Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap  (Citit de 4039 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Camcretin

  • Doar inscris
  • Joined: Feb 2020
  • Locaţia: Galati
  • Mesaje postate: 1
  • Karma: +0/-0
  • Nou venit
  • Auto: Skoda Octavia 2
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #12 : Septembrie 19, 2020, 04:32:20 a.m. »
Stiu ca e tardiv raspunsul dar parerea mea e ca trebuia sa schimbi fuzetele fata cu tot cu rulmenti... Problema asta am avut-o si eu si numai asa am scapat.....

Offline mbogdan

  • Doar inscris
  • Joined: Iul 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 8
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia Tour AXR
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #11 : Octombrie 18, 2015, 07:34:51 p.m. »
@AVATAR


Am reconditionat amortizoarele... inlocuit uleiul din ele, garnituri noi, etc. Au iesit neasteptat de bine.
Geometria este facuta, unghiurile sunt bune, nu trage stg/dr, iar pivotii au fost schimbati vara asta.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #10 : Octombrie 17, 2015, 11:56:23 p.m. »
Nu inteleg ce e de RECTIFICAT la amortizoare :)

As spune asa:
- inlocuieste rulmentii fata si apeleaza la o manopera de calitate (reprezentanta).
- inlocuieste bieletele anti-ruliu si de directie, daca au joc si se aud cloncanituri
- RECTIFICA discurile fata

Mergi cu masina 2000 km. Daca nu mai face, ai scapat. Daca revine, pasii urmatori sunt:
- inlocuieste discurile cu unele EBC Turbo-Groove
- inlocuieste placutele cu unele Ferodo DS Performance (ambele cu manopera la reprezentanta)

Acum ar trebui sa treaca acest cosmar al franelor pt tine. Ovalizarea NU va mai avea loc !

O geometrie ai facut puntii fata? Toate cele 3 unghiuri ies bune? Pivotii sunt in regula?
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline mbogdan

  • Doar inscris
  • Joined: Iul 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 8
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia Tour AXR
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #9 : Octombrie 17, 2015, 03:48:24 p.m. »
Va multumesc pt raspunsuri!


Marea mea dilema in clipa de fata este exact cum a zis si bogdanpiatra. In urma unui set de verificari 100% identice in doua service-uri autorizate Skoda, am primit doua verdicte diferite.
Reparatia am spus-o si in primul post, o voi face categoric la dealer, cu piesele achizitionate de la ei, factura, garantie, etc etc. Intrebarea e "eu cu cine votez?"  :080:


Punand pe hartie toate datele adunate pana acum, eu unul in clipa de fata vad problema asa:


1. berbecii care au schimbat rulmentul au batut in butuc pana l-au facut praf, motiv pt care discurile noi noute se ovalizeaza in f scurt timp de la montaj, motiv pt care la o saptamana si 2000km dupa ce discurile au fost rectificate la strung, cel de pe stanga are o abatere grava, iar cel de pe dreapta e impecabil. DAR, pe de alta parte, nu pot baga mana in foc nici pt strungar... In orice caz, rezolvarea aici ar fi sa schimb discuri, placute, butuc, rulment. Intrebarea e totusi.. de ce si portfuzeta? Iar intrebarea doi, daca totusi un alt "silent killer" pe acolo si dau degeaba 2000 de ron (aprox) pe butuc, rulment, discuri?


2. iau cealalta varianta, ambele discuri au o abatere grava, butucul fiind impecabil. Schimb discurile si placutele, dar nu pot sa nu ma gandesc totusi si la prima varianta.. daca totusi exista si o alta piesa defecta care afecteaza la randul ei discurile, ce fac? dupa 2-3000km, o iau iar de la capat? Asa cum v-am zis, masina are si un troncanit/"clonc" pe fata, tot stanga, care se aude cand plec de pe loc, cand iau viraje, cand dau peste drumuri usor denivelate (usor denivelate, damburi, hopuri, limitatoare de viteza,etc. Pe piatra cubica sau drum pietruit cloncanitul e extrem de slab spre deloc), cand incerc sa urc o bordura... Sa fie bieleta antiruliu si bucsile de la bara stabilizatoare? Flansele sunt schimbate in august.. Sa fie altceva fata de ce mi-au zis in service?


Si o ultima varianta la care m-am gandit chiar azi, ar fi sa mai stau ceva timp, ma mai informez, mai adun informatii, mai "testez" eu cat pot dupa care ma duc si la un al 3-lea service Skoda, eventual la Buzau, ca ii stiu cu recomandari f bune, vad ce mi se spune si acolo si fac o medie :)) Verificarea e in jur de 100-150 ron peste tot, deci prefer sa dau bani pe 2-3 pareri (teoretic) avizate decat sa bag iar mii de lei in piese aiurea.


Orice alt sfat mai aveti, e binevenit si va multumesc anticipat!
« Ultima Modificare: Octombrie 17, 2015, 03:56:06 p.m. de mbogdan »

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #8 : Octombrie 17, 2015, 01:22:54 p.m. »
E discutabil, el s-a dus la 2 reprezentante si rezultatul e diferit.


Eu am un zgomot la trecere peste denivelari mici(pe cele mari totul ok) exact in zona rotii dreapta.
    1.Discutii cu consilier service Skoda-probabil bieleta antiruliu.
    2.Mers la service multimarca mare, nu cartier, platit verificare mecanica 25 lei, tras de roti, test amortizoare, masina nu are nimic. Concluzie putin slabita bieleta dreapta fata, se recomanda schimbare amandoua. Ok, se schimba bieletele, cost 220 lei cu manopera(s-a scazut verificarea tehnica), zgomotul persista.Mers inapoi, reclamatie, mers probe mecanic, reverificare, concluzie pusa -caseta directie. HA, gura inchisa, datorita pret, cearta cu bieletele inlocuite, voiau sa mi le puna pe cele vechi inapoi si sa imi dea banii, am refuzat, intrucat dupa schimbarea lor volanul a devenit mai ferm si dupa 120 km /h nu mai tremura cum tremura in concediu, cel putin nu perceptibil.
    3.Mers in probe neoficial cu consilier service reprezentanta skoda: posibilitati-bara stabilizatoare, rulment amortizor plus garnitura, jocuri in etrier dreapta fata a pieselor ce tin placutele(bolturi, culise, etc).
    4.Mers in reprezentanta Skoda Bacau, schimb pompa apa, si in plus platesc 30 lei verificare mecanica pentru zgomot dreapta fata denivelari mici, se fac verificari plus proba de drum. Concluzie: caseta directie e buna, fara probleme. Brate fata ruginite cu jocuri in bucsile mici, se recomanda inlocuire. Daca nu dispare zgomotul posibil telescop cu joc in cursa tijei la capat de cursa sau rulment amortizor. Acum ce sa fac? O iau pe rand? platesc de fiecare data manopere? Unde ajung?
    5.Concluzia mea, hotarare luata de mine: las pana in primavara, achizitionez piese( la pret de distribuitor, am posibilitatea acesta) si in primavara, la service multimarca schimb brate fata complete, amortizoare , rulment amortizor cu garnitura aferenta, atat dreapta cat si stanga. Si voi vedea daca a disparut zgomotul. Decat sa merg cu 3 manopere platite din aproape in aproape prefer de banii aceia sa pun piese noi. oricum voi avea 80000 de km, si piesele schimbate au uzura pronuntata, chiar daca nu se cer schimbate.
« Ultima Modificare: Octombrie 17, 2015, 01:40:04 p.m. de bogdanpiatra »

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #7 : Octombrie 17, 2015, 12:55:39 p.m. »
Nu tot timpul este asa. Eu am avut experiente ok cu piese ce au cedat la scurt timp dupa montaj chiar si la un service multimarca. (ex. bieleta antiruliu cedata dupa 1 luna luata de mine de la magazinul X si montata la service-ul Y).

Singurul motiv pentru care as da banii in plus in reprezentanta (sau chiar si service multimarca serios) e aceasta garantie.

In cazul de mai sus, un mecanic zice ca altul a fost montajul prost si cele doua reprezentante se contrazic. Eu as merge la una din cele doua reprezentante, as schimba ce imi recomanda ei cu garantie la montaj si piese.
« Ultima Modificare: Octombrie 17, 2015, 12:59:59 p.m. de Iulian M »

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #6 : Octombrie 17, 2015, 12:59:30 a.m. »
In Romanica am observat ca e un motiv:
ptr discuri-ai trecut prin apa, ai spalat masina cu ele fierbinti..........vax
ptr bucse, rulmenti, etc......ai dat ca prostul in gropi
ptr anvelope- nu ai presiune necesara.........etc
Iti pui intrebarea daca sa dai 2000 de lei in reprezentanta sau 1200 pe AM dar de calitate cat de cat ok, si apoi Dumnezeu cu mila.


Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #5 : Octombrie 17, 2015, 12:47:51 a.m. »
Eu m-am referit mai mult la garantia ca problema va avea o rezolvare in final.

Din ceea ce am citit, la @mbogdan e o chestiune ce apare la un timp relativ scurt (dupa 2000km).

Eu sugerez la varianta cu schimbatul la reprezentanta, piese OEM si garantie pe lucrare. Daca dupa o luna de zile problema apare, mers inapoi si sa-si mai bata capul. E clar ca schimbatul discurilor de 3 ori nu-i o solutie.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #4 : Octombrie 16, 2015, 11:39:12 p.m. »
Originalul nu e o garantie acum, poate candva era ....pot da exemple de pe masina mea dar si a altora....sa nu mai vorbim de pret
Discuri ATE normale, placute Bosch, manopera , transport piese(luate pe net)-450 lei. In reprezentanta, piese AM .....de la 700 lei, daca erau OEM oare la cat se ajungea?
La mine discurile originale au inceput cu semne de ovalizare de la 50000 de km odata cu primul schimb de placute....asta inseamna calitate?
Discurile spate la 75000 mi-au spus de la reprezentanta ca sunt ovalizate si inegal uzate....asta inseamna calitate? Masina condusa de mine, mers cat mai normal.
« Ultima Modificare: Octombrie 16, 2015, 11:55:18 p.m. de M i c u t z u »

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #3 : Octombrie 16, 2015, 10:27:56 p.m. »
Schimba pe original cu garantie la piese si manopera la reprezentanta.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #2 : Octombrie 16, 2015, 04:37:51 p.m. »
Din pacate multi cu masini din clanul mafiot vw dupa schimbarea unor piese originale incep sa se planga de ovalizari foarte rapide ale discurilor.
Unii spun chiar de proiectari gresite a sistemului de franare la octavia 1.
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBsQFjAAahUKEwj2kNbtjMfIAhUI3iwKHQBTB2c&url=http%3A%2F%2Fpiese-skoda.blogspot.com%2F2013%2F11%2Ffenomen-tehnic-vibratiile-franelor-fata.html&usg=AFQjCNHqsN_rB9_s-cuaJ7xAfZIMVrgpZQ.
Din ce am studiat eu inainte de a-mi cumpara discuri fata(am luat in final ATE) ma miram cat de fragile sunt toate marcile montate in special pe clanul vw.
Problemele apar si la alte marci evident, dar ciudate ca nu asa frecvent. Ori poate proiectarea mai ciudata a unor componente de suspensie, directie fata-spate face ca la cea mai mica uzura a acestora(care sa nu necesite schimbare) sa duca la ovalizari premature ale discurilor?
parerea mea e ca te-ai pripit tot cumparand discuri. mai bine incercai rectificarea celor vechi, si sa vezi ce obtineai. Desi si aici e o discutie...

Offline mbogdan

  • Doar inscris
  • Joined: Iul 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 8
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia Tour AXR
Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap
« Răspuns #1 : Octombrie 16, 2015, 01:35:30 p.m. »
Salutare,


Scuze in primul rand pt lungimea mesajului, insa vreau sa detaliez cat mai mult problema si istoricul masinii, pt a va putea face o idee cat mai clara.


Am o Octavia 1, AXR, luata de noua in 2007. Pana acum aprox. 3 ani masina nu a cerut decat filtre, ulei si placute de frana, totul schimbat doar la reprezentanta, masina functionand impecabil. Din momentul in care am fost nevoit sa schimb volanta, "am prins gustul" mecanicilor si a service-urilor "de cartier" (evident, intr-o f mare masura datorita preturilor) in mare parte cu recomandari din partea cunoscutilor. Ei bine, de atunci bag constant bani in ea, fara sa rezolv probleme ba chiar le inrautatesc.


Sa incep cu inceputul, pt ca e posibil sa conteze. La cateva luni dupa schimbul kit-ului de ambreiaj, rulmentul stanga fata a inceput sa dea semne de oboseala. Am sunat mecanicul, am dus masina dimineata si am luat-o seara. Nu stiu cum s-a lucrat la masina, service-ul era insa destul de maricel si bine dotat, avea tot felul de prese, banuiesc si sper ca nu l-au scos la ciocan, important pt mine a fost ca huruitul a disparut si masina mergea ok.


Dupa vreo alte cateva luni si aprox. 10.000km, a inceput cu adevarat "distractia" care continua si in ziua de azi. Masina avea un pic peste 90.000km. La un drum destul de lung prin tara, am observat ca volanul tremura puternic in momentul in care franam. Ok, s-au dus discurile. Am fost cu ea la service, s-a constatat ca si cele de pe spate erau aproape de grosimea minima recomandata, asa ca am hotarat sa schimb tot.. discuri+placute si fata si spate. Din nou, am dus masina dimineata, am luat-o seara. Au fost puse discuri si placute TRW.


Dupa aprox. 2000km, la primul drum lung dupa schimbarea discurilor si placutelor, observ din nou un tremurat la franare (de data asta foarte foarte "fin"). Am dus iar masina la service, raspunsul lor fiind ca domne, placutele nu s-au rodat suficient, sa le mai las ca dispare problema, sa nu-mi fac griji..  /:)  Au dat cu un pic de spray pe discuri si aia a fost.. Am fost fraier, am mers pe incredere si am luat-o de buna... Problema nu doar ca n-a disparut (evident..) dar s-a si agravat.


Am dus-o din nou la service, insa de data asta am schimbat locatia.. Noul service si noul mecanic, au dat imediat verdictul: discuri ovalizate. Bun, vreau cele mai bune discuri, cele mai bune placute, schimbati doar puntea fata. S-au pus discuri ATE, placute ATE, pe puntea fata. A mers totul perfect, la fel, pret de vreo 2-3000km cand a inceput sa faca iar ca toti dracii. Ma duc plin de spume la service... Au verificat-o si au tras de ea in toate partile vreo jumatate de ora.. Domne, flansele de amortizor sunt de vina defapt... Bun, schimbati-le. Le-au schimbat.. am iesit din service, am scos masina din oras, bag o frana la 100km/h.. tremura ca toti dracii.


La ceva timp dupa, o duc la un al 3 lea service/mecanic. Verdict: discuri ovalizate. Ok, omul parea ca se pricepe, imi spune ca defapt aia care le-au schimbat prima oara n-au curatat rugina si mizeria de pe butuc, etc etc. Am zis sa o fac din nou ca la carte, am comandat de data asta si pe fata si pe spate, sa fie totul nou.. Am zis sa schimb si producatorul, asa ca am pus discuri si placute noi fata-spate, producator JURID. Stiu ca poate va bufneste rasul, insa ati ghicit.. problema nu a disparut.


Stau iar si intreb in stanga/dreapta si ma duc la un al 4 lea "pom laudat". De data asta raman masca, raspunsul nu e cel la care ma asteptam adica discuri ovalizate ci "discurile sunt in regula, dar placutele sunt extrem de dure, va recomandam sa le schimbati". Am schimbat pe loc placute fata-spate, producator ATE.


Evident, problema nu a disparut. Epuizat efectiv, nu am mai schimbat absolut nimic la masina, am mers cu ea asa si am cautat pret de vreo juma de an un service/mecanic priceput.. am cerut feedback de la toti prietenii,colegii,cunoscutii... si am ajuns in vara asta la un al 5 lea pom laudat.. Intre timp, a mai aparut un zgomot pe stanga fata: cloncanit/troncanit ceva la trecerea peste denivelari. Le-am explicat problema, de la bun inceput le-am zis ca daca aud din gura lor "discuri ovalizate" ma sui instant in masina si am plecat. Pleaca un mecanic cu ea in proba, o suie pe elevator, pune ceasul comparator pe discuri - abatere aproape zero dupa care incepe si trage de ea si zambind ma pune sa scot o foaie si un pix si sa-mi notez: flanse + rulment amortizor STG/DR, bucsi bascula si cele mici si cele mari, pivoti STG/DR, amortizoare fata praf. Zic, asta e.. in sfarsit.. ii pun sa comande toate piesele mai putin amortizoarele. Le schimb, ies din service, fac geometria si pornesc la drum. Prima impresie: volanul mult mult mai intarit, directia parca o idee mai precisa. A doua impresie: Troncanitul de pe stanga fata nu a disparut iar la franare aceeasi problema.


A doua zi ma intorc la service.. "Pai domne, noi v-am zis sa schimbati si amortizoarele, dar nu ati vrut..". Ma sui in masina, il sun pe dl Codescu (pt cei ce-l cunosc) si ma prezint cu masina la dansul pt rectificat amortizoarele. Dupa ce am facut amortizoarele, am dat fuga sa rectific la strung si discurile de pe puntea fata. In seara zilei respective am plecat in concediu... Cand am iesit pe A1 si am ciupit un pic frana, imi venea efectiv sa plang... ERA CA NOUA masina.


Am facut in jur de 2000km in concediu prin tara, timp in care evident... a reaparut problema la franare. Cand am revenit in Bucuresti, am zis sa fac un lucru pe care cred ca trebuia sa-l fac de mult.. sa ma duc cu ea la reprezentanta. Si ca sa fie treaba treaba, pt ca verificarea nu costa mai mult de 100-150 ron, am zis sa o duc la mai multi "doctori" inainte de a ma arunca sa schimb piese.


Evident, ca nici de aici nu am plecat lamurit, tocmai de aceea am zis sa imi spun povestea aici pe forum, in speranta ca dau de cineva care are mai multa experienta in ceea ce priveste mecanica octaviei 1, sau poate sunt colegi de forum care s-au lovit de probleme similare... Caut cumva o rezolvare pt ca am bagat mii de lei in masina fara sa rezolv nimic, schimband piese aiurea si pur si simplu mi s-a luat. Mecanicii de la noi vad ca lucreaza toti dupa ureche, habar nu au, iar grija principala a lor din cate am observat este sa prinda clientul si sa-i ia banu, pe operatiuni si piese eventual cat mai scumpe.


In final, iata ce raspuns am primit de la cei doi dealeri Skoda din Bucuresti (aia in afara de Porsche..  ;) ) pt aceeasi problema reclamata. Mentionez ca ambele verificari au decurs la fel si in aceeasi ordine: 1. proba de drum; 2. verificare articulatii pe elevator; 3. ceas comparator pe discuri; 4. demontat discuri si pus ceas comparator pe butuc; 5. stand frana.


Primul service:
- ambele discuri frana fata ovalizate, abatere f mare pe ceasul comparator. se recomanda inlocuirea cu discuri si placute originale.
- butuc roata fata STG + DR. abatere extrem de mica pe ceasul comparator. abatere egala STG/DR. Abaterea este considerata normala, in intervalul dat de producator, nu se recomanda interventii.
- bielete antiruliu fata, bucsi bara stabilizatoare, flanse si rulmenti amortizor - grad avansat de uzura. se recomanda inlocuire urgenta.
- eficienta sistemului de franare pe stand: foarte buna.




Si fiind vorba de aceleasi verificari, in ambele cazuri fiind vorba de reprezentanta Skoda, va asteptati probabil la verdicte similare, nu? Eu unul asta asteptam, dar fiti atenti aici raspuns primit la cea de a doua verificare:
- disc frana fata DR, abatere normala pe ceasul comparator. stare generala buna. :-o
- disc frana fata STG, abatere imensa pe ceasul comparator. se recomanda inlocuire. :-o
- butuc roata fata STG + DR. abatere extrem de mica pe ceasul comparator. abaterea butucului STG este f usor mai mare decat cea a butucului DR. :-o
- bielete antiruliu fata, bucsi bara stabilizatoare - stare f buna. nu se recomanda interventii :-o :-o :-o
- troncanitul de pe STG fata e posibil sa fie din cauza flanselor de amortizor, dar nu am primit un verdict clar...  :042:
- eficienta sistemului de franare pe stand: foarte buna.
- verdictul final al service-ului:
Se recomanda inlocuirea cu piese originale a urmatoarelor: portfuzeta STG fata, butuc STG fata, rulment STG fata, discuri si placute fata.


In concluzie, cu inca o multumire pt rabdarea de a citi ditai postul, va intreb, ce ma sfatuiti sa fac? Ati intalnit/auzit sau v-ati confruntat vreodata cu astfel de probleme, ati reusit sa le rezolvati? Sincer, eu unul chiar nu mai am idei... :| :|

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 [12]
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31