Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Turcaletul  (Citit de 21729 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Turcaletul
« Răspuns #81 : Iulie 24, 2019, 10:06:08 a.m. »
Frana de mana electrica e foarte buna...e nevoie de o oarecare perioada pana te acomodezi cu ea, dar apoi este foarte bine. E mult mai estetica si salveaza mult spatiu in zona cotierei.
Singura problema (cel putin la masina mea) este ca nu o pot decupla daca nu am motorul pornit. Eram parcat putin in rampa, am incercat sa dau masina mai cu spatele fara sa pornesc motorul si nu a mers (masina ramanand imobilizata). Cum am pornit motorul, am reusit imediat sa decuplez frana, si masina a coborat o jumatate de metru la vale, asa cum mi-am dorit.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #80 : Iulie 23, 2019, 07:12:23 a.m. »
De ce spui ca frana electrica e o pacoste?Stiu ca pot fi probleme scumpe la intretinere(gen etrieri scumpi, etc), dar altceva?Evident ca daca puteam alege as fi luat mecanica, pentru intretinere mai usoara si de catre orice mecanic, fara laptop, etc, dar nu am putut alege.

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3369
  • Karma: +3/-0
Re: Turcaletul
« Răspuns #79 : Iulie 23, 2019, 01:03:57 a.m. »
Frana de stationare electronica e o pacoste, deci intr-un fel are sens sa nu existe la modelele de top.
Problema cu "volanul stramb"e si la Duster 2. Aceeasi servodirectie asistata electronic. Mers de doua ori in service, stat acolo cu ei toata ziua, reglaje peste reglaje, teste peste drive-teste, updateuri de soft, totul gratuit.. insa tot nu e perfect. Ideea e ca directia nu trage aiurea, problema e undeva de la volan, asa ca am lasat-o balta de mult, nu ma mai deranjeaza. La fel cu transmisia, aceleasi smucituri in schimbator si la Clio, Duster, etc.
Nu ma mira faptul ca-ti place motorul. Stiu ca suna a blasfemie, dar tce-urile sunt peste tsi-uri.

Offline M i c u t z u

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Ian 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 3150
  • Karma: +7/-0
  • Auto: SUZUKI S-CROSS AT
Re: Turcaletul
« Răspuns #78 : Iulie 22, 2019, 06:18:36 p.m. »
E logica treaba..Cum spunea si Iulian...Mai cheala primesti mai putin..De top,primesti di tăti!
Esti IDIOT?Atunci citeaza ultimul mesaj postat!

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #77 : Iulie 22, 2019, 06:06:21 p.m. »
Pai Intens e varianta cea mai de sus, probabil singura echipata cu frana de parcare electrica

Am uitat sa spun ca masina a facut cunostinta cu raufacatorii. La manastirile din Meteora, fiind parcata in rand cu alte masini, lipita aproape cu partea dreapta de un zid, un "binefacator", stimulat de incarcatura religioasa de acolo, s-a jucat la ornamentele dintre geamuri si portiera(care sunt de inox, crom, sau ce o mai fi), impingandu-le cu unghia si degetul. Pe cel de la sofer am vreo 6 impunsaturi, pe cel de la pasager am vreo 5. Sa-i impunga si lui Dumnezeu ceva, Masina nu i-a facut nimic. Vor fi schimbate pe casco candva, dar nu acum.

Si fiindca , cutia Pandorei a fost deschisa, azi m-a prins gheata. Am apucat sa o bag sub un balcon al unei cladiri dar fundul i-a ramas afara. Pana am pus o patura pe fund, mi au ramas vreo 5 bunghiuri pe portbagaj, 3 aproape invizibile, doua vizibile cand te uiti dintr-o parte,Asta i viata!
« Ultima Modificare: Iulie 22, 2019, 06:28:12 p.m. de bogdanpiatra »

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Turcaletul
« Răspuns #76 : Iulie 22, 2019, 05:15:05 p.m. »
Ce politica ciudata la Renault, adica Intens are frana electrica, in timp ce Zen, Life si Business au frana manuala... :042: O fi si asta vreo reducere de costuri....


Nu vad ce e ciudat aici; sunt niveluri de echipare diferite pentru care platesti mai mult sau mai putin si primesti mai mult sau mai putin.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Turcaletul
« Răspuns #75 : Iulie 22, 2019, 01:29:22 p.m. »
posibil sa ajute si suspensia moale. In octavia 3, asa cum am mentionat, mi s-a parut crima si pedeapsa sa stai in spate pe drumuri proaste si serpuite (gen drumuri pavate de munte). E adevarat ca rar te intalnesti in viata reala cu astfel de situatii (adica si succesiuni de curbe, si drum prost), dar si cand te intalnesti, iti vine sa iti dai pumni in cap...
Megane cu frana de parcare electrica nu am vazut...toate in care m-am suit aveau frana de parcare manuala...si nu ma refer numai la varianta business (cea mai de jos de la Megane), chiar si in variantele superioare tot cu frana manuala vine. Ce politica ciudata la Renault, adica Intens are frana electrica, in timp ce Zen, Life si Business au frana manuala... :042: O fi si asta vreo reducere de costuri....
« Ultima Modificare: Iulie 22, 2019, 01:35:40 p.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #74 : Iulie 22, 2019, 12:56:11 p.m. »
Ei, frana de parcare este electrica, vorba ta, cum e la moda acum.


Si asta se poate cobora si urca fara motor pornit.
Masina are Keyless, deci apas butonul fara apasare ambreiaj sau frana, apoi cu frana de picior apasata deblochez din buton frana de mana. Masina se poate impinge, tracta, etc. Evident, cu tot felul de mesaje prin bord.Sa ai baterie, fara baterie probabil nu se poate. 


despre confortul pasagerilor spate pe drumuri mai proaste nu am ce sa spun. Pe cca 3000 de km sotia a stat doar in spate, drumuri ceva mai rele in Bulgaria, pe nationale, nu a acuzat nimic, ba mai mult am vazut ca uneori atipea. Ea spune ca sta mai bine decat in skoda, acum poate e subiectiva, ea a ales meganul.


In schimb deocamdata suspensia e extrem de toleranta, ca sa zic asa, de aici si confortul.
Mai vedem cand se uzeaza.
« Ultima Modificare: Iulie 22, 2019, 01:00:27 p.m. de bogdanpiatra »

Offline Liviu-tsi

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 535
  • Karma: +0/-0
  • Auto: OCTAVIA II FL,1.2 TSI
Re: Turcaletul
« Răspuns #73 : Iulie 22, 2019, 12:43:35 p.m. »
Frana de mana mecanica are numai avantaje, exceptand prezenta manetei  de actionare care pentru unii poate fi inestetica.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Turcaletul
« Răspuns #72 : Iulie 22, 2019, 11:39:17 a.m. »
Bravo Bogdan, un review foarte clar si cuprinzator. :040:
Totusi, ai omis sa mentionezi ca frana de parcare este mecanica si nu electrica (cum  e moda acum). Pentru unii utilizatori poate fi un criteriu important. Pana la urma are si frana mecanica avantajele ei fata de cea electrica (unul este ca poate fi ridicata/coborata si cand motorul este oprit).
Legat de AC ma bucur ca functioneaza ireprosabil si ca nu faci caldura in masina...sa stii ca la Honda Civic e mult mai rau decat la Octavia 1,2 TSI, adica la temperaturi peste 30 grade practic sistemul baga doar o boare de racoare. Eu fac caldura la greu in masina, cu AC dat pe maxim.
Interesant ar fi sa ne spui ceva despre confortul pasagerilor din spate pe drumuri denivelate si in curbe, acolo se simte din plin lipsa puntii independente pe puntea spate. La Octavia 3, pe un astfel de drum, pe mine m-a zdruncinat intr-un mod incredibil de neplacut.
Drumuri bune sa ai si sa te bucuri de masina.



In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #71 : Iulie 21, 2019, 07:30:23 p.m. »
Dupa 3500 km facuti cu masina putem spune mai multe :

Motorul
Motorul este fenomenal, l as putea numi atuul acestei masini. Silentios, nu se aude decat in treptele 2-3-4, cu un sunet baritonal la accelerare, dar nimic enervant sau supect. In celelate trepte de viteza aproape ca nu se aude.In treapta a 6 a nu se aude decat zgomotul la rulare. Accelerarile din 4 in 5 sau 5 in 6 reprezinta un sunet ca un bazait, parca pentru a semnaliza ca trebuie sa schimbi viteza. Trage fulminant din orice pozitie, cu sau fara AC. Pe fondul oboselii si atent fiind la trafic , de doua trei ori l-am lasat in viteza a 6-a (nu are indicator de treapta de viteza, doar indicator ca trebuie schimbata viteza) si am accelerat usor. Vazand cum trage, obosit fiind, am crezut ca sunt in viteza a 4-a  desi masina nu se tura excesiv si am bagat a 5-a, eu ajung cam in viteza care trebuia. Ma rog, greseli de incepator.
Pe serpentine, unde cu skoda urcam cu vitezele 2 si 3 acum urca fara probleme cu 3 si 4. Si in unele giratorii mai largi, cand dau viteza a 2 se produce frana de motor.
Start stopul s-a dezactivat permanent, prin scoaterea unei mufe de la capota. Efectiv se scoate acea mufa, fara martori in bord, iar la stationare in relanti apare semnul de start stop taiat. Am scapat de un stres, eram tot timpul atent sa il dezactivez din buton, si tot l=am mai scapat de vreo 5-6 ori..
Motorul are 5 moduri de condus, comfort, sport, neutral, eco si personalizat, cu diferite setari, schimbare indicatoare de bord, vitezometre, etc, culori ambientale vreo 5, etc.
Deocamdata am mers in neutral, si dupa 3200 km, am mers vreo 20 de km in sport. Alta viata, motorul se schimba in si mai bine, la schimbarea treptelor il tine mai turat, nu coboara prea repede la turatia de relanti, A fost doar o curiozitate, mi am impus sa folosesc modul sport dupa 4000 de km, si probabil o voi lasa asa.

Cutia de viteze
Este ok, dar nu are finetea celei in 6 trepte de la skoda. E precisa, dar nu extrem de precisa, e silentioasa, dar nu extrem de silentioasa. Poate e o chestie de obisnuinta, dar cea de pe skoda imi parea mai rafinata, si a ramas la fel pe parcursul celor 118000 de km.
O alta nemultumire este ca in vitezele trei si patru, la decelerare, daca nu iau cu grija piciorul de pe acceleratie schimbatorul de viteze se misca. La octavia 2fl nu tin minte de asa ceva. Drept ca aici am observat fenomenul abia dupa ce am citit pe forumul Renault de problema expusa de un user, si evident ca era si la mine acest lucru.

Tinuta de drum
Deocamdata e super ok. Absoarbe foarte bine denivelarile, absenta bratelor spate nu se simte, in prima faza pare mai stabila decat O2FL a mea, cu pachet de drumuri grele.
Servo electric e servo. La Octavia era la fel indiferet de viteza. La viteze mici si pe loc era mai greoaie. Mai usoara ca la ford fiesta, dar mai grea ca la Megane. Acum volanul se misca cu un deget. La viteze se intareste. In modul sport se intareste si mai mult.
In schimb, in curbele cu denivelari, luate cu viteza, masina are niste reactii ciudate, ma simt corectat in volan, desi nimic nu se aprinde in bord. Ciudat, poate e doar o parere.

Viata la bord
Parte din instrumentele de bord sunt usor de accesat(mai putin ventilatia si geamurile electrice, care o trec la nemultumiri). La fel si amplasarea intre scaune a limitatorului de viteza si a tempomatului, cu reglaj ulterior de pe volan.
Scaunele in fata sunt ok, cu sustinere laterala foarte buna, efectiv nu simti alunecare in curbe, cum simteam la Octavia. Al meu are si reglaj lombar, dar il tin la curbura minima.
Am parcurs intr-o zi 900 de km dintr-o bucata(cu o oprire la Giurgiu si una dupa Sofia), iar in alta zi 955 de km dintr-o bucata( o oprire in Bulgaria, inainte de a iesi de pe autostrada si o oprire la Giurgiu) fara absolut nici o problema. Nici baiatul de 17 ani care a stat in fata, nici sotia din spate nu au reclamat dureri de spate, de genunchi, etc.
AC raceste in draci, atat in fata cat si in spate, atat la picioare si prin gurile de ventilatie pasageri spate(mi se pare o conditie esentiala dupa 9 ani de octavia).
Zgomotul la rulare este foarte ok, desi nu este ajutat deloc de anvelopele Goodyear Eff Grip Performance, 205/55/16.( B, A , 68 db) Daca pana anii trecuti aceste anvelope la acesta dimensiune aveau 3 creste subtiri, acum acestea au doua creste foarte late, care zic eu ca nu au avantaje pentru zgomot redus. Stiam ca nu sunt grozave de la Octavia, am vandut doua la 15000 km din cauza zgomotului.
Foarte zgomotoase pe drumurile nationale bulgaresti(apropo, au zone unde iti cad dintii din gura de zguroase ce sunt), foarte silentioase pe autostrazile grecesti cu asfalt alb, daca stiti despre ce vorbesc. In rest medii ca zgomot, Dunlopurile erau mai silentioase.
Invatam sa traim cu ele.

Nemultumiri
Lipsa indicator treapta de viteza. Era bine la octavia cand un ochi aruncat pe bord vedea ca esti intr-a 6. Bine, ma refer la acele 2-3 stangacii ale mele, nu e un must have. Dar era ok.
Scut motor din pasla, plastic sau carton, nu stiu. Am sa caut unul metalic.
Volanul sta putin spre stanga, voi vedea cand am timp sa rezolv la garantie.
Pozitie geamuri electrice-Renault a amplasat pe cotiera usii sofer atat geamurile electrice cat si comenzile pentru oglinzile electrice(acestea sunt sus, pe portiera la octavia). Acest lucru face ca butoanele de actionare geamuri sa fie putin cam inapoi, imi e cam incomod sa deschid geamul sofer. Si eu il cam deschid la fiecare intrare in masina, si iarna daca nu sunt geamuri inghetate. Altadata si in mers, mai opres ac si deschid geamul, mai ales cand merg dupa ploaie sau prin paduri cu aer curat.
Ventilatia se regleaza digital. In mers mai apes pe zona care nu trebuie si se porneste prea tare sau prea incet. Era mai comod cu buton apasat, mai exact. Datorita aerului rece, am inchis grilele mele la jumatate. In acest moment, pe treapta a 4 a ventilatiei se aude un suierat, care dispare daca le deschid complet sau pe trei sferturi. Putin deranjant. Cu temperatura mai ridicata si deschise nu e problema.
Sticla cadranelor de bord e mai inclinata ca la Octavia, as zice eu un unghi de 60 de grade. La 5 zile au deja praf acumulat, necesita stergere cu o laveta speciala pentru lcd. La Octavia cred ca le stergeam o data pe luna sau mai mult.
Portbagajul este incapator, incap doau trolere unul peste altul si multe alte bagaje pe langa. Are 503 litri. Deschidera nu e un defect, fiind un sedan. Dar, in afara a 4 verigi de amarare, nu are nici un fel de carlige laterale, sa pui o sacosa, etc, etc. Am adaptat eu, le aveam comandate de pe aliex , inclusiv unul din portbagaj de la skoda, pe care il comandasem si nu il mai montasem( a mea avea unul in dotare) Dar cat de nesimtit sa fii sa faci economie la 2 carlige?
Imi lipsesc acele spatii de depozitare laterale de pe scaunele fata. Renault nu a vrut sa se inspire de la skoda. De ce ar face-o? Mai ales, ca am inteles ca ele lipsesc acum si de pe Octavia 3 FL, ca asa e in tenis.
Cotiera nu se inalta, ca la skoda, are o singura pozitie pe inaltime. E retractabila ca lungine, e si putin mai joasa ca la skoda, a necesit putina adaptare. 2 centimetri mai sus si era ok. Sau macar sistem reglabil pe inaltine. Dar de ce ar fi?
Prea multa piele sintetica, pe marginea scaunelor fata, spate, tetiere
Tapiteria foarte comoda, velur si plus…dar se va intretine greu
Torpedou si cotiera nerefrigerate La O2 FL aveam torpedou si coriera refrigerate. DAr in aproape 9 ani nu le-am folosit niciodata. In cotiera imi puneam diverse cabluri pentru telefon, etcin torpedou aveam mapa cu cartea tehnica, trusa de becuri un fierbator electric la 12 V, un incarcator de acumulatori, diverse, plus vrea 6 =7 CD-uri originale cu muzica, clasica., pe care le ascultam eu periodic.fiind plin, nu il goleam niciodata sa pun o sticla de apa. Acum, pentru mapa de acte, Renault a facut compartiment special pe usa torpedoului, CD-uri nu mai pot asculta, becuri nu imi trebuie fiind led fata spate, torpedoul e suficient de mare, daca nu chiar mai mare ca la O2, si acum imi ramane loc de sticle de apa. Dar nu e refrigerat!!!!. Rusine. M2 il avea refrigerat, La M3 nu stiu, Dar O3 Fl il are refrigerat. Rusine Renault.
Covorasele nu au butoni de fixare, decat cel pentru sofer. Cel din dreapta e cam fix,  fara probleme, dar cele din spate se mai misca sub talpi. Cat de carnat sa fii, sa scoti acesta chestie? Sau sa nu o introduci? Se pot adapta, dar asta inseamna ceva costuri si bricolaj. Pai pentru asta e masina de 18000 E, sa mai bricolez? Nici cele din comert, pentru M4 nu au butoni decat pentru sofer.
Covorasele originale( care impreuna cu trusa medicala si stingatorul fac 102 E-eu le-am obtinut gratuit) sunt dintr-un cauciuc plasticat, cel de la sofer deja are uzura pronuntata. Un an nu cred ca ma tine. Covorasul original de Octavia, tot gratuit obtinut, a tinut 6 ani fara probleme.
Montantul stanga fata e putin cam in zona vederii. Chestie de adaptare, dar m-a jenat putin.
Pachet drumuri grele lipsa.  Renault a fost promotorul in acest domeniu, acum nu il ofera nici ca optiune. Spre deosebire, skoda il are ca optionala si acum, la cca 200 E si era util. L-am avut si la O2Fl, si a fost superutil. Acum, desi masina nu e chiar foarte joasa, trebuie o grija la borduri, etc, etc. 3 centimetri mai sus si era perfect.
Renault nu se dezminte. Inca inainte de lua masina se vorbea pe forum de un suierat care apare dupa 60km/h pana pe la vreao 80, si care s-ar datora unei conducte de la ambreiaj. Au sunt pe la vocea clientului, se spuena ca se va monta o pise care sa inlature acel zgomot. Odata izolata acea conducta, suieratul dispare. A aparut si la mine, similar cu cel descris pe forum, nu deranjant, dar este. Cat sa astepti ca producator, daca trei -patru luni de zile nu ai facut nimic, desi problema e cunoscuta? Ceva similar a fost si la O2 FL cu conductele de benzina, dar acolo s-au luat ceva masuri. Probabil voi mai trece pe la service, sa vad ce se stie, ca izolarea cu banda a conductei nu stiu cat va tine.

Cam atat deocamdata.
Ce imi mai aduc aminte mai scriu.Ar mai fi ceva. Geamurile nu se deschid din telecomanda. Doar se inchid. E drept ca se pot inchide si doar atingand manerul portierei,,, :)) Dar nu se deschid. Deschiderea era utila, cobaoram la masina si pana sa ajung in parcare deschideam geamurile. Toata caldura acumulata in cele 10 secunde pana ajungeam la masina se estompa, datorita curentului facut de cele doua geamuri iesea.  Acum trebuie sa astept cu usa deschisa pana iese caldura acumulata.
O gramada de optiuni inutile pe masina, dar aceasta, care era foarte utila, e lipsa.

« Ultima Modificare: Iulie 21, 2019, 09:01:21 p.m. de M i c u t z u »

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #70 : Iulie 21, 2019, 03:43:44 p.m. »
Am scris mai jos. Am "validat de trei ori", fara diferente mari. E foarte greu cu validarea, are o clapita ciudata la rezervor cu un arc foarte tare. Te chiunui mult sa faci plinul pana in buza, si la acesta chinuiala se adauga deja si eroarea pompei cand incerci sa torni cu taraita, si acolo e pe banii mei.
Oricum am sa mai incerc asemenea plinuri, sa mai incercam un calcul cat mai exact.Mentionez ca inca nu am depasit 3000 de ture si nu am apasat niciodata pedala la fund. Viteza maxima a fost 142 km/h, cam atata are in treapta a 6 a la 3000 rot/min.
« Ultima Modificare: Iulie 21, 2019, 03:51:02 p.m. de bogdanpiatra »

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Turcaletul
« Răspuns #69 : Iulie 21, 2019, 02:09:39 p.m. »
Deci cat zice cartea + 1-1,5 litri, dar parca ar mai conta consumul, ii faci plinul si dai viteza :D
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3369
  • Karma: +3/-0
Re: Turcaletul
« Răspuns #68 : Iulie 21, 2019, 12:59:34 a.m. »
Ai petrecut ceva timp in masina..
Consumuri bune. Numai sa le "validezi" si la pompa, altfel ramane cum zic ei.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #67 : Iulie 18, 2019, 10:26:00 p.m. »
Ceva consumuri:Prin Sykia: 130 km, vmed 23, 4 km/h, ac jumatate din distanta, fara SS , consum 8,2%.
Sykia-Salonic-Muntele Olimp cu urcare pana la un punct-Meteora(2 zile cu urcari de doua ori, umblat mult prin zona), Ac 80%  din timp, fara SS, 455 km, vmed 53 km/h, consum 6.4%.
Meteora-Kulata-Giurgiu-Tunari-Piatra Neamt, statioanare in Kulata 20 min cu ac pornit, 40 minute in Giurgiu cu motor pornit in vama, accident in Bulgaria cu stationare si ocolire pe drumuri judetene, Bacaul traversat in 40 minute azi la 15 30, distanta 1300,5 km, vmed 76km/h, Ac pornit 95% din timp, consum 5,8%.
Voi reveni cu alte detalii despre masina, intr-o postare mai lunga.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 [20] 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30