Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP  (Citit de 13392 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #56 : Ianuarie 24, 2018, 03:48:55 p.m. »
Eu am sa folosesc cea din poze, cred ca Victor Reinz este peste asta.

P:S Acum am vazut ca asta a mea expira in Februarie 2018 :))

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #55 : Ianuarie 24, 2018, 02:36:00 p.m. »
Am vazut ca seamana teribil cu inbusul, dar parca nu imi vine sa ma risc, fara sa stiu la ce forta de torsiune rezista .
O sa il schimb la urmatorul schimb de ulei .


Aveti idee ce silicon / pasta de etanseizare este mai buna pt etanseizare intre baia de ulei si motor ?
Eu in afara de Victor Reinz nu stiu alta .


« Ultima Modificare: Ianuarie 24, 2018, 03:14:16 p.m. de M i c u t z u »

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #54 : Ianuarie 24, 2018, 01:58:12 p.m. »
Eu unul l-am cautat si in Romania cand am fost ultima oara, din pacate nu a vrut cel de la magazin sa il comande (probabil ca este in jur de 50 de lei si nu sa complicat) si a vrut sa imi bage pe gat toata pompa, ca axul acela nu se gaseste separat, dar eu cum stiam de la mecanic ca este separat nu m-am aruncat sa cumpar toata pompa, o vreme stateam in dubii ca nu stiam care are dreptate,

Cautand turbosuflanta in UK am intrat pe un site in care imi zicea ca daca cumpar tubosuflanta de la ei pentru a avea garantia pe ea trebuie sa schimb si axul de la pompa de ulei, iar atunci mi-am dat seama ca aceel ax intr-adevar se schimba.

Se mai poate face o conversie de pompe de la 1.9 care sunt mult mai bune la 2.0 dupa care nu mai ai probleme cu acest ax, din pacate nu stiu costurile.

marius_f

Stiti cumva, chiar este necesara aceasta operatiune ?
- Dupa parerea mea ai face foarte bine sa il schimbi daca nu l-ai schimbat niciodata (Tu, nu propietarul antetior) nu sti ce uzura are acel ax, decat sa iti refaci tot motorul cred ca mai bine dai 200 de lei.

Adica axul asta va pune probleme inevitabil ?
- Din spusele mecanicului "Este boala motoarelor de 2.0"


P:S Mie mi-a zis mecanicul ca mai poti sa pui si INBUS (5 sau 6) "ca cica" e mai bine tratat decat axul care il cumperi de la magazin.

&t=3234s
« Ultima Modificare: Ianuarie 24, 2018, 02:05:51 p.m. de FerraryTm »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #53 : Ianuarie 24, 2018, 09:30:30 a.m. »
Mecanicul respectiv doar ce schimbase la un golf 5, tot BKD, iar din ce am inteles de la el, in cazul in care se strica axul asta, se aprinde becul de presiune ulei sii ii cam faci motorul prastie daca te mai deplasezi cu ea .
Adica te cam lasa in drum, fiind neaparat nevoie de platforma .


El a zis ca se cam intampla la toate, mai devreme sau mai tarziu .
Asa o fi ... sau nu ...


Mai astept si alte pareri


Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #52 : Ianuarie 24, 2018, 09:06:27 a.m. »
De la caz la caz, doar ptr. ax nu te complica. Daca se fac si alte operatiuni , atunci da, depinde si de sutele de mii de km!
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #51 : Ianuarie 24, 2018, 08:56:59 a.m. »
Chestia asta cu axul la pompa de ulei am mai auzit-o la un mecanic (mecanic din ala bun, old school), care m-a intrebat daca i-am schimbat axul deja .


Stiti cumva, chiar este necesara aceasta operatiune ?
Adica axul asta va pune probleme inevitabil ?
Este din categoria "asa face toate" ?


M-ar bate gandul sa il schimb daca este neaparat necesar. Nu este o avere (30-40 lei axul + manopera) .
Bineinteles la urmatorul schimb de ulei .


Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #50 : Ianuarie 22, 2018, 02:01:31 p.m. »
Cum n-ajută așa nu strică! E bine că l-ai schimbat, că tot ai umblat (manoperă) iar ulterior (dacă era musai) plateai o altă manoperă. Axul e supus doar tosiunii, forfecării, ca uzuri/stress, normal s-ar rupe, nu cred că a fost o avere, dacă tot l-ai luat schimbăl. :082:
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #49 : Ianuarie 21, 2018, 05:20:44 p.m. »
Salutare

Am incercat sa fac operatiune aceea cu bagatul de ulei in turbo, din pacate nu a intrat foarte mult.

Mai am de schimbat axul de la pompa de ulei dar pentru aceasta operatiune a trebui sa apelez la mecanic, nu stiu cat de greu sau de usor este aceasta operatiune, cu ocazia asta am sa spal si sita si baia de ulei. Din pacate masina este sub cerul liber iar vremea nu prea tine cu mine, ploaie + ninsoare.

Am sa pun doua poze cu axul de la pompa de ulei pentru cei care vor sa il schimbe, din cate mi s-a spun e buna/necesara aceasta operatiune mai ales ca mi-am schimbat turbo.

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: Ianuarie 21, 2018, 05:32:06 p.m. de M i c u t z u »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #48 : Ianuarie 12, 2018, 09:34:45 p.m. »
Multumesc !!! T. Carmen
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #47 : Ianuarie 12, 2018, 08:00:24 p.m. »

1  imi arata in in setul de garnituri ca trebuie sa fie pana sus de tot, am incercat sa bag niste ulei cu seringa dar nu a intrat foarte mult.
Pentru a intra tot uleiul din seringa, va trebui sa asculti cu atentie cum va trebui sa procedezi la 6:40:
https://www.youtube.com/watch?v=UfcKbVMh4FE

2. Nu trebuie.


Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #46 : Ianuarie 08, 2018, 07:52:54 p.m. »
Astazi am reusit s-a pus turbo inapoi pe masina, dar am cateva nelamuriri care va rog frumos sa ma ajutati cei care stiti.

1 Cat ulei trebuie sa fie in turbo dupa ce l-am montat pe masina, imi arata in in setul de garnituri ca trebuie sa fie pana sus de tot, am incercat sa bag niste ulei cu seringa dar nu a intrat foarte mult.

2 M-am uitat pe niste tutoriale pe YT si spune ca trebuie schimbata si aceea teava care merge de la filtrul de ulei pana la turbo, trebuie sa o schimb neaparat si aia ? ca din cate am vazut a mea nu are nici o defectiune si am si curatat-o, spalat-o, degresat-o, adica nu cred ca ar trebui sa o schimb.

Astept parerile voastre si va multumesc !!
« Ultima Modificare: Ianuarie 08, 2018, 08:07:06 p.m. de M i c u t z u »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #45 : Ianuarie 04, 2018, 08:29:45 p.m. »
La multi ani !!! Sa aveti un an nou fericit si plin de bucurie si fara mari reparatiI la masina.

Astazi am reusit sa imi cumpar un turbo reconditionat cu o garantie de 2 ani, 260£

Intrebare pentru cunoscatori : Se poate schimba axul de la pompa de ulei ?

Multumesc !!

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: Ianuarie 04, 2018, 09:50:22 p.m. de M i c u t z u »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #44 : Decembrie 15, 2017, 12:30:18 p.m. »
Pai gandeste un pic in persepctiva
Ce anume vrei sa faci in viitor :
- Vrei sa o vinzi in viitorul apropiat (1-2 ani) ? - Pune una reconditionata. Doi ani tot o sa tina si aia, parerea mea .
- Vrei sa mai tii masina pt tine inca 4-5 ani ? - Noua .


Asta este, in ziua de azi calitatea pieselor lasa foarte mult de dorit, mai ales in lipsa unor legi mai aspre si indeosebi a aplicarii lor .
Materiale folosite in procesul de fabricatie cat mai ieftin (prost) si cat mai scump la vanzare, mai ales alea "pă original" .


Pana la urma tot trebuie sa o repari, nu ?
Bafta




Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #43 : Decembrie 15, 2017, 11:24:23 a.m. »
https://www.turbocarparts.co.uk/product/18246/
Ai garantie 2 ani, in jumatate de ora este acasa, montata.
Sau 12.000 de mile, care cred eu ca o sa ii fac intru-n an, un an jumatate.
Inca nu sunt hotarat ce sa fac, si nu stiu pe ce variante sa ma duc, sunt confuz inca.

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max folosind Tapatalk

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP
« Răspuns #42 : Decembrie 14, 2017, 09:58:29 a.m. »
Categoric o turbosuflanta NOUA este recomandarea mea.
Vine gata 'setata', doar se monteaza si atat (ma refer la actuator).
Desigur, pe langa cei minim 2 ani garantie, ai o masina cu motor care se va comporta mult mai aproape de ziua intai!
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Azi la 07:38:05 p.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de vizitator
[Aprilie 01, 2024, 10:58:08 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Azi la 07:38:05 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de AlexTM
[Azi la 08:47:44 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de noway
[Aprilie 15, 2024, 09:17:40 p.m.]


Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 15, 2024, 08:37:25 a.m.]


Re: Turcaletul de Leonard
[Aprilie 15, 2024, 07:16:28 a.m.]


Re: Turcaletul de A V A T A R
[Aprilie 14, 2024, 11:14:27 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 [16] 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30