Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?  (Citit de 7967 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #21 : Februarie 21, 2018, 08:20:22 a.m. »
La dpf-urile până în euro 5 s-a demonstrat a fi chiar benefic, prelungește intervalul între regenerari. Numai că la euro 6 toleranțele injectoarelor sunt atât de mici încât trebuie să reduci doza și mai mult încât se pune problema dacă 2t - ul mai are vreun efect. Am vorbit cu cineva care a încercat la euro 6 și s-a ales cu corecții mari la injectoare deși a folosit 30 ml la 10 litri de motorină (doza pe care eu o folosesc la euro 5). Singurul utilizabil rămâne Schmier-ul de la Liqui Moly.
Corecțiile mari ale injectoarelor nu sunt întotdeauna semn de uzură. Le mai da și ECU. Sunt mai multe etape de parcurs pentru a diagnostica un injector defect.
Nu cumva confunzi regenerarea cu load management? În oraș, la temperaturi scăzute mai ales, modulul acela crește turația de relanti pentru a ajuta alternatorul să producă curentul necesar consumatorilor. M-am prăpădit de râs când un vecin stătea în parcare așteptând să termine ,,regenerarea". I-am oprit consumatorii, a accelerat un pic și apoi turația a căzut. De regulă, la regenerarea care se face la relanti pornește ventilatorul. Dacă ai intrerupt-o ventilatorul pornește pe treapta cea mai mare.
Dacă se aprinde martorul dpf nu înseamnă că ai probleme ci te atenționează că s-a încărcat la limită și este cazul să faci un drum mai lung pentru a crea condițiile pentru regenerare. Oricum, el are o marjă destul de mare pentru a nu ajunge la colmatare. Probleme apar la mașinile cu rulaje mari și senzori defecți.

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #20 : Februarie 20, 2018, 07:46:23 p.m. »
Am vazut si eu chestia cu uleiul 2T in motorina, dar e foarte riscant pentru DPF.
Unii baga ceva aditiv, dar nu stiu cat de mult afecteaza DPF-ul la EURO 6. Trebuie studiata problema in amanunt si nu cred ca sunt useri care au folosit aceasta metoda peste 100.000. km la EURO 6 fara infundare DPF, ca sa putem spune ca este safe.


Eu unul cel putin am remarcat desele cicluri de curatare DPF in oras, la nici 50 km distanta unul de altul, ceea ce este ANORMAL de des acum iarna. Mai bagi si ulei 2T in motorina si adio start-stop in oras, forever.


Nu asta e solutia. Trebuia sa ceri ca sa vezi corectiile pe fiecare injector. Daca treci de 1 ms, inseamna ca e pe duca. Problema este ca nu se recunosc acele date ca fiind metrologice de etalon de catre PRO si nu poti sa le ceri ca sa-l schimbe decat in momentul cand crapa de tot si se blocheaza, ceea ce nu e cazul la CXXB EURO 6, injectoare cu terminatie S. Problemele grave sunt la CAYC cu injectoare tip B.

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #19 : Februarie 19, 2018, 10:24:39 p.m. »
Mie nu au vrut să îmi înlocuiască un injector pe motiv că mașina pornește și merge ,,bine". A mea este din 2014 și în iarna 2016-2017 am căpătat la rece un zgomot de aspersor de irigat. Am măsurat tot ce se putea pe pompa de înaltă presiune și valorile erau ok. Am hotărât să îmi bag picioarele în ea de garanție (mai aveam până anul acesta) și în dpf și am trecut pe ulei 2t. Dar povestea este pe topicul dedicat. Mă tot chinui să îmi fac timp și să îmi găsesc inspirația să îi fac un jurnal de bord în care să povestesc pe îndelete câte i-am făcut mașinii. Cert este că iarna asta nu am mai avut zgomotul de aspersor dimineața la pornire.

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #18 : Februarie 19, 2018, 09:39:21 p.m. »
Niet.
Piesele de uzura si consumabilele sunt garantate 10000 km sau 6 luni conform certificatului de garantie.
In plus uzura normala nu e considerata ca fiind un factor.
Demonstreaza-i tu ca injectoarele s-au uzat anormal in interval de 35.000. km....o dau cotita cum ca tu esti de vina pentru ca ai bagat combustibil prost si din cauza lui s-au stricat.


Tertipuri romanesti de prostit consumatorul care nu e aparat in mod real de nicio institutie publica din tara asta...pentru ca suntem sclavi la UE.








Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #17 : Februarie 19, 2018, 05:14:18 p.m. »
Garantia de 2 ani nu e asa-zisa, e obligatorie si include absolut tot, conform legii. Ce e peste poate fi asa-zisa data cadou din partea lor.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #16 : Februarie 19, 2018, 04:48:29 p.m. »
Revenind ontopic, intreb posesorii de 1,6 TDI (pe VW, Skoda sau altceva) daca au sesizat o marire accentuata a zgomotului la rece al motorului, dupa 1-2 ani de folosinta, automobil achizitionat de nou. Eu va spun ca zgomotul a crescut enorm fata de primul sezon rece, ceea ce denota o calitate foarte slaba a injectoarelor la nici 35.000. km. (caci ele sunt sursa acestui zgomot marit la rece)


Un defect greu demonstrabil si care nu intra pe garantie, mai ales ca injectoarele sunt excluse foarte clar de la asigurarea acestei asa-zise garantii.



« Ultima Modificare: Februarie 19, 2018, 04:51:25 p.m. de Sko7001 »

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #15 : Noiembrie 25, 2017, 06:23:00 p.m. »
Nu prea inteleg eu ce are "marchetingu" cu reglajul injectiei...poate stiti voi :)

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #14 : Noiembrie 25, 2017, 12:01:51 p.m. »
Marketing-ul este calaul Bunului-Simt natural si innascut al omului.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline LNT

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2009
  • Mesaje postate: 1320
  • Karma: +0/-0
  • Mester Strica-Tot
    • SayIT.ro
  • Auto: O2 FL 1.6 TDI Drive
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #13 : Noiembrie 24, 2017, 12:04:36 p.m. »
In lumea democratica se numeste marketing.
In the zone where normal things don't happen...very often.

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #12 : Noiembrie 24, 2017, 10:20:48 a.m. »
Eu unul apreciez si faptul ca acum motorul Diesel EURO 6 este cel mai "clean" din toate facute de nemti, dar este mult prea limitat/infundat ca sa-si arate cu adevarat forta. Degeaba pui turbina superdimensionata la 1,6 TDI daca pe evacuare pui dop si dai limitare la timpii de injectie/avans de injectie...


La un moment dat va crapa saraca turbina.
Cred ca aici e loc de optimizari exact dupa cum am spus.


E clar ca s-a dorit si a se scoate un consum mai bun, dar consumul real este cu 40-50% mai mare decat cel declarat, deci minciuna e la toti producatorii. Se raporteaza exact ca pe vremea comunistilor, numai minciuni si dezinformari.
Tu treci un consum mediu fals de 3,9 si de fapt el este de 5,8 real in conditiile in care am utilizat 70% extraurban autoturismul si sarcina utila nu a trecut de 50%, doar rar.
« Ultima Modificare: Noiembrie 24, 2017, 11:45:04 a.m. de M i c u t z u »

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #11 : Noiembrie 23, 2017, 05:18:45 p.m. »
'Si sarac si cu pretentii' :))

Nu e firesc ca, tot alergand dupa noxe reduse, performantele sa scada continuu?...
Cum sa ai parte de putere si cuplu cand tot strangi surubul (evacuarii gazelor)? Sau faci ca VW cu Diesel Gate... Declari una si in realitate... Asadar, de la Euro 4 incepand, Adio! performantelor reale.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #10 : Noiembrie 21, 2017, 06:34:18 p.m. »
Revin cu vesti proaspete.
Asadar exista un reglaj electronic al avansului de la injectie dar asupra caruia nu poate interveni nici macar reprezentanta.
Pur si simplu la EURO 6 le-au facut in asa mod, ca sa nu poti umbla la ele.


Daca ai detonatii la turatii mici (si am facut o proba de drum cu un motor care avea) este aproape imposibil sa identifici cauza, darmite sa ai o remediere...


La EURO 6 sunt multe lucruri limitate de soft, chiar si puterea dimineata pe rece, e limitata mult din avansul injectoarelor si timp de injectie.
Poate aici e loc de optimizare la un tuner adevarat. E drept ca acum se merge pe norme clare de poluare dupa ce i-au prins cu mata-n-sac...si toate pe pielea noastra.


Avantaje ?
Nu ai fum, nu ai noxe urat mirositoare.


Dezavantaje ?
Nu trage motorul, face galagia injectia, consuma motorina la curatare filtru.


That's it EURO 6.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #9 : Noiembrie 07, 2017, 06:22:57 p.m. »
Eu cred ca și Facebook a contribuit la moartea forumurilor.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Karma: +0/-0
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #8 : Noiembrie 07, 2017, 05:53:29 p.m. »
Erau alte vremuri in 2007-2008. Forumurile erau in plin avant, azi sunt pustii si din cauza ca proprietarii impreuna cu moderatorii, au reusit sa indeparteze prin "politica" lor aproape 99% din userii care au cunostinte tehnice solide.

« Ultima Modificare: Noiembrie 07, 2017, 05:55:37 p.m. de Sko7001 »

Offline LNT

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2009
  • Mesaje postate: 1320
  • Karma: +0/-0
  • Mester Strica-Tot
    • SayIT.ro
  • Auto: O2 FL 1.6 TDI Drive
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #7 : Noiembrie 07, 2017, 11:43:05 a.m. »
In 2009-2010 cand am luat masina am gasit mai multe informatii pe forum decat la reprezentanta. Nu-s inutile, doar ca nu trebuie sa te astepti sa primesti tot.
In the zone where normal things don't happen...very often.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de Leonard
[Azi la 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de Leonard
[Azi la 12:16:20 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30