Desi "entuziasmat" ar fi o descriere putin exagerata, totusi "foarte placut impresionat" este un adevar !
Am luat buburuza galbena la drive-test ieri, daca tot am ajuns la Skoda pt revizie la Blue Flame.
Si nu-mi pare rau deloc ca mi-am satisfacut curiozitatea !
Model 1.0 60cai Elegance 3 usi, cu ESP si inca ceva dotari optionale in plus. Cutie manuala 5 trepte.
Km la bord: aprox 2700
Intai am studiat putin interiorul, curios de similaritatile cu vechiul VW Lupo...
F. spatioasa in fata, de-a dreptul. Locuri de depozitare destule. Design actual, comenzi intuitive la locul lor.
Ca acasa m-am simtit in ea (intelegeti de ce, daca aveti o Skoda).
Am testat R-CD-ul Funky si boxele masinii (avea si pe spate): incredibil de bine se aude sistemul OEM, eu personal nu as dori mai mult - bass, sunet profund, bine echilibrat.
Am pornit motorul si...am realizat ca are DRL activ
Am decuplat ESP, martorul apare pe menu-ul computerului de bord si nu pe cadranul central. Care pt ca a venit vorba, are o luminozitate si o lizibilitate incredibile ! Mi-au furat ochiul sa va spun drept.
Am pornit la drum, decis sa testez gandacelul atat pe drum drept, cat si pe drumuri mai laturalnice si mai denivelate, plus cateva viraje stranse si doua giratorii ample, pt a-i vedea directia si stabilitatea.
Tinuta de drum este sigura, masina absoarbe nesperat de bine denivelarile, fara zgomote urate de la suspensie.
Ampatamentul scurt face insa ca o groapa neevitata sa o simtiti de 2 ori la rand
Bine antifonata, insa motorul si evacuarea fac un sunet incitant la ture inalte care va placea in mod sigur soferului si nu este o ironie
Virajele abordate rapid ii plac, rotile pe 14" scartaie putin dar...merita
In treapta a 2-a la aceleratii putenice, anvelopele scartaie de asemenea.
Masina se avanta de-a dreptul sportiv, ajutata de cutia de viteza cu primele 3 rapoarte bine gandite, cuplul motor deloc mare fiind disponibil devreme si corect strunit cum spuneam de tr. 1, 2 si 3.
Am facut slalom printre masini mai puternice si am avut o detenta de care am fost putin contrariat.
Este o masina perfecta pt oras !
La drum drept am mers cu a 2-a lejer la 100km/h si chiar fuge voiniceste. DE CE ? Pt ca este f usoara caroseria !!!
Dupa 10 km in care am urmarit orice altceva mai putin economicitatea (am stat si 7min la o trecere de nivel cu cale ferata), am avut in final si confirmarea: vit med 40, consum 5,5% !!!
Nu vreau sa ma gandesc ce consum as fi scos daca mergeam bland
Insa nu veti putea merge bland prea des, pt ca gandacelul imbie la mers agil si se achita bine de aceasta sarcina.
Se poate comanda cu 3 sau 5 usi, cutie viteza manuala sau automata, ambele in 5 trepte. Insa CVA probabil ar creste consumul care sincer sa fiu, este un mare atu al lui CityGo !
Exista 2 variante de motorizare: 1.0L cu 60 sau 75 cai, cuplu motor identic 95Nm (precum Fabia 1.4 16v, cu 75 si 101cai)
Am condus Felicia 1.3MPI 68 cai si cuplu 102Nm si va spun sincer ca era mai lenta. La fel si cu Fabia 1.2HTP sau 1.4MPI...
Cine nu ma crede, sa mearga sa se convinga singur: CityGo este o masina incredibila pt oras, cutie precisa si bine etajata, vioaie tare si consum mic cu adevarat. Dotari suficiente, masina bine inchegata, taxe mici !
Foarte placut impresionat si cred ca nu as refuza peste o vreme o astfel de masina, CVM si 5 usi.
Daca nu o scoti din oras, nu ai nevoie de 75cai, 60 cai cu acelasi cuplu motor sunt parca mai mustangi ca niciodata.