Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Club Skoda Forum | Discutii Modele Skoda => Skoda Superb 2 => Subiect creat de: ceapraga din Octombrie 05, 2021, 12:47:10 p.m.
-
Care este diferenta intre placa de presiune cu cod 06J141025B versus 06J141015H
-
Știe cineva cum/daca se reglează jocul la ambreiaj la skoda superb 1.8 tsi?
Povestea e cam asa: acum vreo doua luni petrolieriul meu aflat în România a început sa dea semne de ambreiaj uzat, la nici 120kkm. Din care 95% făcuti pe autostrada. La demontare cum am bănuit de fapt problema n-a fost de uzura ci defect, rulmentul a apăsat pe "soare" ca și cum ai merge cu piciorul pe ambreiaj tot timpul. Discul în sine era doar cam la jumate la uzura. Taica-miu remarcase dinainte ca pedala era ciudata, fără pic de joc.
În fine, kitul a fost schimbat, totul părea sa revină la normal.
Doar ca după mai puțin de doua luni din nou cursa pedalei începe să devină ciudata, și tare mi-e sa nu o ia de la capăt.
Ar putea fi cilindrul receptor gripat, încât sa nu revină complet după ce pedala e eliberata?
-
Cablul ambreiaj e cu autoreglare sau fix ?
-
Astea mai au cablu de ambreiaj?
Eu as zice cilindru receptor, pompa, etc.
Aerisre e facuta? Lichidul de frana s-a mai schimbat?
Mie mi a mers foarte bine ambreiajul, dar dupa schimbarea lichidului de frana si aerisire in reperezentanta, parca era ca nou.
-
Lichidul de frâna a fost schimbat la fiecare 4 ani, cum scrie la carte. Într-o luna face 12 ani, vine o noua schimbare.
Nu cred că-i reglabil, din câte știu e pur hidraulic, cu autoreglare. Însă ceva se întâmplă de fie nu cuplează fie nu decupleaza cum trebuie. Ambele pot da problema aia de soare ars pe care a remarcat-o si mecanicul când a schimbat kitul. El i-a spus lui taică-meu "domn'le ai mers cu piciorul tot timpul pe el".
-
Parca la mine in carte scria 3 ani la lichid de frana.
Bine, si acum nea mecanicul ce zice? Probabil trebuiesc inlocuite si pompa? Cilindrul receptor?
Un vecin cu audi a avut acesta problema si s-a rezolvat cu inlocuirea lor. Bine, pompa noua , parca sachs, a curs din prima. S-a inlocuit, avea defect de fabricatie.
-
La a mea pare ca ambreiajul nu cuplează bine (gen pedala rămâne apăsată) nu ca nu decupleaza bine. Nu cârâie la schimbul treptelor, intra ușor in viteze etc deci nu la decuplare pare sa fie problema. Plus ca după schimbarea kit-ului a fost ok o vreme, probabil ca a mișcat manual cilindrul receptor și l-a deblocat temporar. Însă pare ca pb revine, însă asta pe baza de pedala "înaltă".
Naiba s-o ia, o sa meargă din nou la mecanic, poate are și el o teorie.
Nici eroarea de Abs nu s-a rezolvat cu înlocuirea senzorului. Ieri am făcut un log cu vcds-ul, și la fiecare câteva secunde semnalul de viteza al rotii stânga spate e la jumate fata de celelate. Nu zero, însă jumătate din celelalte. Pun imagine când ajung la un pc, acum scriu de pe telefon. Ma gândesc ca s-o fi demagnetizat discul ala de pe rulment. Sau o fi mizerie sau ceva pe acolo deși nu cred.
-
La Porsche sumt 2 cilindri - master si slave. I-am inlocuit pe amandoi pentru ca de ce nu - la mine mergea ok ambreiajul, doar uneori nu facea presiune sa impinga din prima pedala in sus pana la capat de cursa. Am zis sa nu ma risc si sa nu fac experiente, asa ca both out. Not a problem since
-
La mine de împins împinge fără probleme, decuplarea e buna, însă pare cu nu revine complet. De asta suspectez mai degrabă slave decâ master.
Il las sa meargă la mecanic întâi, sa vedem ce zice și ala.
-
Atunci, din ce-mi dau seama la cele ce scrii, ar putea fi pompa de la ambreiaj cauza. Desigur, daca aerisirea a fost bine realizata.
-
La mine de împins împinge fără probleme, decuplarea e buna, însă pare cu nu revine complet.
Fix asta făcea și la mine - când dădeam drumul la pedală, uneori nu revenea din prima până sus, ci în 2 trepte. Stai să văd dacă am vreun filmuleț.
-
Pam-pam, am găsit
-
Thanks!
La mine nu face asa. De fapt pare foarte bun totul, cineva mai neatent s-ar putea sa nu remarce nimic. Doar e ingrijorator ca incepe sa tina mai sus atat de repede si mi-e sa nu pateasca ce a patit acum doua luni.
Ramasesem dator cu poza cu vitezele citite de senzorii ABS.... se vede ca roata stanga spate da la fiecare 1-2s cate o gherla, cand viteza citita e jumate fata de celelalte roti. Nu tot timpul, ci asa, una din 5 citiri (de fapt sunt chiar si mai rare, m-am uitat pe cifre).
-
Problema cu abs-ul s-a rezolvat. Într-adevăr era crăpat și demagnetizat magnetul de pe rulment. A fost schimbat rulmentul cu totul și s-a rezolvat.
Ambreiajul deocamdată pare ok, nu da semne că ar face figuri.