Cu maxim 2500 euro o faci belea.
1 Fault Found:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
1 Fault Found:OT: Eroarea are urmatoarea semnificatie:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
P1297 >> Turbocharger/throttle valve - pressure loss >> verify hose connection !
Desi dupa stergerea erorii , aceasta nu a mai aparut pana acum.
Cum suna el ?
In cartea masinii scrie sa folosesc numai benzina cu cifra octanica 95.
nu stiu ce sa fac...
astea sunt codurile de eroare
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
Check Mass Air Flow (MAF) Sensor
Check Fuel Pressure Regulator
Check Fuel Pump
Check Intake/Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air Injection for Leaks
Check Vacuum Lines for Leaks
....La capatul tevii care intra in galeria de admisie ( sub clapeta aer ) erau 2 orificii complet infundate. Era un fel de noroi ( praf + ulei ).
17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded Possible CausesPossible Solutions
- Mass Air Flow Sensors (G70) faulty
- Intake Air System faulty/leaking (false Air)
- Throttle Pedal faulty
- Throttle Body dirty/faulty
Check Throttle Body
- Check Mass Air Flow Sensors (G70)
- Check Intake Air System
- Check Throttle Pedal Check Throttle Pedal Position Sensor (G79)
- Check Throttle Pedal Position Sensor 2 (G185)
[li] Check Engine Control Unit [/li][/list][/q][/q][/q][/q]
- Check Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
- Check Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188)
Am inteles ca maf au doar motoarele cu turbo???????
Codul este pt masina din semnatura. Multumesc.
stie cineva la ce se refera eroarea: 00402 heating element for air additional heating system -Z35Este vorba despre elementul de incalzire auxiliara (PTC = rezistenta electrica). Acum nu ai de ce sa-ti faci probleme, ....abia la iarna, vei simti muuult mai tarziu caldura in habitaclu.
respectiv
00483 control module for aux air heater?
Climatronicul pare sa functioneze bine, deci nu stiu la ce se refera "aux air heater".
Multumesc
Daca-s arse, este ca si cum nu ar exista :)
Sau sa mai pui niste becuri in mufele ramase libere. Cred ca ar putea fi si arse.
Ce trebuie sa faca domnul ..... electrician ?Sa fie mai.... profesionist :D
Buna,17965 - Verifica atent tot circuitul turbo (furtun spart/fisurat, coliere slabite,etc.)...tot ceea ce tine de admisie aer.
Sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati cu o problema in urma achizitiei unei Skoda Octavia 1.9 TDI 66 KW cod ALH
7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000masina are incalzire electrica auxiliara PTC
Ce inseamna ultimul punct 7D ??? masina are incalzire auxiliara sau asa au toate diesel la o scanare ?
aveti idee care este sa nu fac vreo prostie ca am mai patito si ma salvat calin :040: :082:
O siguranta arsa sau un scurt, vezi intai panoul de sigurante din stanga bordului la sofer, cum zice si Aron.ai idee poate fi compresoru ca mie nu imi merge clima si multi miau zis ca este compresoru si de cand am luto am incercat sa ii bag freon si in ultima faza la aparatu ala de baga freon nu mai pleaca pana acolo e totu ok
A doua eroare este un semnal sa verifici lichidul din instalatia de aer conditionat.
LE: Am modificat, promit sa nu mai scriu tarziu in noapte ca vad printre randuri :042:
am o bujie arsa? am sters si de ieri pana azi a aparut din nou eroarea...
ieri:
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
P0673 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 246.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.86 V
Bin. Bits: 00000100
Temperature: -11.7°C
Bin. Bits: 00110000
Address 16: Steering wheel
Idei ?
dupa o scanare mi-au rezultat 2 erori (Octavie 2, alarma OEM, 2.0 TDI BKD) si am nevoie de niste pareri:
1.
2.
1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 3423 /min
Torque: 224.0 Nm
Speed: 86.0 km/h
Load: 51.8 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 11000000
Absolute Pres.: 1815.6 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Motoru e 2.0 TDI BKD.
Aici astept opinii.
cred ca si-a revenit dupa niste manevre de inchidere a geamului de la sofer, inchiderea usii, butonul pt. oglinda; de undeva din aceasta zona.Am incercat asa, nu a mers. Oricum multumesc pentru sfat. Este bine ca impartasim experientele personale pe acest subiect, mai aflam lucruri noi.
Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii din aceasta zona.
Acum cateva sapt. am cumparat o Skoda Fabia combi 1.2 12v Benzina. Am mers cu ea 2000 de km dupa care a aparut motorasul ala galben pe bord in timpul mersului.
Au aparut 4:
1. eroare catalizator 1
2. ceva cu amestec necorespunzator
3. ceva cu EGR sau asa ceva
4. si inca ceva dar nu mai retin cred ca ceva cu faptul ca o bujie sau un piston cand merge cand nu
Au fost resetate aceste erori si a disparut acel motoras de pe bord dar au ramas doua erori:
1. si 3.
Am inteles ca la 1. ar trebui schimbata sonda lamda iar la EGR se poate curata.
Acum dupa 300 km a aparut iar motorasul ala.
Cum sa procedez si mai ales e ceva grav?
Multumesc mult!
Eroarea (care?)sau erorile? Cred ca ti-am atras atentia in primul raspuns, sa-ti notezi codurile erorilor. Sa vii sa spui "eroarea a reaparut", cand initial aveai vreo 4 erori (fara niciun cod), este greu (ca sa nu zic imposibil) sa primesti vreun sfat.
Scuze ca revin dar eroarea a reaparut.
Cris75, solicita LOG-ul diagnozei de la autorul ei. Sau daca nu l-a salvat, atunci repeta diagnosticarea.
astazi i-am intrebat si pe cei de la reprezentanta Skoda. Raspunsul primit a fost ca eroarea apare atat timp cat intervalul de revizie este QG0 si nu QG1 (LongLife regime).am gasit si eu o eroare legata de senzorul de temperatura ulei la Octavia mea (1,6 FSI MY2008):F probabil sa fie defect.
Fault Found:
000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8): Implausible Signal
P0196 - 004 - No Signal/Communication
Problema e ca reapare imediat dupa ce este stearsa. Pana sa merg cu masina la service mi-ar prinde de minune niste pareri..
F probabil sa fie defect.Posibil sa aiba dreptate :) stiut fiind faptul ca, masinile care sunt dotate cu senzor de nivel/calitate a uleiului, vin setate cu QG1 (nterval variabil de service). In functie de intervalul de service setat, pot aparea erori de comunicare.
astazi i-am intrebat si pe cei de la reprezentanta Skoda. Raspunsul primit a fost ca eroarea apare atat timp cat intervalul de revizie este QG0 si nu QG1 (LongLife regime).
:-? Nu stiu ce sa mai cred. Eroarea apare doar la scanare, in rest nu se aprinde niciun martor la bord iar motorul merge normal.
asta e este eroarea care imi apare de fiecare data la scanare. am tot cautat si nu stiu daca ceea ce am gasite ste bine. Din cate am inteles problema este de la clapeta care regleaza admisia de aer de afara/recirculare si problema ar fi d ela motoras. As fi recunoscator daca ar putea cineva sa imi confirme daca intr-adevar aceasta este clapeta si daca mi-ar putea spune care ar fi rezolvarea (presupun ca inlocuirea motorasului care o actoneaza)cu scuzele de rigoare pentru ca am postat gresit si pentru ca ma citez negasind butonul de editare eroarea este: 01274-air flow flap positioning motor (v71) 37-00-Faulty
asta e este eroarea care imi apare de fiecare data la scanare. am tot cautat si nu stiu daca ceea ce am gasite ste bine. Din cate am inteles problema este de la clapeta care regleaza admisia de aer de afara/recirculare si problema ar fi d ela motoras. As fi recunoscator daca ar putea cineva sa imi confirme daca intr-adevar aceasta este clapeta si daca mi-ar putea spune care ar fi rezolvarea (presupun ca inlocuirea motorasului care o actoneaza)
eroarea este: 01274-air flow flap positioning motor (v71) 37-00-Faulty
Mileage: 214120km/133047miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 038 906 018 GN
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
4 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-10 - - - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl
Part No: 1U1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC C 0.7.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1Ux-919-xxx-17.lbl
Part No: 1U1 919 034 G
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22
Coding: 00142
Shop #: WSC 00222
Part No: IMMO
Component: IDENTNR: SKZ7Z0Y0551440
IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0551440
1 Fault Found:
01176 - Key
07-00 - Signal too Low
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 038 906 018 GN
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
4 Faults Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-10 - - - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
Possible Causes
•Mass Air Flow Sensor (G70) defective
Possible Solutions
•Check Mass Air Flow Sensor (G70)
•Check Fuel Pressure Regulation
•Check Fuel Pump
•Check Injectors
•Check Intake System for Leaks
•Check Exhaust System for Leaks
•Check Secondary Air System for Leaks
•Check Vacuum Pipes for Leaks
... Apropo, tensiunea de 12 12 volti ,masurata la relanti, este de fapt tensiunea din acumulator, alternatorul nu incarca nimic,pana nu turezi motorul"
Neh...O2 1,6mpi nu are MAF, are MAP si este poz. 2 din poza.
MAF-ul este imediat dupa carcasa filtrului de aer - vei observa o mufa cuplata la debitmetru.
I-am facut o diagnoza si au rezultat 2 erori:
1) 17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Possible Symptoms :Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes :Throttle Actuator (J338) dirty (carbonized), Throttle Actuator (J338) faulty
Possible Solutions :Check/Clean Throttle Actuator (J338)
2) 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Possible Causes :Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) faulty,
Vacuum Lines faulty
Possible Solutions : Check Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71)
Check Vacuum Lines
Check Engine Operating Conditions => Meas. Blocks
Deci trebuie sa verific in primul rand continuitatea firelor.
[mergedate]1302165341[/mergedate]
Azi am fast la un alt service sa aud si alta parere sau sa confirme ce stiam. A pus testerul (era o scula speciala nu soft si laptop) a citit si a sters erorile avute si nu au mai reaparut dupa. A scanat fiecare grup si totul ok. Turatia relanti este in jur de 980 in loc de 850. A pus aparatul de masura, am pornit motorul - nu incarca, am apasat pedala de acceleratie pana la 1500 rot/min si a inceput sa incarce...am repetat operatiunea de vreo 4 ori si la fel. Deci concluzia este ca nu este excitat la inceput pana la apasarea acceleratiei/marirea turatiei motorului peste cea de relanti.
Ca simptom , dupa ce statea la relanti vreo 5 minute si dupa, apasam acceleratia pana la 1500-2000 ture, scadea relantiul imediat la turatia normala 850.
Electricianul a spus ca este vorba de releul regulator , mai precis diodele care au legatura cu "trimiterea" semnalului in bord si implicit excitarea initiala, dar ca pot merge in continuare asa, ca nu este nicio problema.
Asa ca o sa urmaresc oferte pe net pentru Releul BOSCH F 00M 145 315, si cand o sa gasesc ceva mai ieftin ca in magazin o sa-l schimb. S-ar putea sa aibe si cod echivalent/inlocuitor.
De ce? Ai acel tip de controller pe masina?
eu am vcds dar nu prea mas risca sa ma bag sal activez nus de ce am dar am pus o poza cu ceva ce scrie in manual
De ce? Ai acel tip de controller pe masina?
chiar nu stie nimeni?, daca da sterring angle senzor g85-no comunication si la fel si Control Module for All Wheel Drive (J492)-no comunication inseamna ca nu am chestiile astea in echiparea masini,nu? sau le am dar nu comunica computerul de bord cu controleri,stie careva.Va multumesc.Eroarea apare si pe adresa 19 (Gateway) ceea ce, mai mult ca sigur, inseamna ca nu ai modulele respective si eu cred ca este vorba despre o codare gresita .
1 Fault Found:
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean
P1151 - 35-00 - -
Readiness: 0010 0000
Refa testul pt MAF in mers, daca valorile sunt sub cele indicate sau oscileaza ciudat in full throttle, MAF-ul trebuie inlocuit.Am facut si testul cu MAF-ul deconectat: condus 5km prin oras in conditii si de mers bara la bara si de sprinturi de 80km/h in treapta a 3-a.
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Da, se intampla atunci cand intervine o cadere sau suprasarcina de tensiune.
Nu e grava, nici daca dupa reset nu dispare, daca controller-ul permite diagnosticare in continuare.
Am de 3 luni o Fabiuta (1.4 MPi, 50kW, AQW, 2001) si de o luna imi tot face probleme.
[...]
dupa diagnoza 5 erori:
16688 P0304 Cyl4 misfire recognized |
16825 P0441 EVAP emission control system incorrect- purge flow |
17648 P1240 Cyl4 fuel injection circuit - open circ | toate 5 SPORADIC FAULT
18038 P1630 Throttle position sensor -G79- - signal too small |
18047 P1639 Accelerator pedal position sensor 1+2 - range/performance |
Am observat ca erau rupte clamele la suportul ECU si am inlocuit suportul...am mai ramas cu 16688 P0304 si 17648 P1240 ca si erori active tot sporadice...
@ff_2004_06, ma intereseaza si pe mine un astfel de mecanic priceput (sa-l am in agenda...)...Din pacate omul emigreaza in curand, nici mie nu mi-a picat bine. Sunt in curs de gasire a altuia la fel de priceput. :)
Codarea este ok, fa o recodare cu acelasi codd si o sa dispara si erorile.
V-ati mai lovit de codurile astea de eroare?eroarea cu engine control module am avut-o eu am rezolvat-o printro logare pe modulul can gateway adresa 19 si recodare cu acelasi cod care iti apare acolo, nu modifici codarea decat ii dai save cu aceeasi codare care o ai si acum si apoi dai o scanare si vezi daca mai apare,la mine a aparut eroarea din cauza unei scaderi de tensiune din cauza unui senzor de servodirectie care tura pompa servo la maxim fara sa misc de volan si sugea mult curent.iar pe-o urma fa acelasi lucru si pe modulul 09 nu stiu exact daca trebuie pe amandoua sau doar pe can gateway
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl
Control Module Part Number: 6Q1 937 049 B
Component and/or Version: BORDNETZ-SG. 1S31
Software Coding: 25786
Work Shop Code: WSC 13765
VCID: 3A7F36DB0E9F
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl
Control Module Part Number: 6Y0 820 045
Component and/or Version: Klimaanlage X0830
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: F2EF5EFB966F
1 Fault Found:
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Daca da, de la ce a fost si cum le-ati rezolvat. Va multumesc!
Da, mai rezolva problemele uneori, alteori nu...merita sa incerci totusi ;)Merita incercata recodarea cu acelasi cod pe care il ai pe modulul can gateway adresa 19 si pe adresa 09.nu ai nimic de pierdut.La mine a mers perfect fara sa imi mai apara eroarea asta , am aflat si eu smecheria tot de la cineva de pe acest forum,am incercat si acum merge perfect,nu mai apare nici o eroare la nici un modul,inclusiv la steering angle sensor care imi facea becurile sa faca ca niste licurici cand se tura singura pompa servo fara sa ating volanul
Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Part No: 038 906 012 HA
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922
Coding: 00002
Shop #: WSC 07894
TMBDG41U578829843 SKZ7Z0F3618799
2 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-10 - - - Intermittent
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0
Pe acestea le ignori, deoarece sunt generate de modulul ABS (cel care urmeaza)
Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl
Part No: 1C0 907 379 L
Component: ABS FRONT MK60 0101
Coding: 0004097
Shop #: WSC 00012 000 00000
1 Fault Found:
01130 - ABS Operation
008 - Implausible Signal
De verificat: codarea acestui modul (eu nu am decat un singur scan al unei O1 cu ABS si are alta codare - 0001025). Daca nu este problema de codare, verifica firele / mufele modulului ABS. Poate si siguranta dar, mai putin probabil.
Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
Part No: 1U0 920 811 J
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
Coding: 19112
Shop #: WSC 00000
TMBDG41U578829843 SKZ7Z0F3618799
2 Faults Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to Plus
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Cea legata de ABS, o ignori ca si in cazul celor de pe adresa 01; la senzorul de nivel/temperatura ulei, tot asa, verifici mufe/fire; daca nu este din cauza lor, poate fi defect senzorul
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 73430
1 Fault Found:
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Commu
Si aceasta poate fi ignorata/stearsa dupa remedierea ABS-ului.
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 A
Component: CC Komfortgerát HLO 0004
Coding: 00067
Shop #: WSC 73430
Part No: 1U4959801D
Component: CC Tõrsteuer.FS KLO 0202
Part No: 1U4959802D
Component: CC Tõrsteuer.BF KLO 0202
1 Fault Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signalnications - Intermittent
Probabil tot probleme legate de fire/mufe.
salutare,
Ultima cred ca e vorba de baterie, probabil ar trebui schimbata, dar celelalte erori nu prea stiu ce e cu ele si ce trebuie sa fac. E vorba de o Fabia 1.4
Ceva sfaturi?
Multumesc.
Salut.
Ma poate ajuta cineva cu acest cod de eroare.Masina merge intrerupt la relanti
Vad ca ai 80.000Km, de cand ti-a aparut eroarea asta? Cu ce benzina ai alimentat? Ai incercat sa schimbi benzina si filtrul de benzina ?Am alimentat numai cu benzina de '99 de la Petrom, am schimbat si filtrele
Salut. Da, masina este remapata acum 2 ani. Nu am avut probleme pana acum. Am verificat tubulatura de la turbo si furtunasele de vacuum. N-am gasit nicio problema.
Unde e resoftata ?Softul e de la REVO, sti cumva ce valori ar trebui sa aiba Fuel Trim,iar MAF-ul cum aflu daca e " obosit ". Problema mai e ca nici turbina nu mai face 0,8 bari cat ar fi trebuit, face numai 0,6 bari
Masoara Fuel Trim, mai exact valoarea lui...MAF-ul e in regula sau poate obosit ?
E ceva in neregula daca turbo nu mai face presiune, ori vreun senzor ceva, ori chiar turbo.Salut,sunt din Plopeni,Prahova, o sa incerc sa refac masuratorile in mers si sa curat MAF-ul.Mersi, o sa revin cu masuratorile
Trebuie masuratori in mers ! Din ce oras esti ?
Fuel Trim cat mai aproape de zero (ideal), MAF-ul trebuie sa stea la forja la valori apropiate si nu sa cada pe masura ce turele urca...
Si ar mai fi de verificat bujiile si bobinele de inductie.
Possible Solutions :Check/Clean Throttle Actuator (J338)
cireasa de pe tort fiind pe E585 in week-end cand mi s-a oprit la 50 km/h. Senzatii tari nu?
Cata benzina ai in rezervor ?
Ai amestec sarac, inseamna ca ar trebui sa gasesti electrodul de la bujii de culoare gri deschis.
Daca prima sonda lambda iese din intervalul "by default" ca valori, cred ca e cazul sa faci proba cu una buna si sa vezi diferentele.
Totusi, ar trebui masurat Fuel Trim-ul, fa un scan la grupurile 002 si 032 pe Engine, in mers !
Pt grupul 002, in tr. a II-a de la 2000 la 5000 rpm si apoi salvezi sesiunea sa ne putem uita si noi la ea.
Pt grupul 032 trebuie vazuta valoarea la pornire rece, apoi cum se schimba la motor cald, deci la relanti.
Engine Coolant Temperature Sensor (G62) faulty [/size][/font][/color][/size]17664/P1256........Simtome: nu porneste la rece si da rateuri in admisie!!! Sunt disperat am schimbat 4-5 senzori de apa...termostatul...
Cu placere, sa revii cu info cand ai timp sa cauti cauza erorii in cazul tau :)
1 Fault Found: 18671 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2239 - 006 - Pump Current Short to Plus - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: RPM: 2400 /min Bin. Bits: 00100000 Lambda Factor: 0.056 (no units): 0.99 RPM: 1920 /min Bin. Bits: 00100000 Lambda Factor: 0.056 (no units): 0.99
Pareri ?
Multam.
Salutare.Azi am observat ca inchiderea/deschiderea usii la sofer din telecomanda sau din butoanele de pe usa functioneaza. Cu intermitenta. Banuiesc lipiturile (reci) de pe pcb-ul incuietorii. In zilele ce vor veni, o demontez.
De cateva zile am observant un comportament ciudat la inchiderea centralizata: uneori, la deschiderea din telecomanda a usilor, usa de la sofer nu se dechide din prima apasara, ci dupa a 2-a.
Am facut o scanare:
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 B
Component: 3X Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 12345
VCID: 3668A32EB2B
Part No: 1U4959801D
Component: 3X Tõrsteuer.FS KLO 0004
Part No: 1U4959802D
Component: 3X Tõrsteuer.BF KLO 0004
Part No: 1U0959811D
Component: 3X Tõrsteuer.HL KLO 0004
Part No: 1U0959812D
Component: 3X Tõrsteuer.HR KLO 0004
2 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
35-00 - -
Am desfacut fata usii si m-am uitat la harness+verificat continuitate, de la mufa modului de inchidere(yala) a usii, spre electronica geamului electric(DoorControlUnit) si pana la mufa de la baza stalpului A. Am gasit ceva fire cu izolatia fisurata exact in mansonul de cauciuc dintre usi, le-am izolat dar tot nu am scapat de erorile de mai sus.
Am verificat si sigurantele ce tin de inchidere, de geam electric, de incalzirea oglinzilor, totul e ok.
Geamul de la soferfunctioneaza correct, oglinzile electrice functioneaza correct, inchiderea centralizata pe celelalte usi si portbaj functioneaza correct.
Acum, la deschiderea din telecomanda se dechid toate usile+portbagaj, exceptand usa sofer care ramane inchisa.
Aveti ceva idei?
Mentionez ca atunci cand am scos mufa de la debitmetru masina a mers mai bine nu mai intrerupea la ralanti,se accelera mai bine dar tot intra in limp mode daca ii dadeam talpa.
...s-au aprins din nou EPC, ASR si Check Engine, intrare limp mode, ... Alte pareri?
16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
Salutare.Cauza acestei probleme:
De cateva zile am observant un comportament ciudat la inchiderea centralizata: uneori, la deschiderea din telecomanda a usilor, usa de la sofer nu se dechide din prima apasara, ci dupa a 2-a.
Am facut o scanare:
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 B
Component: 3X Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 12345
VCID: 3668A32EB2B
Part No: 1U4959801D
Component: 3X Tõrsteuer.FS KLO 0004
Part No: 1U4959802D
Component: 3X Tõrsteuer.BF KLO 0004
Part No: 1U0959811D
Component: 3X Tõrsteuer.HL KLO 0004
Part No: 1U0959812D
Component: 3X Tõrsteuer.HR KLO 0004
2 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
35-00 - -
Am desfacut fata usii si m-am uitat la harness+verificat continuitate, de la mufa modului de inchidere(yala) a usii, spre electronica geamului electric(DoorControlUnit) si pana la mufa de la baza stalpului A. Am gasit ceva fire cu izolatia fisurata exact in mansonul de cauciuc dintre usi, le-am izolat dar tot nu am scapat de erorile de mai sus.
Am verificat si sigurantele ce tin de inchidere, de geam electric, de incalzirea oglinzilor, totul e ok.
Geamul de la soferfunctioneaza correct, oglinzile electrice functioneaza correct, inchiderea centralizata pe celelalte usi si portbaj functioneaza correct.
Acum, la deschiderea din telecomanda se dechid toate usile+portbagaj, exceptand usa sofer care ramane inchisa.
Aveti ceva idei?
Daca da, l-am schimbat si nici o diferenta. Tragea mai tare dar tot intra in limp mode. Si nu imi trage prost tot timpul iar in limp mode imi intra rar, in special la rece.
Citeste ce valoare iti apare in Measuring Blocks > 125 > 2nd field.
Am fost ajutat azi cu o diagnoza, iata si erorile:Astazi am ajuns la service si s-a mai facut o diagnoza. Doar ca de data asta, dupa ce eroarea a fost stearsa, ea nu a mai aparut.
Incep cu cea care imi da si martor aprins in bord si mesaj pe Maxi-Dot:
1. "Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
Part No SW: 1K0 909 605 AA HW: 1K0 909 605 AA
Component: Q2 AIRBAG VW8 027 0900
Revision: 11027000 Serial number: 003B5D143W2V
Coding: 0020786
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 6BDFD9754A9ED11
1 Fault Found:
01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179)
008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON"
Au fost sterse toate erorile si asta a reaparut imediat. Sa comand senzorul (G179) sau poate fi si altceva (mufa iesita, cablu intrerupt etc.)? Mersi.
Ar fi al 4-lea senzor schimbat la masina...
...
Astazi am ajuns la service si s-a mai facut o diagnoza. Doar ca de data asta, dupa ce eroarea a fost stearsa, ea nu a mai aparut.Astazi s-a rezolvat (sper ca definitiv) problema. Doar ca nu era ceea ce se crezuse initial, cei care au facut prima diagnoza nu sunt atat de priceputi. Asa cum scrie in eroare, crash sensor-ul indica o problema. Caz in care cauza probabila este o problema la unul sau mai multe fire. La mine a fost un fir cu probleme inainte de intrarea in portiera.
Verdictul ar fi ca un contactor (cred ca asa ii zice) din mufa ansamblului de sub scaun e pe duca si de aici si eroarea. Conform mecanicilor e o situatie intalnita destul de des si solutia este sa se inlature mufa si legaturile sa se faca fara mufa.
Urmeaza sa ma programez pentru "operatie" imediat ce apare din nou eroarea in bord.
Astazi s-a rezolvat (sper ca definitiv) problema. Doar ca nu era ceea ce se crezuse initial, cei care au facut prima diagnoza nu sunt atat de priceputi. Asa cum scrie in eroare, crash sensor-ul indica o problema. Caz in care cauza probabila este o problema la unul sau mai multe fire. La mine a fost un fir cu probleme inainte de intrarea in portiera.Salutare.
Sper ca informatiile astea sa ajute pe cei care vor avea aceeasi eroare.
P.S.: Mare noroc ca am cerut inca o diagnoza care sa fie interpretata de cine trebuie, altfel se trecea la demontarea scaunului...
Trebuie inlocuit senzorul G263.
Problema a ramas insa cu AC care porneste cand are el chef.
Cei de la Skoda mi-au spus ca ar fii senzorul de temeperatura care e undeva in interiorul bordului. Senzorul costa 100ron iar manopera 400ron.
Poate sa-mi explice cineva pas cu pas cum se procedeaza?
Prima eroare: codarea: 0095(gresit).....trebuie 00071.Pentru cea de-a doua eroare va trebui demontat EGR-ul, si deblocata tija din interior, vei folosi spray deblocare, pana va culisa foarte-foarte usor.Stergi eroarea, adaptare EGR ....si va fi liniste.Carmen, a mers recodarea respectiva
Nu.
Dupa inlocuirea senzorului, e nevoie de alte modificari gen, adaptare VAG?
Salutare. Intr-un final am fost cu masina la Skoda(Compexit) referitor la erorile postate aici cu ceva zile in urma.
Referitor la ABS si imobilizator ei mi-au spus ca nu au gasit nimic in neregula. Au verificat cablajele, bateria, etc.
Problema a ramas insa cu AC care porneste cand are el chef.
Cei de la Skoda mi-au spus ca ar fii senzorul de temeperatura care e undeva in interiorul bordului. Senzorul costa 100ron iar manopera 400ron.
Din cate am inteles de la Doru(AVATAR) s-ar putea rescrie ceva cod sau ceva de genul.
Poate sa-mi explice cineva pas cu pas cum se procedeaza?
Multumesc anticipat!
mersi mult..cristi. se poate si sambata sau duminica? si nr tau de tel nu era cu 806 la sfarsit??mersi mult inca o data
Daca a aparut pe acelasi cil 2 cu fisele schimbate intre ele, problema nu e de la ele.
Consumul marit se poate datora sondei lambda cu probleme, oricare din cele 2 poate fi, de obicei la diagnoza iti apre S1 sau S2.
Martorul din bord poate fi aprins din aceasta cauza, desi se mai aprinde si la combustibil slab.
Totusi la tine in readiness sondele nu or trecut testul deci...
Problema e ca nu porneste, face un simplu "tzanc" si nu vrea sa porneasca motorul.
Un mecanic a incercat sa "roteasca" motorul de la cureaua de distributie dar nu a reusit pentru ca e intepenit.
imi da eroare de sonda incalzire motorinaPe senzorul temperatura motorina G81.
Multumesc mult pentru promptitudine. O sa verific mai intai supapa de presiune... doar ca sunt un pic confuz, la o privire aruncata sub capota nu am vazut aceasta supapa N75. Este cumva vorba despre acest bloc de supape magnetice sau trebuie sa caut dupa altceva?
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTJJ0EaFahyFFsWViuOb7B5TiJECSlHPv16W0HQ-ahje08oo3Tg)
sursa (http://forum.skodahome.cz/topic/57923-zadrn%C4%8Den%C3%AD-ventilov%C3%A9ho-bloku/)
Daca am gresit nu imi dati in cap, sunt incepator :( .
Cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat, o parere, o idee despre aceste 2 erori. Am facut ieri iarasi un test si sunt aceleasi 2 erori vechi si de demult si cati mecanici am intalnit, tot atatea pareri. Nici unul nu mi-a dat acelasi raspuns. Nu m-a deranjat foarte tare pana acum, dar in ultimul timp mi se opreste motorul in mers, cireasa de pe tort fiind pe E585 in week-end cand mi s-a oprit la 50 km/h. Senzatii tari nu?
1) 17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached P1565 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Possible Symptoms :Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes :Throttle Actuator (J338) dirty (carbonized), Throttle Actuator (J338) faulty
Possible Solutions :Check/Clean Throttle Actuator (J338)
2) 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Possible Causes :Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) faulty, Vacuum Lines faulty
Possible Solutions : Check Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) Check Vacuum Lines Check Engine Operating Conditions => Meas. Blocks
Cum gasesc o schema cu ce e in interior?(http://i61.tinypic.com/fnv0r5.jpg)
Salut,
De 7 luni tot plimb masina prin service-uri/reprezentante Skoda, nu mai stiu unde sa o duc, o posibila varianta este sa ii dau foc, dar avand in vedere ca exista acest forum m-am gandit sa va scriu ,poate cineva a mai avut problemele mele si are un/o sfat/parere, treaba sta cam asa:
- In noiembrie de dimineata pe la 07:00 am luat masina sa ma duc la munca cu ea, cand am plecat dupa loc am lasat un fum alb in spate de parca era ceata, iar la semafor iesea un fum de zici ca luasem foc, aparent cand ajungea apa la 90 de grade, fumul nu se mai vedea. De atunci am observat o crestere de combustibil de la 8,7 la 11,9 , atunci am avut si ITP-ul si domnul de acolo mi-a zis ca: scoate noxe masina si ca nu prea ma dau la ea. Nu merg in oras cu ea,doar la ocazii si oricum o schimb in toate treptele dupa 3000 de rotatii. Tin sa precizez ca pierd si antigel, cam 250-300 ml la 200-300 km, daca merg in oras il pierd si mai repede.
-Dupa ce am plimbat masina prin mai multe reprezentante toti au zis: Nu stim ce are, ar trebui sa dam chiuloasa jos si sa investigam sau o lasi sa crape si vii atunci. Nu am inteles ce treaba are consumul si noxele cu chiuloasa, dar m-am gandit ca poate este de la antigel, dar totusi nu rezolva consumul.
-Sambata am primit prima eroare pe bord, in timp ce plecam de la semafor motorul sa oprit iar pe bord mi-a aparut: Engine Fault Workshop, asa ca astazi mi-am cumparat interfata VCDS + cablu si am pus tester-ul pe ea, am patit si la 100 km la ora asta a fost dureroasa, iar norocul meu este ca eram in linie dreapta, am gasit urmatoarele errori:
Programul este o clona.....am inteles ca daca ii fac update, nu va mai functiona....Dar asa cum este acum, este functionala?
Acum pe langa eroarea fara cod
Varianta 14.10.1 are 19875 coduri eroare :)
Senzorul cela de presiune are un scurt, verifica firele.
citeste cu motorul pornit, atat rece cat si cald, in relanti si in mers normal, valorile din subgrupul 32 din tab-ul Engine (primele doua casute de la stanga la dreapta)Mergi in blocul 030.Field 1 este un numar din trei digiti care indica starea senzorului de O2 pre-cat.Field 2 este pentru senzorul post-cat.Acest numar din trei spune daca incalzirea senzorului functioneaza si de asemeni daca senzorul functioneaza ca atare sau nu.Valoarea trebuie sa fluctueze intre 111(senzor incalzit)si 011 ( senzor neincalzit).Ultimele doua digit-uri pot fluctua intre 0 si 1 dar ar trebui sa fie predominant 1.
Capsula turbo si/sau actuator intepenite / care agata.
Rezolvari posibile: alta turbosuflanta completa de la alt ASV cu rulaj mai mic, reconditionare turbo actuala, inlocuirea in prima faza a supapei N75 (presiune turbo, cu cap negru) cu una de la o masina ce functioneaza corect si vazut daca da limp la fel. Daca da, clar ca e turbo obosita.
Inlocuieste senzorul de temperatura motor, costa sub 100 RON. Apoi consumul va reveni spre normal iar acul de la apa va sta fix dupa ce atinge 90C.
Supapa N249 este de inlocuit, dupa care totul va reveni la normal. Costa maxim 200 RON pe Bosch.
Urgent de inlocuit a 2-a sonda Lambda, e pe traseul de evacuare. E defecta. Consumul marit i se datoreaza in proportie de 50%. Cost una identic OEM ~100 eur.
A 4-a eroare din log este una cu maaare batai de cap. Cel mai probabil sunt fisuri / pierdere de aer pe furtunase admisie. Insa eu iti recomand sa NU o bagi in seama pana cand nu rezolvi cu celelalte. Apoi, daca reapare, povestim de ai de facut.
Succes.
Buna ziua, am o Skoda Octavia 2 2.0 BKD 2008 140CP, am achizitionat masina la mana 2, dupa 2 saptamani s-a desprins rola intinzatoare curea distributie, in mers, motorul s-a oprit in mers la relanti. Am repornit motorul, a pornit foarte greu si masina functiona cu zgomote... am chemat mecanicul, am tractat-o.... s-a inlocuit tot kitul de distributie, si masina a pornit la sfert de cheie. Motorul nu da simptome de defectiune. Am plecat cu masina in vacanta, am parcurs 2000 km fara probleme. Dupa putin timp masina mi-a intrat in limp mode cand am accelerat-o la un deal, la peste 3000RPM (masina nu mai tragea, cu acceleratia la podea). Am oprit motorul si masina si-a revenit. Dupa o perioada iar am patit-o pe autostrada, acelasi simptom, dupa care problema a inceput sa apara mai des. La un moment dat a inceput ca o data cu limp mode sa imi apara si check engine in bord. La o diagnoza imi aparea eroare P0234 –OVERBOOST LIMIT. Am fost la service si au verificat pompa de vacum, furtunurile de vacum, supapa turbinei, au inlocuit debitmetrul de aer.... solutia lor a fost sa reconditionez turbina cu toate ca nu avea joc dar ei cred ca trebuie curatata geometria variabila. Am plecat de acolo fara sa remediez probblema. Deja problema s-a agravat cum depaseam pragul de 3000 RPM peste treapta 2 de viteza, masina imi intra in limp mode. Am achizitionat un spray de curatat turbina si l-am dat pe tot pe admisie, am testat masina si problema a disparut, timp de 2 zile masina era de nerecunoscut. Dupa care iar a inceput sa intre in limp mode incet incet, din ce in ce mai des. Am fost la mecanic si am cerut curatarea geometriei variabile. Operatiune executata ca la carte, cu mine de fata. Intradevar problema a disparut, masina a functionat timp de 1 luna aproximativ 500 km, pana sa imi intre in limp mode din nou incet incet, acuma iar la peste 3000 RPM des. Am inlocuit pompa de vacum cu alta identica, insa tot degeaba. Voi ce parere aveti, ce sa mai testez? Unde se afla acel senzor de presiune care citeste presiunea si imi da semnal de eroare P0234? Orice idee este binevenita!Salut.
De vina sa fie N108?Da, deoarece N108 dozeaza presiunea care actioneaza actuatorul pompei.
001648 - Glow Plug Module 1; Glow Plug CircuitOare trebuie schimbat releu de sub sigurantele de la motor ?
P0670 - 000 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 289559 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 17:11:14
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001111
Temperature: 9.0°C
Bin. Bits: 10110000
Am schimbat toate cele 4 buji ce as putea sa mai verific ?
Cine ma ajuta si pe mine cu acceasta eroare ?Cineva ceva ?
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 289988 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:51:32
Freeze Frame:
RPM: 3213 /min
Speed: 110.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2244.0 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Ce mai urmeaza sa schimb la ea ? TURBO ?
Ce inseamna 110.0km/h ?
Cineva a zis aici pe forum ca motoarele BKD sunt o pacoste, am inceput sa cred aceste vorbe.
De vreo 45 de zile umblu cu ea prin service din care numai reprezentanta Skoda ma tinut 30 de zile sa imi schimbe 5 piese care numai 2 trebuiau schimbate (defapt trebuia schimbat numai contactul) cele 5 piese ma costat 620 lire, defectul era ca nu mai pornea masina, numai recunostea cheia.
Ultima piesa (contactul) nu la mai platit (170 Lire) pentru ca am facut scandal ca nu se poate asa ceva sa imi comande niste piese care nu trebuie schimbate, si la urma sa imi zica ca nu toate piese trebuia schimbate si ca defapt piesa care era defecta este contactul.
Cel mai mult ma ingrijoreaza eroarea la mecatronic
Ma puteti ajuta cu niste pareri/solutii pentru ele?
Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-AVU.lbl
Part No: 06A 906 033 DM
Component: SIMOS33 1.6l 2V 00HS5791
Coding: 00031
Shop #: WSC 73430
VCID: 6DD12F3F276425764F5-5000
TMBDX21U658814818 SKZ7Z0E2942306
2 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363)
P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 1C0 909 605
Component: 1S AIRBAG VW51 0B 0008
Coding: 12627
Shop #: WSC 73430
VCID: E1C9C30F6BBCF1167BD-5000
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Address 46: Central Conv.
3 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
35-00 - -
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
******************************************************************
Salutare, mă poate ajuta cineva in legătură cu eroarea 10010, se aprind aproape toți martorii, din bord, esp airbag, frana de mana, servodirecție, ulei, etc. Mașina merge in parametri normali.🤔h
ma poate ajuta si pe mine cineva cu sfaturi pentru erorile de mai jos?17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) - Verifica conexiunea plus bujia pe cilindrul 4.
Incepe cu ce ai mentionat la pct. 3. Demonteaza-l, verifica firele, curata pastila de siliciu cu alcool izopropilic. Sterge toate erorile inregistrate pe modulul Engine.Am revenit cu pozele, sper sa fie ok ce am testat. M-am documentat dupa ce am gasit pe internet. Spre rusinea mea, nu stiu unde se afla acel senzor G42...Am tot cautat dar nu gasesc nimic pentru Octavia 2 1.6 FSI. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/a2490bb8ef8ea50c6873ef558243821c.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/f6aeaf1ddd0815a59480425ef9288674.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/60e6d6452140a3a02659b0fe54d65948.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/d34e22caf151e1d5db2d06ab28853bcf.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/1adb36cf622ddf79d7318aed080bdccc.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/72328944e6d95523d5dea6420e8ac03a.jpg)
1 si 2: cu vcds-ul vor trebui testate sondele si catalizatorul. Daca sondele sunt bune, iar problema ar fi catalizatorul universal, se poate ,,pacali" S2. Sa vedem ce va iesi la test.
Salut. Stie cineva le ce se refera eroarea asta? Mentionez ca in bord nu se aprinde nimic si aparent nu pare a fi o problema la directie. Eroarea apare imediat cum o sterg.
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70M.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AK HW: 1K0 907 379 AK
Component and/or Version: MK70 M MASR 0105
Software Coding: 0017665
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 7BF4CF703AE5659EDF-802E
1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500)
008 - Implausible Signal
dar ma interesează dacă ar putea fi altceva..Dupa curatarea admisiei, daca ai facut setarea de baza, iar eroarea a reaparut, sa ai in vedere si:
(https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/no_photo.png) | [size=0.875rem]Răspunde[/size][/size][size=0.875rem][/color]Redirecționează[/size] |
El zice ca functiuneaza corect. Eu am avut aceasta eroare si la fel, totul functiona normal. Dar schimbasem motorasul de la macara cu tot cu modul de pe alta masina. Am montat modulul original si eroarea a disparut.Asa zice el, dar nu are de unde sa stie fara a vedea si in blocurile de masura starea broastelor, ceea ce nu a facut.
Da, are: Fault(s) stored in Engine Control Module.Si totusi, de unde sa incep?
In cutia de viteze.Deci s-a terminat meseria la mine. #-o
La Fabia a fost o defectiune des intalnita.Ce a provocat defectarea lui? Ca poate e un efect al unei cauze. Are legatura cu aparitia martorului ASR in bord, la pornire?
Ce sa verific inainte de a verifica/inlocui pompa abs?
Ekoly vei gasi raspuns la prima intrebare aici:Multumesc pentru link...interesant. Acolo scrie ca cele mai multe cauze de defectiune provin de la căldura și vibrațiile motorului,care pot slăbi și rupe cablurile și circuitele interne ale senzorilor.
Porneste greu motorul, sau nu va mai porni, nu functioneaza turometrul...cam astea sunt simptomele pentru senzorul turatie arbore cotit.
,,O bujie?" Nu.
Ai inlocuit senzorul de temperatura pe termostat, dar eroarea inregistrata este pe senzorul G83.