Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Drivest: Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT  (Citit de 1110 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT
« Răspuns #5 : Noiembrie 20, 2017, 06:14:38 p.m. »
Taxele, in US chiar is Audi made in Germany e mult mai ieftin decat in Deutchland.
Noi in Europa consideram soferii niste criminali care trebuie sa plateasca in avans pentru toate crimele comise impotriva pinguinilor si-i jecmanim la fiecare miscare. Si in acelasi timp, sprijinim industria auto pentru ca locuri de munca & stuff... .care oricum sunt din ce in ce mai putine. Un fel de robin hoozi care iau de la cei multi si saraci si dau la cei putini si bogati care creeaza locuri de munca in china.
Ca sa dau un exemplu in Belgia un Golf GTI doar taxa de inmatriculare e 4900€. Care apropo, e 37.000 pret de plecare, daca vrei si DSG.  Si aia se adauga la pretul de catalog, nu e inclusa in el. Esti un criminal sa vrei sa conduci un hatchback cu 260CP,  asa ca plateste. Ca in acelasi timp guvernele ii sufla in posterior pe cei de la VW sa nu cumva sa-i deranjeze nici macar cand ii prind furand e partea a doua.
« Ultima Modificare: Noiembrie 20, 2017, 06:21:53 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivest: Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT
« Răspuns #4 : Noiembrie 20, 2017, 06:00:27 p.m. »
Golf-ul e umflat la pret rau de tot in multe tari din Europa.

In Irlanda, Golf GTI pleaca de la 38.000Euro. In Belgia vad ca pleaca de la 31.300Euro.

Cum naiba in US, pretul de pornire e de la 25.000$ ~= 21.000Euro?

Ah, ca in US n-are poate aceleasi dotari? Sunt totusi 10.000Euro diferenta si faptul ca e produs in Mexic nu explica treaba asta. (si Audi Q5 vandut in Europa, tot din Mexic vine)
« Ultima Modificare: Noiembrie 20, 2017, 06:03:28 p.m. de Iulian M »

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT
« Răspuns #3 : Noiembrie 20, 2017, 03:44:40 p.m. »
Asta pe care am avut-o eu era dotata ceva mai bine, clima automata, toate cele 4 geamuri electrice cu impuls, probabil un nivel de echipare mai sus.  Antifonarea chiar OK, cu exceptia motorului.
Temperaturile au fost in jur de +5 grade, n-am suferit de frig. Si avea oricum si scaune incalzite :)

Mercedes nu e. Insa ca sa iei un golf echipat similar mai pui 7-8k€. Iar diferenta asta de pret nu se justifica, nici ala nu e rolls royce.
« Ultima Modificare: Noiembrie 20, 2017, 03:47:35 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivest: Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT
« Răspuns #2 : Noiembrie 20, 2017, 02:29:30 p.m. »
Cu un Fiat Tipo 1.6 diesel 120 CP am mers si eu, si, sincer, nu prea mi-a placut.
Din Militari si pana in capul celalalt al Bucurestiului (la statia de metreou Nicolae Teclu, adica aproape de iesirea pe A2) pot sa spun ca motorul inca nu se incalzise. Caldura baga dar motorul refuza sa se incalzeasca (e adevarat ca a fost iarna si afara era zapada).
Zgomotul in habitaclu era mare, foarte prost antifonata masina.
Materialele de la interior erau proaste, geamurile din portiere se deschideau mecanic, nu aveam instalatie de clima automata.In afara de spatiul interior, destul de mare, altceva nu mi-a placut.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Drivest: Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT
« Răspuns #1 : Noiembrie 20, 2017, 11:29:55 a.m. »
Ideea era sa fi facut un drivetest cu Fiat 500.... insa se amana. Eu asta rezervasem, insa odata ajuns la locul faptei (in aeroportul din Geneva) ma intreaba tarzan daca e OK o automata. In mana avea o cheie de fiat deci..... da, e ok. Bun, atunci va facem un "mic" upgrade. Eu speram ca e un upgrade de la 500 la 500 automat, dar nu.... era un upgrade de la 500 la camionul asta.
Nivelul de echipare e necunoscut. Are cutie autoamata, hill hold assist, regulator de viteza "clasic", incalzire in scaunele din fata, un radio decent insa cu hachite, o  tableta cu navi marioasa, jante aliaj.

Testul a avut deci loc in Elvetia cam pe 300km, dintre care aproximativ 200 pe autostrada si restul fara.  In elvetia intre Geneva si Laussane -cam 60 km- sunt 20 radare fixe si cu toate asta helvetii au considerat necesar sa mai trimita inca trei Garcea cu radarul la iesirea din cele 3 tunele. Nebunie totala, oricat de kamikaze sa esti si tot n-ai fi putut depasi limita legala pentru ca nu prea aveai pe unde. Prin urmare stilul de mers a fost foarte cuminte si nu am putut testa tinuta de drum si insonorizarea la viteze mai ridicate, din alea ilegale.

Viteza medie 63km/h, consum mediu pe BC 5.7L/100km. Acceptabil, insa nu neaparat deosebit pentru un diesel destul de micut.  Insa un + pentru ca si la pompa a iesit la fel. Nu fura nici BC-ul nici aia de la firma de inchirieri.

Apropo, nici vitezometrul nu fura foarte tare. 3km/h doar, al meu fura cu 6km/h :D

OK, deci impresiile:

+ Spatioasa, e peste Focus break la toate dimensiunile interioare. In imaginea cu portbagajul lasem tavita suplimentara, in realitate e cu vreo 10cm mai adanc decat in poza daca se scoate.
+ Vizibilitate buna. Un bonus pentru camera de recul, utila la o masina cu care inca nu te-ai obisnuit.
+ Scaune confortabile, iar reglajul pe inaltime variaza de la kart la WC.
+ Niciun greiere la 26000km
+ Cutia de viteze foarte OK. NU are viteza DSG-ului insa schimbarea e foarte lina. Iar softul foarte bine facut, schimba in asa fel incat sa nu suferi datorita lagului si fitelor de diesel. Mie schimbarile mi s-au parut mai inspirate decat cele de la DSG7 de la Fabia 1.2TSI care mi se parea ca se grabeste prea tare si se taraia cu 3km/h in treapta a 2-a si cu ambreiajul patinand.  Plecarea de pe loc si "crawling-ul" foarte OK.
+ Suficient de agila in viraje pentru un break. Nu totusi mai agila decat Focus insa OK pentru un familist cuminte cu draci in spate si pampers in portbagaj.

+ Zgomot de rulaj si aerodinamic reduse, in ciuda faptului ca avea pneuri de iarna.


0 - motorul....hmmmm.... 1.6, 120CP. Trage OK pentru specificatiile astea, cutia e suficient de smechera sa-l tina departe de regimurile la care nu te intelegi cu el. Nu e racheta insa nici nu te rogi de el. Insa e zgomotos, in special la rece si la relenti, de asta nu-i dau "+".
0 - dau un "0" si la directie. E precisa, insa un pic elastic volanul si feedback prea putin, te cam simti deconectat de roti. Degustibus.
0 - materiale asa si asa. Sincer, stiind ca Tipo e de fapt o masina low cost ma asteptam sa fie mult mai rau. In realitate sunt destul de OK, plansa de bord e plastic bun, insa cand cobori mai jos apare plasticul de tic-tac. Daca puneau un plastic mai acatarii si pe zonele din portiere cu care vii in contact i-as fi dat "+". Se apropie sa zicem de I30 sau un Golf mai iefin, desi e sensibil mai ieftin decat amandoua.

- Nu prea mi-a placut cum se inchid usile. Cam agatau, inclusiv aia de la portbagaj. O fi fost si lovita si reparata de dorel, nu stiu. Masina a fost inchiriata de la Thirifty, care e low-costul de la Hertz, deci ar fi foarte posibil sa fi trecut prin multe pana a fost "degradata".  Oricum avea si cateva zgarieturi. Ar trebui sa vad daca e la fel si cu una noua sau cu istoric cunoscut.
- Tableta aia mare cu radio si BC si alte alea mi s-a resetat din senin de mai multe ori. In ultima ora in care am avut-o, de vreo 4 ori. Pur si simplu se stinge, se stinge si radio, si dupa vreo 30 secunde isi revine. Ar fi porno sa-ti faca asta cand folosesti navigatia prin stradute imbarligate....

Farurile si comportamentul la viteze ridicate nu am avut ocazia sa le testez.
 
Una peste alta nu e o masina rea. La mine e vreo 23k€, ceea ce e rezonabil tinand cont ca de exemplu cel mai ieftin I30 diesel si automat e 26.5k, iar Golf 29k si e chel.  Multe dintre defectele pe care i le-am gasit sunt fie subiective, fie posibil sa fie urmarea vietii zbuciumate pe care a avut-o.... 









« Ultima Modificare: Noiembrie 20, 2017, 11:38:27 a.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30