Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Ford Focus Turnier mk3 facelift  (Citit de 9296 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #37 : Martie 29, 2021, 08:54:07 a.m. »
135.000 km (5.000 km de cand am cumparat masina), multumit pana acum de masina, consum mediu in aceasta perioada 5,7 litri/100 km (50% autostrada, 20% drumuri nationale si judetene si 30% Bucuresti). Este un consum bun insa la distanta de 1 litru cel putin fata de fabia, care este etalon pentru mine :)) . Cresterea de putere de la 95 la 120 CP este cel mai important upgrade facut pana acum, in depasiri si pe autostrada masina se simte mai potenta. Castigul cel mai mare pentru mine este portbagajul. Acolo stau 2 biciclete de copii in permanenta si inca mai am loc de ceva maruntisuri. Am pus anvelopele de vara pe jantele de aliaj. Urmeaza folie de protectie solara pe geamuri spate si luneta.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #36 : Februarie 23, 2021, 04:53:37 p.m. »
Putin dai putin face. Ieri a cedat camera de marsarier, a functionat de pe 04.01 pana ieri insa cu intermitente. Astazi am inlocuit camera cu una mult mai buna ca si imagine si sper si fiabilitate. Este creata special pentru focus si inlocuieste butonul de deschidere a portbagajului. Cost 300 lei.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #35 : Februarie 07, 2021, 12:01:49 p.m. »
Mulțumesc frumos James. Nu am făcut test de putere insa se simte bine diferenta. Am garantie 1 an. Am avut de ales între softul original de 120 cp si stage 1 cu 142 cp. Am ales varianta safe cu softul original de 120 cp.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #34 : Februarie 07, 2021, 10:22:49 a.m. »
Sa stăpânești sănătos herghelia :)
un dyno?
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #33 : Februarie 06, 2021, 10:54:35 p.m. »
Am activat navigația de pe masina si am cumparat un card cu harta full Europa update noiembrie 2020. Deasemenea am trecut la softul de 120 cp si se simte foarte bine diferența de putere la peste 2500 ture. În treptele 3 si 4 masina trage simțitor mai bine decât anterior.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #32 : Ianuarie 25, 2021, 08:40:55 p.m. »
Eu doar cu una :D însă având cel mai prost motor din istorie, și care după 11 ani e încă în viata deși a fost tunat in rodaj. Iar alții au avut probleme cu ele mai devreme deși erau stock

Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #31 : Ianuarie 25, 2021, 08:13:37 p.m. »
"Un motor stock care e condus tot timpul smuncit e mai solicitat decât unul tunat care e condus fluid care poate in câteva depășiri a fost împins ceva mai tare. "

Nimic mai adevarat !
Aceasta o pot sustine cu muuulti ani si muuulte Skoda.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #30 : Ianuarie 24, 2021, 11:26:03 p.m. »
Daca ai un pic de răbdare, asta o poți verifica pe site-urile care vând piese de schimb fără sa trebuiască să-l crezi pe cuvânt.


Eu nu m-aș feri nici de un chiptuning "adevărat", dacă e făcut de cineva care știe ce face, cu mărirea cuplului și un surplus de putere mai serios.
Faptul ca ai sa zicem 300nm in loc de 270 nu înseamnă că tot timpul soliciți motorul și transmisia cu 10% mai mult, ci ca le soliciți cu 10% mai mult CÂND II DAI BLANA". Poate niciodată, de tine depinde. 
Un motor stock care e condus tot timpul smuncit e mai solicitat decât unul tunat care e condus fluid care poate in câteva depășiri a fost împins ceva mai tare.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #29 : Ianuarie 24, 2021, 09:30:01 p.m. »
Am discutat cu persoana care imi va modifica softul (încă nu sunt 100% hotărât) care a încercat sa ma convingă ca totul este sigur, nu este un chiptuning ci înlocuirea softului original de 95 cp cu softul original de 120 cp. Imi spunea ca toate motoarele 1.5 tdci de 95 cp, 105 cp (nu știam ca exista) si 120 cp sunt identice la turbina, intercooler si injectoare.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #28 : Ianuarie 22, 2021, 08:15:51 p.m. »
nu simți 15 cai in plus. dacă simți ceva, e în capul tău.


la 25 de cai e chiar probabil însă să simți ceva

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #27 : Ianuarie 22, 2021, 02:25:11 p.m. »
Atunci cred ca ar trebui sa stau in banca mea desi tipul care face treaba asta pare super tehnic, este IT-ist, membru fondator ford forum si are pe acasa 2 mondeo mk5 (2.0 tdci cu soft modificat de la 150 cp la 180 cp), ford edge si un focus cabrio cu motor de focus ST. Nu pare deloc un novice. Despre activarea pilotului automat pot spune ca a facut acest lucru in 20 minute si un cost de 150 lei (am mai discutat despre acest lucru cu inca 3 persoane care imi spuneau de un cost de 300 lei si o ora de manopera).
Pentru resoftare majoritatea cer peste 700 lei insa tipul respectiv a zis ca nu poate cere atat de mult avand in vedere ca toata treaba dureaza maxim 30 minute si feeling-ul va fi permanent :)) .
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #26 : Ianuarie 22, 2021, 11:58:50 a.m. »
Cu siguranta vei simti un plus la pedala de acceleratie. Chiar si la o crestere de 15-20 CP  a puterii, nu mai trebuie sa apesi tare pedala, motorul pare mult mai uns si urca mult mai repede un ture. Vei vedea ca pe autostrada  doar putin apesi acceleratia si masina raspunde imediat. Dispare senzatia de motor muncit pe caroserie grea.
Doar ca ma indoiesc  ca e chiar softul de la varianta de 120 cp. Sincer nu cred ca va merge la tine,  sigur tunerul trebuie sa ii mai faca modificari. Userii de pe forumul Ford au vrut sa faca fix acelasi lucru, dar     la motorul pe benzina: au copiat softul de pe 1.0 ecoboost 125 CP pe 1.0 ecoboost 90 CP, in dorinta de a-l face mai puternic. Rezultatul? Masina nu a mers. Asa ca a fost nevoie sa apeleze la un tuning clasic. Tot atunci au constatat ca cele 2 motoare nu erau chiar identice, cel de 125 CP avand pistoanele mai mari (daca imi amintesc eu bine).
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #25 : Ianuarie 20, 2021, 05:31:49 p.m. »
Da, va urca mai plăcut în ture. Pe lângă avea 1.5s în minus și senzația subiectiva e ca "respira" mai bine. Astea restricționate dau senzația ca după o anumita turație produc mai mult zgomot decât energie.
Eu in copilărie am făcut cam același lucru cu un Hyundai crdi, dus de la 91 (88 oficial) la 124cp.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 891
  • Karma: +0/-0
  • Ford Focus 1.5 tdci/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #24 : Ianuarie 20, 2021, 02:39:18 p.m. »
Multumesc pentru explicatie James. Sa inteleg ca aceasta crestere de putere de la 95 CP la 120 CP se va resimti binisor la o turatie mai ridicata chiar daca cuplul ramane neschimbat? Din cifre rezulta ca de la 0 la 100 km va fi mai rapida cu 1,5 secunde, deci ceva in plus trebuie sa simt  :))

„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Ford Focus Turnier mk3 facelift
« Răspuns #23 : Ianuarie 20, 2021, 10:30:14 a.m. »
Eu mi-as asuma riscul, cu conditia ca cel care face reprogramarea sa stie ce face.


In primul rand riscuri suplimentare la motor apar doar daca mergi tot timpul la blana, ceea ce nu e cazul. Probabil in 99.9% din situatii vei merge fix la fel si riscurile suplimentare raman 0. Cuplul ramanand acelasi solicitarile in transmisie raman aceleasi in 100% din timp.


Ideea nu este neaparat la cifre, ci la feeling. Motoarele restrictionate cum este probabil cel de 90, in care puterea intra pe un palier devreme dau senzatia ca raman fara aer dupa vreo 2500rpm, in alea 0.1% din situatiile in care tragi de el. Un motor cu un comportament mai "natural", in care puterea creste constant (aka cuplul ramane pe palier) pana la o turatie mai ridicata sunt mai placute, chiar si daca nu sunt neaparat (mult) mai performante, insa scapa de senzatia aia de sufocare.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30