Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Citroen C1 1.0 Sensodrive  (Citit de 13027 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #104 : Decembrie 22, 2016, 02:55:28 p.m. »
Din cate stiu se fac in continuare impreuna, desi acum pe toyota vine doar motorul de 1.0 in timp ce Peugeot/Citroen au introdus si o prastie de-a lor de 1.2 82CP care vine si pe Elysee, Cactus, etc
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline AlexTM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2694
  • Karma: +6/-10
  • Auto: Galaxy 2 2.0 TDCI
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #103 : Decembrie 22, 2016, 10:38:27 a.m. »
Intrebare colaterala: Toyota Aygo se fabrica in continuare impreuna cu C1 si Peugeot 107 sau au divortat, asa cum au divortat in 2006 Ford-ul Galaxy de fratii Sharan si Alhambra?
Intreb pentru ca mi se pare ca noul Aygo a luat-o pe alte cai decat C1, ca si aspect.
bicicleta

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #102 : Decembrie 19, 2016, 05:04:13 p.m. »
Apropo de insonorizare, am uitat sa va mai povestesc, insa a primit material insonorizat si in portiere. Acum nu mai suna ca o cutie de conserve cand inchizi usa :D Si ceva intre compartimentul motor si habitaclu (stp + spuma cu celula inchisa). Acolo nu depaseste 30 grade din nicio pozitie, deci nu sunt riscuri.

Si a primit si botezul autobahnului. La vale (cam 3.5% estimat de GPS) da vitezometrul peste cap :D  Nici consumul n-a iesit rau, 5.6l/100km masurat de la buza la buza, mers in general la restrictie +5km/h.
A trecut la un pas sa primeasca si botezul nurburgringului... mersesem prin zona cu gandul sa facem la talpa "traseul templierilor" -43km-. Insa cu o noapte inainte o parte din templieri au stat la un camping, si s-au facut muci ca-n tinerete. Cu dormit pe trepte, pe bude, pe capota masinii... asa ca dimineata erau cam sparti si am redus traseul templierilor la jumate :D Insa lasa ca vine iar vara si-l facem noi, insa trebuie sa evitam campingul ala...
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #101 : Decembrie 12, 2016, 11:16:18 a.m. »
Marele alb si-a primit controlul tehnic obligatoriu (echivalent ITP) pana in dec 2018. Are doar vreo 54500km.

Am tras cu ochiul la calculatoarele alea, cu un mecanic de vreo 85kile in ea are 970kg.  587kg pe puntea fata, 383 pe spate. Rezervor aproape gol, doar patinele neveste-mii in portbagaj, si evident materialul insonorizant. Care insa fiind in spate imbunatateste echilibrul :D

Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #100 : Iulie 02, 2015, 11:50:23 a.m. »
La capota mi-am cam pierdut rabdarea, recunosc...   e ceasornicarie... prea multe suprafete si linii curbe, obstacole, gauri,  suprafete mici care trebuie "peticite". Singura zona mai mare si mai dreapta e cea de sub "blanita", pe aia am acoperit-o din doua bucati.
 Si pe langa asta caldura care facea sa mi se lipeasca de degete foliile alea...
« Ultima Modificare: Iulie 02, 2015, 12:07:41 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline liv_sibiu

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Dec 2007
  • Locaţia: Sibiu
  • Mesaje postate: 3017
  • Karma: +14/-3
  • Auto: 1,9 TDI PD , 77 kW ,
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #99 : Iulie 02, 2015, 09:51:07 a.m. »
Felicitari pentru rabdare!
Skoda Octavia II Trend , 1,9 TDI / BXE -105 CP/250 Nm , CV manuala , PDG , tempomat , s.a.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #98 : Iulie 02, 2015, 09:40:52 a.m. »
Urmatoare etapa a fost... si este inca... capota.   Inainte de a ma atinge de ea, am facut un experiment: am incercat sa dau foc la o bucatica de material din asta. S-a aprins destul de greu, a ars putin si s-a stins repede de la sine. Apoi am lipit o bucata de material pe o bucata de tabla, simuland o capota,  si am incercat sa-i dau foc cu o bricheta care simuleaza un V8 incins sub capota. Am tinut bricheta sub el pana cand bucata de tabla de pe partea cealalta a ajuns la 100 grade (masurat cu un termometru cu infrarosu). Dracia nu s-a aprins, si nici nu s-a dezlipit, doar s-a afumat aluminiul.
   In prospectul pentru STP silver scrie ca poate fi folosit pentru capote, ca respecta nu stiu ce norma antifoc, insa deh, eu sunt mai capos si n-am avut curaj sa-l pun pana cand nu m-am convins si singur. 
   La capota am lucrat cam cu picioarele, si am si lasat-o neterminata. Afara e nebunie de cald, 36 grade si un soare ca tabla cred ca ajunsese la 200. Mi-am pierdut repede rabdarea si am amanat "finisajul" pentru alte vremuri mai racoroase. E enervant de lucrat cand totul e incins, ca panarama se inmoaie, se intinde, se lipeste de maini, etc. E mult mai usor pe racoare.
 
 Am incercat de data asta sa fac si o masuratoare de zgomot cu telefonul si noise meter, desi stiu ca e complet inexacta, insa eram curios daca se poate masura vreo diferenta.   Am masurat "zgmotul de fond" cateva secunde, apoi am pornit motorul si am masurat zgomotul la relenti, apoi am oprit motorul. Rezultatul e neconcludent, deoarece dupa oprirea motorului si "zgomotul de fond" s-a modificat, deci nu sunt sigur ca am masurat de-adevaratelea o scadere a zgomotului la relenti. Totusi, am senzatia ca scaderea e reala.

   Am facut si o plimbare de 20 minute pe autostrada, cu forja, ca sa vad care-i treaba. Acum mi se pare ca zgomotul dominant din nou vine de la roti insa per total diferenta e clara fata versiunea dinainte de inceperea "operatiunilor", zgomotul motorului + toba e diminuat semnificativ la forja.  Dupa ce m-am oprit am deschis capota sa vad daca e fierbinte pe undeava insa nu parea mai calda decat inainte de a pleca.   O dovada suplimentara ca zgomotul s-a diminuat e faptul ca acum incep sa aud greieri pe care inainte nu-i auzeam :D

Urmeaza deci sa termin capota (in special partea dinspre habitaclu), eventual as putea incerca sa acopar si pasajele rotilor din compartimentul motor la care accesul e destul de usor.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #97 : Iunie 28, 2015, 06:33:42 p.m. »

@ff_2004_06
Am avut in total doua pachete de material, si apreciez ca fiecare are pana 20 kile. Am folosit aproape unul pana acum. Iar greutatea e distribuita uniform si jos, nu e nici foarte mare si nici nu ridica centrul de greutate, asa ca nu cred ca e dezastru.

Azi a fost partea a doua, insa s-a terminat repede.

Ieri am inceput cu spatele. Am dat jos bancheta si plasticele din spate, si am pus material din asta STP peste tot: podea, portbagaj, oalele rotilor, pana aproape de usa portbagajului (unde incep sa treaca fire peste tot). M-am oprit la podea, in fata banchetei din spate, unde exista o bucata de pasla izolanta, in ideea sa continui azi. Insa zona acoperita ieri era tabla goala acoperita de plastic sau bancheta.


Iar azi am inceput sa scot mocheta incepand din fata insa mi-am dat seama ca mare lucru nu pot imbunatati. Bucata aia de pasla pare serioasa (are cam 2cm) si incepe de pe separarea fata de motor  si acopera toata podeaua. Iar pe podea, incepand de la pedalier pe langa pasla are si un soi de polistiren.  Asa ca m-am limitat la a pune niste petece de material izolant unde mi s-a parut mie ca pasla e taiata prea grosolan la trecerile firelor/tevilor sub bord si vedeam tabla, si am acoperit o bucata serioasa din aripa din dreapta. Cea din stanga era deja acoperita cu pasla, cea din dreapta nu prea.


Efectul e destul de sensibil, chiar daca mercedes tot nu s-a facut.  La turatii si viteze mici zgomotul e cam la fel, motorul se aude la fel iar rotile putin atenuat. Insa la turatii mari (+3500rpm) diferenta e semnificativa. Urletul tobei a cam disparut, se motorul se aude insa acum zgomotul preponderent vine din fata, nu din spate ca inainte. La forja pe autostrada (gen 150km/h in treapta a 4-a) inainte auzeam toba si rotile, acum aud motorul si vantul.


Al doilea pachet ar fi trebuit sa fie pt partea din fata si eventual ce ramane (daca ramane) pentru acoperis. Acum la partea din fata am renuntat, iar cu acoperisul nu cred ca merita pentru ca efectul principal ar fi la viteze mari, ori masinuta asta iese pe autostrada foarte rar.


M-ar tenta sa ma bag la compertiment motor si capota insa cred ca trebuie alt material, asta nu stiu cum se comporta la caldura.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2315
  • Karma: +0/-0
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #96 : Iunie 28, 2015, 01:36:24 a.m. »
Felicitari pentru rabdare. :)
Cresterea de greutate nu te ingrijoreaza?
Faci si capota si compartiment motor presupun, nu?
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #95 : Iunie 27, 2015, 04:50:25 p.m. »
. LA mine prioritatile de tuning ar fi asa:
1. Izolat fonic.
2. Izolat fonic.
3. Izolat fonic.
....
15. Un cilindru in plus, sau in lipsa,  +10CP


Facut primul pas... de fapt, prima jumtate de pas :) al doilea maine probabil.



Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #94 : Aprilie 17, 2015, 04:53:58 p.m. »
Am mers cu trotineta pe autostada! :D Cam 7km in total. Aka asa, cam 3km de autostrada, apoi o bretea, pe urma inca vreo 3km pana la prima iesire. Merge panarama cu 100 pe ceas constant in linie dreapta, in timp ce motorul ramane e aproape inaudibil (in sensul ca il acopera vantul :D), iar la vale trece foarte putin de 100 pe ceas, iar la deal (usor) nu a scazut sub 95. Dupa cum se comporta la vale ma intreb daca nu are totusi o restrictie pe undeva.
In carte e data la 88km/h viteza maxima, probabil ca e destul de realista valoarea.

E deci fezabila o bucatica scurta de drum de autostrada sau de centura, fara sa ajunga camioanele sa ma impinga din spate. Pe autostrada zic eu ca trebuie fie sa mergi cu 90 pe banda de camioane, fie daca vrei pe celalte benzi sa fie capabila sa ajunga repejor la 120. Cum de asta nu prea se pune problema (decat daca mai pun inca un motor, sau macar o turbina :D), ramane optiunea cu prima banda. Iar pentru prima banda se descurca stock, deci nu cred ca ma apuc de tuning (cu exceptia eliminarii unei eventuale restrictii, daca exista, insa nu am gasit dovezi documentate...). Asta stock ramane.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #93 : Aprilie 11, 2015, 05:57:23 p.m. »

Făcut și revizia.  Ulei de motor ravenol 10w30, și motul transoil 10w30  la cutie.  Drăcia are acum pe ceas 610km.


Dați naibii chinezii astia.  În carte scrie ca dacă umbli doar la busonul de golire trebuie 700ml, si daca umbli și la filtrul de ulei intra 800ml. Eu am umblat și la filtru.  Nu e ca la chinezărie,  asta are bușon de golire separat, si filtrul pe partea ailaltă a motorului (chiar dacă filtrul in sine arata exact ca la chinezărie).  Când am desfăcut filtrul a mai curs ceva ulei,  deși e mai sus decât busonul de golire, deci intr-adevar cantiatea e diferita.  Apoi am pus cam 830ml...și e peste nivelul de maxim de pe joja.  Ar fi trebuit sa pun 800fix, ca în carte.  Criminali cu precizia lor de pictori de boabe de orez.


La uleiul de cutie în carte scrie ca "necesita cunoștințe tehnice"  și recomanda sa merg la un dealer Honda, nu vor sa spuna cum se schimba.  Vax,  e fix același sistem ca la orice scuter,  are un bușon de golire și unul de umplere. E ușor sa ghicești care sunt,  fiind singurele șuruburi care nu se prind decât de o parte a capacului,  nu de amândouă, si mai au si dimensiuni diferite fata de celelalte.
Uleiul de la cutie însă arata ca nou desi e depasit termenul de schimbare. Acum arata ca și mai nou :D
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #92 : Aprilie 10, 2015, 10:30:50 a.m. »
LA mine cam asa arata locul crimei, unde nu incapeau ei de iedera si de pietrele mele. In stanga e gardul si poarta mea, pietrele erau pe trotuar si cam 0.5m pe strada (o stiva cam de 1x1.5x1m) iar iedera pe garajul de caramida din fata.
Si unde e aratura inainte era un tufis des care era verde tot anul, iar acum vor sa puna flori.  Se vede in unul in posturile precedente, in prima poza cu scuterul.

Problema e ca e foarte prost orientat, nu ajunge niciodata soarele acolo, si in plus daca nu il ingradesc in doua saptamani o e fie plin de guano canin, ca deh, belgianul e batran, abanonat si deci iubitor de animale, insa nu-l lasa salele sa adune dupa jivina.
« Ultima Modificare: Aprilie 10, 2015, 10:59:14 a.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3369
  • Karma: +3/-0
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #91 : Aprilie 10, 2015, 07:29:32 a.m. »
Chiparos, bradul nu merge la gard viu. Ma opresc. Fara rea-intentie cred c-am afumat destul Citronelul si Motorelul.. :046:

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Citroen C1 1.0 Sensodrive
« Răspuns #90 : Aprilie 10, 2015, 12:19:38 a.m. »
Cati brazi acolo  8-}

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 [15] 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31