Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP  (Citit de 210452 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1087 : Iulie 23, 2020, 01:08:27 p.m. »
Am vrut sa pun la Ce nu va place, dar era inchis, asa ca pun la mine Cele mai proaste 14 tendinte care trebuiesc oprite la masini, fiind vorba si de Skoda cu lipsa butoanelor pentru A/C, cu care sunt de acord


Worst 14 new car trends which must be STOPPED!


https://www.youtube.com/watch?v=aPvQDKl-LG4
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3560
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1086 : Iunie 24, 2020, 09:13:12 a.m. »
Acum si fordul are punte rigida pe spate, ca sa completam articolul.Si motorul 1,5 tsi nu da in nas din alte motive, ci doar din cel de soft, soft pe care nu reusesc se pare sa l imbunatateasca. Si da in nas doar la rece, daca te obisnuiesti cu ambreiajul, trece. Sau daca la pornirea la rece o lasi cca 1 minut la relanti.La dsg nu mai da in nas

Offline sunshine

  • Junior
  • *
  • Joined: Oct 2012
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 96
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Fabia 1.4 AUB 74kW
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1085 : Iunie 23, 2020, 08:08:38 p.m. »
Se întâmplă și la alte mărci scăderea calității materialelor de la interior odată cu trecerea timpului. Eu am exemplul personal de la Renault Clio 4 facelift unde, față de mașina de showroom care era de 2-3 ani deja acolo, cea comandată de mine a venit cu materiale mai tari pe bord, mânere interioare care scârțâie când le strângi iarna iar vara materialul se dilată suficient de tare încât flexează, material mai ieftin pe scaune și alte cele. La fel și la Megane, au scos fără anunț în prealabil led-urile de pe portierele din spate.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1084 : Iunie 23, 2020, 06:07:14 p.m. »
La mine încă e diferența mica de preț între noua Octavia 4 și "vechea" Superb, la care sunt promoții serioase. Și care poate fi luata cu suspensie spate independenta.

Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1083 : Iunie 23, 2020, 05:07:59 p.m. »
Ooo!  @-)  Asta e o noutate: sa schimbi materialele pe parcursul vietii unui model e chiar inselatorie, ne mai vorbind ca nu sunt prezentate clientului multe "imbunatatiri" care reduc costurile de la o generatie la alta, dar nu in favoarea clientului.
« Ultima Modificare: Iunie 23, 2020, 05:12:56 p.m. de Daniel »
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5101
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1082 : Iunie 23, 2020, 04:55:45 p.m. »
Da, asa este, ,,geniala'' platforma MQB este geniala ptr ca permite mari economii materiale in cadrul grupului, inclusiv datorate faptului ca (in sfarsit) pot monta linistiti  o punte rigida pe puntea spate.
cat despre Karoq 1,5 tsi, daca vrei o calitate mai buna a materialelor, stai pana la anul cand vei putea comanda face-liftul si acesta probabil vine cu materiale mai bune (minune care tine cam 1 an). Imi amintesc cand a aparut Kodiaq, avea super materiale pe interior. L-am vazut la un targ auto, am fost impresionat si l-am laudat unor prieteni. Apoi am fost cu unul dintre ei cam peste 1 an sa vada masina, si mi-a batut obrazul ,,Unde are Teo materiale super pe interior? Astea sunt absolut normale''. Am intrat in masina si asa era, calitatea lor scazuse dramatic.  :042:
Referitor la puntea spate rigida de la Karoq, nu e foarte deranjanta dar, ca paseger in spate, am simtit-o pe la gropi si denivelari. Octavia 2 face-lift e mai confortabila in spate.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1081 : Iunie 23, 2020, 04:26:14 p.m. »
Vizitator, revenind la suspensii, am gasit si eu un articol care iti confirma cele spuse de tine:

Marea pacaleala a platformei Volkswagen MQB! 80% dintre masinile VW, Skoda, Seat si Audi au puntea spate rigida.

Aceasta a venit pentru grupul VW drept o mare inovatie pentru ca era capabila sa fie modulabila atat pentru o maisna precum Audi TT insa era capabila sa fie modificata sa fie construita pe ea si un SUV precum Tiguan sau o berlina full size precum Skoda Octavia.

Marea capacitate a platformei VW era si aceea ca acum VW sau Skoda sau Seat puteau monta in sfarsit si o punte spate low-cost cu brat tras si punte rigida intre cele doua axe, sistem care a mai fost vazut pe masinile VW pe gama VW Golf IV sau Skoda Octavia I.


Acum toate masinile grupului care au o putere maxima mai mica de 140 CP primesc standard o punte spate identica cu cea a unei Dacia Logan, adica o suspensie low-cost realizata pentru a reduce costurile de constructie.

In aceasta gama de motorizari putem integrea toate motoarele TSI din gama 1.0 TSI si 1.2 TSI, iar diesel-ulul este noul 1.5 TDI si toate versiunile 1.6 TDI si chiar si gama 2.0 TDI pe anumite versiuni de putete.

In titlu spuneam 80% dintre masinile cu aceasta platforma pentru ca exact acesta este procentul de masini vandute de VW cu motorizarile mici, versiunile GTD de 180 CP sau motoarele TSI de peste 200 CP primesc fara discutie o punte spate multi-link.


Chiar si masina romaneasca Dacia Duster are in versiunea 4WD o punte spate multi-link de ultima generatie care reprezinta un salt tehnoloigic imens in comparatie cu puntea spate rigida a lui VW Golf asementoare cu cea a vechiului model Dacia 1300.


De partea cealalta a baricadei Opel si Renault inca folosesc puntea rigida pe Astra si Megane, insa acestia nu ascund acest lucru.


Cei mai buni sunt Ford, KIA si Hyundai care ofera pe toate versiunile de motorizari o punte spate multilink pe modelele Focus, Ceed si i30.


Masinile care utilizeaza platforma MQB si care au punte spate rigida low-cost sunt urmatoarele:


Audi A3 Mk3


Audi TT Mk3


SEAT León Mk3


Škoda Octavia Mk3


Škoda Superb Mk3


Volkswagen Golf Mk7


Volkswagen Golf SportsVan


Volkswagen Passat B8 Mk8 2


Volkswagen Tiguan Mk2


Volkswagen Touran II MPV


Volkswagen Caddy Mk4


SEAT Altea Mk2


Audi Q3 Mk2
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1080 : Iunie 23, 2020, 04:09:55 p.m. »
O iau in ordine inversa:
Micutule, acelasi lucru il aud si eu de la mecanici referitor la calitatea Octaviei mele si a celor de azi (adica a scazut). Dar la 2.0 TSI vorbim de un alt motor (si ce motor, de 190 CP!)


Vizitator, nu ma surpinde ce spui de motorul 1.5 TSI (150 CP), pentru ca eu am acum 1.8 TSI (160 CP) datorita nevesti-mi, care mi-a spus ca 1.4 nu poate duce o Octavie. Si Octavia mea are 1263 Kg, iar Karoqul are 1305 Kg si mai putini cai. Deci, da, cred ca pentru mine ar fi deranjant. Si asta ma face sa casc bine ochii si sa ma gandesc de doua ori cu ce o voi inlocui, odata si odata.


Tu ai mers cu Karoqul (semi)gol si fara AC pornit si dadea in bot. Pai asa patesc eu la Fabia, care se poticneste daca nu o turez cand am ACul pornit. Iar referitor la banchetele din spate la Karoq, am vazut intr-un filmulet de prezentare ca si la spatarele din spate se poate sa le inclini pe spate, dar cred ca trebuie sa tragi un pic scaunul mai in fata si asta reduce spatiul de la genunchi.


O mare nemultumire a mea este ca nu mai gasesc pe Octavia motor de 1.8, dar nici de 2.0 TSI. Va aparea in iulie Octavia Scout cu motor si de 2.0 TSI, dar numai 4x4 si DSG, adica peste 30 mii Euro.

« Ultima Modificare: Iunie 23, 2020, 04:18:16 p.m. de Daniel »
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline M i c u t z u

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Ian 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 3150
  • Karma: +7/-0
  • Auto: SUZUKI S-CROSS AT
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1079 : Iunie 23, 2020, 03:20:31 p.m. »
Mie mi.a aratat un amic calitatea asamblarii la Karoq.Masina era 2.0TSI Sportline.A scazut dramatic fata de anii trecuti pentru o masina ce trece de 30.000 euro.Motorul e de vis! =P~
« Ultima Modificare: Iunie 23, 2020, 03:25:37 p.m. de M i c u t z u »
Esti IDIOT?Atunci citeaza ultimul mesaj postat!

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5101
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1078 : Iunie 23, 2020, 03:03:20 p.m. »
Pai iti spun eu ptr ca am condus-o si eu (de fapt recunosc ca eu l-am influentat sa isi cumpere Skoda Karoq, el avea alte marci in cap ;) ).
Masina se misca foarte OK cu 1.5 TSI 150 CP, doar ca in vit I motorul inca da in nas la plecarea de pe loc. Eu am mers cu masina goala sau cu 2 pasageri, nu stiu cum se comporta plina si cu AC pornit. Insa goala, e mai mult decat multumitoare ca dinamica.
Problema cu datul in nas al motorului la plecarea de pe loc inca nu e rezolvata complet, inca mai face si acum, dar nu asa tare ca la primele serii. Daca vrei motorizarea, ar fi bine sa faci un test drive chiar si scurt, sa vezi daca pentru tine nu e deranjant fenomenul.
Bancheta din spate mi s-a parut ca e prea dreapta, as fi preferat ceva cu spatarul putin mai inclinat pe spate.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1077 : Iunie 23, 2020, 02:32:14 p.m. »
Multumesc mult.


Am o curiozitate: prietenul tau este multumit de Karoq? Cum se misca cu 150 CP?

Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5101
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1076 : Iunie 23, 2020, 02:01:09 p.m. »
1)La noua Skoda Octavia cred ca va fi ca pe Golf VIII: adica motoarele sub 150 CP (1.0 TSI, 1.5 TSI 130 CP si 2.0 tdi 116 CP) nu vor avea punte independenta pe spate. Cele peste 150 CP (adica 1.5 TSI 150 CP si 2.0tdi 150 CP sau mai mult) vor fi cu punte independenta pe spate.
Nu cred ca ar face Skoda nota discordanta fata de Golf si sa puna punte independenta pe modelele sub 150 CP (parerea mea)
2)Karoq cu motor 1.5 TSI 150 CP nu vine cu punte independenta pe spate. Si-a cumparat un prieten Karoq cu aceasta motorizare si nu, nu are punte independenta pe puntea spate.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1075 : Iunie 23, 2020, 10:25:09 a.m. »
Si extind intrebarea si la Skoda Karoq, independenta sau rigida?
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1074 : Iunie 22, 2020, 04:23:11 p.m. »
Intreb aici, la mine, pentru ca nu am vazut inca titlu Skoda Octavia 4:


Stie cineva cum este suspensia spate la Octavia 4, independenta multipunct sau nu? Difera Ambition de Style?
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP
« Răspuns #1073 : Noiembrie 04, 2019, 01:34:31 p.m. »
Am facut ITP Octaviei la Brady. I-am schimbat si cauciucurile de vara cu cele de iarna.
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Aprilie 16, 2024, 08:47:44 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 [18] 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30