Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Problema clapeta de acceleratie?  (Citit de 4717 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline sharp_blade

  • Doar inscris
  • Joined: Feb 2018
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 4
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 1 1.8T AGU
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #9 : Februarie 06, 2018, 07:21:22 p.m. »
Ciao si merci de raspunsuri.
Adaug o alta problema care nu credeam ca e relevanta aici: in accelerari (cu a1-a,a2-a si a3-a se simte cel mai tare) atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie turatia nu scade liniar si ma zdruncina, scazand in trepte.
M-am trezit azi cu un gand: sa scot mufa de la MAF si sa merg o zi fara. Suprize-surprize, masina nu mai "tremura" cand nu mai accelerez, decat  tremuratul ala normal din a1-a sau sub 1500RPM si am observat ca turatia coboara liniar si atunci cand o turez in neutru.
Acum, pana sa ajung la concluzia ca e dus MAF, e posibil ca el sa fie bun si sa citeasca un flux de aer in admisie dupa ce se inchide clapeta? Daca da, de unde ar putea veni aerul ala? Zic asta pentru ca fara MAF logica e ca ECU nu mai stie ce aer intra in motor, stie doar ce iese, ajustand amestecul din sonda de O2.
Daca a patit cineva imi puteti spune ce blocuri din VCDS sa verific? N-am timp sa trec prin toate 100 plus ca info file-ul pentru ECU meu pare putin amestec si n-am increderea ca valorile alea sunt ce spune VCDS.

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #8 : Februarie 06, 2018, 01:50:39 p.m. »
Aci , perfect de acord! :040:
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #7 : Februarie 06, 2018, 01:48:04 p.m. »
Daca cablul are un fir rupt (el fiind format din vreo 8 fire impletite), e doar o chestiune de timp pana cand se rup si altele, si ramai cu motorul turat in intersectie. Mie mi s-a intamplat acest lucru la precedenta masina, am preferat sa ung cablul (mare greseala) si nu m-a tinut nici 2 luni in plus.
Insa, daca cablul nu are vreun fir rupt, problema trebuie investigata in alta parte, mai ales la clapeta de acceleratie.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #6 : Februarie 06, 2018, 12:16:24 p.m. »
Ei na, asta face parte din consumerism, arunca si cumpara altul , vânzările să crească !(motive intradevar sunt si pot fi invocate multe, unele mai nastrusnice ca altele).Nu mai dureaza mult si ,,omul-fiinta,, cand se ,,defecteaza,, il inlocuim ce sa-l mai ,,reparăm,, =))
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #5 : Februarie 06, 2018, 11:10:49 a.m. »
Cablul de acceleratie nu se lubrifiaza. El vine deja cu lubrefierea necesara din fabrica, si asa ramane pe toata perioada lui de viata. Daca se lubrefiaza cablul, se va strange o gramada de mizerie/praf in camasa cablului, care in timp se va intari si chiar ca va impiedica functionarea lui normala. Se formeaza o pasta acolo, pasta formata din vaselina si mizerie, si nu mai scapi de ea.
Cablul de acceleratie se schimba cu totul. E posibil ca undeva sa se fi rupt un fir din componenta cablului de acceleratie, motiv pentru care, cand iei piciorul de pe acceleratie, cablul sa agate si motorul sa mai ramana turat.
La accelerare motorul ramane turat, sau asta se intampla numai la decelerare?
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline sharp_blade

  • Doar inscris
  • Joined: Feb 2018
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 4
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 1 1.8T AGU
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #4 : Februarie 06, 2018, 09:58:36 a.m. »

Am facut deja setarea clapetei. Este posibil sa traga aer pe undeva si de asta sa accelereze putin singura?

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #3 : Februarie 06, 2018, 08:35:19 a.m. »
vezi culisarea cablului, lubrifiaza
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #2 : Februarie 05, 2018, 09:12:04 p.m. »
Cu vcds-ul setarea de baza.
Cable Throttle Engine:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)

Offline sharp_blade

  • Doar inscris
  • Joined: Feb 2018
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 4
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 1 1.8T AGU
Problema clapeta de acceleratie?
« Răspuns #1 : Februarie 05, 2018, 06:54:01 p.m. »
Salutare!
Acum vreo luna am demontat clapeta de acceleratie de pe Octavia mea (1.8T, AGU, clapeta actionata prin cablu) si am curatat-o. Era plina de depuneri, mi-a luat vreo ora sa ajung la stralucirea de aluminiu  :)) . Am montat-o inapoi, am mers, toate bune si frumoase. Recent am observat ca atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie motorul ramane turat pe la 1300RPM o perioada scurta. Cel mai bine se observa cand stau pe loc si ii dau "spituri" in pedala. Am facut un filmulet ca sa intelegeti despre ce e vorba.

https://streamable.com/tqbtn

A patit cineva? Ce cauze ar putea avea treaba asta? Eu ma gandesc ca ramane clapeta blocata semi-deschisa un moment cand ridic pedala. Nu vreau sa ma apuc sa o desfac iar pana nu aud mai multe opinii.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30