Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP  (Citit de 482245 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2893 : Septembrie 28, 2018, 01:13:14 p.m. »
Teoretic nu sunt necesare etansari suplimentare.Apar scurgeri cand acel filtru din epurator este extra infundat sau nu(calitate slaba), iar gazele cu vapori de ulei + etc. nu mai au pe unde sa iasa, forteaza etansarea de contact a pieselor componente. E bine ce ati facut dar nu normal, zic doar, dpdv tehnic.
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2892 : Septembrie 27, 2018, 03:14:22 p.m. »
Aici se etanseaza

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2891 : Septembrie 27, 2018, 10:10:57 a.m. »
am etansat vasul epurator cu mastic si baia de ulei. Operatiunea a fost facuta la Avia, nu am facut nicio poza.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2890 : Septembrie 27, 2018, 09:56:18 a.m. »
Corect in admisie din nou, dar dupa ce trec prin faimosul epurator
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline Liviu-tsi

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 535
  • Karma: +0/-0
  • Auto: OCTAVIA II FL,1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2889 : Septembrie 26, 2018, 06:14:04 p.m. »
CyborgSky are dreptate ,numai ca la 1.2 tsi gazele de carter sunt dirijate in admisie si apoi din nou in camera de ardere. Deci Vizitator tu ce ai etansat mai exact? O poza face cat o mie de cuvinte.
« Ultima Modificare: Septembrie 26, 2018, 06:26:41 p.m. de M i c u t z u »

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2888 : Septembrie 26, 2018, 11:43:09 a.m. »
Pentru o clarificare, ,,Camera de ardere,, este in capul pistonului, gazele ale la care faci referire  ies pe galeriile de evacuare si nu prin epurator si filtrul lui (ar arde instantaneu). Prin filtrul epurator intra-ies ,,gazele,, de carter/capac tacheti ce scapa datorita presiunii din cilindri pe langa simeringuri.
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2887 : Septembrie 26, 2018, 10:14:36 a.m. »
Epuratorul (filtru epurator/epurator de gaze/captator de ulei) este un vas metalic  al carui scop este decantarea/separarea uleiului din gazele care sunt evacuate din camera de ardere. In urma procesului de ardere a amestecului aer-combustibil din camera de ardere rezulta niste gaze, care contin si mici cantitati de ulei. La vechea mea masina cu motor aspirat acestea erau evacuate in atmosfera, de unde si o poluare mai mare. La masinile moderne s-a venit cu aceasta inovatie: filtrul epurator. Acesta este un vas cu 2 furtunase: prin primul intra gazele arse din camera de ardere, ele ajung in epurator, acesta separa resturile de ulei din gaze prin intermediul filtrului pe care il contine, iar prin al doilea furtunas ies gazele curate (de unde se duc in valva EGR si, mai departe, sunt recirculate in camera de ardere).
Ei bine la mine acest vas epurator pierdea ulei. Problema s-a rezolvat prin etansare cu mastic.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Liviu-tsi

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 535
  • Karma: +0/-0
  • Auto: OCTAVIA II FL,1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2886 : Septembrie 25, 2018, 07:48:42 p.m. »
In primul rand ce numiti voi epurator?  Si unde este pozitionat?

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2885 : Septembrie 25, 2018, 06:19:49 p.m. »
Si eu am usoare pierderi, dar doar pe la cele 3 suruburi din partea de jos a epuratorului. Le-am etansat singur cu mastic de baie de ulei si e ok. Deocamdata de-a lungul epuratorului nu am pierderi. Probabil voi face si eu acesta operatiune, dar nu stiu daca Cybernet facea acest lucru. Ei mi-au spus de schimbare epurator. Desi stiu ca reprezentanta din Bacau facea acea etansare.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2884 : Septembrie 25, 2018, 03:21:58 p.m. »
dintre colegii cu motorizarea 1,2 TSI, mai este cineva care sa fi avut pierderi de ulei pe la epurator? Daca da, sunt curios cum s-a comportat masina dupa ce s-a rezolvat problema.
Si masina mea pierdea ulei pe la epurator . S-a etansat epuratorul cu mastic (la fel ca baia de ulei) la avia Motors. Dupa rezolvarea problemei nu mai scoteam asa de mult fum alb, insa, ce m-a surprins cel mai mult este faptul ca motorul merge mult mai bine. De fapt nici nu imi amintesc sa fi fost vreodata vreo perioada in care sa fi mers asa bine...mereu ma plangeam de lipsa de putere mai ales la vitezele mici...ei bine, acum s-a mai remediat din situatie, motorul nu mai e asa anemic.
As fi facut de mult operatiunea, daca stiam ca este nevoie. Din pacate nu a observat nimeni pana acum, iar eu chiar era sa o patesc acum o luna pe drumul de la Pitesti la Slatina, cand m-am bagat in depasire, si abia am reusit sa accelerez sa depasesc masina din fata mea.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Liviu-tsi

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 535
  • Karma: +0/-0
  • Auto: OCTAVIA II FL,1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2883 : Martie 10, 2018, 04:34:02 p.m. »
Dupa schimbarea de fise nu au mai aparut. O sa mai fac o diagnoza sa vad cum sta treaba. Eu am disecat fisa 3 si in dreptul conductelor nu era nici o problema. Era carbonizata aproape de mufa care vine la bujie.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2882 : Martie 10, 2018, 04:17:24 p.m. »
Probabil ca si de asta, dar de ce cu precadere fisa 3? Eu zic ca e din cauza pozitiei.
Misfire pe cilindri la tsi-uri cica sunt cam normale, in special la rece. La 1,4 tsi stiu ca erau la ordinea zilei.

Offline Liviu-tsi

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 535
  • Karma: +0/-0
  • Auto: OCTAVIA II FL,1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2881 : Martie 10, 2018, 02:40:39 p.m. »
Intrebare ptr cei cu mai multi km: este cineva care a avut probleme si la alte fise, in afara de omniprezenta fisa nr. 3?


La mine dupa ce am schimbat fisa nr 3 martorii s-au stins si motorul functiona normal.... aparent.
La  diagnoza aveam  misfire si pe alti cilindri .Problema s.a rezolvat dupa schimbarea  setului de fise.Nu stiu cat sunt de afectate fisele datorita caldurii emanate de motor ,dar mai mult sunt afectate de curentul puternic care trece prin ele 20k V.
« Ultima Modificare: Martie 10, 2018, 02:45:15 p.m. de M i c u t z u »

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2880 : Martie 09, 2018, 02:30:33 p.m. »

Si mai sunt si scumpe, de parca sunt poleite cu aur, pe AM, ceva mai bunut, Hepu sau Graff cca 450-500 lei.




cam atat a fost si la brady (527 ron), restul pana la 900 au fost manopera si antigelul.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2879 : Martie 09, 2018, 09:48:43 a.m. »
Cred ca fabricantii auto, aplica strategii de marketing, ptr. incasari ulterioare (din vanzari de piese si subansamble), prin producerea de repere cu durata de viata/cicluri/rotatii calculate.
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30