Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor  (Citit de 4730 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #10 : Noiembrie 19, 2019, 07:19:47 p.m. »
Alarma falsa

Mufa de la cablajul injectoarelor este ok, nu pe la ea se pierdea uleiul
In urma demontarii ''matelor'' din jurul mufei (filtru aer, tubulatura de aer, ceva conducte ... s-a constatat ca erau ceva urme de ulei doar in partea dreapta a mufei iar sub ea era uscat, nici urma de ulei, doar praf
Asa ca mufa si oringul ei au fost excluse din ecuatie fiindca era absurd sa se prelinga ulei doar prin partea dreapta a mufei iar sub ea sa nu existe nici macar o picatura

Dupa o verificare mai atenta si vizibilitate mai buna datorita demontarii ''matelor'' din zona aia, s-a observat ca de vina era doar garnitura de la capacul de la culbutori -> Mai exact uleiul se pierdea pe la coltul din dreapta al capacului, coltul ''invecinat'' cu tubulatura de aer / pompa de frana

S-a inlocuit garnitura de la capac culbutori si totul pare ok
(din cauciuc, Victor Reinz - 50 de lei)

Cu ocazia asta, a demontarii ''matelor'' s-a constatat si o mica pierdere de antigel, probabil infima, o picatura la cateva luni (fara sa exagerez)
Eu nu am bagat de seama niciodata, dar ce-i drept i-am cam schimbat antigelul cam la doi ani

Pierderea (picatura asta ... chinezeasca) avea loc pe la garnitura flansei lichidului de racire, o flansa din plastic pozitionata sub pompa de tandem / inalte -> erau si ceva urme de rosu / portocaliu pe la partea inferioara a cestei flanse dar si pe cutia de viteze

Initial nu l-am crezut pe mecanic, dar dupa demontarea ei mi-a aratat acel oring din cauciuc, care era rupt

Poate mai intampina cineva problema asta, asa ca :
-> Cod pt flansa aia de plastic : 038121132G
-> Cod pt oring-ul ei : 037121688
Codurile astea is valabile pt O2, 2.0tdi bkd, la restul nu stiu

Pare-se ca am scapat de inlocuirea acelui oring (de negasit) al mufei cablajului de la injectoare  :032:



Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #9 : Noiembrie 12, 2019, 10:00:29 a.m. »
Din ceea ce am reusit sa vad pe la motor pe acolo (nu prea bine fiindca sunt si alte mate pe acolo) si din cautarile pe goagal, am vazut ca la mine ar trebui sa fie modelul nr 1 din foto
Modelul asta vad ca nu are acele ''urechi'' pt prindere cu suruburi

Vad ca are un manson / guler (nu stiu cum sa ii zic) care probabil are si un filet interior, care strange mufa asta pe corpul motorului ... banuiesc

Oricum, de oringul acela ciudat vad ca nu scap, fiindca acelasi lucru are si modelul asta
Probabil ca s-o fi slabit acel manson / guler si o trebui doar strans mai bine ... desi nu cred

Am cautat si am si sunat sa aflu daca se gaseste separat acel orin si se pare ca NU, nu vine separat, nu se gaseste cod separat pt el
Adica trebuie cumparat tot cablajul pt acel oring ... vreo 600 de lei unul nou
O porcarie si o idiotenie mai mare ca asta nu am vazut pana acum (sunt convins insa ca exista si altele mai mari) 

Pt un r ... t de oring de 10-20 de lei sa fii nevoit sa cumperi tot cablajul la 600 de lei

In fine, o sa vad cu mecanicul, pe joi - vineri, poate are el vreo alta solutie ... oringuri din alea universale sau ...

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #8 : Noiembrie 10, 2019, 04:20:35 p.m. »

Sa ai idee cum stau lucrurile:


Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #7 : Noiembrie 10, 2019, 03:23:50 p.m. »
Am inteles
Credeam ca trebuie neaparat sa fie ca ala original
Probabil ca vor merge folosite si doua, dar nu prea imi dau seama cum va sta fixat oringul interior, adica sa nu cumva sa cada in interiorul motorului, in timp


Din ce vad, asta original este compus de fapt tot din doua inele dar unite intre ele printr-o banda de cauciuc subtire -> de aici si forma "ciudata" dar "aceeasi Mărie cu alta palarie"


O sa vad mai exact ce si cum, cand o desface mecanicul acolo
Multumesc


Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #6 : Noiembrie 10, 2019, 02:37:30 p.m. »
Doua caneluri are tubulatura, un oring cu o ,,forma mai ciudata", voi puteti sa folositi doua o-ringuri de exemplu.
Dupa ce vei sti diametrul si grosimea:
https://www.emag.ro/set-o-ringuri-3-50mm-419-bucati-bgs-germany-bg-8045/pd/DXTN4NBBM/
https://www.bestautovest.ro/set-o-ringuri-407-piese-rezistente-la-ulei-si-apa-marimi-mari.html

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #5 : Noiembrie 10, 2019, 01:54:07 p.m. »
Asta nu o mai stiam ... cu oring la dimensiune
Stiam ca exista doar din alea universale


Dar asta are o forma mai ciudata, seamana cu alea de la tubulatura turbo

Exista si asa ceva ? Posibilitatea asta ?
De unde ? -> Orice magazin de piese auto ?
Sau de pe vreun site internet ? ->Ce site ?


Multumesc mult
« Ultima Modificare: Noiembrie 10, 2019, 03:58:23 p.m. de M i c u t z u »

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #4 : Noiembrie 10, 2019, 12:44:52 p.m. »
Nu.
Achizitionezi un oring la dimensiune, dupa ce va demonta mecanicul cablajul injectoarelor.


Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #3 : Noiembrie 09, 2019, 09:49:16 p.m. »
Multumesc
Pai si se gaseste separat oringul ala alb ? Cod ?
« Ultima Modificare: Noiembrie 09, 2019, 09:51:15 p.m. de marius_f »

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor
« Răspuns #1 : Noiembrie 09, 2019, 09:05:56 a.m. »
Salut
Nu am gasit un alt subiect dedicat pt O2 sau cel putin pt motoarele diesel, asa ca m-am gandit sa deschid unul
Poate va fi de folos si altcuiva
Daca exista deja ceva identic / asemanator, rog admin sa il mute acolo unde este cazul

Problema, mai exact
   Se prelinge ulei pe la mufa care intra in motor, in zona capacului de la culbutori, pe la mufa aceea mare si rotunda care intra in motor si din care pleaca firele catre injectoare
(mufa asta este situata in partea dreapta a motorului, deasupra pompei de inalte / pompei de tandem)

   Aveti idee daca exista vreo garnitura sau vreun oring de etanseizare pt aceasta mufa ?
Eu am tot cautat in ETKA, dar nu am gasit nimic

   Mecanicul mi-a zis ca trebuie desfacut capacul de plastic, de la culbutori, pt a avea acces la mufa asta si trebuie sa se uite sa vada daca are vreun oring ceva, in caz contrar ii va da cu silicon de etanseizare si cam atat

   Mi-e greu sa cred ca nu are nicio garnitura sau vreun oring, ceva pe acolo pt etanseizare

   Aveti idee cumva daca exista asa ceva acolo si care este codul ?
(un alt motiv pt care completam cu ulei si pt care motorul este ''invinuit'' ca ar manca ulei)

Multumesc
O2, 2005, 2.0tdi, PD, 16V, 103kw / 140cp, bkd, dsg
« Ultima Modificare: Noiembrie 09, 2019, 09:36:18 a.m. de marius_f »

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 07, 2024, 11:58:39 a.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]


Re: Turcaletul de A V A T A R
[Aprilie 14, 2024, 11:14:27 p.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 14, 2024, 02:43:18 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 14, 2024, 02:12:20 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 [16] 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30