Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Discutii generale Skoda si nu numai => Drive-test all brands => Subiect creat de: mad.hatter din Septembrie 11, 2018, 12:41:34 p.m.
-
masinuta asta am inceput s-o conduc in aprilie; cumparata din germania cand avea 2500 km, fabricatie noiembrie 2017; recomand junge sterne oricui cauta o masina premium.
are cam toate optionalele, mai putin oglinzi rabatile si piele. scaunele sunt sport si sunt un deliciu, pentru cocoasa mea; au nu stiu ce spuma activa, care functioneaza pe principiul dormeo ninja3
ce-mi place la masinuta asta:
-scaunele
-detaliile - praguri luminate, bordul clasic cu butoane
-pozitionarea si marimea infotainment
-bordul analogic, pe cale de disparitie
-volanul imbracat in piele, cu padele (folosite o singura data), cu marimea excelenta (nici prea prea, nici foarte foarte) cu comenzi intuitive si foarte responsive
-habitaclul, care da senzatia de masina placuta si prietenoasa
-conectivitatea
-meniul masinii
-modul sport si padelele, foarte responsiv, per total motorizarea
-consumul: mixt, pentru 3000 Km 7.5%; urban cam mare 10%
-jantele de 18''
-sistemul start stop, fluid si deloc violent
-grafica calculatorului de bord, full color
-rotita de navigare prin meniu, care-mi aduce aminte de primul bmw xd condus vreodata
-culoarea un maron nu stiu
-performance led-urile si stopurile cu praf de stele :))
ce nu-mi place:
-rotita de navigare, ramasa la nivelul anilor 2004-2005
-calitatea vopselei - cam aceleasi probleme ca la o3 fl; de la mizeriile pasarilor si o perioada in acre a stat prafuita, am gasit o portiune de aproximativ 1cm2 in care vopseaua este corodata. da, intra unghia, da e concentrica.
-calitatea plasticelor - cam de logan, cel putin la usi
-cutie dct 7 viteze si ambreiajul uscat - este posibil sa ma insel si va rog sa ma lamuriti.
-mizeria de frana electronica !!!
-abia m-am obisnuit cu schimbatorul de trabant :))
aviz cunoscatorilor care zic domne, de ce nu e 4x4: in primul NU este suv, in al doilea rand, cu jantele de 18'', garda la sol iti permite sa mergi cam pe orice teren, fara probleme.
nu am facut testdrive, este a mea.
astept sa vina zapada pentru ca sunt tare curios cum se descurca.
-
Eu m-am urcat in ea la salon, fara s-o conduc, insa mi se pare mai inghesuita in interior decat A-Klasse, si calitatea materialelor cel putin in zona portierelor mai naspa decat la A-uri. Nici de porcbagaj nu-s sigur ca e mai mare decat la A. Da senzatia ca nu e utilizat eficient spatiul.
-
stiu ca este fix aceeasi platforma cu a, cu garda la sol modificata. imi place masinuta si e frumoasa, dar plasticele alea de cacao si tablaraia (inclusiv vopseaua) ar trebui sa-i scada mult din valoare. si cand ma gandesc ca fix cu aceeasi suma era un c 4matic, tot benzinar, parca regret alegerea. . . tata e multumit de ea. eu o ingrijesc :))
-
Nu am inteles de ce nu ti-a placut cutia automata cu 7 viteze de la Mercedes. Mie mi-a placut f mult, mototul 2.2 cdi nu are lag la acceleratie iar masina accelereaza liniar, fara smucituri si fara scuturaturi.
In comparatie cu DSG7 de pe Passat, cea de pe Mercedes mi s-a parut parfum. E mult mai buna pentru mersul in oras.
-
Omu' are dreptate cu cutia de viteze. E un gunoi grav. Se potriveste mai bine pe motoarele diesel, pe benzinare cam smuceste.
Insa pe diesel cutia e borderline periculoasa, risti sa ramai fara putere. Si mi se pare o prostie sa o tii in sport tot timpul.
Grupul VAG e vreo 5-10 ani inainte la cutii automate.
Nu prea inteleg treaba cu plasticele - sunt spectaculoase. Depinde si ce naiba de optiuni are cazanul, dar in mod normal ar trebui sa fie mult peste medie.
Iar la siguranta, Steluta e mult peste altele. Franele sunt ireale - stresul e sa nu te ia cineva din spate.
Ah, si are dreptate si cu vopseaua - a mea arata ca un dalmatian. Prima fost alba si a fost super ok, a doua neagra si am facut un scurt calcul - bag in ea mai mult in spalat decat in combustibil.
Asta noua va fi iar alba, nu mai stau la discutii.
-
Bine ai revenit @judge : un topic nou de la tine pe https://www.skoda-club.ro/index.php?board=80.0 ar fi perfect.
-
Insa pe diesel cutia e borderline periculoasa, risti sa ramai fara putere. Si mi se pare o prostie sa o tii in sport tot timpul.
De ce? :039:
-
@judge ma bucur ca si alti possori imi impartasesc parerea. alba mi-ar fi placut si mie, sa fie 2 tente diferite in curte :)) n-am inteles ce-ai vrut sa spui cu borderline, dar e cam tulburata cutia :))
@vizitator aceeasi cutie se comporta diferit pe diesel si benzina; ar trebui sa stii, cunoscator fin fiind, ca un motor mic nu are nevoie de 7 viteze din multiple motive, din care nu expun nici macar unul. cand iti iei un alt motor mic, cu 7 viteze, sa-mi spui si mie cum te simti la volan.
-
Eu am avut inchiriat un motor mic, de 1.2 cu o infinitate de viteze si n-am avut probleme cu el :D
-
Cu cat e mai mic motorul (in sensul ca are putere mai mica), cu atat mai binevenite sunt treptele de viteze multe. Sa nu se opinteasca saracul.
-
@Iulian M: multumesc. cand vine troaca noua (ar trebuie sa fie ianuarie), incerc sa fac un review pe A (fosta, alba), CLA (actuala, neagra) si GLA (viitoare). Toate sunt la fel, iar un singur review ar trebui sa dea o parere corecta cuiva care e interesat. Scriu si mai jos putin de motor si cutie.
@ff_2004_06: la VAG aveam siguranta faptului ca daca apas acceleratia, masina nu da 2 bani pe faptul ca nu e in sport, si ca schimba toti parametrii (cutie + motor) ca sa ma scoata din rahat. La MB nu prea e asa. Daca nu e in sport, masina e cam lesinata. La VAG retrogradeaza 4 trepte fara sa clipeasca - aici nu am senzatia asta, dar nici nu am putut fi deranjat sa testez.
Ideea este ca mi-am schimbat si eu stilul de condus, acum nu mai sunt interesat sa merg tare pe sosea. Nu mai ai unde, si e cam periculos. Ma duc pe circuit si rup cazanul acolo. Deci nici nu le-am fortat pe astea 2 de pana acum (A si CLA), dar sincer nu am simtit in vreun fel ca pot.
Sa mergi tot timpul in sport e ciudat - schimba prea din scurt, iar in traficul de Bucuresti din ultimii ani ar fi chiar neplacut.
@mad.hatter: A-ul era cu un motor aproape decent - A220. Asta inseamna insa motor pe benzina de 2.000. Si astia fac ca distrusii de la BMW si schimba designatia in functie de putere, nu de capacitate, si in plus le variaza de la model la model. De exemplu, A220 egal cu C200. Te doare mintea, dar asta e.
Lasand la o parte ca atunci cand mi-a venit (ianuarie 2017) am fost uimit sa aflu ca MB reuseste sa scoata dintr-un motor de 2.0 doar 184 cai, ceea ce e ridicol (VAG scoate fara efort de la 200 in sus si ajung si la 270, daca nu ma insel), masina nu se comporta nici macar de 184 de cai. Era mult mai lesinata.
N-a durat mult pana sa ma dumiresc ca de vina e mai mult cutia (nu ca ar straluci motorul, dar cutia e horror).
Eh, de acolo am luat-o in jos. CLA-ul este CLA200d. Din nou (pentru ca MB), motorul nu este diesel de 2.000, ci de 2.200. Iar din el au reusit performanta absoluta de a scoate 136 de cai.
Si aici se intampla paradoxul. Cutia e mai fina pe diesel (nu smuceste asa cum smucea pe A), dar datorita modului in care schimba e aproape periculoasa (asta am vrut sa spun cu borderline, scuze). Dupa ce motorul ala imens abia se misca, vine cutia si ii da sfarsitul. Daca vrei sa pleci mai tare de pe loc, e relativ decenta, dar nu de acolo vin pericolele - daca esti in deplasare - 50-60 kmh si trebuie sa decolezi ca vine vreun boland si da sa intre in tine, esti victima. Degeaba apesi acceleratia, masina sta calma acolo, da telefon in Germania si intreaba daca e ok sa retrogradeze, sta on-hold, fumeaza o tigara si apoi se hotaraste sa te miste puuuuuuuutin mai repede.
Nu e o senzatie placuta.
INSA, e si o chestie interesanta in toata treaba asta. E motorul lesinat, dar consuma pe masura. In trafic de Bucuresti, consumul e 7, 7 si ceva, ceea ce e ireal. Eu cred in continuare ca cine isi ia diesel e cu capul (mai ales in prezent), dar pot intelege de ce cineva ar fi interesat si de consum. Deci MB a jucat inteligent aici, si spre deosebire de ceilalti a mers pe motare sub-tunate, ceea ce foarte probabil le face si foarte fiabile.
Scuze pentru highjack si sa o stapanesti sanatos. Ai pachetele de siguranta pe ea? Franeaza singura? Te sugruma cu centura?
-
am centura in 3 puncte si brake assist, attention assist si inca o chestie, care nu stiu ce este. as fi mers pe un c 4matic, tot benzina. modelul 2018 are bordul cockpitul de pe noul A ,nu? poate faci un video cu fetele :D
-
Nu, nici CLA si nici GLA 2018 nu au bordul de A care mi se pare absolut demential.
Daca ai brake assist inseamna ca iti franeaza singura - sau nu ai ajuns in situatia asta? Nu iti piuie cand nu franezi si i se pare ei ca intri in ala din fata?
Am avut asta si pe A, si pe CLA si chiar e o treaba desteapta. Doar in niste situatii extreme te-ar putea incurca, dar altfel evita accidente si poate salveaza si vieti.
La A am avut si PRE-SAFE (la CLA nu, dar vreau sa il pun iar pe GLA) - nu doar ca franeaza singura, dar trage si centurile si te tranteste in scaun. Genial!
Zilele astea astept ok-ul pe configuratia GLA-ului - daca nu te deranjeaza o pot posta aici dupa ce se confirma.
-
Am uitat sa pun configuratia - o atasez acum. Daca are cineva vreo intrebare si pot raspunde, cu mare placere.
-
frumoooos !!! cam and apare noua duamna in viata ta?
-
Undeva la sfarsit de ianuarie. Probabil ca ea va veni din decembrie, dar mai intai trebuie sa inchidem contractul curent si sa predam CLA-ul.
Am condus w/e-ul trecut GLA-ul unui prieten. Tot nenorocire de diesel, dar de 174 sau 177 de cai. Si asta imi pare lesinata, desi clar e putin mai ok decat motorul asta de 136 de cai pe care il am poe CLA si il voi avea si pe GLA
-
tot incerc sa ma obisnuiesc cu dna., dar nu reusesc. este total pe alt stil, incepand cu pozitia de condus si trecand prin vizibilitate (laterala, frontala), acceleratie si frana. e frumoasa, e eleganta, dar si eu as fi ales un c sau un cla peste asta, clar.
in prima saptamana din ianuarie o sa am pe mana gla amg. >:) >:) >:)
-
Mie GLA250 mi se pare slab tare ca si masina raportat la pret.
L-am condus la Car2Go de cateva ori.
Spatiul in spate e mai mic decat la Golf, masina e mai zgomotoasa si suspensia mai dura. Sincer nu ma astepam la asa ceva de la un crossover de oras si eu obisnuit cu GTI.
GLA250 cred ca e una din masinile alea la care platesti doar badge-ul; obiectiv mi s-a parut o masina slaba.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
si mie si nu as da banii pe ea.
ramane sa ma lamuresc cat de fiabila este, in timp. din aprilie pana acum, 9000 km (11000 total) in regim mixt, probleme 0, consum ~ 11%. as conduce-o numai in caz de forta majora.
exista vreun forum dedicat mb? unul respectabil.
-
Daca le raportezi la pret, toate MB-urile nu stau bine. Steluta insa chiar valoreaza ceva, credeti-ma. Sunt facute chiar ok, dar desigur ca la aceiasi bani ai multe alte optiuni.
Referitor la 250, ala e un alt gunoi de motor. De fapt e tot de 2 litri, iar puterea e cam la 210 cai. WTF?!?!?!?!
Daaaaaaaar... eu chiar ma simt bine in steluta. Doar sa nu vrei performanta, dar in rest loveste poponet (kicks ass).
PS Acum cateva luni m-au vazut cu CLA-ul astia de la service-ul unde imi fac celalalt cazan. Am vrut sa le arat ce zgomot horror face motorul. S-au lamurit in 2 secunde - injectoarele erau niste nenoriciri (Delphi, parca) de generatie mai veche. Probabil ca MB aveau o gramada nefolosite si le-au pus pe troacele astea :)) ))
-
vai, nu cred...delphi :)) e ok.
in curand, familia se va mari cu inca o masinuta: gla 200 cdi. abia astept s-o conduc, sa compar cu 1.6 benzia; e posibil sa-mi placa mai mult dizalul?
-
Sper totusi ca va fi 200d, nu 200 cdi. MB nu mai folosesc de ceva ani buni designatia cdi, iar daca iti vine intr-adevcar una cdi ar insemna ca are ceva anisori.
Referitor la motor, e acelasi pe care il conduc eu acum. O mortaciune de 136 CP, care (ca orice dizal, presupun) se plafoneaza imediat in ture. Dar vei avea niste consumuri incredibile cu el.
Si dat fiind ca de fapt e de 2.200 cmc (nu 2.000, cum ii sugereaza numele), cel mai probabil motorul asta nu va avea moarte. Bine, va omori plante, oameni, animale, dar el in sine cel mai probabil nu va crapa.
-
Offtopic
2200cm3 si 136CP, doar Mercedes pot vinde asa ceva :) La primul model de A-Klasse aveau si unul de 86CP, cat 1.5DCI-ul de la Renault cu care era contemporan. Un fel de "nene, noi avem clientii nostri care cumpara orice le vindem". Un Apple al masinilor :D Si apple reusesc sa vanda telefonul care face mai putine decat ala de anul trecut (ca i-au scos jack-ul) cu 20% mai scump si sa stea pitzipoancele la coada sa-l cumpere de la lansare.....
E drept insa ca au si modele care merita :)
-
Comparatia cu Apple e gresita, dar in rest sunt de acord. Problema e nu doar ca motorul asta e lesinat, si alea pe benzina sunt la fel. Daca nu iti iei de la 300 in sus, nu prea simti mare lucru.
Stiu insa ei ceva, daca te uiti la preturi cazanele astea isi cam pastreaza valoarea. In plus, arata bine si pe dinauntru, si pe dinafara.
Nu stiu cum e cu fiabilitatea, noi le dam la maxim 10.000 km inapoi. Dar pana acum, sunt chiar ok.
Insa: ce preferi 1,5 l si 140 de cai sau 2,2 l si 136? Ca sa nu mai vorbim de sticle de cola de 1,2l sau 1l.
Filosofia MB e inversa, dar eu simt ca au dreptate. Ala e un motor sub-tunat care merge in gluma - nu e stresat deloc. Rezultat? Consum mic si probabil fiablitate ridicata.
-
Hai ca prima serie de A-Klasse nu a fost rupta din soare nici ca frumusete, nici ca durabilitate si nici ca nimic altceva.... Eu unul o vad ca cea mai naspa masina din ultimii 25 ani.
Cu valoarea te contrazic, cel putin pe la mine se masinile scumpe isi pierd valoarea mult mai repede decat alea ieftine. Probabil cel care vinde Mercedes il vinde ca sa elibereze locul din garaj, si nu prea il intereseaza foarte tare cu cat il vinde. sau poate cine stie, s-a dus bitcoinul la vale si dintr-o data nu-si mai permite asigurarea si taxele la un motor de 2.2 :D
Ceea ce e f diferit fata de ala care vinde un Clio sau o Fabia, astia mai ...stramtorati... nu prea fac pomeni la vanzare.
Cu fiabilitatea doar timpul o va spune. Nu conteaza cati cm si cati cai are si cate costuri au decis sa taie. Probabil ca la fiabilitatea (sau la usurinta reparatiilor) a unui W124 n-o sa ne intoarcem usor.
PS
Mie mi-a placut C250 suficient de tare cat sa ma gandesc ca poate va deveni urmatoarea masina. Se poate trai si cu cele sub "300".... cel putin la benzina. Dieselul nu m-a prea interesat, nu prea e justificat in cazul meu.
-
Hai ca prima serie de A-Klasse nu a fost rupta din soare nici ca frumusete, nici ca durabilitate si nici ca nimic altceva.... Eu unul o vad ca cea mai naspa masina din ultimii 25 ani.
Sef, cum naiba am ajuns sa vorbim de o masina lansata acum douaj' si ceva de ani?!?!? Da, e oribila, dar nu la ea ma refeream - daca vrei sa te sperii, uita-te la ce faceau producatorii high-end la vremea aia. De aia mainstream, nu mai zic.
Anyway, am predat cazanul ieri. Inteleg ca saptamana vitoare vine cel nou.
-
uratica aia de a-klasse a redefenit compacta si a salvat mercedes-benz din mai multe puncte de vedere.
imi place foarte tare cum arata cla :D
asteptam poze cu oua gagica si un review simpatic ninja3
-
#newkazan
Nush ce za zic - troaca e la fel ca celelalte la interior. Motorul e lesinat cum il stiam, dar pare ca tine turele mai bine cand iei viraje (suspectez ca au manarit putin cutia). Optiunile sunt chiar ok, inclusiv iluminatul ambiental. Cred ca are o problema pe memoria de la scaune - nu pune oglinda dreapta chiar unde trebuie.
Bordul in piele arata si el ok (dar e piele Artico, deci facatura de-a lor, dar mai bine decat sa mai omoare niste animale ca sa se simta niste loaze bine in cap). Cu o singura optiune am dat buleala - am pus lemn pe bord, si e mult mai negru decat in configuratorul online. E de fapt incredibil de negru, am crezut initial ca au gresit si au pus ceva plastic.
Sigur au gresit insa lasand modelul si motorizarea pe portbagaj - a ramas ca ma duc pe la ei sa le dea jos. Probabil ca atunci ii rog sa se uita si la functie de memorie daca nu incepe sa coopereze.
Suspensia e comoda - gumele sunt standard, pe 17. Au imbunatatit si conexiunea online a masinii. Toate optiunile sunt acum gratuite - localizarea troacei, inchidere usi, telediagnoza, de-astea pentru geeks.
Cam atat, deocamdata. Daca are cineva intrebari, raspund cu mare placere.
-
s-o conduci cu placere, fara probleme :)
cu oglinda dreapta am si eu probleme, oricum as seta-o, revine cumva intr-o pozitie dubioasa.
are digital cockpit de pe noul A?
mai am o intrebare legata de revizie: e interval fix? unde o faci?
-
Nope, GLA nu a primit facelift și prin urmare are bordul clasic. Intervalul de revizie pare fix (1 an), dar nu voi prinde revizia pentru că o voi da înapoi după un an.
Ca scurt update, îmi place rău cazanul - e o mașină veselă în care te simți bine. Foarte manevrabilă pentru oraș. Mulți mi-au spus că arată mai bine CLA-ul meu, dar era puțin inutilă. Arată bine, dar atât - se dădea lumea la o parte fără sa fac flash-uri inclusiv prin oraș, tocmai pentru că părea supărată tot timpul mașina aia.
GLA-ul e genul prietenos. Btw, chiar dacă motorul e nou, pare că va consuma mult mai mult decât cealaltă - aia era pe la 7,5 medie în oraș, asta pe la 10%. Bine, are doar 220 kmacum, dar nu simt că va scădea mult consumul.
-
da-mi un sfat pentru revizie, te rog. a trecut de 10000km, nu am cunostinte cu mb si nici incredere in reviewuri <:-P
-
Dupa cum spuneam, am 0 experienta cu ei la revizii si reparatii. Si sper sa ramana asa.
Insa am intrebat la MB, si mi s-a raspuns ca toti au aceeasi standarde. Ideea e sa alegi unul care iti e mai convenabil.
Mi s-a spus si ca e posibil sa dureze 2 saptamani programarea. Nu stiu ce sa zic, pare mult. Vezi si tu ce iti raspund.
-
De ce o schimbi in mai putin de un an?
-
E un program de beneficii - poti lua o masina in leasing operational si o dai inapoi dupa un an.
Dupa ce treci de bariera psihica data de faptul ca dai niste bani si nu ramai cu masina, programul e chiar ok. Suntem deja la a treia masina - daca stau sa ma gandesc ca mi-as fi luat o masina acum 3 ani, as fi dat o groaza de bani pe ea, iar acum nu doar ca m-as fi plictisit de ea, dar poate chiar ar fi inceput sa aiba anumite probleme, programul asta are sens, cel putin pentru mine.
-
Si cat e pentru un an? Daca se poate spune.............
-
Daca masina e vreo 40.000Euro si dupa un an valoreaza cam 32.000-34.000Euro (15-20% depreciere), atunci rata ar fi minim 500Euro pe luna fara niciun fel de profit pentru cei care ofera leasingul.
Realist cred ca ajunge undeva la minim 550-600Euro/luna in functie si de rulajul pe care il faci la care mai adaugi asigurarea oblicatorie cam 100Euro/luna.
Sunt curios cat de departe fata de realitate sunt cu calculul meu.
-
Cazanul a fost 46.330 EUR. Noi platim cam 400 EUR cu tot cu CASCO. Inca o data, e un beneficiu. Leasingul operational e foarte scump ca regula, si nu prea se merita pentru persoane fizice. In mod normal, la valoarea masinii de mai sus o rata ar fi cam 800-1.000 EUR.
-
În continuare fericit cu GLA-ul. Am făcut 7.000 km fără vreun eveniment și fără probleme. Cred că sunt niște greieri, dar e posibil să fie de la ce mai am eu prin mașină, nu am stat să investighez pentru că nu se aud constant. Ar mai fi și o ușoare ezitare când pleci de pe loc cu roțile bracate după ce mașina a stat mult pe loc (săptămâni) - se comportă ca și cum se îneacă. Sincer, cred că e mai degrabă din cutie. Dar și asta se întâmplă foarte rar.
Mă gândesc serios ca atunci când expiră leasingul operațional să fac un leasing financiar și să iau cazanul pentru fratele meu. Familie cu 2 copii și cam au nevoie de mașină - chiar sper să se alinieze lucrurile și să îl pot ajuta.
Între timp, a venit perioada aceea din an în care comandăm noul cazan. Atașată configurația dacă e cineva interesat - înțeleg că azi au dat-o în producție. Ne-am gândit ca de data asta să ne facem de cap și să punem pe ea ce ne trece prin cap. Ne-au lăsat...
-
si eu care credeam ca eu merg putin pe an :)) categoric e din cutie si masina e condusa in fiecare zi. ce sa zic...
fix aceeasi configuratie a primit si sora mea la A180, la acelasi pret ninja3 sincer sa fiu imi place mai mult ca gla, cu toate ca platforma e aceeasi ninja4
-
Adica Mercedes cu motor Renault?
-
mama...ce v-ati intins la prest: ati plecat de la 28 150 EUR pret de baza si ati ajuns la 45 000 EUR ptr un A180 de 136 CP. O merita, nu o merita, ne spuneti cand termini leasingul operational.
Pe de alta parte am o intrebare: cam care ar fi reducerea dealerului la achizitionarea unei astfel de masini??
-
Aia cu "galbenusul vietii" e maxima!Culoarea e interesanta.Cred ca.s putine astfel de nuante vandute.
@vizitator,de ce te doare de banii altora?
-
Banii ca banii, interesant ar fi daca inima masinii ar fi mercedes pur.Globalizarea asta ucide......Interesant ca aproximativ acelasi motor de la Renault, aici are si functia de dezactivare a cilindrilor.
-
Banii ca banii, interesant ar fi daca inima masinii ar fi mercedes pur.
Adica Mercedes cu motor Renault?
Stiu ce spui, si iti dau dreptate - insa desi e motor Renault, este facut pe specificatie Mercedes. Si inclusiv oamenii de la Mercedes vorbesc foarte frumos de motorul asta - toti au fost surprinsi foarte favorabil. Ma voi lamuri cand o voi conduce, intru cu mintea foarte deschisa in treaba asta. Ce am condus pana acum (3 masini) au avut motoare MB, pentru ca sunt peste 2l. Au fost chiar ok, dar nu m-a fermecat vreunul super tare - iar ultimele 2 au fost diesel, deci despre ce naiba vorbim.
Aia cu "galbenusul vietii" e maxima!Culoarea e interesanta.Cred ca.s putine astfel de nuante vandute.
@vizitator,de ce te doare de banii altora?
Daaaaa, ne-am gandit sa o facem de ras pe fraiera :)) ) Romanca a ales-o, am zis ca daca si-o doreste nu am cum sa spun nu. Sa stii insa ca mai sunt culoarea asta, si dau chiar bine, mai ales cu aspectul ala mai suparat al masinii.
mama...ce v-ati intins la prest: ati plecat de la 28 150 EUR pret de baza si ati ajuns la 45 000 EUR ptr un A180 de 136 CP. O merita, nu o merita, ne spuneti cand termini leasingul operational.
Pe de alta parte am o intrebare: cam care ar fi reducerea dealerului la achizitionarea unei astfel de masini??
Rata va fi la fel ca la GLA sau poate chiar putin mai mica - pentru noi merita sigur. Nu stiu daca e corect sa o gandesti prin prisma motorului - crezi ca fac diferenta cativa cai? Daca vreau sa merg tare, scot cazanul celelalt, dar in ziua de azi, unde poti merge tare? Si mai are sens, dat find ca cei mai multi sunt cu capul si periculos de neatenti?
Am ales motorul asta pentru ca erau doar 2 motoare din care sa alegem - dupa cum spuneam, e un program de beneficii pemtru salariati, deci ai un numar limitat de optiuni. Alternativa ar fi fost un 180d, care are mult mai putini cai si mai apoi e diesel.
Am pus toate optiunile alea pe ea in mod asumat. Sincer, vreau ca 1 an de zile cat o am sa ma simt al naibii de bine eu, in interior. La primul A am pornit presupun de la o suma similara, iar valoarea finala a fost 39 de mii si ceva - deci clar aici am sarit gardul. Mai mult, primul A era 4x4 si avea 184 de cai.
Nu cunosc detalii despre cum functioneaza programul (cu atat mai mult in relatia cu dealerii), si oricum ar fi confidentiale.
sincer sa fiu imi place mai mult ca gla, cu toate ca platforma e aceeasi ninja4
Astea noi sunt si super-funky, pentru ca sunt pe design nou interior si exterior. Sa stii ca eu sunt insa super fericit si cu GLA - de-asta si mi-as dori sa o iau pentru fratele meu, e o masina vesela si care m-a facut sa ma simt super bine. Singura problema e ca e diesel...
-
Stiu ce spui, si iti dau dreptate - insa desi e motor Renault, este facut pe specificatie Mercedes. Si inclusiv oamenii de la Mercedes vorbesc foarte frumos de motorul asta - toti au fost surprinsi foarte favorabil.
Stiu, ca am acest motor, dar cu specificatii Renault.E fenomenal si cu consum mic.Vedem fiabilitatea, lucru care pe tine, intr-un an de zile nu te va afecta.
Totusi, e un pitic pe creier, Mercedes cu motoare Renault, diesel si benzina.
-
Mana, extinctorul face 130 EU. E Mercedes sau facut in Germania?
Ce inseamna Dezactivare automata airbag pasager, simte cand nu e pasager pe scaun?
-
Fain A-ul, si mie imi place mai mult decat GLA-ul in general pentru ca nu-mi plac masinile inalte/inaltate.
Dar mai interesant suna asta:
... Dar la cea sport am o problemă și mă omoară piciorul stâng (nu călcâiul, piciorul, căci acolo chiar e nevoie de forță ca să debreiezi). Mă gândesc serios să îi schimb pompa (care funcționează perfect) cu una care reduce efortul cu 30%.
Nu ii faci un topic sportivei? :) Sau are pe aici si mi-a scapat? :D
-
Nu stiu daca e de interes cazanul sportiv - e mai degraba o masina clasica decat moderna. Daca vreti, sigur ca pot sa o prezint.
Si eu gandesc la fel cu privire la A - nu prea inteleg suvuletele. Ori iti iei utilaj agricol adevarat, ori masina normala. Iar in plus, GLA are roti minim pe 17 (si in plus o dimensiune mai atipica - 215/60/R17) - nu-s chiar ieftine gumele de iarna, deci. Dar, cum am mai spus, recunosc ca ma simt tare bine in GLA - nu pentru ca e suvulet, ci pentru ca e o masina chiar ok. Nici nu e prea inalta, cu adevarat - cred ca are cativa mm peste A, deci despre ce vorbim? Designatia aia ca suvulet e ca sa se simta unii bine in cap, ea de fapt e o masina aproape normala de oras.
Mana, extinctorul face 130 EU. E Mercedes sau facut in Germania?
Ce inseamna Dezactivare automata airbag pasager, simte cand nu e pasager pe scaun?
=)) Mor aici. Asa e. Smecheria e ca doar asta original intra in locasul special de sub scaun, asa ca de-asta il luam.
Cat despre airbag, cred ca de fapt e un senzor banal de greutate care da cu para daca se aseaza careva pe scaunul pasagerului.
-
Nu stiu daca e de interes cazanul sportiv - e mai degraba o masina clasica decat moderna. Daca vreti, sigur ca pot sa o prezint.
Pentru mine e mult mai interesanta o astfel de masina decat masini "normale", SUVuri, SUVulete etc. :D si sunt sigur ca nu sunt singurul.
-
Iacata cazanul - Porsche 911 Carrera 4S din 1996 (tip 993, pentru cunoscatori). Ultimul model de Porsche cu motor racit cu aer. Motor de 3.6l, aspirat, 6 cilindri, boxer. Tractiune spate, dar devine 4x4 (de aici 4S) cand simte ea ca te distrezi prea tare.
Imi pare rau, nu prea am poze ok. Am luat masina mai mult ca investitie - e o poveste si aici, o spun daca exista interest. Intrucat nu prea am multa minte, am facut tot felul de chestii la masina. Nu ca ar fi avut nevoie, doar ca imi place mult ideea de a aduce o masina veche la stadiul de nou.
Cazanul e acum mai inchegat decat orice masina noua. Dar as zice ca tot mai e de munca, pentru ca eu vreau sa fie perfecta. Ultima isprava a fost anul trecut, cand am dat jos motorul si am schimbat tot ce inseamna garnitura (mai putin la cilindri - acolo nu prea umbli daca nu ai motiv). Insa acum am lovit un zid - vreau sa o revopsesc, iar in Romania nu cred ca am unde. Inteleg ca nu e nimeni in stare sa ii dea jos complet vopseaua, iar eu nu am de gand sa vopsesc peste.
Am avut si o problema anul trecut - o piesa de vreo 20 EUR a cauzat pagube de 1.500 - 2.500 EUR. Alta poveste si aici, elaborez daca e cazul. Nu ma supara atat paguba, cat faptul ca am insistat sa fie remediata chestia aia la timp. Dar asta e.
-
si asa se aude
-
vaaaaaai, last of the aircooled :x :x :x
dadada ! buna investitia, preturile cresc constant, in special in ultimii 3 ani, de cand urmaresc si eu toata tarasenia. toate la timpul lor zic.
eu as vrea sa aud povestea masinii, cu tot cu buturuga mica. multumesc anticipat pentru viitorul pm ninja3
-
Iata un AUTOMOBIL cu adevarat !
Cu vreo 12 ani in urma cred am mers si eu in dreapta intr-un Porsche de numa 240 cai, o versiune mai modesta, dar feelingul e aparte.
-
Astea nu s masini, sunt rachete.
Prin 2002 m-a plimbat si pe mine unul "sanatos" cu un asemenea animal, era nout, cred ca avea 2-3 ani. Accelerari de la 0 la 180 in cateva secunde si crosetari printre carute incarcate cu porumb, fan, era o toamna frumoasa. Mi a mancat 5 ani de viata. Cand am simtit pamantul sub picioare am fost foarte fericit. Dar senzatia era WOW.
-
tocmai de-aia e bine sa se rezume fiecare la ce si cat poate :)) la cositori si alte alea. cu ce te-ai dat?
-
Uffff, da, masina adevarata, puteam sa pun pariu ca ai un 911 de colectie cand ai pomenit de sportiva mai veche, nu stiu de ce. :)
Clar e buna de investitie dar sper ca o mai si plimbi din cand in cand. ;)
Sa te bucuri de ea cat vei vrea.
-
Mai întâi scuze lui mad.hatter pentru thread-jacking. Dacă te deranjează, rog un moderator să mute.
Și acum povestea - Partea 1: Cum am luat-o
În 2013 am avut niște întâmplări: am făcut daună totală Superb-ul, iar apoi, ca o glumă, mi-am luat primul Porsche - un 911 din 1989 (tip 964, pentru cunoscători). Chiar a fost luat în glumă pentru că aveam nevoie de o ocupație în perioada aia, nu am avut o perioadă chiar grozavă (nu mă plâng, am învățat ceva, și oricum altele sunt problemele în viață). L-am luat din Estonia (Tallinn), am venit cu el pe roți de acolo, aproape am luat foc în Varșovia, fun - ce mai.
Am început să investesc în el, însă din păcate l-am făcut și pe ăsta daună totală. Aveam pe el niște gume demențiale - Toyo Proxes R. Nu știu dacă ați condus cu gume de-astea, dar e ireal. Partea proastă e însă că gumele astea operează bine între anumite temperaturi. Deși nu mai trebuia să ies cu mașina de vreo 2 săptămâni, pe 5 decembrie 2013 (de Sf. Nicolae) am scos cazanul. Nu era zăpadă sau gheață pe jos, nici măcar mâzgă sau ud. Asfaltul era doar rece și doar foarte puțin umed. Dar a fost de ajuns, pentru că nu mai aveam deloc aderență în gume.
Așa că în curba de pe Splai, vis-a-vis de Biblioteca Națională, unde am intrat cu o viteză complet nerezonabilă, botul mașinii s-a ușurat și a început să o ia spre dreapta (curba fiind tot la dreapta), unde erau parcate mașini una lângă alta. Dacă aș fi lovit la viteza aceea, aș fi murit pe loc. Așa că am încercat să o redresez, dar la Porsche se întâmplă o chestie interesantă când încerci să o redresezi (cazanul era doar tracțiune spate) - mașina s-a rotit 180 de grade și am continuat să merg cu spatele cu aceeași viteză. Am lovit bordura și un copac, ceea ce m-a împiedicat să ajung în Dâmbovița și în același timp m-a întors înca 180 de grade, astfel încât am ajuns corect orientat pe sensul de mers, ca și cum nu m-aș fi rotit.
Nu știu cum exact, dar nu am pățit nimic. Mașina a fost însă distrusă dincolo de recunoaștere. Am rămas cu un mare gol în suflet pentru că țineam la mașina aia tare mult.
După 1 an de condus Mini-ul fostei mele soții (Cooper S, interesantă jucărie, dar proaste cum nu s-au văzut - fiabilitate 0), am zis că e momentul să îmi iau și eu în sfârșit o mașină de om mare. Întrucât parcă e mai greu să justifici de ce îți conduci singur S Klasse, am zis să îmi iau Seria 7. Zis și făcut, însă motorul pe care îl vream eu (750) de obicei se punea doar pe versiunea lungă (iL), iar pe ălă nu îl conduci singur dacă nu ești fotbalist sau român de succes. Cu greu am găsit vreo 3 normale (non-iL) prin Germania, erau cam 60.000 EUR.
Am zis bun, îmi asum costul. După o zi, am început să mă gândesc: bine-bine, dau pe asta 60.000 (preț de nou cam 130.000), dar la anul cât va face? 40.000? Poate mai puțin? Și atunci m-am întrebat: ce mașină se scumpește? Și după ce m-am tot gândit, am constatat că deja știam răspunsul - Porsche! Clasic, desigur.
Așa că am căutat Porsche clasic, m-am axat pe un 993 4S (ăsta e turbo fără turbo - caroserie de turbo, frâne de turbo, etc.), am strâns din dinți căci de vreo jumătate de an se scumpeau de la zi la zi (am dat mai mult decât pe 7) și l-am luat în ianuarie 2015. L-am adus și pe ăsta pe roți (cu inima cât un purice pentru că pe dimensiunea aia nu există roți de iarnă - sunt monstruoase roțile, 285/30/ZR18 pe spate si 225/40/ZR18 pe fata), am avut noroc că nu am avut zăpadă pe drum, și am ajuns cu bine în București după ce am condus continuu cu tovarășul meu cu care am luat și primul Porsche.
Iar după aceea a început nebunia reparațiilor și upgrade-urilor. Continuăm povestea dacă vreți să știți ce am schimbat.
-
Raul, nu inteleg cum ai reusit doua daune totale, insa sper sa nu incerci si a treia oara.....
Am avut si eu Toyo Proxes pe o Skoda, confirm ca la temperaturi mai scazute si o uzura medie, iti fuge masina de sub fund.
Da, continua te rog povestea !
-
in cazul tau nu stiu ce-i aia thread jacking :)) stiu de proxes, ca avea un tovaras cand mergea la drag, la oradea. pe ud erau...nu erau.
continua, te rog ninja3 si drive safe :040:
-
Raul, nu inteleg cum ai reusit doua daune totale, insa sper sa nu incerci si a treia oara.....
După primul accident din 2013 mi-am băgat picioarele și mi-am luat carnet de mobră (până atunci am evitat pentru că am zis că sigur voi muri, la cum conduceam eu cazanele cu 4 roți). Paradoxal însă asta m-a responsabilizat, iar din 2016 am început să mă duc cu mobra pe circuit. Anul ăsta nu am mai fost, cred că ar trebui să vând naiba mobra aia de circuit. Pe cea de stradă am vândut-o deja, acum ne dăm cu o Vespa.
@Avatar & mad.hatter: eu nu blamez Proxes (erau R1R, mi-am adus aminte). Dimpotrivă, sunt demențiale, dar nu le-am folosit eu în limitele lor.
Și acum să continui povestea - Partea 2: Ce am făcut la ea
Cazanul era într-o stare foarte bună (avea 90 și ceva de mii de km când am luat-o), nu era ceva absolut urgent de făcut. Ba mai mult, cu câteva luni înainte se făcuse o etanșeizare a motorului - pentru cei care nu știu, cazanele astea răcite pe aer și făcute din aluminiu „supurează” ulei, așa că e bine să schimbi garnituri, valve covers, etc.
Avea ceva pierderi de ulei în față (btw, motorul e în spate, deci nu e genul ăla de ulei =)) ). Mi-a fost teamă că e de la caseta de direcție, așa că am căutat și am găsit prin State niște nebuni care fac un kit de reparație (nu e ușor să schimbi setul de garnituri, btw, dar se poate).
S-a dovedit până la urmă că erau de la niște garnituri de la puntea față (e 4x4, deci are diferențial față), le-am schimbat și totul a fost ok.
Ca regulă, ca și la primul Porsche, una dintre primele mișcări a fost să trec pe suspensie Bilstein PSS10. E considerată una dintre cele mai bune suspensii pentru Porsche, reglabile pe înălțime, precum și ca rebound pe 10 niveluri.
Apoi, am luat-o complet razna. Iată o listă cât mai completă:
- am pus suspensie Bilstein PSS10
- am pus anvelope Michelin cu certificare Porsche (nu-s bune, deși am dat o căruță de bani pe ele). Voi trece la Toyo sau Yoko, vedem. Alea-s gume adevărate
- am pus becuri faruri HID și LED-uri pe frana, pozitie si semnalizare (doar pentru a fi vizibil)
- am schimbat protecțiile de plastic de pe interiorul aripii
- am scos pozițiile și le-am înlocuit cu air-scoops de pe Turbo-S
- am pus spoiler spate de Turbo-S
- am schimbat scuturile de căldură (astea sunt niște chestii din metal subțire pus în jurul motorului ca să nu topească bara spate, aripile, etc.)
- am pus volan în 3 spițe cu airbag nou (cel original era în 4 spițe)
- am schimbat toate bucșele (inclusiv cele de la subframe) cu unele care merg atât pe stradă, cât și pe circuit
- am schimbat toate ghidajele care leagă schimbătorul de viteză de cutie (avea inclusiv niște cupe de naylon pe acolo, și dacă alea crăpau rămâneai cu mașina în drum)
- am schimbat suportul de cutie cu unul custom făcut în State
- am schimbat garniturile de cauciuc de la parbriz (am schimbat si parbrizul), portbagaj, bara fața, bară spate, aripi-stâlp A
- am schimbat condensatorul de A/C (scăpa puțin)
- am montat alarmă Viper cu monitorizare prin GPS
- am pus rame de aluminiu în jurul ceasurilor de bord și a cheii de contact
- am schimbat claxoanele (are 2) cu unele cu goarnă
- am pus suporți motor de RS
- am schimbat suporții de amortizoare
- am schimbat clemele de prindere și bucșele de la barele stabilizatoare
- am schimbat grila față
- am reparat distribuitorul (e dual, sunt 2 bujii pe cilindru, iar unul nu funcționa și nu dădea scânteie)
- am schimbat bobina de inducție
- am schimbat blocurile de lumini față-spate (stopuri și semnalizări)
- am schimbat burdufele interioare si exterioare (8 in total) de la toate planetarele
- am schimbat cele 12 bujii (2 pe cilindru)
- am reparat pompa de servo (a crăpat în mers, am avut noroc maxim că nu am luat foc pentru că s-a scurs direct pe tobe)
- am schimbat garniturile și șuruburile de capacele lanțului de distribuție
- am schimbat ventilatorul de la admisia de aer în motor (e o chestie imensă, făcută din aliaje speciale)
- am schimbat toate brațele spate (8 în total)
- am schimbat tuburile de ulei care preiau uleiul din cilindri și îl duc înapoi înspre pompă
- am schimbat tot kitul de ambreiaj
- am schimbat master & slave cylinder pentru ambreiaj
- am schimbat discurile de frână
- am pus kit retrofit Porsche pentru senzor de ploaie (sunt tentat să îl scot, sistemul original e foarte șmecher în sensul că modifici viteza dintr-un potențiometru, deci e foarte precis)
- am pus kit retrofit Porsche pentru oglindă centrală electrocromatică
- am schimbat foliile de protecție sânga-dreapta spate (fiind 4S, are caroseria de Turbo/Turbo S, cu fundul mai lat, și atunci riști să îți arunce pietre în caroserie)
- am schimbat rezistențele ceramice de pe condensatorul de a/c și radiatorul de ulei (se ard, și nu îți mai pornește ventilatorul pe viteză mare)
- am dat jos motorul și am schimbat toată mapa de garnituri (mai puțin de la cilindi, căci se pare că e super ok compresia)
- foarte-foarte multe alte chestii (am schimbat tray-ul de la frâna de mână, am pus suport de pahare în locul spațiului de stocare existent, furtun de ambreiaj, alte 258 de furtunuri, garnituri și șuruburi, protecții de plastic de la brațele spate)
-
Btw, așa arată bordul acum
-
Vad ca masina nu are comenzi pe volan...daca tot ai schimbat volanul, nu era mai practic sa pui unul cu comenzi pe el?
-
E o masina din 1996 - nu exista comenzi pe volan pentru ca nu ai ce sa controlezi cu ele
-
Firesc si foarte binevenit ca ai inlocuit furtune, garnituri, siemeringuri si alte cauciuce la motor si conexe. Astea crapa primele dupa 20 ani... Racordurile flexibile frana ai inlocuit?
P.S. Daca ceva nu a fost de mine, atunci aceea se numeste motocicleta. Am condus kart copil fiind, dar cand la vreo 30 ani m-am suit in spate pe o Java 300, la 70km/h m-am albit tot. Ultima experienta pe 2 roti motorizate.
-
@vizitator, intreaba-l si de frana de mana electronica si de plasticul moale de pe bord :)
-
Ce-i drept, bordul e moale, caci e imbracat in piele :))
Truth be told, are computer de bord (controlat de maneta din partea stanga a volanului, sub semnalizare - acelasi model ca la 964, disponibil deci din 1989 :-o ) si cruise control (maneta din partea dreapta a volanului, sub stergatoare).
Dar pe volan nu au existat comenzi - dupa cum spuneam, nu aveai ce sa controlezi. Pe variantele normale (care puteau avea si cutie automata) exista si optiunea de Tiptronic S (foarte rara, cred), care avea comenzi de schimbare a vitezelor pe volan. Evident, la mine nu e cazul, fiind manuala.
-
Cum nu, comenzile de la radio si cuise control puteau fi pe volan.
La Renault sunt de mult (ce-i drept, au inceput cu chestia aia din spatele volanului)
-
Asa este. Chestia aceea se numeste satelit ptr comenzi volan. O aveam si eu la Clio (model lansat prin 1996) , controlam comenzile radio-casetofonului cu ea. De asta am intrebat de ce nu este si la Porsche. Dar cine sunt eu sa compar Renault cu Porsche....
-
comenzi pe volan :042: asta era buba. oh stai...e greu de scris, pronuntat si cumparat. #-o . daca nu contribui cu nimic, abtine-te, in special de la heitareala.
@judge la cat de multe ai schimbat, lista asta ar trebui sa fie exemplu de buna practica. cleme, garnituri si suruburi am schimbat si eu la cayenne. care avea comenzi pe volan, da' nu era porsche, ca era dizal. cand ai schimbat volanul ai schimbat si centrala electrica + servo?
-
comenzi pe volan :042: asta era buba. oh stai...e greu de scris, pronuntat si cumparat. #-o . daca nu contribui cu nimic, abtine-te, in special de la heitareala.
😂😂 bingo
-
@mad.hatter: hai sa nu vorbim de heitareala! Mai corect este sa ataci ideea, si nu omul . Asta e heitareala, cand ataci omul, in loc sa ataci ideea lui.
Eu am facut o constatare, atata tot, fara sa atac pe nimeni, dar vad ca cel care ataca esti tu.
-
Cum nu, comenzile de la radio si cuise control puteau fi pe volan.
La Renault sunt de mult (ce-i drept, au inceput cu chestia aia din spatele volanului)
Sistemul de cruise control este gândit mult înainte de 1989 - atunci au apărut primele modele (964) cu opțiunea asta. În mod suplimentar, chiar și în ziua de azi, anumiți producători preferă o manetă separată pentru cruise. La GLA-ul meu așa e, la fel la CLA și la fel și la primul A. Abia cu noua generație de A s-a renunțat la asta, pentru că au pus touch-pad-uri pe volan (folosite pentru stânga-drepta, sus-jos, deci dintr-o dată scapi de 4 butoane și le înlocuiești cu o chestie minusculă), și atunci ai mai mult loc pentru alte comenzi pe volanul propriu-zis.
Asa este. Chestia aceea se numeste satelit ptr comenzi volan. O aveam si eu la Clio (model lansat prin 1996) , controlam comenzile radio-casetofonului cu ea. De asta am intrebat de ce nu este si la Porsche. Dar cine sunt eu sa compar Renault cu Porsche....
Știu ce spuneți la Renault, dar nu în 1996 - nu sunt sigur că vă aduceți aminte ce înseamnă 1996. Cred că mult după 2000 - am condus și eu cazane de-alea. Clar o chestie low-cost gândită post-factum. Cred că au preluat-o și la Logan, dacă nu mă înșel. Discuția e oricum inutilă, după cum vă spuneam această opțiune nu există și oricum nu am ce să controlez cu ele. Au încercat niște nebuni să adapteze butoanele de Tiptronic S ca să controlezi audio. Dar nu am de gând să fac manțocării de-astea.
@vizitator: dacă are vreo relevanță, are comenzi electrice la scaune pe 12 direcții (inclusiv suport lombar) și scaune încălzite.
@judge la cat de multe ai schimbat, lista asta ar trebui sa fie exemplu de buna practica. cleme, garnituri si suruburi am schimbat si eu la cayenne. care avea comenzi pe volan, da' nu era porsche, ca era dizal. cand ai schimbat volanul ai schimbat si centrala electrica + servo?
Nu, mașina este una foarte basic din punctul ăsta de vedere - pur și simplu s-a schimbat volanul, care este bolt-on.
Stai să vezi ce mai am în cap să fac în viitor.
-
[size=78%]Dar nu am de gând să fac manțocării de-astea[/size]
... si bine faci.
O masina din asta nu o iei ca sa-i pui leji si butoane, ci sa o tii cat mai apropiata de original :082:
-
... cleme, garnituri si suruburi am schimbat si eu la cayenne. care avea comenzi pe volan, da' nu era porsche, ca era dizal.
Nu nu, ala nu e Porsche in primul rand pentru ca e SUV, de abia apoi pentru ca e diesel. =)) Scuze de off-topic.
-
@ff :)) nu e. si nici heitareala, doar constatam factual :))
dle. @judge continuati oricand doriti ninja3 sa fie cat mai spartan. classy.
-
Mai, care compara Porsche cu Renault?
Pai Porsul acela(zis asa) are nevoie de satelit sa cauti Europa FM? HAi mai........
-
Am uitat - am schimbat și pedalele (inclusiv footrest). Sunt de aluminiu, arată maxim. Am poză doar cu acceleratia, care are și extensii pentru heel & toe (nu folosesc, dar arată al naibii de bine).
A doua poză e cu unul din cele 4 capace pentru valve (tot aluminiu). Se văd cele 3 găuri pentru bujii.
Ambele sunt de la Rennline. Tot de la ei am luat și SSK (short shift kit) - am uitat să îl menționez și pe ăsta, am scris doar de ghidajele de la maneta de viteză.
-
aha, deci si short shifter :)) acum sunt absolut convins ca ar fi una din masinile care ar incerca sa ma omoare ninja3
-
Am scos cazanul la plimbare acum o lună :D
Și așa arată engine bay-ul de aproape