Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Discutii generale Skoda si nu numai => Versus => Subiect creat de: Givacom din Mai 17, 2018, 05:22:56 p.m.
-
Salut,
deschid un topic de discutie nou pentru opinii pro sau contra intre cele 2 masini.
Astept opiniile voastra
G
-
Contra: Sunt scumpe ca noaptea amandoua :D
-
Kodiak nu îmi place pentru că nu îmi plac suv-urile. Ori o mașină adevărată de teren ori mai bine lipsă.
Iar la Passat designul mi se pare forțat. Când a apărut Passat-ul model în 1997 mi s-a părut o revelație, următoarele două modele ca o îmbunătățire dar a înțărcat talentul designerilor de la Vw.
-
ce legatura are una cu alta?
-
Contra: Sunt scumpe ca noaptea amandoua :D
Si concurenta care si cum e?
-
Am vazut aici (https://vwforum.ro/topic/131965-passat-advance-2018-14-tsi-125-cp/) un individ cu Passat 1.4 TSI, faruri LED, senzori parcare fata+spate, etc la 18.700E cu tot cu rabla.
Pai la banii astia, mie mi se pare un deal bunicel. Daca se ofera asemenea discounturi la pretul de lista, ajungi sa iei Passat la pret de Skoda Octavia si chiar daca nu are la fel de multe dotari, totusi insonorizarea e mai buna si spatiul mai mare.
-
La banii ăștia e marfa. Pe la mine cel mai ieftin Passat depășește 30ke. Cu 18k iei polo mai acătării.
Eu nu prea sunt fan suv, dacă vrei spațiu și confort ia mai degrabă superb.
-
da, am citit posturile userului respectiv. E vorba de un Passat 1.4 TSI 125 CP, nivel de dotari Advance. El are pret de catalog de 21069 euro , este cel mai ieftin Passat, si are o gramada de dotari in pretul de baza (jante aliaj, clima 3 zone, ecran multimedia de 20 cm, scaune fata incalzite, senzor stergatoare, comenzi volan). Nu are tempomat si volan piele, dar se pot pune optional. Nivelul de dotari este bun, problema este ca se poate comanda doar cu motorizarile 1.4 TSI 125 CP si 1.6 TDI.
Daca userul isi comanda un Comfortline cu motor 1.4 TSI 150 CP ACT, il ducea simtitor peste 20 000 euro.
Da, pretul a fost mic, dar nici motorul nu este cel mai performant. ;)
-
Asa este, confirm si eu ca VW la modelul Passat a lansat si modele ce pleaca de la 19.000 EUR (1.4 TSI la 125 CP cu dotari Advance), mai este si varianta cu 1.6 TDI la 21.000.
Skoda Octavia a inceput sa fie supraevaluata dpdv pret de vanzare - fiind (la un moment dat) cea mai vanduta masina straina din RO.
Asadar - in plaja de 20-30K EUR care este topul masinilor pe care le-ati parca in garaj?
Ca si hint - masina de familie/ spatiu decent pentru locurile din spate + portbagaj peste 400 l
-
Superb e regele..Dar nu f dotat..
-
Cum bre sa n-aiba tempomat?! Aia-i masina?
Eu m-am dat cu 1.6TDI pe golf break si mi s-a parut lenes si capricios, "banda" in care se comporta decent e ingusta. Mi-e teama ca pe Passat, cu clima on si cu masina plina (banuiesc ca nu cauti masina de familie ca sa mergi cu ea goala) devine chiar puturos. Mie mi-a placut mai mult chiar si 1.2TSI (e drept, pe Fabia) nu pentru ca e mai puternica (ca nu-i) insa e mai elastic. Ma gandesc ca 1.4 ar fi chiar decent.
-
Passat cu nivel de dotari Advance si Trendline nu are tempomat. Se poate pune optional un tempomat adaptativ cu pret de 397 euro. ;)
Cat despre 1.4 TSI 125 CP propulseaza Passatul de la 0 la 100 km/h in 9.7 secunde. Este la fel ca Octavia2 1.4 TSI 125 CP, ceea ce nu este rau deloc. Parerea mea este ca este binisor, mie unul mi-a placut cum se misca Octavia 2 1.4 TSI 125 CP. Cat despre Octavia3 1.4 TSI 150 CP are o dinamica mult mai buna.
-
Asadar - in plaja de 20-30K EUR care este topul masinilor pe care le-ati parca in garaj?
Ca si hint - masina de familie/ spatiu decent pentru locurile din spate + portbagaj peste 400 l
Superb/Mondeo/Passat/Talisman/Mazda 6 sau altele din aceeasi clasa (Kia/Peugeot etc.)
Mersi la test drive-uri si ia-o pe aia care-ti place, restul e loterie. :)
Cat despre SUV-uri, cah... :)
-
din pacate la test-driveuri tot motorizari diesel vei gasi. Daca cauti diesel, nu este o problema, dar daca vrei un motor pe benzina, nu vei gasi nici unul dintre aceste modele la test drive.
-
Superb/Mondeo/Passat/Talisman/Mazda 6 sau altele din aceeasi clasa (Kia/Peugeot etc.)
Mai putem enumera inca cateva Avensis, Accord/ Lancer/ E Class/ si le avem pe toate....
Intrebarea/feedback-ul este legat de un best-buy calitate/pret/dotari/ oferte!
Exemplu: Ford Mondeo are acum oferta de model Hybrid (HEV 2.0 benzina 178 CP Titanium) la 20k+TVA
-
Honda a renuntat la clientii de Accord din Europa si nu se mai vinde de cativa ani.
Ofertele apar si dispar la fiecare producator.
Dupa exprientele avute cu japoneze cumparate in primii 1-2 ani de la lansare, incep sa caut masini care sunt pe final de model. In general astea de pe final de model au multe din probleme rezolvate si discount-urile sunt mai generoase ca masinile nu mai sunt atat de competitive pe piata comparativ cu ce au lansat altii.
De ex Toyota Avensis e un model vechi si daca fiabilitatea e punctul unu, atunci masina aia trebuie luata in considerare. (mai putin motorul diesel care e de la BMW)
-
Mai putem enumera inca cateva Avensis, Accord/ Lancer/ E Class/ si le avem pe toate....
Intrebarea/feedback-ul este legat de un best-buy calitate/pret/dotari/ oferte!
Exemplu: Ford Mondeo are acum oferta de model Hybrid (HEV 2.0 benzina 178 CP Titanium) la 20k+TVA
Cum zice si Iulian, daca fiabilitatea conteaza cel mai mult, pune Avensis sus pe lista, altfel sterge-o cu totul de acolo. :)
Daca poti trai cu o calitate a asamblarii putin mai slaba, Mondeo ar fi best buy. Cu reduceri de 20-25% fata de pretul de catalog nu prea mai are concurenta.
Insa, mare atentie, hybrid-ul de la Mondeo are portbagaj mic, deci mergi si vezi unul intai. Si musai un test drive daca inca te tenteaza, am inteles ca e putin "aparte" (vezi forumul Ford pentru detalii).
Lancer nu cred ca e in aceeasi clasa, iar E-ul este premium si in alta categorie de pret, de abia daca iei un C la banii de pe celelalte.
-
Daca nu cari rulote dupa tine sau vre-o platforma pe care sa ai barca :) scoate TDI-urile din lista, vine apocalipsa pentru ele, curand astia din vest nu o sa-ti mai dea voie sa treci prin orasele lor si cu siguranta nebunia va ajunge si pe la noi cat de repede :)
-
pe ce te bazezi cand spui ca vor scoate tdi-urile din lista?diesel -ul va ramane mult si bine in circulatie!poate cele cu norma de poluare mai veche dar nici alea nu vor disparea!politica de poluare o fac producatorii auto si nu la brüssel pt ca companiile auto fac banii(iar aici vorbesc de daimler, bmw si vag, restu'nu conteaza sunt pioni)
-
În toată nebunia asta cu interzicerea dieselului este ceva putred. Dacă se interzicea existând o alternativă reală, da, era ok să ne panicăm și să facem ceva pentru a renunța la el. Dar așa este un foc de paie care se va stinge destul de curând. Lucrurile sunt mai complicate decât par. Eu pariez pe existența dieselului mulți ani înainte, voi pierde, voi câștiga, rămâne de văzut.
-
Exista alternativa benzinarului cu turbo, eu am aprox aceleasi consumuri cu 1.4 tsi-ul meu comparat cu 1.6 tdi-ul pe care il avusesem
-
Exista și tehnologie de depoluare doar ca e oarecum scumpa și nu merita pusa pe rasnite dr oras. E mai eficient sa fure la test. :D
În materie de motoare mari probabil dieselul încă mai are o pâine de mancat.
-
Revin la voi cu urmatoarea intrebare:
Ce ati alege intre: VW Passat 1.4 TSI 150 CP / DSG cu ceva dotari sau Toyota Avensis 1.8 Benzina / CVT/ Echipare Executive?
-
Passat.
Un motor 1.8 aspirat da senzația ca e "moale" plus ca mie unuia nu-mi place feeling ul de cvt.
-
@Givacom: fara dubii eu as merge pe Passat.
Asa cum a spus si James, un motor 1.8 aspirat nu se compara cu 1.4 TSI de la Vag din punct de vedere al dinamicii (pe care poti sa il duci linistit la 180 CP prin tuning).
In al doilea rand, pentru senzatia de sportivitate, cutia cu dublu ambreiaj de la Vag e mult mai potrivita decat o cutie automata de tip CVT, care omoara orice senzatie de sport.
In al treilea rand Passat B8 are mult mai mult spatiu, inclusiv la portbagaj, in comparatie cu Toyota Avensis.
In schimb Avensis-ul castiga la fiabilitate...si cam atat.
-
Toyota vs Volkswagen
6 ani garantie / 4 ani garantieCVT simpla si fara probleme/ DSG cu dublu ambreiaj cu unele probleme
1.8 Aspirat simplu / 1.4 TSI cu turbina si distributie pe lant
dotari simpliste dar la obiect/ dotari "high end"
PretEUR 21500 / 26000
-
Fiabilitatea si pretul sunt in favoarea Toyotei. Si garantia. ;)
PE de alta parte motorul 1.4 TSI 150 CP a fost unul fara probleme, nu as spune ca nu este fiabil.
Insa eu unul nu mi-as lua un motor aspirat si nici cutie CVT, din cauza ca omoara dinamica.
Insa si pretul e mult mai mare la Passat, e adevarat...asta e singura problema pe care o vad.
-
6 ani de garantie si vreo 3500 E in buzunar pentru o excursie buna cu noua masina(-ca 1000 E am lasat-o pentru o eventuala diferenta de consum) nu suna bine?
-
Depinde si de starea in care se afla masinile...banuiesc ca este vorba de oferte second hand pentru ca Toyota Avensis este scoasa de pe site-ul Toyota Romania iar Passat in configuratia 1.4 TSI nu se ma poate configura (pana vor pune pe el noul 1.5 TSI).
-
noi amandoua
-
probabil sunt de pe stoc. Comenzi nu se mai pot da la niciuna dintre ele.
Banuiesc ca nu ai condus Toyota cu cutie CVT sa vezi daca esti multumit de dinamica. Are un cuplu de 180Nm si accelereaza 0-100km/h in 10.4 secunde...adica mult sub Passat (care are 8.4 sec).
Pe de alta parte portbagajul are 509litri, adica incapator, dar iarasi mult sub Passat (586 litri).
Designul bordului este depasit dupa parerea mea la Avensis III face-lift, insa la fel de depasit este si cel de la Passat B8, cu bordul acela tip-plansa.
Ma rog, fiind cu 4500 euro mai ieftin decat Passatul, Avensis este o optiune de luat in seama, dar eu zic sa faci un testdrive inainte, sa nu ajungi sa regreti ca ai luat masina prea inceata.
Eu am luat 1.2 TSI si principalul lucru pe care il regret, chiar si azi, este dinamica inceata.
-
da - amandoua sunt pe stoc - cu livrare imediata.
Am facut test drive cu Toyota 1.8 benzina cu CVT si nu pot spune ca am fost dezamagit. Nu are lag si in modul sport se misca chiar bine de tot. Ce nu are in schimb - este acel feeling de viteze ...ptr ca el nu are viteze. Cresterea este liniara si nu are conceptul DSG-ului.Masina este inchegata si se comporta ok.
Passatul in schimb - vine cu faruri adaptive LED/ cu Display-ul acela mare, echipare R-Executive, padele pe volan...dotari de peste 3000 EUR. - dar si pretul mai mare cu 4500 EUR
-
da, stiu cum se comporta cutiile CVT, omoara sportivitatea. Acceleratia aceasta liniara este de fapt o lipsa a sportivitatii de orice fel. Cutia CVT omoara si un motor f potent, cum este 1.5 turbo 182 CP de pe Honda Civic. :042:
Insa are si avantaje, mai ales la mersul in oras: nu are ezitari, nu se ,,gandeste'' ce sa faca. Te asculta imediat, doar ca masina nu tasneste la acceleratii bruste, cum se intampla la o cutie cu dublu ambreiaj.
ma rog, daca nu esti o persoana care sa puna dinamica pe primul pret, poti sa mergi linistit si pe Avensis. E o masina solida, fiabila si bine inchegata (am si eu colegi la birou cu Avensis).
Insa, daca iti permiti financiar, mergi pe Passat (parerea mea).
-
Alte masini care sa concureze aici?
-
Ca principiu, in caz ca vrei sa primeze fiabilitatea (cat a mai ramas din ea)
- nu VAG
- nu cutii automate, chiar daca sunt fiabile, o problema sa apara la ele si te-ai rupt in fericire
- o garantie cat mai extinsa si, de preferat, la asiatici (nu-si trateaza clientii ca oe niste oi prostite)
- nu motoare supra-alimentate cu cilindree mica (daca vrei masina pt 3-5 ani, mai treaca-mearga, dar daca o vrei pentru mai multa vreme ca deh, ai luat-o noua, atunci motorizare ASPIRATA clar)
-
In acest caz, Avatar, Toyota, 1.8 benzina, manuala :) Garantie inca 5 ani, Echipare Executive - pret 17500 EUR cu tot cu TVA la Toyota Dealer
-
la care dealer? ca imi iau si eu la 17500 euro. Dar cu cutie manuala. ;)
Asa cum am spus, cutiile CVT iti omoara orice placere de a conduce (si nu sunt racer).
-
Parerea mea: fugi de 'CVT'.
Intre o Toyota Avensis de 17.500E si un Passat de 25.000E, as lua acel Avensis.
De diferenta aia de bani poti sa inchiriezi ceva masini mai sport pe urmatorii 5 ani cand ai chef.
Acuma, trebuie sa iti si placa masina aia pentru ca nu poti privi doar partea financiara. Daca iti place Avensis, mergi pe Avensis.
Mie totusi mi se pare ca producatorii japonezi incet incet renunta la piata europeana. Intai Honda a renuntat la Accord si acuma Toyota la Avensis? Poate peste 5 ani nici retea asa mare de dealeri nu mai gasesti.
-
Parerea mea...
Passat & Kodiak nu au nici o treaba...fiecare joaca pe postului ei...consider ca sunt decente ca si SUV respectiv Sedan...
Toyota & Volkswagen...asta e gluma...Volkswagen oricand...cu orice Toyota (exceptie Supra :D, care nu se mai fabrica)
Si da... eu masina cu cutie manuala nu mai cumpar...(exceptie Supra)
-
Stiti cumva cu ce cutie DSG vine VW Passat 1.4 TSi 150 CP? Este DSG 6 sau DSG 7? umeda sau uscata?
Ce recomandati pentru mers preponderente in oras (Bucuresti)?
DSG 7 am inteles ca la maxim 100000 km trebuie schimbate ambreiajele - sunt cazuri in care si la 30.000 auinceput sa cada
Legat de Kodiaq 4x4 - stiti care e principiul de functionare? ...mai mult decat ca este impartit 60/40 si e permanent integrat in TCS.
-
Din cate stiu eu pe motoarele 1.4 TSI 150 CPs-au pus cutii DSG7. Sunt cutii cu dublu ambreiaj uscat.
Legat de fiabilitate, daca mergi preponderent extraurban nu vei avea probleme cu cutia DSG7. Din ce am citit pe forumuri, cei care au avut probleme cu cutia DSG7 au mers preponderent in aglomeratie, cu vit I si a II-a.
-
Intre o Toyota Avensis de 17.500E si un Passat de 25.000E, as lua acel Avensis.
A zis Toyota, nu Avensis. Nici Corolla nu gasesti la 17.500 euro, iar Avensis era 22-24k euro cu ceva dotari pe ea, practic echivalent Passat. Vad ca nu mai apare pe site-ul toyota, au scos Avensis-ul din EU cumva?
Am vrut sa votez Kodiaq sau RAV4, dar clar nu diesel la cum se anunta restrictiile in viitorul apropiat. O sa vedem mai des ursi prin orase decat motoare diesel.
-
Toyota Avensis s-a scos din oferta pentru Romania, dar au ramas cateva masini pe stoc, din cate am inteles cam toate cu motor 1.8 benzina.
-
Cred ca s-au dat sau au expirat promotiile, paginile de pe site nu mai exista, mai sunt doar rezultatele de cautare care nu s-au actualizat.
-
@lnt avensis 1.8 benzina nu mai face parte din oferta, din unul din 2 motive: nu se mai fabrica motorul, din cauza viitoarelor norme de poluare (acelasi motv pentru care am prins eu una din ultimele octavia 3 fl 1.8 tsi 4x4 dsg 6) sau urmeaza facelift. desigur, ar fi combinatia celor 2.
@givacom haldexul + suspensie multilink=stabilitate+ sportivitate. gasesti pe-aici diagramele. actioneaza numai cand simte, este permanent si este asemanator sistemului de pe impreza wrx sti '05-'08.
despre passat, numai de bine, dar intre un 1.4 tsi dsg 7 si un 2.0 tsi, aleg fara ezitare motorul mare, de pe mk7 gti; dintre manual si dsg, aleg pe vw cutia manuala. daca tii musai la passat, gasesti b7 2.0 tdi dsg 7 cu ambrieaj dublu umed.
-
am vorbit cu un dealer Toyota, inca mai au 1.8 benzina si 2.0 diesel pe stoc, la preturi cuprinse intre 17900-18000 euro si cu kilometraj cuprins intre 3000 si 5000km ( e vorba de masini de test drive sau care au apartinut managerilor). Dupa ce am inceput sa il descos mai bine, sa il intreb de istoric si VIN, de cautat istoricul masinilor in reteaua de service, a recunoscut ca unele dintre ele au mai fost lovite si reparate. :042: asa ca surprize, surprize, iti iei Toyota Avensis din dec 2017 si afli ca e lovita.
-
Pai altfel cum crezi ca au taiat 4-6.000 euro din pret? Avensis-ul ce-l avem in familie a costat ~24.000, la un pret de pornire de peste 20.000. De asta ziceam ca e imposibil sa fie 17k, chiar si cu reducerea de final de serie. La noi nu se fac reduceri ca in vest, ca noi avem bani. :067:
-
da si nu.
Pana pe 31.05.2018 au avut reduceri consistente, de 4000- 5ooo euro ptr masinile Avensis de pe stoc. Din pacate au blocat stocul, dar ofertele au ramas pe site. :042:
La Corolla vad ca au o oferta de la 21500 eur la 15000 euro ptr motorul 1.4diesel nivel de dotari Luna.
-
Ce spuneti de Opel Insignia - echipare Innovation?
Pana la urma dupa analize tot la Octavia ajung :))))
-
imi place noul Insignia Grand Sport, iar cu motorizarea 1.5 turbo 165 CP am inteles ca se misca decent (adica e grand, dar sa nu crezi ca este si sport).
Din pacate are garantie 2 ani, iar VAG are 4. Cam asta e singurul inconvenient.
Nivelul de dotari Innovation este OK, si, la Opel, sunt discounturi semnificative. Eu zic ca un Grand Sport 1.5 turbo 165 CP nivel Innovation il scoti la 19500 euro. Doar sa nu pui optionale pe el...
Oricum, comparat cu Octavia 3 1.5 TSI, eu as alege Insignia.
-
Dar de un Honda CRV 2.0 benzina/ automata/ echipare Elegance?
- 7 ani garantie / 160.000 km
-
e buna, are un coleg si a fost tare multumit de ea, f fiabila. Dar aspectul batranesc de la interior iti place?? Colegul a iesit la pensie, il inteleg, dar tu esti tanar, cum te impaci cu aspectul?
Masina e fiabila, mie personal nu imi place interiorul.
La ce pret este masina? e noua??
-
Honda CRVAutomata - cutie hidraulica
2.0 Benzina - 155 CP - motor aspirat pe lantElengance25700 EUR5 ani garantie
-
mergi la test drive sa vezi cum te impaci. Desi automata+benzina+SUV+mers in oras, toate acestea vor ridica mult consumul.
-
Am testat CRV 2.0 Benzina Automata - dar nu m-a convins.Masina in interior - corecta - dar la condus in oras lenta si cu consum foarte mare +15.0
-
colegul de care iti spuneam este pensionar, lui nu ii mai trebuie viteza. ;) Vrea fiabilitate, confort.
Ma rog, atunci vezi dieselul, dar cred ca e semnificativ mai scump.
-
dar de ce nu te bagi la un Karoq? In varianta 2.0 150 CP 4x4 se misca foarte bine, mai ales in regim de autostrada, in plus e mai confortabil decat Kodiaq (care, dupa parerea mea, este prea inalt ca si pozitie de condus si se inclina prea mult in curbe).
-
Zic si eu ! se mai merita sa arunci atata amar de banet pe o masina . Bine acum daca lunar incasezi 4-6000 euro e o treaba. Sincer acum 5 ani am da 26000 euro pe una noua, na sa miroase a nou, dar nu cred ca as mai face asta neam si nici nu sfatuiesc! De ce , intelegeti cred !
-
Si eu sunt deacord cu tine - dar ce masina sa iti iei?...Sa aiba si km putini, si istoric controlat si fara defecte si vicii ascunze...
-
Sincer acum 5 ani am da 26000 euro pe una noua, na sa miroase a nou, dar nu cred ca as mai face asta neam si nici nu sfatuiesc! De ce , intelegeti cred !
Cumva acum 5 ani erau salariile mai mari si acum nu? acum se vand cele mai multe SUV-uri si practic lumea urca cu sume mai mari ca sa le ia.
Nu vad legatura de ce acum 5 ani ar fi fost "ok" sa iei o masina de 26.000E si acum nu.
-
Mda, acum 5 ani de exemplu eu aveam salariul mai mare ca acum, adica de fapt puterea de cumparare.
Omul spune, si adevar graieste, ca o masina noua se devalorizeaza foarte mult, adica poti gasi un sh la pret foarte bun care sa faca acelasi lucru ca acea masina de 26000.In schimb ramane necunoscutul, intr-o masina sh, daca esti ghinionist, poti investi sume foarte mari, si daca mai pui si valoarea de achizitie te indrepti vertiginos de una noua.Dupa noroc. Sau ghinion.Masina noua ramane o solutie pentru cativa ani lipsiti de griji, prin existenta garantiei.
-
:71: Cu argumentele astea, va-ndreptati vertiginos catre Dacia. Numai ca sunteti prea mandri sa recunoasteti.
Eu deocamdata mi-s la al doilea Duster. Primul a fost pe benzina, actualul e diesel. Sper sa-l prind si pe cel electric, mai am vreo treij'de ani pan' la pensie.
Yeti, Karoq, Kodiaq: masini fara nicio ținta, fara personalitate. Se vor vinde probabil cateva zeci. Peste 5 ani nu-si va mai aminti nimeni de ele.
-
Asta e Bogdane, asta am spus, unii inteleg altceva ! Apropo de un duster sau Sandero Stepway ma bate gandul :D
Pe o mana, pe alta cele noi incepand cu acum 3-4 ani in urma sunt proaste prooaste, sa nu zic si cazul tau (nu ma refer ca ai avut garantie, vorbeam de defect in sine) cat si ceilalti cu 1,2 sau 1,4 TSI/FSI si alte asemenea VW si Audi, nu incapi de ele pe platforme si service. Nu e universal valabil, depinde de sofer, km parcursi si n factori dar ,,defectul,, constructic exista si s-a dorit a fi asa. :042:
-
Eu deocamdata mi-s la al doilea Duster. Primul a fost pe benzina, actualul e diesel.
Nu te credem. Nu tu jurnal de bord, nu tu poze, nu tu opinii etc...
L-ai vandut pe primul, tce-ul?Nu ai fost multumit de el?
Diesel-ul e modelul nou de Duster? E 4x4?
Asteptam....
Scuze de off!
-
Apropos de Dacie - am ridicat un MCV acum cateva zile si cand a inceput omul de acolo sa imi prezinte masina am ramas profund uimit.- camera video pe spate cu senzori de parcare- tempomat plus limitator de viteza- sistem start and stop- Navigatie cu touch screen cu toate cele (telefon / auc / etc)- 5 ani garantie
Duster-ul nou arata chiar bine dar se duce bine spre 18-20k EUR
-
Pai echivalentul lui de la Skoda se duce spre ~30k euro, deci nu-i rau. Mini SUV de oras la pret de berlina, eu zic ca-i bine.
-
Am configurat acum Duster:
Duster/ 1.5 DCI/ Piele/ 4x4/ Camera View/ etc/ cu toate dotarile posibile - 20.500 EUR
Super oferta
-
daca tot s-a ajuns la duster, schimba titlul :))
-
Daca scot si un plug-in hybrid vreau si eu unul :D
-
in vreo 10 ani, probabil :)) ninja4
-
Nu ma deranjează, la cât merg eu probabil mașina mea nu trece de 150.000km pana atunci ..
-
Am configurat acum Duster:
Duster/ 1.5 DCI/ Piele/ 4x4/ Camera View/ etc/ cu toate dotarile posibile - 20.500 EUR
Super oferta
Daca nu esti hotarat pe SUV / VAG etc., arunca un ochi si la Hyundai i30 Fastback.
-
De banii astia si mi-ar si ramane ceva, as luat un BMW X3 motor M47 de 150/163 CP buna buna, distribuitie lant .
-
update:
am primit oferta la un Ford Mondeo 1.5 Benzina 160 CP Trendline cu pachet Trendline si cu ceva dotari, 5 ani garantie - la 19.800.
Ce parere aveti?
Apropos de optiunea fiecarui - vad ca sunt foarte stranse..
-
Fii atent la pachetul de dotari. Trendline e cel mai de jos, s-ar putea sa nu iti placa cum arata in realitate. Depinde mult si ce dotari iti pune (daca ai pachetul Trendline, mai este cum mai este, dar fara pachetul Trendline mie mi se pare urat rau). Al doilea lucru care nu imi place la Mondeo este marimea portbagajului: o capacitate de 458 litri s-ar putea sa nu fie suficienta pentru o familie de 4 persoane.
De ce nu ii pui tu sa iti configureze direct un Mondeo Titanium? ;) Nu are sens sa te mai incurci cu nivelul Trendline+dotari.
-
Masina este pe stoc, si vor sa o vanda neaparat.
Ofera bonus 5 ani garantie, presuri, numere si ceva revizii gratuite.
Are pachetul Trendline cu scaune incalzite, climatronic, parbriz incalzit, display de 8'', Jante aliaj, comenzi pe volan, bluetooth.
-
De banii astia si mi-ar si ramane ceva, as luat un BMW X3 motor M47 de 150/163 CP buna buna, distribuitie lant .
Eterna discutie ce incepe cu.. "de banii astia" :) Dorinte, visuri, asteptari, posibilitati, orgolii, preferinte. Suntem diferiti, ceea ce nu-i rau.
Apropo, Dusterul cel mai scump ajunge acum, cu tot cu reducerile standard, 18.000 euro. Scuze de off, m-am bagat fiindca am vazut ca se vorbea la un moment dat de drumuri romanesti si fiabilitate. :046:
-
update:
cum este motorul de 1.5 Benzina Ecoboos pe un Mondeo?...caci incepe sa fie o oferta de luat in calcul.
S-au mai adaugat accesorii de 300EUR + prima revizie gratuita, :)
-
Cat iese Mondeo-ul asta configurat pe site ca pret?
Cutia e manuala / automata?
-
Bag sama ca te-ai innoit colegule givacom.Baga aici ceva detalii, ca nu ti se inchide topicul, precum pe forumul celalalt. =))
-
Ce o patit...?
-
A pornit discutia despre masina fara sa o aiba in curte!
-
Aaaa, bine... :))
-
Ce mica e lumea :)) )))
Vine si vremea innoitului - :)
In urma analizei efectuate impreuna cu un consultant Skoda, se pare ca si Octavia este prea mult pentru nevoiele mele :))))
Totusi, de ramas - se pare ca o sa raman tot in Grupul VAG
-
Varianta de 1.6 la Passat are 120 cp?
-
Da - Passat 1.6 TDI are 120 CP, iar varianta ADVANCE vine chiar bine dotata.Daca ii mai adaugi cateva dotari o aduci intr-o zona de "best buy" la un pret decent - aprox 20-21k EUR.
Si ca sa ramanem in trendul topicului, dupa analiza efectuata pe modele de:Skoda Superb 2.0 TDI (+/- DSG)
Skoda Kodiaq 2.0 TDi DSG
Toyota Avensis 1.8 benzina automata
Honda Civic manuala
Honda CRV 2.0 benzina / aytomata
Ford Mondeo 2.0 TDI / 1.5 Benzina
Opel Insignia 1.5 Benzina / manuala
....la mine a iesit tot Passatul castigator. Initial am mers pe 1.4 TSI DSG, iar in urma ultimelor info legate de DSG "uscat" am ajuns la 1.6 TDI manuala.
-
"Octavia este prea mult pentru nevoile mele" ... asa ca te multumesti cu un Passat?
-
Afirmatia ta e scoasa din context ...:) Consultantul mi-a demonstrat ca nu am nevoie de Kodiaq si chiar si Octavia e prea mult :)
Nu s-a pus in discutie decat "nevoia" nu si "placutul/dorinta".
Astept inca opinii si sfaturi - si ii multumesc lui Mnp si Vizitator ptr implicare si suport :)
-
sanatate, succes si prezinta-ne domnisoara cat mai repede ! macar ai ajuns din nou la passat/kodiaq. dar best buy la 21000 NU e best buy si categoric nu passat 1.6 tdi. dar daca esti genul de sofer caruia nevoia ii satisface si placerea.... :046:
-
Ce ai lua in acest buget?
-
Cat e un 208 gti? :D
-
Mai mult ca un Polo GTI care vine cu DeSeGhe umed, 2.0TSI si e mare cat Golf 4.
Consultantul mi-a demonstrat ca nu am nevoie de Kodiaq si chiar si Octavia e prea mult
Perfect.
Se incadreaza in bugetul de 21.000E.
(https://s33.postimg.cc/edp9faljf/Screen_Shot_2018-06-21_at_7.35.27_AM.png) (https://postimg.cc/image/edp9faljf/)
-
peugeot 208 gti arata incredibil de bine, dar nu-i ce vrea sa para. nu mi-au placut directia, volanul si comportamentul in curbe. basca, la aproape 30000 sau peste, nu e deloc bestbuy si nici maisnuta de circuit!
mi-as as lua tot un polo gti sau leon fr , pentru 2 persoane si distractie (e marisoara si comoda) :D sau un leon st 1.4 tsi 150, manuala, pentru familie. la 22000, care sunt de fapt 19, nu e passat calitativ (aka fitse), dar isi face treaba impecabil, are xds :x ,se comporta excelent la drumuri lungi si arata bine. ar mai fi clio rs :D , dar nu e kid friendly :))
-
uiti o masina cu un comportament rutier si o directie impecabile: Ford Focus Wagon 1.5 TSI 150 CP. Noul Ford Focus a fost marit la locurile din spate si la portbagaj, lucru care il face prietenos cu pasagerii. E de luat in seama pentru familii ;)
-
Ford Focus este o varianta buna, iar la pret se incadreaza destul de bine in buget.
Am testat Mondeo HEV - 2.0 Benzina/ automata cu Hybrid pe el - mi s-a parut ok, dar destul de mare pentru spatiul pe care il ofera in interior.
Mie personal nu imi plac variantele Wagon/Variant.
-
Ce cuplu are varianta 1.6 TDI?
-
1.6 TDi de pe Passat cred ca vine cu urmatoarele specificatii:
| |
Putere maximă | 120 CP @ 3,600-4,000 rpm |
Cuplu maxim | 250 Nm @ 1,500-3,250 rpm |
-
Vezi ca e foarte probabil ca limitarea la 250 Nm sa fie facuta ca sa mearga cu DSG7.
Stiu un 1.6 TDI de la VAG care vine cu DSG7 asa ca sunt 95%+ sigur ca Passat-ul de care zici ar veni cu DSG7.
-
Pai omul nu stie ce a comandat?
-
Nu am spus asta dar nu ar fi deloc surprinzator ca vanzatorul sa nu aiba habar...
Am cautat putin si vad ca e DSG7 pe 1.6 TDI.
Dar am recitit acum si vad ca e vorba de 1.6 TDI cu manuala, scuze. :D
-
Cu siguranta ca pe 1.6 TDI/ 1.4 TSI se monteaza DSG 7 uscat, adica DG200 uscat.
(https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-63ff4a2f424a97d0e39251bef997938e-c)Vanzatorul de cele mai multe ori este in lumea lui:
- nu a auzit, nu stie sa fie probleme, nu crede si se jura ca in cei 10 ani de cand vinde el masini VAG nu a avut nici o problema cu DSG 7.Acum nu stiu ce sa zic, asa sa fie.....?! sau poate in acea reprezentanta la cele 2 DSG-uri vandute per an nu a avut nici una probleme :)) )
https://www.quora.com/Have-the-issues-with-the-Volkswagen-DQ200-Automatic-7-Speed-DSG-transmission-been-fixed-now
-
Gabi,
Tu stii care este diferenta dintre scaunele fata de la Passat Advance/Trendline si Passat Comfortline? Cele de la nivelul de dotari Comfortline au suport lombar reglabil, insa nu stiu cum sunt cele de la nivelul Advance/Trendline: nu au deloc suport lombar sau au suport lombar dar nu este reglabil? ;)
Pana acum nu a stiut nimeni sa imi raspunda la aceasta intrebare.
-
Nu as lua vreodata DSG uscat.
-
@vizitator - nu stiu care este diferenta intre cele 2 tipuri de scaune...cred ca nu este niciuna.
@Avatar - si eu mi-am revenit cu DSG-ul dupa ce am citit peste 50 de pagini VW forum de probleme aferente DSG-ul uscat
Am vrut sa merg pe CVT + benzina de la Toyota Avensis, dar nu se mai fabrica...:(
-
Cvt-ul e moartea pasiunii.
Fomistii din presa auto lauda noul Ford Focus. Cutia automata e cu 8 trepte și se pare ca au renunțat la dublul ambreiaj, e cu convertizor de cuplu. Au băgat faruri led cu adaptare antiorbire, parcare automata ... Cică va exista și o versiune mild hybrid... Pentru mine bifează multe căsuțe pentru o eventuala viitoare mașina, dacă ma voi decide sa cumpăr (și nu s-a trec pe car sharing / închiriat)
-
Problema la Focus sunt motoarele pe benzina: doar in 3 cilindri.
Vibreaza din constructie si tot ce poate sa faca e sa le puna tot felul de arbori de contraechilibrare dar doar ascund rahatul sub pres ca tot pute.
1l EcoBoost e clar pentru contabili dar de ce s-au bagat si peste 1.5l sa il faca in 3 cilindri ?
-
Drujbe pe patru roti...
-
Pentru ca si BMW le face :D
Ala de 1L nu vibreaza, e f bine echilibrat. Cel de 1.5 nu stiu, nu l-am testat. Insa e clar ca daca nu-si sau silinta sa-i ascunda zgomotul nu e de bine.
-
Ce parere aveti de 1.4 TSI - 150 CP pe Kodiaq?
-
Vezi pe forumul celalalt, sunt vreo 2 posesori parca.In peincipiu un motor decent, dar limitat la caroseria asta mare. Si probabil ce mai gasesti pe stoc, ca va fi inlocuit de 1,5 tsi.
-
Parerea mea este ca 1.4 TSI 150 CP a fost un motor foarte bun dar nu pentru caroseria aceasta grea cum este cea de Kodiaq. Chiar si Kodiaq 2.0 TDI 150 CP 4x4 mi s-a parut cam lent, asa ca inchipuie-ti cum ar fi 1.4 TSI 4x4 pus pe o carsoerie grea. :042:
1.4 TSI e bun ptr Octavia, Golf, Jetta, Seat Leon dar nu pentru SUV-uri grele (tin sa accentuez ca este strict parerea mea ;) [size=78%])[/size]