confirm si personal:
- o echipa de oameni profesionisti care isi fac foarte bine treaba
- modesti si onesti - care isi apreciaza corect munca dar cu gindul si la client , fara sa iroseasca in zadar resursele acestuia ( spre deosebire de unii care schimba zeci de piese si problema ramaine nerezolvata)
I-a sedinta - revizie anuala - 397 lei
II-a sedinta - EGR, distributie, ulei cutie de viteze - 1611lei
URMATOAREA[/size][size=78%] [/size][/size]sedinta: protectii amortizoare, placute/discuri frana, boxa spate, Air Flap v154 si v68, montare dash cam.
Multumesc Skoda-Club, Multumesc Dr. Tavi.
O sa revin cu drag la urmatoarea programare.
-
salutare la cati KM ai schimbat distributia?
P.S. ma pregatesc si eu sa-l cunosc pe Tavi, am nevoie de schimbarea distibutiei (si ceva bucsaraie prin vara)
-
Distributia am schimbat-o la 160.000 km. A mai fost schimbata o data la 78.000km in 2007. Nu facuse inca chilometrii dar a trecut mai mult de 5ani. Tinind cont ca o sa ies mai des cu ea din tara am insistat sa o schimb pentru linistea mea.
-
Azi am facut si eu revizia la Tavi .Am inlocuit filtre aer,ulei,combustibil plus ulei.Uleiul a fost adus de mine( Motul Specific 5w40 505.01) Filtrele plus manopera au fost ~220 ron ,uleiul fiind 220 ron 5 l Multumit per total,dar la final am strans eu surubul ce fixa filtrul de combustibil. :D Cu aceasta ocazie am reglat cu ajutorul baiatului de la electrica clantzaul" de la hayon.Ramanea blocat pe deschis.Pacat ca au plecat 2 mecanici buni de la Masterkraft,Eugen si inca un baiat..nu-i retin numele.
-
Eugen e plecat de anul trecut din vara...al doilea cine e?
-
Buna ziua.
Cum pot intra in posesia unei oferte pentru schimb de ulei si filtre la o Octavia serie TMBCT21Z4C8016124 ( motor 1.6 tdi cr dpf ) ?
Multumesc.
-
Suna la service.
-
Oferta scrisa, nu povestita. Am gasit intre timp formular de contact pe site-ul lor.
Merci oricum.
-
Sunt hotarat se la fac si eu o vizita in 2 saptamani, in primul rand pentru revizia anuala (a implinit 5 ani masina din semnatura) si apoi vreau sa vad daca eu sunt dus cu capul sau chiar am un zgomot foarte ciudat de la motor (se aude ca si cum una din fulii este descentrata, mai ales la rece se aude cel mai bine).
Sper sa nu imi faca vreo supriza pe drum inspre casa.
-
Am reusit sa imi fac programare, doar ca o informare pentru cei care vor sa le faca o vizita, domnul care a raspuns la telefon mi-a comunicat ca pot face comanda de uleiul care il doriti pentru revizie.
-
Asa am facut si eu anul trecut.Am comandat Motul de la ei.
-
Am ajuns si eu pentru prima data la acest service pentru revizie ( pana acum facusem la reprezentanta datorita garantiei ).
Impresii pozitive:
- pretul la jumatate fata de reprezentanta ( am platit cca 600 ron pentru schimb ulei VW, filtre Mann si lichid frana ), incluzand discount de 5% pentru forumistii de aici ;) ;
- punctualitate ( cu toate ca am fost marti dupa Paste, cand juma' din oameni inca erau in vacanta, s-a respectat ora 9 cand am fost programat )
Impresii mai putin pozitive:
- nu am avut placerea sa-l cunosc pe Tavi, pe care vad ca multi il lauda; cand am fost eu erau doar 2 mecanici tinerei, care nu mi-au dat impresia ca sunt foarte siguri pe ei.
- cu toate ca primisem telefonic oferta pentru filtre Mann ( insistasem ca d-astea vreau ), au avut doar filtre Starline pregatite, pe care le-am refuzat . A trebuit sa astept cca 2 ore pana au sosit filtrele solicitate inca de la data programarii.
Senzatia generala a fost de bunavointa fata de client, dar eu cred ca se poate si mai bine. Tind sa incerc si la revizia urmatoare, pentru o mai corecta apreciere a serviceului ( nu intotdeauna prima impresie este cea mai corecta )
-
Am revenit si eu pentru schimb placute si discuri spate si rulment spate.
Cost total 806 lei la care s-a aplicat reducerea de 5% skoda club.
Deocamdata multumit, nu am ce comenta, probabil voi reveni pt schimb bielete antiruliu si bucsi spate.
-
Vineri 29.05.2015 revizie anuala si ITP.
*Chitanta nr. 0399 / Factura seria MKGT nr. 5144
1. Filtru de ulei -------------------- 30 ron;
2. Filtru aer ------------------------ 46.5 ron;
3. Filtru combustibil --------------- 70 ron;
4. Filtru polen carbon ------------- 48 ron;
5. Ulei motor 4litri VAG 5w40 ----- 176.8 ron;
6. Manopera ----------------------- 120 ron;
7. Discount - 5 % ----------------- 24.58 ron.
--------------------------------------------------
TOTAL -------------------------- 466.72 ron
*ITP -------------- 120 ron
Multumesc MASTER KRAFT.
-
Multumesc intregii echipe Master Kraft GT International pentru tot ce ati facut pentru masina mea.
Atasament + ITP(nu mai stiu unde am pus factura de la ITP).
-
Ieri am fost cu masina la revizie. Tavi a lucrat la masina si am foarte multumit si in mod sigur voi revenii. Nu am asteptat nici mult, cam intr-o ora si un sfert am fost gata.
-
Profesionist Mister Tavi!
-
Service-ul Masterkraft :Lucreaza doar cu piese comandate de catre ei . care au un adaos de minim 30 % fata de magazinele online. Nu lucreaza cu piese aduse de catre client. Probabil nu ies bine la Bani. sa perceapa un alt tarif pentru clientii care opteaza sa vina ei cu piesele.
Pe mine unul nu m-ar deranja sa platesc ceva in plus la manopera dar sa pot aduce eu piesele!
Am facut revizia la Avia Motors.
Am cumparat doar un buson baie ulei. in valoare de 1 ron de la ei.
Ulei+toate filtrele le-am cumparat eu. Ulei Aral 5w40 filtre Mahle Original +Mann
-
Cat a fost manopera la Avia ?
Te lasa cu uleiul tau la Masterkraft.Aflai totul legat de piese daca ii intrebai la telefon.Ai sunat inainte?
-
147 lei . Schimb filtru ulei, filtru combustibil, + uleiul inclusiv garnitura buson baie ulei
Filtru de Aer, si cel de Polen. le-am schimbat eu personal.
Cand am fost la Masterkraft mi s-a comunicat doar pretul uleiului, dar nu mi s-a spus k ca pot venii eu cu el.
-
340 lei schimb bucse bascula si o bieleta antiruliu. Am lasat masina dimineata si dupa serviciu am platit si am luat-o acasa.
Urmeaza sa ma intorc pt verificat puntea spate pt a scapa si de restul troncaniturilor
-
Cat a fost manopera la Avia ?
Te lasa cu uleiul tau la Masterkraft.Aflai totul legat de piese daca ii intrebai la telefon.Ai sunat inainte?
Te lasa sa vii cu piesele tale, dar scrii pe foaia de intrare in service a automobilului ca iti asumi raspunderea pt acest lucru. Manopera revizei a fost de 170 RON+62 ron inlocuit filtru polen+15 ron inlocuit filtru aer+62 ron inlocuit bujii, dar poti sa ceri detalii prin mail si iti raspund ei.
LE by A V A T A R: Scrie din nou finalul postarii, era ilizibil :082:
-
Auzi la el..foaie de intrare in service..am primit mereu la sfarsit factura cu pret materiale plus manopera..atat..Vorbesc de Masterk..
-
Ma mir ca nu ai primit un astfel de document. De fiecare data cand am fost la ei mi-au dat niste foi reprezentand un contract de service. In acest document se scrie numarul contractului, km din bord ai masinii, numarul de inmatriculare, codul motorului plus codul fiecarei operatii care se va efectua in service, unitatile de timp, descrierea tranzactiei.
In partea a doua apare un proces verbal de predare in vederea reparatiei, cu pretul convenit, cantitatea de combustibil din rezervor, eventualele avarii/zgarieturi ale caroseriei, daca ai obiecte de valoare in torpedou sau in portbagaj, daca vrei piesele vechi inapoi, si locul din parcare unde se afla masina.
-
Vizitator eu te.am intrebat cat a fost manopera la Avia apoi ti am zis ca te lasau la Masterkraft cu uleiul tau.Ieseai mai bine la Masterkraft.
-
Revenit la Tavi pt curatat EGR, dar pe langa asta am schimbat si amortizoarele, puferele si bieletele spate.
Cost total cu reducere 5%: 804 lei (90 lei curata EGR, 210 lei amortizoarele, 90 lei puferele, 150 lei bieletele, 90 lei manopera)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nu prea iese calculul acolo, ce amortizoarea ai pus cu 210 lei bucata?
-
Eram sigur ca o sa comenteze cineva. Am rotunjit preturile, 5 lei aici, 3 lei dincolo samd.
Amortizoarele sunt Monroe. E mult sau putin 210 lei/bucata?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nu-i vorba de rotunjire, mie mi-a iesit 840.
Amortizor spate cu 210? Nu-i exagerat.
Bieletele au fost 75 de lei pentru spate? ce marca ai pus?
-
844 - 5% = 804 lei
Bieletele sunt TRW
M-am uitat acum pe autokarma.ro si am vazut ca preturile sunt mai mici decat la Tavi, dar per total eu sunt multumit. Montand amortizoarele si bieletele toate odata am platit manopera o singura data. In plus, saptamana viitoare am un drum de 3000 km(dus intors) si nu puteam sa mai stau sa caut altundeva mai ieftin cu 50-100 lei.
-
Am fost la Masterkraft pentru revizie. A fost a doua experienta cu acest service ( revizia anterioara facand-o tot la ei ). De aceasta data de masina s-a ocupat personal Tavi, impresia pe care mi-a lasat-o fiind de seriozitate si profesionalism. Am schimbat ulei si filtre ( toate ), placute frana fata+spate, echilibrat roti. Pret total 907 lei, pe care-l consider corect. Voi reveni la ei pentru revizia urmatoare.
-
interesant ar fi daca ai detalia pe tipuri de operatiuni si materiale.
-
Materiale:
- ulei Vapsoil norma 507 - 5l
- filtre Mann ( ulei, aer, motorina, habitaclu )
- placute frana Bosch spate + fata
Operatiuni:
- schimb ulei si filtre
- schimb placute fata si spate
- verificat si echilibrat roti
- test franare
Sper ca n-am uitat ceva.
-
Cred ca daca scanai factura si o postai aici il linisteai pe vizitator.
-
Probabil. Dar din pacate nu am cum s-o scanez.
-
O poza cu telefonul si o postezi aici.
-
Timp de 5 ani am facut reviziile la SKODA Octavia TOUR cu motor ALH la service-ul MasterKraft GT International de pe Fizicienilor si am fost multumita. E adevarat ca au fost doar revizii si toate s-au facut cu mine de fata.
Anul acesta am fost la ei pentru ca mi se aprindea la bord martorul care in carte se numeste “Verificarea sistemului electronic al motorului”. Intai dl. Tavi mi-a zis ca este EGR-ul.. si l-am schimbat.. desi apoi am citit pe forum ca cei mai multi il curata…si nu dau o caruta de bani sa-l schimbe.
Am mai mers vreo 200 km si iar s-a aprins martorul la bord.o Am revenit in service, concluzia a fost ca e problema cu capsula vacumatica/actuator turbo si ca trebuie inlocuita.
Nu am stiut la acel moment ca pentru a umbla la turbosuflanta trebuie sa fii autorizat. Nu mi-a dat factura pentru piesa si a reglat-o ochiometric (“cat era tija inainte”). Mai tarziu am aflat ca se regleaza pe un banc special si ca ar fi trebuit curatat si intercooler-ul.
Dupa plecarea din service, dupa aproximativ 12 km, fiind in trafic pe franare pentru oprirea la semafor, motorul s-a turat brusc la maxim pentru cateva secunde, a iesit fum negru pe teava de esapament, masina s-a orit brusc si nu a mai pornit. Am dus-o pe platforma la service-ul mentionat unde dl. Tavi mi-a spus ca motorul este distrus (biele rupte, nivel de ulei scazut, etc). Am intrebat cum de s-a intamplat acest lucru la doar 2 ore dupa ce am plecat cu masina din service si explicatia a fost ca am pus cu o luna inainte un aditiv pentru motorina ( adica 200 ml intr-un rezervor de 60 l)
Mi-au spus ca imi repara motorul cu piese noi si SH, si ca imi schimba si ambreiajul, cost total ~6000lei. Am cerut sa imi puna ambreiaj Sachs. Am aflat apoi ca la jumatate din banii astia puteam gasi motor SH la care nu s-a umblat.
In urma reparatiei, am constatat ca, deseori, la pornirea la cald, masina se zdruncina foarte puternic de ai senzatia ca se rupe in doua si se opreste. Am revenit cu masina in service, dl. Tavi mi-a spus ca de vina e ambreiajul si mi l-au inlocuit pe garantie.
Masina a facut la fel dupa aceea… explicatia a fost ca ambreiajele SACHS sunt foarte proaste si ca mi-l schimba cu LUK.
Motorul face la fel si in urma schimbarii pentru a doua oara a ambreiajului.
Nu mai spun ca, dupa ultima plecare din service, s-a stricat calculatorul de usa sofer (nu am verificat la plecarea din service, am constatat doar a doua zi).. COINCIDENTA????
In timp ce am tot stat in service cu masina, o multime de alte masini, in special Skoda, se intorceau la service-ul MasterKraft GT International pe platforma. Se vedea clar ca mai fusesera pe acolo deoarece aveau sticker-ul cu Masterkraft lipit pe suportul de numar.
Eu nu voi mai calca niciodata in acel service si am relatat pe forum pataniile mele cu masina pentru a va avertiza sa aveti mare grija unde va reparati masinile.
-
Personal sunt in tema oarecum cu situatia Dvs... Stiu in ce circumstante s-a intamplat si ce a urmat mai apoi. Curios, desi s-or pus piese noi (la ambreiaj ma refer), ceva nu e totusi in regula cu masina.
Mi-e greu sa cred ca dupa 5 ani in calitate de client, dintr-o data, in ultimele 4 luni, service-ul sau Tavi pot fi banuiti de rea-intentie sau lipsa de profesionalism. Problema e in alta parte...
As sugera doar ca ceea ce tine de Dvs, sa acceptati ca fiind de datoria Dvs. sa rezolvati. Si ma refer doar la atitudine aici. In rest, cum nu doresc sa iau partea nimanui, ci doar sa prezint obiectiv situatia, las la decizia celor vizati un punct de vedere sau un drept la replica.
Multumesc de intelegere.
-
Ma bag si eu ca musca............
Daca a avut doar revizii nu prea ia cum sa fii nemultumit. Un ulei de calitate, ceva filtre, o laveta folosita cum trebuie, ceva spray degripant, un zambet, o cheie dinamometrica, un 5% pe factura si esti cucerit.
Problemele adevarate incep cand ..incepi sa ai probleme reale si diagnosticarea sufera. Si bagi bani si nu gasesti cauza. Si cu acelasi zambet ti se spune ca mai trebuie si aceea si aceea
Iar faza cu motorul bulit din cauza unui aditiv pus cu 1 luna in urma e de jena. Asta se putea spune in urma unei analize corespunzatoare a meterialului, care nu se putea face in service.
Naspa........ma opresc
-
dl. Tavi mi-a spus ca motorul este distrus (biele rupte, nivel de ulei scazut, etc). Am intrebat cum de s-a intamplat acest lucru la doar 2 ore dupa ce am plecat cu masina din service si explicatia a fost ca am pus cu o luna inainte un aditiv pentru motorina ( adica 200 ml intr-un rezervor de 60 l)
In urma reparatiei, am constatat ca, deseori, la pornirea la cald, masina se zdruncina foarte puternic de ai senzatia ca se rupe in doua si se opreste. Am revenit cu masina in service, dl. Tavi mi-a spus ca de vina e ambreiajul si mi l-au inlocuit pe garantie.
Masina a facut la fel dupa aceea… explicatia a fost ca ambreiajele SACHS sunt foarte proaste si ca mi-l schimba cu LUK.
Ce aditiv ai pus in masina? Oricum, e putin probabil ca motorul sa se faca praf de la un aditiv pus in rezervor, aditiv care a fost cumparat din comert. Ar fi mii in situatia ta, iti dai seama ce scandal ar iesi? in plus, e prima oara cand aud sa crape un motor de la aditiv. Cauza este alta, zic eu (nu neaparat din cauza service-ului, dar nu e de la aditiv).
ambreiajele marca Sach sunt cunoscute, nu are cum sa se zdruncine masina asa de tare din cauza lui. Poate o fi fost falsificat, depinde de unde l-ai luat.
-
@Vizitator...
Aditivul a fost luat de la Petrom-ul de langa Kaufland-ul de pe Mihai Bravu. Cred ca inca mai am sticla goala in portbagaj.. am sa fac poza si o postez.
Iar ambreiajul, nu l-am cumparat eu.. service-ul s-a ocupat de achizitia tuturor pieselor. Si a costat o gramada de bani.. 1900 lei.. parca.
-
Domnule AVATAR, am inteles ca sunteti in tema cu situatia masinii mele… poate explicati cauza defectarii motorului dupa aproximativ 12km parcursi de la plecarea din service.
Eu am cerut parerea mai multor specialisti si mi-au spus toti ca a fost reglata gresit capsula vacumatica si din cauza asta turbina a tras tot uleiul, ceea ce a dus la distrugerea motorului.
Nu stiu la ce atitudine a mea va referiti Dvs, AVATAR. Fata de masina? Sau fata de oamenii din service? Va rog sa fiti mai explicit, daca se poate. Si care este legatura cu distrugerea motorului masinii mele.
Masina mergea PERFECT- chiar daca se aprindea martorul la bord - inainte de intrarea in service.
Dupa ce am revenit in service cu motorul busit, nimeni n-a gasit o explicatie logica pentru ceea ce s-a intamplat (desi, alti specialisti pe care i-am consultat ulterior mi-au explicat in 5 min). La un moment dat, dl. Tavi a spus ca e din cauza aditivului (luat de la Petrom).
In loc sa chem protectia consumatorului, sa fac expertiza sau sa-l dau in judecata.. eu i-am mai dat inca 6000 lei ca sa repare masina si mi-a dat in final o masina care nu mergea bine. Cum vi se pare?
Dar aveti dreptate, a trebuit sa-mi schimb atitudinea, si am schimbat-o in sensul ca am deschis ochii si nu mai merg acolo sa le dau bani si sa ma trezesc cu masina stricata.
Masina nu avea nici o problema cu ambreiajul inainte de a se strica motorul. (cred ca nici macar nu ar fi trebuit schimbat). Va mirati ca s-a pus ambreiaj nou (SACHS, comandat de service) si tot nu merge OK. Aveti dvs. vreo explicatie?
Multumesc.
-
Eu am cerut parerea mai multor specialisti si mi-au spus toti ca a fost reglata gresit capsula vacumatica si din cauza asta turbina a tras tot uleiul, ceea ce a dus la distrugerea motorului.
In loc sa chem protectia consumatorului, sa fac expertiza sau sa-l dau in judecata.. eu i-am mai dat inca 6000 lei ca sa repare masina si mi-a dat in final o masina care nu mergea bine. Cum vi se pare?
Multumesc.
E posibil ca specialistii sa aiba dreptate. Oricum, nici eu nu cred ca este de la aditivul cumparat de la Petrom. Motoarele crapa din cauze mecanice (de cele mai multe ori lanturi sau curele sarite de la punct), si nu de la aditivi.
Da, trebuia sa chemati Protectia consumatorului si sa cereti expertiza RAR. Ati dat prea usor 6000 ron....sau daca nu reclamati cazul la ANPC, macar va consultati si cu alti specialisti inainte sa dati cei 6000 ron.
Acum cred ca doar cu judecata o mai scoateti la capat. Sau incercati o intelegere amiabila cu service-ul, sa vedem daca se poate.
-
Domnule AVATAR, am inteles ca sunteti in tema cu situatia masinii mele… poate explicati cauza defectarii motorului dupa aproximativ 12km parcursi de la plecarea din service.
Eu am cerut parerea mai multor specialisti si mi-au spus toti ca a fost reglata gresit capsula vacumatica si din cauza asta turbina a tras tot uleiul, ceea ce a dus la distrugerea motorului.
Nu stiu la ce atitudine a mea va referiti Dvs, AVATAR. Fata de masina? Sau fata de oamenii din service? Va rog sa fiti mai explicit, daca se poate. Si care este legatura cu distrugerea motorului masinii mele.
[...]
Dar aveti dreptate, a trebuit sa-mi schimb atitudinea, si am schimbat-o in sensul ca am deschis ochii si nu mai merg acolo sa le dau bani si sa ma trezesc cu masina stricata.
Masina nu avea nici o problema cu ambreiajul inainte de a se strica motorul. (cred ca nici macar nu ar fi trebuit schimbat). Va mirati ca s-a pus ambreiaj nou (SACHS, comandat de service) si tot nu merge OK. Aveti dvs. vreo explicatie?
Multumesc.
Explicatiile de la distanta nu sunt prea relevante, probabil stiti asta...
Tavi a schimbat destule ambreiaje incat sa nu mi pot pune problema ca "nu stie" sau "nu vrea" sau "piesa e comandata gresit". Insa incerc acum o explicatie totusi: in ultimii ani, piesele sunt de o calitate de fabricatie INDOIELNICA, chiar de NOI. Acesta e un adevar. Orice abatere de la toleranta poate duce la experiente ca cea din cazul Dvs. Si nu e vina nici a masinii, nici a service-ului, nici a mea, nici a Dvs. Este o realitate trista - oamenii produc bunuri care nu mai corespund normelor de calitate. E un noroc sa dai peste o piesa noua si buna. Mie mi s-a intamplat deja de macar 4 ori, atat imi amintesc acum, cu piese de origine si noi, sa NU fie conforme !! Odata cu o placa de presiune, apoi cu un kit complet volanta+ambreiaj, apoi cu o garnitura de chiulasa si o curea de distributie...
Atitudinea e ceea ce ne atrage probleme intotdeauna. Nu ma refer la una anume, ci la atitudinea noastra fata de oameni si lumea inconjuratoare in general. Uneori, modul in care ne raportam la mediu ne aduce in situatii dureroase, dar tine de noi sa ne schimbam perceptia gresita si sa realizam ca NICIODATA o celula nu a impus o schimbare organismului din care face parte. Intotdeauna acea celula a murit incercand...imposibilul: sa lupte impotriva ei insasi.
-
Dorule, intelege-o si pe ea: a dat 6000 ron. Nu-i convine sa dea aceasta suma, si masina sa nu ii mearga. Acum, care o fi cauza, ramane de vazut.
Ar fi interesant daca ar veni si cineva de la Masterkraft, sa ascultam si punctul lor de vedere.
-
Ceea ce am scris nu a avut, nu are si nu va avea vreodata legatura cu banii, doar cu omul...
-
Domnule Avatar/Doru,
Nu am de gand sa deviez discutia catre celule, karma, teoria haosului.. etc.
O explicatie concreta, logica, tehnica pentru defectarea motorului dupa schimbarea capsulei vacumatice aveti?
Alta decat cea data de specialistii pe care i-am consultat?
Si, ca sa fiu mai explicita: rolul postarii mele nu este de a intra in polemica... ci de a-i avertiza si pe altii sa nu pateasca ce am patit eu.
Una peste alta, mi se pare normal si firesc ca un om sa-si asume greselile/gafele facute si consecintele acestora, nu sa inventeze explicatii fanteziste pentru pagubele produse.
Unii suntem mai prosti si nu ne pricepem la masini, dar nu suntem chiar idioti pana la capat... cine va face ca mine, risca sa pateasca la fel... asta e esenta mesajului meu.
P.S.nu stiam ca acest forum este "owned by Masterkraft"...desi puteam sa banuiesc, dupa reclama postata in dreapta paginii
-
Nu am de gand sa deviez discutia catre celule, karma, teoria haosului.. etc.[/size][/font]
O explicatie concreta, logica, tehnica pentru defectarea motorului dupa schimbarea capsulei vacumatice aveti? Alta decat cea data de specialistii pe care i-am consultat?
P.S. nu stiam ca acest forum este "owned by Masterkraft"...desi puteam sa banuiesc, dupa reclama postata in dreapta paginii.
"Devierea" s-a produs mai demult, eu la aceea ma refeream...in fine.
O explicatie logica ati primit deja de la specialisti, ce rost sa mai intervin si eu?...
Acest forum are o colaborare oficiala cu Master Kraft, atat. De drept, el nu apartine nimanui, insa cum spuneati, nu sunteti aici pt a polemiza, va asigur ca nici eu.
-
Daa, cei 10%. Eu am fost client cred ca mai bine de 4 ani si nici eu nu mai calc pe acolo, si dl. Doru piesele O.M. nu au absolut nici o legatura cu ce se intampla in realitate acolo.
Doar atat dau exemplu, ce sa intamplat la masina mea: electromotor bulit, uitat sa stranga firul gros+mufa rupta, asta cand am schimbat kitul de ambreiaj, lucrat la masina fiul lui Tavi+Tavi, au uitat pur si simplu sa-mi stranga suportul posterior de la motor, de am crezut dupa ce am plecat din service ca o ia motorul in fata masinii :D .
Si multe altele de la atitudine , pana la mizeria din service, facturi etc.
Atat am avut de spus despre master kraft, sper sa nu se stearga postarea pentru reclama negativa :D :D .
-
Nu avem de unde sti, de aceea si exista acest topic. Nimeni nu e perfect si nici nu poate fi.
Totusi, ceva este de spus si o fac fara a vea vreo legatura directa cu cele intamplate si povestite acum.
Ignoranta se plateste de catre oricine, indiferent de felul in care o intelege fiecare.
Repet, acest lucru nu are vreo legatura directa cu cele scrise de curand, ci este adevarata fara termen de valabilitate.
-
Daa, cei 10%. Eu am fost client cred ca mai bine de 4 ani si nici eu nu mai calc pe acolo, si dl. Doru piesele O.M. nu au absolut nici o legatura cu ce se intampla in realitate acolo.
Doar atat dau exemplu, ce sa intamplat la masina mea: electromotor bulit, uitat sa stranga firul gros+mufa rupta, asta cand am schimbat kitul de ambreiaj, lucrat la masina fiul lui Tavi+Tavi, au uitat pur si simplu sa-mi stranga suportul posterior de la motor, de am crezut dupa ce am plecat din service ca o ia motorul in fata masinii :D .
Si multe altele de la atitudine , pana la mizeria din service, facturi etc.
Atat am avut de spus despre master kraft, sper sa nu se stearga postarea pentru reclama negativa :D :D .
Ar trebui sa ma bucur ca nu sunt singura care am luat teapa de la renumitul service Masterkraft GT International. Daca as fi citit o astfel postare inainte, cu siguranta nu m-as mai fi dus cu masina pe acolo. De aceea e bine ca cei care au fost nemultumiti, sa posteze pe forum, ca asemenea situatii sa nu se mai repete si proprietarii de masini sa fie avertizati.
-
Nefericit incidentul povestit aici si nu vad nimic exagerat in atitudinea doamnei. Cred ca oricine ar fi in situatia ei ar fi cel putin la fel de suparat. Sper sa nu mai auzim de astfel de patanii si nu din cauza ca sunt sterse astfel de posturi.
PS: nici eu nu pot sa cred povesti cum ca motoarele crapa de la o sticluta de aditiv si nici nu pot sa cred ca interventia din service a fost doar o coincidenta. Toti oamenii fac greseli dar cei care se respecta isi asuma si raspunderea pentru ele.
-
in virtutea dreptului la replica, asteptam raspunsul masterkraft.
In rest si eu sunt de acord: nu plesneste un motor de la o sticulta de aditiv cumparata de la Petrom...(in afara de cazul in care in sticulta era pusa nitroglicerina).
-
Am anuntat service-ul de existenta acestor discutii pe forum, ei vor alege calea care li se va parea cea mai oportuna pt solutionarea acestor inadvertente.
-
Dupa cum putem constata, prea-cinstitul si foarte competentul service Masterkraft nu se grabeste cu vreun drept la replica.
Domnul Tavi probabil ca nu are timp de pierdut cu astfel de "fleacuri" discutate aici. Si nici nu a gasit vreo explicatie care sa nu jigneasca inteligenta forumului skoda-club.ro (http://skoda-club.ro/). Sau poate se pregateste sa ma dea in judecata ca i-am patat imaginea...:-)
Domnule AVATAR/Doru aveti dreptate, ignoranta se plateste: pe mine m-a costat mai mult de 6000lei (un fleac, m-a ciuruit). Eu cred insa ca incompetenta si escrocheria se platesc si ele, mai devreme sau mai tarziu.
Aveti MARE grija unde va reparati masinile!
-
Iti recomand sa te adresezi OPC si
ANAF.
-
Reprezentant Master Kraft GT International
Multumim clientilor Master Kraft
Cerem scuze pe aceasta cale tuturor clientilor pentru neplacerile create.
Nu negam eventuale incidente care pot avea loc din diverse motive.
Dupa cum bine cunosc toti clientii ,exista o garantie la orice lucrare, valabila 24 de luni.
Si nu am refuzat niciodata o garantie.
Ne asumam greselile .Invatam din ele si ne corectam.
Intotdeauna exista o rezolvare si va asteptam la service pentru remedierea problemelor.
Referitor la cazul Doamnei cu motorul “busit,,din cauza domnului Tavi,sa zicem ca noi am gresit.
Acceptam.Nicio o problema.
Doamna spune ca a cerut parerea unor specialisti,chiar si de la Registrul Auto Roman si raspunsul la acel moment a fost ca si defect volanta.Am inlocuit kit-ul de ambreiaj cu volanta de doua ori pe garantie.
Apoi,de vina a fost supapa de la turbina.Nici o rezolvare.
Masina merge la fel de prost.Sau mai bine zis nu merge.Nu negam ca ceva sa intamplat.
Dorim la fel de mult sa stim care este problema.De ce acest motor nu merge?
Solicitam o expertiza la o reprezentanta Skoda aleasa de client.
Va multumim .
-
Multumim pentru raspunsul reprezentatului Master Kraft GT International.
Se impun, insa, o serie de precizari, pentru a clarifica lucrurile:
1. am relatat la postul 162 succesiunea evenimentelor; pe scurt, in urma inlocuirii capsulei vacumatice mi s-a stricat motorul; specialistii consultati ulterior mi-au spus ca reglajul capsulei a fost gresit; nici o legatura cu volanta
2.service-ul isi asuma greselile, dar clientii platesc, iar service-ul isi asigura un flux continuu de lucrari; ca in bancul cu vanatorul si cu ursul, dupa ce service-ul a facut o eroare care a dus la stricarea motorului, eu am revenit la ei sa mi-l repare; stupid, nu? am platit pentru repararea motorului mai mult decat ar fi costat un motor SH
3. mi-au spus ca imi schimba si ambreiajul; am zis ok, stiu mai bine oamenii de specialitate; am ales ambreiaj Sachs + volanta, cu masa dubla (comandat de service, cost 1900lei desi am vazut ca preturile sunt in jur de 1300-1400lei); cand am ridicat masina, surpriza: la pornirea motorului, masina se zguduia din toate incheieturile si motorul se oprea, deseori; am consultat specialistii si mi-au spus ca o cauza probabila a acestui fenomen ar fi volanta
4. fara sa fi invatat nimic din experientele de pana atunci cu acest service, am revenit la ei; au constatat ca ambreiajul nou avea o problema si mi l-au schimbat pe garantie cu un alt ambreiaj Sachs de acelasi tip; zdruncinaturile si oprirea motorului, descrise la pct. 3 mai sus, s-au repetat
5. in sfarsit, am inceput sa-mi dau seama ca e ceva putred; am facut un gen de "reclamatie" adresata service-ului, o hartie in care am descriam problemele de mai sus si solicitam remedierea lor; tot ce vroiam era sa am o masina functionala, la un nivel apropiat de cel dinainte de interventiile service-ului, descrise mai sus; solutia propusa de service a fost inlocuirea ambreiajului cu Luk cu masa dubla, explicatia fiind ca ambreiajele Sachs au probleme, de care ei s-au lovit deseori; am acceptat aceasta solutie si am primit ambreiajul Luk la pret de Sachs
6. am devenit mai atenta la ce se intampla si am observat niste lucruri care m-au pus pe ganduri si mai mult:
- vadit preocupata, dna. Roxana l-a intrebat la un moment dat pe dl. Tavi ce se intampla cu masina mea, ce probleme are, de nu merge cum trebuie; raspunsul a fost: "nu stiu, ca nu sunt Dumnezeu"; daca Dumnezeu repara masini si are un service pe undeva, spuneti-mi si mie...
- cand a demontat ambreiajul Sachs (al doilea) de pe masina mea, dl. Tavi a spus ca il va pune pe masina dansului (pai daca-i defect, de ce il pune?!)
- dl. Eugen a pus testerul pe masina mea si a constatat cu surprindere ca avansul era la 90 (in loc de 40-60, cum am inteles ca e normal sa fie); i-a atras atentia dlui Tavi, spre nemultumirea acestuia
- un specialist imi spusese ca amortizoarele sunt proaste si ar trebui schimbate; cand l-am intrebat pe dl. Tavi, acesta mi-a spus ca sunt OK
7. intr-un final, satula de experimente nereusite pe masina mea la service-ul Master Kraft GT International, am mers la alt service; mi-au reglat ambreiajul si mi-au inlocuit amortizoarele (+ flanse, etc); masina se comporta foarte bine acum.
Astea sunt precizarile pe care am dorit sa le fac... aaa.. si inca ceva :
Aveti MARE GRIJA unde va reparati masinile !!! Sa nu patiti ca mine...
-
@ Antos70
Este evident ca ati fost victima "prostiei " sau a unor mecanici rau intentionati...prefer sa cred ca a fost prima varianta...desi firul evenimentelor duce in alta parte...
Iar replica oferita de @ Roxana Bogos...mi se pare dictata de un "mecanic" plictisit dintr-o vulcanizare de la perifierie...
-
Nu cred ca au fost rau intentionati. Pur si simplu au fost incompetenti (prima oara) si au persevrat in incompetenta (a doua oara si a treia oara).
-
Daca parerea mea nu e de prisos, eu cred ca CEI CARE NU AU CALCAT VREODATA PRAGUL UNUI SERVICE, NU AR TREBUI SA-SI EXPRIME VREO PARERE, PT CA NU AU O EXPERIENTA PERSONAL DOBANDITA.
Multumesc.
-
Mi-as fi dorit sa nu ajung sa postez acest mesaj, dar...veti intelege citind de ce este nevoie sa o fac.
Au trecut mai bine de 2 luni de cand service-ul Master Kraft a returnat integral d-nei A. toata suma pretinsa: in data de 29 noiembrie 2016 s-a intamplat aceasta (~6000 RON).
Fara sa-si poata asuma neaparat problemele ce s-or ivit la masina Dansei ulterior, au solicitat o expertiza. Aceasta nu a venit, ci doar o nota de la un alt service unde se spunea ca turbosuflanta a cauzat defectiunea, fara nici o alta explicatie.
Insa aceasta nu este problema de FOND pt care scriu acest mesaj, ci alta este...
Au trecut deja destuule zile de cand...Dar stiti cred la ce ma refer acum.
Intrebarea e: aveti taria de caracter, demnitatea si sinceritatea necesare sa scrieti si deznodamantul pataniei cu service Master Kraft, obiectiv?...
Multumesc.
Cu siguranta..astept sa obtin expertiza tehnica pe care sa le-o trimit..si apoi voi scrie tot ce s-a intamplat.. dar astept sa am toate datele..
Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk
Hartia - acea nota despre care am scris mai sus, a sosit de mai bine de-o luna la MK GT. Insa, desi nu cred ca timpul dramuit si nici problemele nu puteau sa o impiedice, intrucat nici inainte nu au impiedicat pe Dna A. sa intre aici si sa-si strige pasul, Dna A. nu a mai dus la capat ceea ce Bunul-Simt ar fi trebuit sa o ajute: sa inchida in mod corect un litigiu deschis public pe un forum privat.
Imi pare rau ca scriu EU acest mesaj si nu Dna A., dar ca gazda am dreptul si obligatia ca informatiile prezentate pe acest forum SA FIE RELEVANTE, CORECTE si ADEVARATE.
-
Pentru ca informatiile prezentate pe acest forum SA FIE RELEVANTE, CORECTE si ADEVARATE:
Dl AVATAR omite sa spuna un lucru esential: motorul "reparat" la MasterKraft (dupa ce fusese anterior stricat in urma unei interventii la acelasi service) a functionat cu intermitente o vreme si a cedat definitiv in timpul inspectiei ITP efectuata la alt service, (in nov. 2016) in timpul testului de noxe.
Nota tehnica de constatare a defectiunii a fost intocmita la service-ul unde a fost facut ITP-ul. Motorul a fost deteriorat iremediabil, fiind apoi inlocuit cu unul SH.
Pentru "reparatia" de la MasterKraft am primit garantie iar banii mi-au fost returnati in temeiul acestei garantii.
Multumesc service-ului pentru amabilitatea de a-mi returna banii, dupa ce motorul mi s-a stricat de 2 ori in urma interventiilor lor.
P.S. As fi atasat si un filmulet sa vedeti cum arata geometria variabila de la turbosuflanta in urma distrugerii iremediabile a motorului, dar din pacate marimea fisierului depaseste dimensiunea maxima admisa pentru upload.
-
Pune-l pe youtube si adauga link pe forum.
-
Iata si link-ul pentru turbosuflanta:
https://www.youtube.com/watch?v=HbYZ3AzbaQY&feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=HbYZ3AzbaQY&feature=youtu.be)
-
Motor stricat sau nu, asta nu a contestat in mesajul scris anterior, ci lipsa unei conduite corecte fata de cei care si-au platit eroarea (e clar scris, era vorba de Bunul Simt :-~ )
-
Nu inteleg la al cui Bun Simt va referiti.
Oare si-au platit eroarea?
E ca si cum eu, daca as fi stomatolog, va dau un pumn in gura de va sar dintii pe pereti, apoi vi-i repar pe banii dumneavoastra dar va cad implanturile dupa 2 saptamani, nu sunteti multumit si va dau banii inapoi.
Deci, v-am dat banii inapoi dar dumneavoastra sunteti tot fara dinti.
Cam asa inteleg eu din ce scrieti. Sau ma insel?
-
Nu inteleg la al cui Bun Simt va referiti.
E evident... :015:
M-as duce cu banii la alt dentist...
-
Doar ca la alt dentist s-ar putea sa-ti trebuiasca mult mai multi bani, ca nu mai e vorba de reparat dintii ci de inlocuit integral.
Ma rog, nu iau apararea lui Antos, dar in conditiile in care esti purtat pe drumuri, ai cheltuieli suplimentare(tractare, pierdut timp, invoieli de la serviciu sau concediu, etc) e ceva laudabil ca intr-un final recuperezi banii?
As fi vazut profesionalism daca acel service reparau masina si o dadeau fara probleme proprietarului.
Poate oi fi eu subiectiv.
Dar eu zic ca daca tu imi ceri 10 lei sa-mi faci ceva eu iti dau 10 lei, Daca tu imi strici lucrul si imi trebuie 50 sa-l repar pai da-mi 50, nu 10.
Acum adevarul adevarat numai Antos si Service-ul il stie.
-
stie cineva daca masterkraft fac si revizii la Hyundai Santa fe?
Ma intreaba un prieten unde sa faca revizia, in afara de reprezentanta.
-
Suna si intreaba, e cel mai bine asa.
-
Neseriozitate in ceea ce priveste programarile. Din experienta , nu din auzite.
-
La Masterkraft cum se fac programarile in ziua de azi? prin telefon sau prin PM pe acest forum?
Membrii forumului mai au reducere? ;)
-
Cred ca s.au desfiintat.
-
Mie nu mi-au raspuns la telefon. Am fost la ei sa ma programez. Mi-au spus ca nu mai dau reducere membrilor forumului. Am facut totusi programarea si la data/ora stabilita m-am prezentat la revizie. Doar ca , surpriza, nu figuram programat de ei in acea zi. Asa ca m-au trimis la plimbare.
Deci grija mare. Nu mai par a fi seriosi ca odinioara.
-
La Masterkraft cum se fac programarile in ziua de azi? prin telefon sau prin PM pe acest forum?
Membrii forumului mai au reducere? ;)
Colaborarea oficiala cu forumul a fost intrerupta, la initiativa mea.
Asa cum spune si Victor, si eu stiu ca s-au desfiintat si mutat cu locatia intr-un loc mai accesibil si mai ieftin dpdv al chiriei.
@spawn, i-ai gasit la vechiul sediu?...
-
Sunt in aceeasi curte dar intr-un garaj mult mai mic.
Asta pentru cei interesati sa mai duca masinile la ei. Eu dupa cum spuneam am renuntat. Cel putin temporar.
-
Am sunat si eu astazi pentru o programare revizie si nu a raspuns nimeni la apel si SMS!Puteti sa recomandati un alt service in zona Nicolae Grigorescu pentru revizie Skoda!Multumesc!
-
mergi la avia in pantelimon. succes !
-
La Avia Pantelimon am cerut un deviz estimativ pe e-mail la doi consultanti de service si nu am primit raspuns!
In iarna am avut o poblema la calculator usa dreapta fata si mi-au luat 240 lei pentru demontat/montat fata de usa si ridicat geam!
Revizia la reprezentanta te scoate la pret dublu si nu admit sa aduci consumabile! La Tavi era bine pentru revizie, accepta sa aduci uleiul de motor.
-
La Avia Militari am venit cu uleiul.Filtrele de la ei.Daca faci strict manopera la ei tot iesi bine!
-
Intr-un final am mers la service si l-am gasit pe Tavi! Este in aceeasi locatie, dar intr-un spatiu mai mic, cu o singura rampa! Am facut o programare pentru revizie saptamana viitoare, cu uleiul meu, respectiv filtrele si lichidul de frana asigurate de service.
Ca o mentiune, am revenit cu o solicitare de programare revizie la Avia Pantelimon si mi-au spus ca ma pot programa pentru data de 21.08.2018, iar in devizul estimativ mi-au dat preturile cunoscute: 97.55 lei filtru de aer, 138.75 lei filtrul de combustibil, 89,85 filtru polen carbon, 325,80 bujii, etc.
Aceleasi preturi si la Brady, cu mentiunea ca doar Avia a acceptat sa aduc uleiul meu! Si au o gramada de clienti, tinand cont de termenul relativ mare de programare!