Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP  (Citit de 13440 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #41 : Decembrie 13, 2017, 09:31:55 p.m. »
Deci .. ma sfatuiti sa ma duc pe una reconditionata ?

Ce mi-a trimis T. Carmen nu mi se pare scumpa, daca stau si ma gandesc bine, piesele ce trebuie schimbate ma costa undeva la 180-190£, deci ce imi este 220£, o sa ma duc pe una reconditionata.

Ce ma mai macina este codul acela (03G 253 010 J) ca sunt mai multe coduri, oare daca nu imi trimite la fel e vre-o problema ?

P:S Din auzite se spune ca Garrett-urile facute in Romania sunt bune, daca este adevarat sa o dau pe a mea sau nu?

Multumesc !!

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #40 : Decembrie 13, 2017, 09:00:05 p.m. »
https://www.turbocarparts.co.uk/product/18246/
Ai garantie 2 ani, in jumatate de ora este acasa, montata.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #39 : Decembrie 13, 2017, 06:46:07 p.m. »
La 1268 lei, categoric nu este noua .
Una nou nouta ajunge pe la 3000 lei in magazin/service . Stiu asta pt ca am cerut si eu pret informativ, anul trecut si cam la atat ajungea .
DAR, foarte important : Sa te feresti de cei care iti spun ca este noua, dar vor piesa veche la schimb !!! - Care-i baiul lor ?

Eu in locul tau, as asambla-o la loc, asa defecta cum este si as trimite-o la reconditionat, la o firma specializata .
Cel putin asa ai o oarecare garantie ... desi este relativa .
Ei vor sa fie montata in service, schimbat neaparat ulei si filtre (ulei +aer) ... dar nici atunci nu esti sigur ca isi vor recunoaste vina, daca ar fi din cauza lor .
Apoi iti ofera garantie 1 an de zile fara limita de km ... auz' la ei, fara limita de km ! Dar cati km poti sa faci dom'le intr-un an de zile ? 100k km ?
Doi ani garantie, eu zic ca ar fi cel mai rezonabil si acceptabil .

O turbina noua, nu cred ca se mai merita .

Spor
« Ultima Modificare: Decembrie 13, 2017, 07:22:27 p.m. de M i c u t z u »

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #38 : Decembrie 13, 2017, 12:46:42 p.m. »
Am inteles AVATAR !!!

Puteti sa imi dati niste sfaturi cei ce se pricep sau au cunostinta de cauza ce sa fac ?

Sa imi comand cele doua piese ?
Sau sa imi iau un turbo reconditionat ?

Piesa aceea cu cele doua palete (nu stiu cum se numeste) daca o comand noua vine deja echilibrata sau trebuie sa o mai duc la cineva care are masinarie de echilibrat sa o reechilibreze, as monta eu singur inapoi tot turbo, din ce am vazut nu este chiar asa mare inginerie sa o faci singur.

Orice sfat e bine venit ca nu stiu incotro sa ma indrept, deocamdata bat pasul pe loc.

Va multumesc frumos !!!

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #37 : Decembrie 13, 2017, 11:34:55 a.m. »
O turbosuflanta noua Garett-Honeywell costa minim 500 euro la poarta fabricii din Belgia, de aceea spun ca acel pret nu poate fi pentru o piesa noua...
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #36 : Decembrie 11, 2017, 01:05:07 p.m. »
Cea REconditionata este la 900 de lei plus piesa vechie, cea noua nu o au pe stoc, deci se pare ca la banii aia este noua (atentie pretul este fara tva) ma lasat cu ochii in soare dupa ultima intrebare !!! Frumos nu ?

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: Decembrie 11, 2017, 01:07:10 p.m. de FerraryTm »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #35 : Decembrie 11, 2017, 10:38:13 a.m. »
La pretul specificat pe site, NU e noua, ci doar REconditionata...
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #34 : Decembrie 09, 2017, 09:47:55 p.m. »
Astazi am desfacut turbosuflanta, joc mic in axul paletelor, paleta de evacuare atinsa destul de rau, paletele de deschide/inchidere a aerului (cred ca pentru asa ceva este) atinse/rupte/indoite.
Acum o sa trebuiasca sa vad cat este sa inlocuiesc piesele+echilibrat, deci trebuie dusa la un specialist pentru echilibrarea.

Turbosuflanta noua ; https://www.autonik.ro/turbosuflanta-skoda-octavia-2

Astept o parere din parte voastra ce sa aleg !
Va multumesc !!!

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #33 : Decembrie 05, 2017, 09:11:50 p.m. »
Am reusit astazi sa dau turbo jos, nu am avut probleme cu desfacutul suruburilor precum ma asteptam din cauza ca sunt ruginite, parte mai grea a fost scoaterea lui dar cu multa rabdare am reusit, imi este groaza cand o sa trebuiasca pus inapoi dar asta este merg inainte si nu ma las, la prima vedere nu arata asa de rau dar nu stiu cum arata in interior urmeaza sa il desfac si sa vad.

P:S Mai nou trebuie sa trimit raspunsuri de pe telefon ca ma lasa sa pun mai multe poze.

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #32 : Decembrie 04, 2017, 10:40:00 p.m. »
Multumsc marius_f pentru sfaturi !!
Sa sti ca ma gandeam sa dau intercoolarul jos, dar daca e cu chestia de dat bara jos, nu mai stiu ce sa zic, am vrut eu odata sa schimb singur radiatorul de climasi cand am vazut ce complicat este si nici nu am chiar toate sculele necesare, am zis asta nu e pentru mine.

Am sa desfac si acel radiator dar nu cred ca e chiar asa de murdar.

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #31 : Decembrie 04, 2017, 05:21:00 p.m. »
Pt suruburi, in cazul in care nu este suficient spray-ul, mai poti incerca sa dai cu niste lichid de frana .
Dar sa nu exagerezi si sa ai grija pe unde pica, fiindca este coroziv .
Racitorul acela de gaze, l-ai desfacut astfel incat sa il cureti si in interior ?
El este format din doua "corpuri" ca sa zic asa ... prinse in 4 suruburi unul de altul
Acolo in interior, se afla un mic radiator, ale carui alveole sunt sigur imbacsite de funingine
Mare grija cand le cureti, adica sa le cureti doar cu solutie de curatat si eventual cu o perie fina . Sa nu incerci sa indrepti alveolele (fagurele), fiindca risti sa spargi acel radiator, iar prin el stiu ca trece antigel .


Daca as avea rabdarea sa fac tot ce ai facut tu pana acum (ceea ce nu am) , eu as demonta si radiatorul intercooler si l-as curata si pe el .
Dar este un pic mai complicat, fiindca au fost "tare destepti" cand au configurat fixarea radiatoarelor la modelul asta de masina .
Practic, doar radiatorul intercooler este cel care sta fixat pe trager-ul masinii .
Restul (cel de AC si cel de apa) sunt fixate pe intercooler, practic doar el le sustine pe celelalte doua .
Asa ca daca vrei sa il dai si pe ala jos, este un pic mai complicat fiindca vei fi nevoit sa demontezi bara, sa desfaci radiatorul de AC din suruburile in care sta fixat de intercooler, sa gasesti o modalitate de a sustine cat mai bine si cat mai fix radiatorul de AC, fiindca daca il misti prea mult risti sa scape freon pe la oring-urile dintre el si conductele care intra in el .
Abia apoi vei putea sa desfaci radiatorul intercooler de pe trager (este prins in 4 suruburi laterale -2 sus si 2 jos) .
E mai complicat, ce sa zic ...
In fine, tu hotarasti
Bafta


Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #30 : Decembrie 04, 2017, 02:36:11 p.m. »
Salut marius_f !

Toate oringurile o sa fie schimbate le-am cumparat din Romania au costat 150 lei, absolut toate garniturile si tot ce pot schimba am sa schimb, am sa curat si tot ce pot sa curat, imi e teama cu turbo ca poate o sa trebuiasca sa il schimb dar pana atunci sa reusesc sa il dau jos, toate suruburile sunt foarte ruginite, acum 2 zile am dat cu spray pe tot si toate suruburiile, doamne ajuta sa fie bine.
Am curatat acel racitor de gaze !!! (Vezi primele poze decand am inceput operatiunea)

Multumesc !!!

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: Decembrie 04, 2017, 02:38:25 p.m. de FerraryTm »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #29 : Decembrie 04, 2017, 10:40:16 a.m. »
Ar fi bine (daca nu le-ai montat deja), sa inlocuiesti si acele oringuri de la conductele de turbo - toate
Sunt cam multe ce-i drept, dar nu cred ca sunt o avere (max 2-3 £ / buc - original)
Si eventual vezi ce oringuri / garnituri mai sunt pe acolo si incearca sa mai schimbi din ele (racitor gaze ...)
Eventual curata si acel racitor de gaze - link
http://vwts.ru/forum/198503.html
Daca tot te-ai apucat sa faci o asemenea munca, e pacat sa nu le schimbi de pe acum, cand ai posibilitatea
Bafta
« Ultima Modificare: Decembrie 04, 2017, 10:48:50 a.m. de marius_f »

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #28 : Decembrie 03, 2017, 07:23:27 p.m. »
Circuitul de aer de la turbo la intercooler si de la intercooler la clapeta de acceleratie/egr curatat/spalat ieri doar cu benzina !!!
P:S Teava de metal am splatat-o astazi in interior cu Mr Muscule.

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: Decembrie 03, 2017, 07:26:48 p.m. de FerraryTm »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #27 : Decembrie 03, 2017, 07:17:45 p.m. »
Astazi am dat radiatorul jos, se pare ca nu era infundat, dar cu ocazia asta am sa il schimb (radiator nou cumparat deja) am sa schimb si senzorul de temperatura, nu stiu daca e bun sau nu dar am sa il schimb.

P:S Pentru cei care nici stiu cu ce se curata uleiul ars, eu am folosit Mr Muscule Oven Cleaner si bineinteles benzina.

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 [30]