Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Club Skoda Forum | Discutii Modele Skoda => Skoda Octavia I / Skoda Octavia Tour => Skoda Octavia 1 / Skoda Octavia Tour cu motor Diesel => Subiect creat de: nairdaGh din Septembrie 01, 2010, 03:33:04 p.m.
-
Salutare.
Ieri cand am pornit masina, martorul bujiei in forma de spirala a inceput sa clipeasca precum atunci cand semnalizez si nu stiu ce ar putea sa aiba, puteti sa imi dati si mie unele indicatii ca sincer imi este frica sa nu pateasca ceva mai rau.
Nu am cum sa ajung zilele acestea cu ea la un service ... de aceea astept un sfat.
Multumesc anticipat =((
-
Daca motorul functioneaza normal , verifica daca se aprind becurile de frana cand apesi pedala de frana . Sigur nu se aprind , deci defect intrerupatorul de frana .
-
Becurile se aprind #-o . Am becul din dreapta care trebuie inlocuit, l-am scos si zilele acestea o sa il inlocuiesc. In rest se aprinde cel din stanga si din luneta. Sa faca din cauza lui asa ?
Am uitat sa specific ca eu mai am o problema. Bateria mea este la pamant si nu porneste decat cu redresor. Mi s-a mai aprins zilele trecute si martorul DPF care banuiesc ca este martorul de particule de fum. Mai are cineva vre-un sfat ?
-
Arde tot timpul ?
-
Doar cand apas pedala de frana becurile se aprind. Nu cred sa fie vre-o problema aici ... ?
-
Am inteles , la apasarea pedalei de frana , becurile de frana se aprind . Spirala clipoceste tot timpul cat motorul functioneaza ? Motorul functioneaza normal ?
-
Motorul functioneaza normal iar martorul clipeste intermitent din momentul in care pun contactul, pornesc masina, ma deplasez si pana cand opresc motorul. Intentionez sa imi cumpar o interfata vag-com usb pentru a putea sa imi dau seama singur de ce are masina dar pana atunci sper sa obtin putin ajutor din partea dumneavoastra.
-
Eu cred ca-i intrerupatorul de la pedala , daca motorul munceste normal .
-
Multumesc frumos, si stiti cumva cam cat ar costa un intrerupator pentru frana ?
-
Nu stiu , imi pare rau .
-
MAxim 60 lei . Si ce martor DPF se aprinde, TOUR nu are filtru de particule.
Post Merge: Septembrie 01, 2010, 08:46:24 p.m.
Switchul de la pedala este dus sigur.
-
Imi pare rau, am crezut ca este martor DPF dar am aflat chiar acum ca este martorul EPC, adica
(http://www.johnminor.com/blogImages/chkeng.jpg)
Imi puteti da vre-un sfat ce ar trebui sa fac, trebuie sa ma duc cu ea imediat la service?
Multumesc anticipat, o seara frumoasa va doresc.
-
INainte de a te duce in service schimba acel switch de la pedala si fa o diagnoza la unul dintre colegii de pe forum si vezi ce probleme ai. Dupa asta vedem cum se rezolva.
-
dar am aflat chiar acum ca este martorul EPC
la diesel ?
-
Da, este motor diesel 61k si problemele sunt acestea.
Cand o pornesc, martorul check engine sta aprins iar martorul bujie clipoceste incontinuu.
Ma poate ajuta careva cu vre-un tester prin Iuliu Maniu si daca da sa imi spuneti si cat ma costa ?
O zi buna va doresc.
-
Martor bujie clipoceste.
Becurile de frana se aprind cand vor ele, adica apesi in mers pedala si nimic.
SAU orpesti motorul scoti cheia din contact si ele raman aprinse in continuare .
CE SA FIE ? switch pedala???
e vorba de o masina de la servici skoda octavia tour diesel 190.000 km
-
Da, f probabil switch-ul de la pedala de frana. Apare sigur la interogarea controllerului !
-
Am avut aceeasi problema si era switch-ul de la pedala de frana. La mine era doar un contact imperfect care s-a rezolvat cu curatarea lamelelor de contact cu spray. Daca e defect se rezolva cu unul nou, aproximativ 50 ron.
-
Am aceeasi problema cu martorul bujie insa in timpul mersului se opreste motorul brusc.
Martorul bujie clipoceste si se opreste motorul .....
Daca pornesc din nou , motorul porneste si merge...
Nu am observat sa fie legat acest fapt de altceva...
Dupa ce am schimbat uleiul si filtrele s-a intamplat de vreo 3 ori....
Imi poate spune cineva de ar putea fi ..?
-
Oare nu ar fi un bun inceput sa faci o diagnoza, sa citesti erorile si sa le postezi aici ? :)
-
Doar miercuri ajung in service...
Am crezut k mai sunt si altii care au avut aceleasi probleme....
Nu am masina decat de 3 saptamani si nu prea stiu multe despre ea..
-
Desigur ca acel martor s-a mai aprins de mii ori, dar nu mereu semnaland aceeasi problema.
Pot fi mai multe cauze si cea probabila este si disponibila ca eroare stocata in memoria ECU.
-
Salut, stiu ca nu s-a mai postat aici de 5 ani, dar vreau sa postez ca multumire pentru ca topicul asta mi-a rezolvat problema, poate va mai ajuta si pe altii in viitor.
Problema a fost asa: la o octavia 2 1.9 BXE a inceput sa se aprinda intermitent martorul, facea asa o vreme apoi se oprea(cand mergeam prin oras). Am citit aici treaba cu intrerupatorul de la pedala dar nu am vazut legatura pentru ca luminile pe frana se aprindeau normal(sau asa parea cand le verificasem). Am zis totusi sa incerc pentru ca masina pornea si mergea fara probleme daca nu o duceam la tester. Am luat piesa si am schimbat-o iar la cea veche cand m-am uitat ramanea uneori apasata si nu mai revenea la loc. Deci se pare ca ramaneau luminile aprinse cand eu luam piciorul de pe pedala si de acolo eroarea. Am deja o luna si 500km si nu mai s-a aprins deloc.
Deci inca odata multumesc si sper sa mai ajute si pe altii pe viitor.
Keep up the good work! :032:
-
Multumim si noi !