Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Skoda Fabia ca si Sport  (Citit de 60186 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline corin

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Iun 2008
  • Locaţia: MS
  • Mesaje postate: 438
  • Karma: +3/-1
  • Per aspera ad astra
  • Auto: TOUR 1.6 BFQ AT
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #270 : Octombrie 24, 2019, 06:58:50 a.m. »
Tot politica firmei.  :047:
De exemplu eu la Tiguan fac reviziile ITP la Toyota TGM chiar daca trec prin fata sediului VW sa ajung cu inca 500m in plus pana la asiatici. Nu au obiectat vreodata ca e masina non Toyota. Programare exacta, timp scurt, pret mai ieftin. Jap vision...RESPECT.
"Unde nu cad ploile, nu pot ca sa creasca flori/ Unde nu sunt oameni buni, nu exista sarbatori!" Poem - The Motans feat. Irina Rimes

Offline LNT

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2009
  • Mesaje postate: 1320
  • Karma: +0/-0
  • Mester Strica-Tot
    • SayIT.ro
  • Auto: O2 FL 1.6 TDI Drive
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #269 : Octombrie 21, 2019, 05:02:53 p.m. »
Pe mine nu m-au primit cu Mazda la ITP in reprezentanta Vw-Skoda Cybernet Autocenter Piatra Neamt pe motiv ca, fiind vorba de o marca din afara grupului, sigur nu vor iesi noxele
Ce ironica e soarta uneori...
In the zone where normal things don't happen...very often.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #268 : Octombrie 18, 2019, 06:50:29 p.m. »
Imi confirmati spusele: comertul a omorat omenia...
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3560
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #267 : Octombrie 17, 2019, 02:52:03 p.m. »
Cateva zeci sau cateva zeci de mii?

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3369
  • Karma: +3/-0
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #266 : Octombrie 16, 2019, 09:59:56 p.m. »
Pe mine nu m-au primit cu Mazda la ITP in reprezentanta Vw-Skoda Cybernet Autocenter Piatra Neamt pe motiv ca, fiind vorba de o marca din afara grupului, sigur nu vor iesi noxele si nu vor sa se complice cu posibile discutii (asta inainte de scandalul Dieselgate). Masina avea doar cateva zeci de kilometri, dar nu i-a interesat. Am mai scris parca despre asta in trecut.
Oricare ar fi motivul adevarat, tot un abuz ramane.

Offline corin

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Iun 2008
  • Locaţia: MS
  • Mesaje postate: 438
  • Karma: +3/-1
  • Per aspera ad astra
  • Auto: TOUR 1.6 BFQ AT
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #265 : Octombrie 16, 2019, 09:07:57 p.m. »
E simplu. Nu au profit mare din servisarea acelor masini. Asa ca nu mai sunt atractive.
Politica cretinoida actuala.
"Unde nu cad ploile, nu pot ca sa creasca flori/ Unde nu sunt oameni buni, nu exista sarbatori!" Poem - The Motans feat. Irina Rimes

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #264 : Octombrie 16, 2019, 07:14:44 p.m. »
Da, probleme vechi la vremuri noi. Ma opresc aici, ca motive sa parasesc reprezentanta Skoda acum 11 ani am avut o gramada...
Pct 3 m-a uimit: ce service de reprezentanta e acela care refuza masinile marca proprie mai vechi de 12 ani !?!!? In loc sa le programeze cu prioritate, pentru ca sunt brave si inca circula !... le faci o favoare ?!?! De toata jena !
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #263 : Octombrie 15, 2019, 10:27:12 a.m. »
Am fost la Brady ca sa imi fac revizia si ITP-ul pentru Fabia. Apoi le-am scris:


Catre Brady Auto Center,  B-dul Iuliu Maniu nr. 291, sector 6, Bucuresti, Romania
 
D-lui Bradut Raducanu - Director General Vanzari
D-lui Adrian Tomescu – Director General Service
D-lui Cristian Preoteasa – Director Vanzari
D-lui Mihai Ilie - Director Service
D-lui Razvan Corobea – Manager Calitate
 
Domnilor,
 
In continuare lucrurile nu merg bine:
 
Am venit la Brady Auto Center din Militari vineri, 11 octombrie 2019, cu cealalta masina a mea, Skoda Fabia, pentru revizia anuala, programata la ora 14 si ITP, programat la ora 17, programari facute telefonic prin Consiliera de programari Cristina Stefan, dupa ce, in prealabil, il sunasem pe dl Corobea ca sa ii cer sprijinul in coordonarea programarii celor doua actiuni in aceeasi zi.
 
Ideea era sa fac intai revizia si apoi ITP-ul, pentru ca la revizie urma sa schimb si lichidul de frana si apoi trebuia facut un test pentru frane, pe care il vedeam facut in cadrul ITP ca sa nu il fac de doua ori in decurs de o ora.
 
M-am prezentat mai devreme la Consilierul de service, dl Radu Ivascu (pentru care am toata stima) si i-am spus ca solicit o revizie si un ITP. Evident ca (in lumina discutiilor noastre cu autonomia fiecarui departament) mi-a prezentat in mod foarte profesionist oferta (numai) pentru revizie.
 
La intrebarea mea daca mai fac testul de frane la revizie, avand in vedere ca urma si ITP, raspunsul  a fost la fel de profesionist ca „DA” si asta pentru ca asa a fost instruit sa spuna si sa faca in cadrul reviziei.
 
La remarca mea ca am stabilit la telefon cu dna Cristina Stefan sa nu fac de doua ori acelasi test, dl Ivascu a sunat pe cineva din interior si a fost uimit cand i-a confirmat ca, intr-adevar, asa a fost facuta oferta. Deci, daca nu intrebam, plateam de doua ori acelasi test de frane.
 
Cand lucrurile pareau lamurite, apar alte surprize:
 
La ora 13 vad masina in standul de ITP. Pai, acum incep sa ii dau dreptate d-lui Ivascu, cu testul de frane: cine il face dupa schimbarea lichidului de frana?!
 
Mai mult, ma duc sa vorbesc cu mecanicul de la ITP (nu era atunci dl Tavi) si imi spune ca nici nu eram programat la ITP. Stupoare!
 
Ma duc si il caut pe dl Corobea ca sa ma lamureasca. Imi explica avantajul pe care mi l-a facut dl Ivascu ca m-a bagat mai repede la ITP, ca sa nu mai astept ora 17. OK, dar cum ramane cu testul de frana? „Il facem la revizie, dar cu zero lei” Zau? Acum era randul meu sa fiu uimit. Nu sunt sigur ca binele facut imi era in totalitate destinat mie si nu a rezultat din alte considerente de conjunctura. Dar, e bine si asa.
 
Dar ce e cu programarea la ITP lipsa? Incepe o serie lunga si cam incalcita de explicatii, cum se inregistreaza ba in calculator, ba intr-un caiet la ITP. „Dar nu aveti SMS de la Cristina?” NU, raspund eu, dovedind cu telefonul meu pe masa. Urmeaza alte discutii pe telefon cu Cristina si cu o alta domnisoara de la Receptie clienti.
 
Dar cand eram in toiul lamuririlor, ma trece un fior si-l intreb pe dl Corobea: Dar eu mai am o programare pt un ITP pentru Octavia, pe 26 octombrie, la ora 10. O aveti in calculator? Raspuns: NU! Implozie! Cupola Skoda se naruise peste tot ce discutasem pana atunci.
 
In clipa aceea am simtit ca se stinge lumina in jur si vad numai negru in fata, uitandu-ma la fundul negru de la monitor ca sa nu il mai vad pe dl Corobea.
 
Am spus STOP! Nu ma mai intereseaza nimic din ce a fost pana aici, ca se inregistreaza pe calculator, pe caiet, pe pereti samd. Acum si aici va rog sa imi faceti o programare in calculator pentru ITP. O sa va sune Cristina, zice dansul. Nu mai vreau sa aud de nimeni!, am spus. Eu am vorbit cu Dv. aici si acum, 11 octombrie, si va tin responsabil pe Dv, dle Corobea, de programarea la ITP pentru sambata, 26 octombrie, la ora 10, pentru Skoda Octavia, nr. B-68-DSM! Punct.
 
Pe cuvantul meu, ca o sa incep sa inregistrez si eu convorbirile telefonice, nu numai Brady.
 
 
Deci, Domnilor, unele probleme razbat din interior pana in fata, la client:
 
1. Una din ele ar fi lipsa unei coordonari mai bune intre departamente si pe total firma.
 
Nu vreau sa fiu carcotas, dar, de exemplu, daca v-ar suna acum dl Brent Valmar de la Porsche, sau dl Elmar Geisler, ca e mai nou, si vrea sa stie cate masini aveti in curte, nu cred ca veti putea sa ii dati un rspuns exact, pe loc.
 
Trebuie sa va apucati sa le numarati ca boabele de linte din ciorba: cate sunt in parcare, cate sunt la mecannica, cate sunt la tinichigerie, parca mai e una dupa colt, la ITP...
 
Pe cand, daca montati o camera ca in parcarile de la mall, care identifica masinile dupa numar la intrare si le scade la iesire, veti sti exact cum stati cu stocul. Apoi, ele trebuie sa se regaseasca in una din urmatoarele stari: in asteptare ca sa intre in service, intr-un departament din service, sau in asteptare ca sa plece. Nu vorbesc acum si de masinile pentru vanzare, de la dl Preoteasa (cu care ma inteleg foarte bine). Astfel, un consilier de la ITP stie ca masina pe care o asteapta este la vecini, la revizie, sau nu a sosit inca.
 
2. O alta problema este insuficienta (ca sa nu zic chiar lipsa de) comunicare.
 
Eu, client, mi-as dori sa vorbesc cu o singura persoana la receptie, sau la telefon (one stop shop), care sa imi preia toate doleantele si ea sa tina legatura cu toti ceilalti consilieri specialisti pe bucata lor. (Ca dovada ca nu este asa sta toata corespondenta purtata pana acum.)
 
Receptia baga toate cerintele unui client intr-un calculator centraI pe care il vede fiecare consilier vizat si care confirma disponibilitatea, operatiunile, costul estimativ pentru client si in care se incarca de catre consilier fiecare operatiune facuta la o masina la un moment dat, recomandarile facute, pana este emisa factura si iese masina pe poarta. Sistemul acesta este ideal pentru un client multi tasks. Dar nu este exclusa nici comunicarea directa cu un consilier pe o operatiune punctuala.
 
3. Alta problema: dl Corobea mi-a spus, in una din lungile convorbiri cu dansul, ca Brady imi face o favoare ca imi primeste in service masina mai veche de 12 ani, pentru ca sunt „client vechi”. Altfel, nu ar mai primi-o.
 
Acum vin si va intreb direct: este o decizie a Brady Trade, sau este o politica generala a Porsche? Pentru ca, dupa explicatia d-lui Corobea, daca ma mut in Cluj sau Brasov, eu nu mai pot sa imi fac revizia si alte operatiuni intr-un service de marca pentru ca am implinit 12 ani? Va rog sa imi raspundeti clar, ca sa stiu daca il mai intreb si pe dl Brent Valmar, ca e mai vechi.
 
 
Sa auzim si de bine!
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #262 : Octombrie 04, 2019, 11:37:17 a.m. »
Asa e, gresala mea! Dar data corecta era Decembrie 2015. Acum, la bateria noua am garantie 3 ani si ma stept sa dureze dublu, adica 6 ani.
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline AlexTM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2694
  • Karma: +6/-10
  • Auto: Galaxy 2 2.0 TDCI
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #261 : Octombrie 04, 2019, 09:32:57 a.m. »
4 ani e foarte putin (oricum, Daniel, mie nu-mi da ceva la matematica ... din dec 2016 pana in oct 2019 as zice ca-s mai putin de 3 ani :) )
Eu am schimbat anul trecut un Bosch care tinuse 6 ani si inca ar mai fi mers, dar dadea usoare semne de oboseala si urma sa merg in concediu la munte.
bicicleta

Offline Alejinxique

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2011
  • Locaţia: Oradea/Cluj
  • Mesaje postate: 1339
  • Karma: +0/-0
  • Auto: BIA-FabiaSedan1.2HTP
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #260 : Octombrie 02, 2019, 09:45:12 p.m. »
Imi pare rau pt patania ta. Asa putin tine o baterie Caranda? Bia a avut 6 ani Bosch din fabrica. Din 2011 pana in vara aceasta Rombat Premier de 55 si am schimbat tot cu Rombat Premier. In 15-20 min a fost gata montata in Cluj, la reprezentanta Rombat. Recordul in familie este 9 ani Rombat Premier pe Loganul parintilor si inca este functionala si fara probleme. Mecanicul a spus ca cel mai mult i-a tinut bateria unui client, 13 ani si sunase sa se intereseze cand trebuie schimbata bateria.

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #259 : Octombrie 02, 2019, 06:11:40 p.m. »
4 ani.
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline AlexTM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2694
  • Karma: +6/-10
  • Auto: Galaxy 2 2.0 TDCI
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #258 : Octombrie 02, 2019, 02:35:17 p.m. »
Eu nu inteleg de ce ai mai stat in magazin dupa astfel de scene. Eu plecam rapid.
 
certificatul de garantie semnat tot de dl Spanu, in decembrie 2016.
Tu schimba bateriile cand inca n-am 3 ani ... nu crezi ca e cam repede? O baterie ar trebui sa tina 5-6 ani pe putin
bicicleta

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2721
  • Karma: +3/-0
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #257 : Octombrie 02, 2019, 09:57:14 a.m. »
Teoretic, da, dar trebuie turat tare ca sa produca curent suficient. In plus, exista pericolul sa atingi piese in miscare, ventilatorul, alternatorul etc. Deci, nu e o solutie recomandabila.
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP

Offline Tibaldi

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Caransebes, Caras-Severin
  • Mesaje postate: 42
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Skoda O3FL 1.4 TSI Manuala
Re: Skoda Fabia ca si Sport
« Răspuns #256 : Octombrie 01, 2019, 08:49:37 p.m. »
Ce continuitate?Nu se poate schimba bateria cu motorul pornit?
Lume multa...oameni putini.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Aprilie 16, 2024, 08:47:44 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 [18] 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30