Deci lumea nu prea are încredere în noua motorizare, preferă clasicul PD de 1.9.o fi batrana baba, dar stie s-.....(am vrut sa zic ca are experienta) :D
cam multe dotari :P asteptare usoara si sa o primesti cat mai repede.Am pus pe ea cam tot ce aveam nevoie...doar nu cumpăr maşină în fiecare an. ;) Cât despre aşteptare, deocamdată e ok, cred că răbdarea scade cu cât se apropie termenul. :D
Nu te supara, te rog mai uita-te o data la ce au scris. Esti sigur ca nu se refera la numerele provizorii?
Nu-mi vine sa cred ca pot ei sa scrie o asemenea gogomanie, "taxa de prima inmatriculare cadou" =))
Din cate am inteles motorul se comporta exemplar si consuma chiar mai putin decat 1.9 TDIe firesc
"Masina dvs. are confirmarea de productie a fabricii"
Ce înseamnă asta? A ieşit din producţie?
Oricum, se apropie termenul. Se încheie săptămâna 4, urmează 5 şi...mai e oleacă. :69:
Apropo, cei care aţi mai aşteptat, vine în săptămâna 6 sau după (adică 7?)
Pai si tu cum dormi pana joi?Păi nu prea dorm, aşa că nu-mi fac griji că o să dorm neliniştit. :)) Dacă mai ai stickere poate ne întâlnim joi, lasă-mi pe privat un număr de telefon să te sun.
Ce-i cu maneta stergatoarelor?Am uitat să răspund la asta. :D
Există vreo modalitate de a seta geamurile care se deschid din telecomandă? Acum se deschid toate 4 şi aş vrea să se deschidă doar cel de la şofer.
Hmm, chiar nu știu ce firmă sunt. Oricum, nu e ceva cunoscut. Sau cel puțin nu mi-a părut mie cunoscut numele când le-am cumpărat. Am pus poze, poate vă dați voi seama.
0m0 Poti ajuta si tu cu manualul O2 Facelift :-/
La reprezentanță ai întrebat dacă au manualul în română în format electronic?
Maşina vine cu covoraşe textile dar eu am luat covoraşele din cauciuc opţionale. Le am şi acum pe cele textile, încă sunt în folie, nu le-am găsit întrebuinţare. :D
Maşina vine cu covoraşe textile dar eu am luat covoraşele din cauciuc opţionale. Le am şi acum pe cele textile, încă sunt în folie, nu le-am găsit întrebuinţare. :D
te rog LNT sa-mi spui cat te-a costat presurile de cauciuc si de unde le pot cumpara ?Au fost opţionale pe maşină, nu mai ştiu exact cât au fost dar cu siguranţă până în 50 euro.
multumesc anticipat
Şi cum funcţionează? Se aprind proiectoarele la intensitate mică (jumătate din intensitatea normală)?Si in privinta daylight-ului de pe RS a aparut:
Nu...exista un bec separat in proiector pentru daylight
Ce am remarcat, cât a stat în dreapta era hotărât să meargă pe 1.6 iar când s-a suit la volan parcă era mai nehotărât decât înainte de întâlnire. Motivul principal este probabil faptul că nu e obişnuit cu alt comportament al motorului. Deci e posibil ca la un simplu drive test să nu-ţi poţi face o părere chiar obiectivă, mai ales că motorizarea CR cere mai multă atenţie la plaja de turaţii.
|
are water cooled (http://www.skoda-club.ro/wiki/Water_cooling) and utilise multi-point fuel injection (http://www.skoda-club.ro/wiki/Fuel_injection#Multi-point_fuel_injection) |
engine designation | displacement (http://www.skoda-club.ro/wiki/Engine_displacement), valvetrain (http://www.skoda-club.ro/wiki/Valvetrain), fuel (http://www.skoda-club.ro/wiki/Fuel) system | max. motive (http://www.skoda-club.ro/wiki/Motive_power) power (http://www.skoda-club.ro/wiki/Power_(physics)) @ rpm (http://www.skoda-club.ro/wiki/Revolutions_per_minute) | max. torque (http://www.skoda-club.ro/wiki/Torque) @ rpm | engine ID codes | years |
1.6 TDI DPF (http://www.skoda-club.ro/wiki/Diesel_particulate_filter) | 1598 cc 16v (http://www.skoda-club.ro/wiki/Multi-valve) DOHC common rail (http://www.skoda-club.ro/wiki/Common_rail) (CR) | 105 PS (http://www.skoda-club.ro/wiki/Metric_horsepower) (77 kW (http://www.skoda-club.ro/wiki/Kilowatt); 104 bhp (http://www.skoda-club.ro/wiki/Horsepower#Brake_horsepower)) @ 4,400 | 250 N·m (http://www.skoda-club.ro/wiki/Newton_metre) (184 ft·lbf (http://www.skoda-club.ro/wiki/Foot-pound_(energy))) @ 1,500–2,500 | CAYC | 2009– present |
Cuplul maxim, 250, e la ambele motoare la 1500-2500rpm. La 1900rpm intră turbina la putere maximă (tot la ambele motoare).pai si atunci de ce doar la 1.6 TDI e scris "1500-2500 rpm", pe cand la 1.9 TDI e scris "1900 rpm" ?
Lasă pliantele, caută informații oficiale. De exemplu aici (http://www.skoda.ro/files/docs/price/multi_pricelists/90.pdf) unde 1.6 CR și 1.9 PD sunt OHC iar 2.0 PD e DOHC. Și văd că e trecut cum spui tu, 1.6 are 250/1500-2500, 1.9 are 250/1900 iar 2.0 are 250/1750. Interesant. :-?:067:
eu inteleg de acolo ca 1.6 are cuplu maxim intre 1,500-2,500 rpm, pe cand 1.9 are cuplul maxim doar la 1,900 rpm in rest avand mai putin, evident...
7000km. De motor sunt mulțumit, își face treaba. Consum mediu realizat urban pe 150km: 5.5%. Desigur, asta depinde de la un oraș la altul, dar ca să-ți faci o părere. Ținuta de drum mi se pare foarte ok, păcat că nu avem noi drumuri pentru o astfel de mașină.LNT i-ai dat o forja in afara localitatii?Is curios cum se comporta la un regim sportiv?Pt mine regim sportiv inseamna sa nu o lasi sub 140 km/h in afara localitatii si schimbat vitezele pe la 3500-4000 rpm.Sunt curios cam ce consum are cand o tavalesti si cum accelereaza de la 110 in sus.
În rest n-am ce să spun, am menționat ce nu-mi place și anume că se adună apă undeva la portieră. Dar studiez problema.
Pt mine regim sportiv inseamna sa nu o lasi sub 140 km/h in afara localitatiihai sa fie 180 ca sa fie regim sportiv 8-}
Eu nu mi-am luat mașină ca să o tăvălesc, așa că nu voi schimba la turații mai mari dacă nu va fi necesar. Și deocamdată n-am simțit nevoia asta.
La un regim de mers 90-160km/h consumul nu a scăzut sub 5.8. Dar se comportă foarte ok, nu știu ce înseamnă exact forjă pentru tine dar am folosit turbina la capacitatea ei maximă, schimbam vitezele la 3000rpm și mai rar pe la 3500 în depășiri, drumul fiind mare parte cu o singură bandă pe sens. Dar s-a descurcat, n-am stat în urma nimănui și eram 4 oameni în mașină plus bagajul aferent unui weekend departe de casă.
Acum am trecut de 8000km, în curând urmează niște drumuri mai lungi (Iași-București, Iași-Constanța, poate și Brașov) și un transfăgărășan, abia aștept. :69:
Cuplul maxim, 250, e la ambele motoare la 1500-2500rpm. La 1900rpm intră turbina la putere maximă (tot la ambele motoare).pe hartie multe scrie
Puţin. Eu care-l am sub capotă nu prea sunt de acord cu ce spune majoritatea, mai ales fiindcă acea majoritate şi-a făcut părerea la drive test, iar aia cred că e cea mai subiectivă părere pe care ţi-o poţi face mai ales dacă vii de pe 1.9. :-Bde acord...trebuie sa faci un drum de gen cluj-bucuresti sa iti faci o parere obiectiva
Puţin.putin cand nu sunt facuti decat la drum intins ;)
Mi s-a parut ca trage mai bine ca si 1.2 tsi pe care l-am testat pe acelasi drum.(probabil cuplul si-a spus cuvantul).cu siguranta e asa
Motorul e elastic si cutia iti permite sa te distrezi (...)Eu as spune ca dimpotriva, am observat ca este neiertator acest 1,6 tdi, te "penalizeaza" imediat daca nu-i dai treapta de viteza potrivita. La Golf-ul pe care am facut drive-test-ul, in treapta a 5-a, la 80 km/h vibrau toate cele.. M-a obligat sa schimb intr-a patra.
expresia "ca si" exprima o egalitate :71:
Inegalitate ar fi faptul ca 230 Nm sunt mai multi decat 180 Nm
Eu as spune ca dimpotriva, am observat ca este neiertator acest 1,6 tdi, te "penalizeaza" imediat daca nu-i dai treapta de viteza potrivita. La Golf-ul pe care am facut drive-test-ul, in treapta a 5-a, la 80 km/h vibrau toate cele.. M-a obligat sa schimb intr-a patra.Neiertător într-adevăr, totuși eu n-am simțit decât un huruit sensibil dar poate la Golf e altfel. În schimb nu trage, asta mi s-a părut mai deranjant.
Ar mai fi de subliniat si acea accelerare automata a masinii. Eu am sesizat-o in treaptele 1 si 2 cand aveam sub 1000 rpm. Accelereaza singura pana la 1000 rpm.Accelerează și în treptele superioare, cu a 3-a se simte la fel.
- activare al 2-lea stop de ceaţă
Nu se poate activa !
DRL-ul se poate.Eu am cerut pana sa intre masina in tara aceasta activare+stacing sau cam asa ceva(acul de la turometru si cel de viteza la punerea contactului fac o cursa pana la capat si revin ca la Suberb )
foarte frumoasa... cum reusesti sa o tii asa curata in RO?
...
Totul e ok, s-au schimbat doar consumabilele: filtrul de aer, ulei + filtru, filtrul de polen, filtrul de combustibil. Total: 730 lei @-) . ...
5 litri după cum e trecut pe factură, în sticla de 1l pentru completare mai am cam jumătate. Deci au intrat aprox. 4,5litri.
Apropos - cat ulei ti-a pus?
@LNT: pretul pentru uleiul de motor Mol folosit este foarte mic. Sigur este pentru motoare cu DPF?Ar fi culmea să nu fie, o să mă uit pe sticlă diseară când ajung acasă.
Ulei sintetic, cu performanţe de vârf. Are aprobarea grupului Volkswagen pentru interval prelungit al schimbului de ulei, pentru motoarele autovehiculelor cu sau fără filtru de particule Diesel (DPF). Este soluţia perfectă pentru motoarele dotate cu filtru de particule sau catalizator cu trei căi (este compatibil cu catalizatorul, asigurându-i durată maximă de funcţionare). Asigură protecţia completă antiuzură şi anticoroziune precum şi curăţenia motorului, chiar şi în condiţii extreme de lucru, ceea ce măreşte durata de exploatare a motorului.Deci puteau să-mi pună intervalul variabil de service dar eu să fac revizia anual, ca şi până acum. Data viitoare le cer eu să facă treaba asta. :-?
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
Address 01: Engine (J623-CAYC)
1 Fault Found:
7461 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 37699 km
Date: 2025.14.29
Time: 09:00:17
Readiness: 0000 0000
Address 17: Instruments (J285)
1 Fault Found:
13639427 - Please Check Fault Codes in Engine Control Module
U101F 00 [009] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 73
Mileage: 38185 km
Date: 2026.14.13
Time: 13:40:45
16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Rough Idle Speed and/or Engine stalling
Loss of Power
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check Measuring Value Blocks (MVB)
Temperatura la ulei nu are legatura cu tipul de service stabilit.Cand era pe QG0 nu afisa temperatura uleiului ci doar "---". Acum afiseaza la fel pana ce ajunge uleiul la 50 grade iar apoi imi afiseaza temperatura.
Acest parametru se afiseaza prin selectarea optiunii corespunzatoare din maxidot.
Motorul nu mai trage peste o anumita turatie si apare Emissions Workshop in bord.
Daca este in garantie, suporta PoRo...daca este dupa terminarea garantiei...o parte suporta clientul.
A mea octavie e My2010, a fost livrata in noiembrie 2009. Deci probabil ca intra si ea in seriile cu probleme, mai ales ca mi-a mai aparut ocazional Emissions Workshop, probabil sughita. Iarna asta inca nu a dat semne, poate e cuminte. :))
Vedem ce-o fi, ce sper e doar sa nu pice cand sunt plecat la drum lung. Apropo de asta, ce se intampla daca pica cand nu sunt acasa? Se mai poate tarai sau cand pica e mort EGR-ul si raman pe marginea drumului?
Apropo de asta, ce se intampla daca pica cand nu sunt acasa? Se mai poate tarai sau cand pica e mort EGR-ul si raman pe marginea drumului?
Nu mai poti circula cu ea asa, poti dauna si DPF-ului! Musai tel la reprezentanta si eventual platforma daca distanta e semnificativa pana la service.Cand s-a aprins in mers n-am avut ce-i face si nu s-a stins pana acasa, cu toate ca pe drum am mai incercat manevra cu opritul motorului de cateva ori. Acolo a stat 4 zile nemiscata pana am reusit sa ajung la reprezentanta, dar dimineata cand am plecat spre reprezentanta eroarea a disparut din bord, cei din service n-au stiut ce e chiar si dupa ce s-au uitat in loguri, au schimbat un senzor de temperatura (am povestit intamplarea mai sus) si cam atat.
Am fost la revizie, cost: 700 lei, din care 400 lei a fost placute de frana fata + montaj. N-am cascat ochii sa vad ca anterior mi-au schimbat placutele pe spate,
(http://laurentiucozma.ro/forums/auto/revizie_75k.jpg)
Salutare,Despre ce "huruit" este vorba ?
Ai reusit sa rezolvi ceva cu "huruitul " in regim subturat? (<1500 rpm )
Merci !
Operatiunea a costat in total 630 lei, adica 130 lei demontat/montat alternator, ~30 lei schimbat fulie, vreo 15 lei materiale mici si restul fulia. Piesa de origine, insa de 3 ori mai scumpa decat la altii. N-am vrut sa mai aman operatia asa ca am deschis larg buzunarul si am rezolvat-o.
masina practic mananca asfalt :X..Asta vrea sa fie o gluma?
afișarea treptei de viteza e legata de ambreiaj.Nu e cazul, nu stateam intr-un picior cand am facut poza. :)
cat timp ambreiajul e apăsat treapta de viteza nu se afișează.
Ma mira totusi ca la suspensie partea stanga cedeaza prima, eram convins ca o sa pice dreapta, ca partea aia e cea mai lovita de gropi.
Certificatul care atesta buna functionare a masinii ti l-au dat? Ma refer la o foaie A4, cu concluzia ITP-ului si care trebuie pastrata in torpedou.acest certificat este obligatoriu, daca te opreste politia. Trebuie sa il avem.
Ieri am avut "norocul" sa iau inainte un bulgare de pamant desprins de pe o masina ce lucreaza la bucata de autostrada de langa Targu Mures...De fapt n-a fost bulgare de pamant, ci o piatra mare cat palma si plata, cred ca i-a cazut din bena. Am gasit-o in bara cand am montat proiectorul nou. Asa fain a venit pe directie, ca bara nu e zgariata, a lovit perfect proiectorul.
Am schimbat-o deja la revizia din aprilie dar zgomotul a revenit dupa cateva zile. Atunci nu se auzea cand am fost in service dar le-am cerut eu s-o schimbe ca o cumparasem deja. Deci nu-i aia. Sua mei e ceva, nu stiu.