Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport  (Citit de 7825 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline SkodaO2

  • Junior
  • *
  • Joined: Apr 2009
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 28
  • Karma: +0/-0
Re: Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport
« Răspuns #7 : Octombrie 27, 2010, 08:26:01 p.m. »
The Skoda Fabia RS WebRallye.


Un drive test online cu Fabia RS :)) .
Fabia II Star Facelift       Octavia II Trendline
1.2 HTP/70 CP/2010      1.6 MPI/102 CP/2008

Offline adimfx

  • Junior
  • *
  • Joined: Mar 2008
  • Locaţia: Bucure?ti
  • Mesaje postate: 42
  • Karma: +0/-0
Raspuns: Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport
« Răspuns #6 : Iulie 04, 2008, 12:42:11 p.m. »
Fiindcă azi e o zi mai uşoară la muncă, am avut timp să-i dau de cap imageshack-ului şi să pun şi nişte poze cu interiorul. Mai nou mi-a cerut e-mail-ul pentru gazduire...


Opel Astra Classic 1.6 twinport 103 cai, 2005
ABS, climatronic, 4 airbag
30.000 km

Offline D.D.M.

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Oct 2007
  • Locaţia: Ploiesti
  • Mesaje postate: 199
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1.2l HTP
Raspuns: Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport
« Răspuns #5 : Iunie 25, 2008, 06:30:52 p.m. »
La partea ca devine zgomotoasa pe denivelari (mai ales pe piatra cubica) ai dreptate. La fel este si cu radioul din fabrica. Aceste pb sunt si la motorul de 1.2.
Fabia II 1.2 HTP

Offline adimfx

  • Junior
  • *
  • Joined: Mar 2008
  • Locaţia: Bucure?ti
  • Mesaje postate: 42
  • Karma: +0/-0
Raspuns: Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport
« Răspuns #4 : Iunie 25, 2008, 02:19:54 p.m. »
Acum evident că depinde şi cu ce maşini faci comparaţia.

Comparativ cu un RS, poate că suspensia e moale. Eu spun că este mai tare decât la majoritatea maşinilor (din aceeaşi clasă dacă vrei neapărat), fie ele şi Skoda. Oricum, "foarte moale" în niciun caz nu e... :-?

Senzaţia de zburat de pe drum nu am avut-o nicio clipă, chiar şi la viteze mai mari pe drumuri nasoale (centura Ploieşti). E posibil ca scaunele să fie aibe o parte din "vină" pentru acel feeling de suspensie tare, dar în mică măsură.

Despre cauciucuri nu ştiu să-ţi spun, trebuie să mă holbez la o poză sau să mă duc la maşină să mă uit. Erau de vară în mod cert, dar nu ştiu de la ce producător.  :042:

PS: Nu ştiu ce are imageshack că nu mă lasă să mai uploadez poze. Imi da eroare. Mai am de postat fotografiile cu interiorul...

Astept să-şi revină  I-|
Opel Astra Classic 1.6 twinport 103 cai, 2005
ABS, climatronic, 4 airbag
30.000 km

Offline Lrddth

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Nov 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 619
  • Karma: +1/-0
  • Petrol Power
Raspuns: Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport
« Răspuns #3 : Iunie 23, 2008, 05:01:40 p.m. »
Şi dacă nu zic nimic? :D

Oricum, ceva tot am de zis.
Suspensia tare? Unde? Care? Din ce văd în poze, maşina nu avea PDG, deci nu e mai ridicată şi nici nu are suspensiile mai tari (ca şi a mea, de altfel). Mie nu mi se pare suspensia tare. Din contră, este chiar foarte moale. Lucrul ăsta o face foarte confortabilă, dar în acelaşi timp, dacă mergi pe un drum denivelat, la o viteză de peste 100km/h, o să ai senzaţia că îţi iei zborul.


Edit: Sunt curios de ceva: Cu ce cauciucuri e echipată? Că nu-s Continental SpotContact2-urile de pe a mea. Şi mi se pare mie, sau sunt all-season?

Edit2: Cum durerea de cap nu-mi lasă ideile să vină toate o dată, ci una la 5 ore, mai am un lucru de zis: Sigur nu ţi s-a părut că suspensia e tare din cauza că erai ţinut foarte bine în scaun când abordai curbele?
« Ultima Modificare: Iunie 23, 2008, 09:39:28 p.m. de Lrddth »

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Raspuns: Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport
« Răspuns #2 : Iunie 23, 2008, 04:46:28 p.m. »
Adi, multumim pt impresii. Stai numai sa descopere Lrddth topicul tau si ai sa vezi imediat un feed-back de client: masina lui este aceeasi culoare, are aceleasi jante, doar motorul este de 1.6MPI.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline adimfx

  • Junior
  • *
  • Joined: Mar 2008
  • Locaţia: Bucure?ti
  • Mesaje postate: 42
  • Karma: +0/-0
Drive Test Skoda Fabia 1.4 mpi Sport
« Răspuns #1 : Iunie 23, 2008, 04:09:47 p.m. »
După Superb, am trecut la ceva mai mic şi mai tineresc: Skoda Fabia Sport 1.4 mpi 85 de cai.

Înainte de toate, vreau să spun că am / aveam câteva prejudecăţi legate de Fabia:

1. calitate îndoielnică a fabricaţiei
2. ţinută de drum cam barcă
3. motoare anemice (inclusiv cel testat)
4. raport slab calitate preţ

După circa 500 km parcurşi la volanul junei Skoda, de primele trei prejudecăţi am scăpat, dar am rămas cu ultima. Mult prea scumpă. Asta până să intre în programul rabla, deoarece la prima de casare de 3.000 de lei se mai adaugă circa 500 de euro discount din partea Skoda România / dealerului.

Oricum, despre asta Doru ştie mai multe.

Lăsând birocraţia şi banii deoparte, după două zile şi un pic cât am fost şofer de Fabia, am rămas plăcut impresionat de confort, direcţie, cutie de viteze şi consum de carburant.

Versiunea sport are scaunele din faţă foarte bine profilate şi oferă susţinere laterală excelentă. Direcţia mi s-a părut ideală pentru oraş (moale) şi destul de fermă pentru curbe luate în viteză mai mare. Cutia de viteze este o referinţă în clasă, atât din punct de vedere al timoneriei, cât şi prin prisma etajării. Practic, levierul te îndeamnă la schimbat viteze pentru că nu agaţă deloc, iar treptele 1, 2 şi 3 fac ca maşina să fie foarte fâşneaţă. Nu acelaşi lucru pot spune şi de treptele 4 şi 5, însă turat corespunzător, motorul şi cutia lucrează bine împreună şi la viteze mai mari.

Consumul pe cei peste 500 de kilometri a fost de 7,4 litri pentru o sută de kilometri parcurşi, cu menţiunea că se poate obţine lejer sub 7% la un mers normal şi fără pasageri.

Cu Fabia, în 50-60 de kilometri parcurşi în Bucureşti am avut consum între 9 şi 10%, imediat după resetarea computerului de bord.

Pe funcţia de consum instant, în treapta a cincea la 60-70 km/h consumul de de 4,7-5,3%.

Poate ar mai merita menţionat că după acul de carburant a început să scadă abia după ce am parcurs 140 de kilometri, dintre care cam 60 km în oraş, iar distanţa până la realimentare era de 560 de kilometri, în condiţiile în care rezervorul are doar 45 de litri.

Suspensia tare, jantele de 16 inch şi talonul de 45 al cauciucurilor aduc un plus de plăcere pe curbele strânse, însă pe drum denivelat rularea e puţin zgomotoasă.

Un adevărat deliciu este motorul, care numai sport nu se poate numi la 1400 cmc şi 85 de cai. Ei bine sunetul şi acceleraţia, în primele trei trepte, sunt fanstastice. Nu ştiu dacă aşa se aud toate motoarele de 1.4 de pe Fabia, însă după o inspecţie optică pe sub maşină nu am sesizat vreo tobă sport care să contribuie la acel sound "nervos", dar discret în acelaşi timp. Doru?

Interiorul e bine făcut şi calitatea asamblării e peste media clasei, însă plasticul de peste tot de prin maşină e cam neplăcut la atingere şi nu lasă impresia de calitate. Tapiţeria şi asamblarea sunt menite să mai atenueze impresia lăsat de plastic.

Instalaţia audio cu 8 difuzoare se aude excelent, dar receiverul radio e cam slab, iar instalaţia de AC manual (Climatic) îşi face bine treaba, cel puţin la temperaturi exterioare de maxim 28 de grade Celsius.

Cum mai devreme spuneam de preţ, m-am jucat pe configurator şi mi-a ieşit o Fabia ca cea testată la circa 12.300 euro CIP, deci se apropie de 15.000 DDP.

Opel Astra Classic 1.6 twinport 103 cai, 2005
ABS, climatronic, 4 airbag
30.000 km

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Azi la 07:38:05 p.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Azi la 07:38:05 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Azi la 08:47:44 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]


Re: Turcaletul de A V A T A R
[Aprilie 14, 2024, 11:14:27 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 [16] 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30