Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: HONDA CIVIC XI 2.0 i-MMD (184 CP) cutie automata e-CVT  (Citit de 328 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: HONDA CIVIC XI 2.0 i-MMD (184 CP) cutie automata e-CVT
« Răspuns #3 : Martie 17, 2023, 04:43:18 p.m. »
ca distanta am mers mai mult pe autostrada, cam cu viteza de 110-130km/h. In oras am mers aprox 10 km, dar in regim bara la bara. Oricum, cu dieselul meu as fi scos consum mai bun.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: HONDA CIVIC XI 2.0 i-MMD (184 CP) cutie automata e-CVT
« Răspuns #2 : Martie 17, 2023, 04:31:52 p.m. »
Testul a fost mai mult oraș sau autostrada?
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
HONDA CIVIC XI 2.0 i-MMD (184 CP) cutie automata e-CVT
« Răspuns #1 : Martie 17, 2023, 10:35:13 a.m. »
Daca tot eram la Honda sa schimb placutele de frana, am zis sa testez noul Civic (Civic XI) cu motorul full hibrid de 184 CP si cutia automata e-CVT. Motorul e de fapt compus dintr-un motor aspirat pe benzina de 2 litri (cu 141 CP si 186NM), si unul electric care nu stiu stiu ce putere are, dar  puterea ansamblului este de 184 CP si 315 NM. Pe exterior masina este mai lata si mai lunga decat Civic X si mi se pare ca nu arata la fel de bine (parerea mea). In schimb la interior este deja alta viata: materiale de calitate (in partea de sus a consolei centrale si a usilor), scaune de piele, bord digital si sistem de infotainement cu rezolutie mai buna. Sistemul audio este si el clar imbunatatit. Partea de jos a usilor si covoraselor este identica cu cea de la Civic X, adica plastic prost. Oricum, imaginea generala este una de masina care bate spre premium, nu m-ar mira sa aud peste cativa ani ca Honda se autoconsidera masina premium. Odata plecat la drum, observ cat de silentios si totusi puternic este acest motor full hibrid de 184 CP. Pleaca pe motor electric si pur si simplu te baga cu capul in tetiera, fara a auzi motorul. Asa da, zic eu la inceput. Insa, imediat ce ies pe autostrada, parca, parca simt nevoia unui motor mai potent. Desi cutia e-CVT schimba la 5000 sau chiar 7500 rotatii, mi se parea ca masina nu avea acceleratia unei masini de 184 CP. Cea veche cu motorul ei turbo de 184 CP si cutie manuala parca se misca mai bine pe autostrada fata de acest aspirat de 141 CP caruia i s-a pus un motor electric suplimentar. Alt lucru care nu mi-a placut este bazaitul de motor electric, pe care il auzeam strident ori de cate ori apasam acceleratia cu frenezia. La viteze mai mari de 90 km/h inteleg ca masina e propulsata de motorul termic si cel electric intervine doar la accelerare puternica, de aceea se auzea bazaitul. Pe de alta parte masina se aseaza foarte bine la drum, e mai stabila decat vechiul model si scaunele sunt clar imbunatatite (dar nu se compara cu cele de BMW seria 3, spre exemplu). Comportamentul masinii la drum este oarecum comparabil cu cel de pe Audi A4, fiind totusi inferior acestuia. Per ansamblu masina mi-a placut, bate spre premium si este un mare pas inainte fata de vechiul model. La intoarcere il rog pe dealer sa imi faca o oferta de pret: masina testata de mine era in echiparea Advance (cea mai avansata) si costa 40 000 euro, din care se mai scadea Rabla. evident ca am refuzat, mi se pare enorm de mult ptr Honda Civic si clar ca nu merita banii. In plus, consumul pe testul efectuat de mine a fost de 9.1%, adica la fel cu un motor pe benzina. Motorul nu e nici f economic, nu are nici emisii reduse (109g de CO2 per km, adica mai mult decat a mea), eu il vad strict ca un motor de tranzitie intre motoarele aspirate si cele full-electrice. Da, masina este buna, dar nu merita sa dai pe ea 37 000-40000 euro.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
[29] 30