Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP  (Citit de 75828 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #226 : Decembrie 30, 2024, 02:21:10 p.m. »
Si eu l-am sters, dar tot mi-a spart lateralul barei fata. Funny este ca, privita din fata, masina pare ca nu are nimic. Doar din lateral se vede. Ma rog, stie cineva ce inseamna daca am in permanenta aprins martorul de frana de mana, colorat in galben?
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline M i c u t z u

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Ian 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 3184
  • Karma: +7/-0
  • Auto: SUZUKI S-CROSS AT
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #225 : Decembrie 30, 2024, 11:56:40 a.m. »
Am fost martor la un incident similar pe DN1 in zona Academiei de Politie.Eu eram pe banda 3.Pe banda 2 l.a luat din plin..Eu cred ca l.am sters.Nu am urme pe bara..Am scapat..
Esti IDIOT?Atunci citeaza ultimul mesaj postat!

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #224 : Decembrie 30, 2024, 09:12:16 a.m. »
Termin anul cu o intamplare nefericita: am acrosat un caine vagabond cu masina. Eram in depasire pe un DN, mi-a aparut un caine pe mijlocul benzii, a ramas paralizat de frica, am franat si am tras stanga de volan cat sa nu intru in  parapetul de pe contrasens, dar tot l-am atins cu coltul dreapta al barei fata. Ma dau jos din masina, bara fata sparta exact pe coltul din dreapta. Am fost la politie, am obtinut autorizatia de reparatie, insa intre timp mi s-au aprins niste martori in bord: 1)marotrul de accident pe partea fata (era normal, am bara sparta), 2)nu mai am lichid de parbriz (ma uit la rezervor, sarise furtunul care alimenteaza spalatorul de faruri) 3) pilotul automat adaptatativ nu mai functioneaza (probabil s-au stricat niste senzori) 4)nu mai am ,,radar" (acesta este senzorul de deasupra parbrizului, nu imi explic de ce nu mai functioneaza ptr ca acolo nu am nimic) 5) nu mai am ESP (probabil senzorii ABS s-au deteriorat in urma impactului) 6)imi apare semnul de frana de mana, de culoare galbena. Ei bine, asta nu stiu ce mai inseamna, nu mai am asistenta la plecarea de pe loc in panta?
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #223 : Decembrie 19, 2024, 09:20:54 a.m. »
Da, dar a fost o aglomeratie anormala chiar si ptr Pipera. Sunt zilele de dinainte de Craciun, si toti umbla ca bezmeticii prin oras. De la Honda Nord am luat-o catre Herastrau - Piata Victoriei, si pana in Piata Victoriei am avut consum de 15%. Apoi a mai scazut consumul, prin cartiere traficul s-a mai degajat. In zona Pipera inaintam mai incet decat mersul pe jos, pe traseul Honda Nord- Piata Victoriei am facut 8 km in 2 ore.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1214
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #222 : Decembrie 19, 2024, 08:45:14 a.m. »
Yeap, welcome to my neck of the woods. În același timp, văzând ce consumuri postați în aglomerație, încep să cred că Raptorul e tare economic.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Beius
  • Mesaje postate: 16414
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #221 : Decembrie 18, 2024, 09:27:23 p.m. »
Aproape ca si cum ai fi mers pe jos :))
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #220 : Decembrie 18, 2024, 09:10:30 a.m. »
80000km, revizie la Honda Nord, schimbat lichid de frana in plus fata de ulei si celelalte filtre. Odata filtrul de aer schimbat, masina merge mai bine, nu mai am acea senzatie de usoara sufocare a motorului care o simteam in ultima saptamana inainte de revizie (mentionez ca vechiul filtru era anormal de imbacsit). Costul reviziei a fost de 1282 RON, din care 130 RON lichidul de frana si 63 RON manopera test frane pe stand. Avand in vedere ca la Opel la o revizie fara schimbat lichid de frana am platit 780 RON, nu mi se mai pare asa scump la Honda.  ;) Ca fapt divers, la intoarcerea din Pipera am prins cea mai mare aglomeratie pe care mi-o amintesc eu in Bucuresti in ultimii ani. Am facut 13 km in 2 ore si jumatate, adica o medie de 5.2 km/h. Si consumul a fost pe masura, adica 14.3 %. :042:
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #219 : Septembrie 13, 2024, 12:22:29 p.m. »
Intre timp am ajuns la 76000km si sunt multumit de cum functioneza masina. Dupa ce am schimbat sonda Lambda si radiatorul pe garantie, nu am mai avut nicio problema, nici macar un bec ars. Radiatorul este oricum o problema generala la orice Civic X, fie el benzina si motorina, deci de schimbatul lui  nu scapam. :042: Masina este foarte stabila pe sosea, manevrabila si imi da senzatia de incredere la viteze mari. Merg pe drumul expres Bucuresti - Craiova cu viteza de 170 km/h, si nu (prea) vad masini care sa mearga cu aceasta viteza. Volanul se intareste f tare si imi da senzatia de precizie, din acest motiv am incredere sa abordez cu viteza curbele din acest drum expres. Un alt avantaj este ca masina nu s-a deteriorat in timp, fata de cand era noua. O simt la fel de inchegata ca la inceput. Spre comparatie, la Octavia incepusem sa aud cate un troncanit dinspre puntea spate cand treceam peste denivelari, masina scartaia si tremura la orice trecere peste sine de tramvai si alte ridicaturi din asflat, fantele de AC din bord mi se rupsesera, plus omniprezentul zgomot de lant de distributie. La Civic nu am astfel de probleme. Martorul DPF nu s-a mai aprins de peste 1 an pentru ca am grija sa scot masina la drum extraurban cel putin o data pe luna.
Partea proasta este cu materialele de la interior: s-a scamosat lateralul scaunelor, iar tapiteria din usi s-a murdarit intr-un hal de nici mie nu imi vine sa cred. La fel si tapiteria scaunelor se pateaza f usor. Nu sunt genul sa mananc in masina sau sa duc lucruri murdare, dar uite ca tapiteria este cam murdara ptr gusturile mele. Am fost la detailing auto, au spalat-o, si tot asa arata..
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #218 : Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m. »
Am facut si revizia nr. 7 la 68 000km si nici 5 ani de cand am cumparat masina. La Honda nu exista interval de service, pur si simplu apare un mesaj in bord care imi spune cate zile mai am pana la revizie. Constat ca si Honda s-a magarit la preturi, am platit 944 lei ptr 5l ulei, schimat filtru ulei, filtru aer si manopera. Filtrul de habitaclu il schimb singur, deci nu l-am mai pus la socoteala. In rest, in afara de faptul ca mi-au rupt diuzele de la stergatoarele de parbriz si apoi le-au lasat asa rupte in portbagaj, nu au mai fost probleme. Acum va trebui sa revin la ei sa imi puna alte diuze.
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2024, 09:48:07 a.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3629
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #217 : Martie 19, 2024, 12:03:44 p.m. »
eu am gpf pe megane, fara probleme pana acum, sa nu i fie de deochi
In schimb am inteles ca cei cu hyundai pe benzina si gpf mai au ceva probleme

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #216 : Martie 19, 2024, 09:15:52 a.m. »
Filtrul de particule de la motoarele pe benzina (GPF) e mai simplu decat filtrul de la un motor diesel (DPF), nu cred ca vei avea probleme cu el. Acum si motoarele 1.5 TSI de la Volkswagen vin cu filtre de particule, si nu am auzit pe nimeni sa se planga de ele. Eu zic sa nu iti faci probleme.
« Ultima Modificare: Martie 19, 2024, 09:18:23 a.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Alejinxique

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2011
  • Locaţia: Oradea/Cluj
  • Mesaje postate: 1466
  • Karma: +0/-0
  • Auto: BIA si AOKI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #215 : Martie 18, 2024, 03:10:28 p.m. »
Am vazut ca si Mazda 3 sedan recomandata de Teo, ce am comandat noi, vine cu filtru de particule si e benzinar. O fi la fel de problematic filtrul de particule si la benzinar? Am ales Skyactiv X, motor prin compresie si aprindere prin scanteie controlata.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #214 : Martie 16, 2024, 10:32:29 p.m. »
Deocamdata m-am programat la revizie (mai devreme decat era nevoie) si cu aceasta ocazie voi face si o diagnoza a filtrului de particule. Daca imi vor spune ca deja am probleme cu el, atunci voi schimba masina. Seat Ateca este  o masina f buna, dar are pedalierul prea sus si acest lucru mi-a produs disconfort in zona genunchiului si a gleznei, aceasta fiind prima problema care imi produce aceasta problema. O alta masina pe care o am in cap este Seat Leon sports tourer, care si el este foarte bun, mai agil decat Ateca. La Audi A4m-au deranjat dimensiunile prea mari.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3629
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #213 : Martie 15, 2024, 05:49:35 p.m. »
ateca, ca la audi ai renuntat?

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5135
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP
« Răspuns #212 : Martie 15, 2024, 09:22:55 a.m. »
Intre timp am ajuns la 68000km si situatia este urmatoarea:
-de cand nu mai folosesc sistemul start-stop (decat f rar), bateria nu s-a mai descarcat si dimineata motorul porneste nesperat de bine (mai ales la frig)
-mi s-a aprins martorul de ,,check engine" in bord, de vina a fost sonda Lambda. S-a schimbat pe garantie la Honda Nord, de atunci nu s-a mai aprins martorul. Mecanicii au dat vina pe calitatea slaba a motorinei, dar nu prea cred acest lucru ptr ca am pus exclusiv motorina premium de la OMV si Rompetrol
-martorul de filtru DPF infundat mi s-a aprins in februarie, apoi a fost vacanta copiilor si am avut multe drumuri extraurbane, apoi iar s-a infundat filtrul. Mi se pare anapoda ca la numai 2 saptamani de la venirea din concediu (adica drumuri lungi pe autostrazi) sa mi se aprinda din nou martorul DPF. In Bucuresti fac cam 6 km dimineata cu masina, si vreo 18 km seara, cand ajung la destinatie mereu motorul apuca sa se incalseasca. Nu inteleg din ce motiv martorul se aprinde asa des, daca ma trezesc ca am problema si cu acest filtru, atunci vand masina si imi iau motor pe benzina.
« Ultima Modificare: Martie 15, 2024, 09:26:31 a.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi. Ai omis cumva emailul de activare??

* Subiecte recente

Erori bujii/turbo?! de IFGEORGE
[Mai 12, 2025, 11:11:30 p.m.]


Zgomote doar atunci cand este in treapta de viteza de IFGEORGE
[Mai 12, 2025, 10:58:19 p.m.]


Tivoli Grand al lui Daniel (Garfield) de judge
[Mai 12, 2025, 04:51:10 p.m.]


AOKI-Mazda 3 sedan IV 2.0 E-Skyactiv X 186cp 6AT Exclusive de A V A T A R
[Mai 11, 2025, 10:01:41 p.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de A V A T A R
[Mai 11, 2025, 09:59:50 p.m.]


Skoda Fabia ca si Sport de A V A T A R
[Mai 11, 2025, 09:59:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2025
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 [14] 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31