Pe loc cu motorul pornit se misca greu? Rotile sunt umflate corespunzator?
Capacul verde prin desurubare scoate la iveala o joja mica cu 2 marcaje... :082:
Pe capac nu ai marcaj,are doar un sant in car introduci o surubelnita ca sa il poti roti,spre stanga se desface.Dupa ce scoti capacu vezi o scara gradata cu doua puncte max si min.Lichidul trebuie sa se afle intre max si min,nicidecum sub minim.Daca observi ca este mai putin lichid decat trebuie,dute la service skoda,iti completeaza ei cu ulei pentru skoda.Chestia asta am facut-o eu acum o luna.10 lei a fost.Bafta
Multumesc mult de ajutor, la mine e ca in prima poza si se pare ca exact partea cu min si max este rupta. Ce pot face in cazul asta ? Gasesc sa cumpar un capac nou?pune ulei si gata.daca e prea mult,il da afara.inca ceva:cureaua in ce stare se afla?verifica si asta.poate aluneca si nu isi mai face treaba.
In mers fiind, a aparut semnalizarea de belea la servodirectie, o stiti probabil, volanul acela cu semnul mirarii langa el. Nici un semnal acustic, nici o schimbare in rau la directie, nimic altceva, doar s-a aprins beculetul. Semnalul luminos a disparut dupa ce am oprit si am repornit motorul, si n-a mai reaparut..
completeaza cu datele masinii in profil si locatia, ca sa poti fi ajutat mai promt.
Din cate stiu eu directia este electrohidraulica, si trebuie verificat nivel lichidului. La masina din semnatura rezervorul se afla in partea stanga in spatele farului.
Diagnoza arata erori de comunicare.Mecanicul mi-a deconectat senzorul si a zis sa merg asa cateva zile.Daca nu mai apar si celalalte simptome(martori ABS,airbag,frana mana)inseamna ca am noroc si e doar pompa.Daca nu trebuie luat bordul jos si vz.modulele fiecare in parte.Stiu ca e obositor sa raspunzi acelasi lucru,dar cred ca acum am nevoie si de parerea voastra.Dupa deconectarea senzorului a putrut anula celelalte erori.Sa aibe dreptate? :-/
Post Merge: Iulie 24, 2010, 11:53:17 a.m.
Eroarea senzorului g250 ti-a iesit la diagnoza? Pentru ca eu de exemplu am avut probleme cu servo(cand functiona cand nu pompa) si problema a fost pompa. In principiu din ce am citit daca ai directia de la marca Koyo mai repede ar ceda pompa decat senzorul (aiurea nu?). Bafta si sper sa fie doar senzorul la tine.Nu, directia este TRW dar,am vag com 409 fake de ala luat de pe ebay dar imi fac treaba cu el,acum imi da la adresa 44 stearing assist:
BUCSA BRATE FATA SG + DR 2 BUC MARII - COD 1KO407183E FEBI GERMANY |
BUCSA BRATE FATA SG + DR 2 BUC MICII - COD SE-SB-0100 MOOG |
BURDUF PLANETARA ST EXTERIOR SPIDAN 21588 SKODA, COD ORIGINAL 6Q0498203 |
CAP DE BARA STG COD AU-ES-3721 MOOG |
FILTRU DE ULEI FILTRON OP 616/2 POLONIA |
directia merge usor dar la invartirea volanului se aude cum pompa servo lucreaza - adica un bazait
Rusule Fabian...stii cugetarea aia...,,lumea fara sfoara, ar fi un haos"?asadar esti kinky si vrei sa ma iubesti nespus ;;)
Ei, eu ti-as lega cu sfoara nitel limba.. :D
Salut. Am o fabia 1 combi din 2002, motor 1.4 16V. Am observat noapte ca farurile palpaie uneori si se aude un fasait la motor. Am ascultat mai atent si am observat ca vine de sub baterie, unde am inteles ca este rezervorul lichidului servo. Farurile isi pierd din intensitate si fasaitul se aude mai ales cand balansez masina. Cand iau de volan stanga/dreapta nu e nici o problema. Am incercat sa verific nivelul lichidului servo dar nu am putut sa desfac busonul, este blocat. Ieri pe tester nu mi-a dat nici o eroare la servo, insa azi s-a aprins pe bord un volan (servo banuiesc). Pana sa ajung in parcare s-a stins. Aveti idee ce poate fi acel fasait?
Eroarea nu o stiu exact cum se numeste dar face referire la senzorul servo. Pompa mea este TRW.
In momentul in care stau pe loc si invart de volan acul de la turometru oscileaza putin deci pompa servo merge nu?
A mai patit cineva asa ceva?
Ce mai pot sa incerc?
Verifica sigurantele alocate pompei din habitaclu si compartimentul motor.
Daca sigurantele sunt ok, scoti mufa de alimentare si mufa din stanga (cum stai in fata masinii) linia de CAN.
La mufa CAN: 2,9-3V
Mufa alimentare pompa:12V. Daca este in regula, inseamna ca sunt probleme cu calculatorul pompei.
Aruncai o cana cu apa? Pe pompa?
Sa ai idee cum stau lucrurile:
(http://i67.tinypic.com/33a4492.jpg)
(http://i63.tinypic.com/28w109h.jpg)
Iar cand am masurat mufa de curent de la pompa, imi arata
Koyo au fost cu probleme.
...mai sunt si erorile acestea...